Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 719 251 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16+92 460 po 22.1. 20:0523.1. 5:17 8420
12+93 453 ne 21.1. 19:4422.1. 5:00 8420
14+98 450 so 20.1. 22:2321.1. 5:08 8420
8+95 462 pá 19.1. 20:1120.1. 4:57 8420
2 410 pá 19.1. 5:1019.1. 19:16 8420
13 401 čt 18.1. 7:0719.1. 0:34 8420
14+92 462 st 17.1. 19:4818.1. 5:17 8420
21 405 st 17.1. 6:0517.1. 9:57 8420
12+93 452 út 16.1. 21:4717.1. 4:30 8420
21 403 út 16.1. 15:2216.1. 19:10 8420
21 403 út 16.1. 5:5016.1. 9:40 8420
21 403 po 15.1. 15:2215.1. 19:10 8420
21 403 po 15.1. 5:5015.1. 9:40 8420
13 405 ne 14.1. 8:0014.1. 23:54 8420
13 406 so 13.1. 7:2113.1. 21:22 8420
13 406 pá 12.1. 15:0412.1. 22:22 8420
21 408 pá 12.1. 6:1312.1. 10:00 8420
2 409 čt 11.1. 14:4911.1. 19:45 8420
13 406 čt 11.1. 6:3511.1. 10:26 8420
2 409 st 10.1. 14:4910.1. 16:15 8420*MU
13 406 st 10.1. 6:3510.1. 10:26 8420
11+95 467 út 9.1. 19:5310.1. 4:57 8420
21 406 út 9.1. 15:189.1. 19:04 8420
21 406 út 9.1. 5:539.1. 9:40 8420
13 401 po 8.1. 6:258.1. 20:04 8420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.