Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 476 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  410 pá 19.2. 15:4319.2. 19:33 8422+8420
 4  409 pá 19.2. 6:3419.2. 10:23 8422+8420
15 406 čt 18.2. 4:5718.2. 22:26 8422+8420
15 407 st 17.2. 5:1117.2. 22:40 8422+8420
12 412 út 16.2. 5:5416.2. 21:47 8422+8420
 4  410 po 15.2. 15:4315.2. 19:33 8422+8420
 4  408 po 15.2. 6:2315.2. 10:13 8422+8420
 6  401 pá 12.2. 5:0012.2. 13:30 8422+8420*MU
12 405 čt 11.2. 4:4511.2. 20:33 8422+8420
12 412 st 10.2. 5:5410.2. 21:47 8422+8420
 6  401 út 9.2. 5:009.2. 21:09 8422+8420
 6  401 po 8.2. 5:008.2. 21:09 8422+8420
 4  407 pá 5.2. 15:135.2. 19:03 8422+8420
 4  407 pá 5.2. 6:145.2. 10:03 8422+8420
20 406 čt 4.2. 4:314.2. 23:18 8422+8420
12 412 st 3.2. 5:543.2. 21:47 8422+8420
12 405 út 2.2. 4:452.2. 20:33 8422+8420
 6  401 po 1.2. 5:001.2. 21:09 8422+8420
26 414 pá 29.1. 6:2929.1. 20:56 8422+8420
17+95 453 čt 28.1. 21:0829.1. 4:57 8420
25+92 451 st 27.1. 19:2728.1. 5:47 8420
94 405 út 26.1. 21:4727.1. 5:31 8420
1+96 461 po 25.1. 19:5826.1. 5:42 8420
96 406 ne 24.1. 22:3725.1. 5:14 8420
11+93 461 so 23.1. 19:1724.1. 5:00 8420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.