Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 851 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 454 po 6.7. 21:517.7. 5:08 8420
17+95 451 ne 5.7. 22:096.7. 4:57 8420
1+98 454 so 4.7. 21:515.7. 5:08 8420
17+95 451 pá 3.7. 22:154.7. 4:57 8420
1+96 463 čt 2.7. 20:363.7. 5:42 8420
7+99 464 st 1.7. 21:342.7. 5:19 8420
17+95 453 út 30.6. 21:451.7. 5:49 8420
17+95 453 po 29.6. 21:4530.6. 5:49 8420
15+99 465 ne 28.6. 20:5629.6. 5:50 8420
14+97 469 so 27.6. 21:0828.6. 4:35 8420
17+95 451 pá 26.6. 21:1827.6. 4:57 8420
7+99 464 čt 25.6. 19:4226.6. 5:19 8420
1+98 454 st 24.6. 22:0225.6. 5:08 8420
10+99 465 út 23.6. 20:3424.6. 5:50 8420
11+93 462 po 22.6. 20:1823.6. 4:30 8420
1+96 463 ne 21.6. 20:3622.6. 5:42 8420
14+97 469 so 20.6. 20:5421.6. 4:35 8420
14+97 469 pá 19.6. 20:5420.6. 4:35 8420
17+95 451 čt 18.6. 21:2119.6. 4:57 8420
17+95 451 st 17.6. 21:1818.6. 4:57 8420
1+96 463 po 15.6. 20:2216.6. 5:42 8420
17+95 451 ne 14.6. 22:0615.6. 4:57 8420
1+98 454 so 13.6. 21:5114.6. 5:08 8420
11+93 463 pá 12.6. 20:4713.6. 5:00 8420
1+96 463 čt 11.6. 20:2212.6. 5:42 8420


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.