Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 812 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  401 ne 18.8. 9:1318.8. 22:28 8420
13 402 so 17.8. 7:5217.8. 20:22 8420
5+95 456 ne 11.8. 23:0612.8. 2:10 8420*MU
17+93 464 so 10.8. 22:3511.8. 5:00 8420
11+96 469 pá 9.8. 21:0210.8. 5:42 8420
7+95 466 čt 8.8. 22:239.8. 4:57 8420
1+96 462 st 7.8. 19:218.8. 5:13 8420
1+96 462 út 6.8. 19:217.8. 5:13 8420
1+98 454 po 5.8. 20:366.8. 5:17 8420
11+93 462 ne 4.8. 20:035.8. 4:30 8420
17+93 464 so 3.8. 22:264.8. 5:00 8420
14+92 457 pá 2.8. 20:103.8. 5:01 8420
11+93 463 st 24.7. 20:4725.7. 5:00 8420
1+96 463 út 23.7. 21:1924.7. 5:42 8420
25+97 463 po 22.7. 21:1423.7. 5:18 8420
25+97 463 ne 21.7. 22:2622.7. 5:18 8420
25+92 453 so 20.7. 22:2321.7. 5:47 8420
15+99 465 pá 19.7. 23:1720.7. 5:33 8420
 2  403 pá 19.7. 5:5119.7. 20:02 8420
13 405 čt 18.7. 6:5818.7. 22:36 8420
11+93 463 st 17.7. 20:4718.7. 5:00 8420
7+99 464 út 16.7. 20:3317.7. 5:33 8420
13+99 463 po 15.7. 5:5716.7. 5:05 8420
13 401 ne 14.7. 7:3614.7. 21:51 8420
11+93 462 so 13.7. 20:0314.7. 4:10 8420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.