Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 949 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 463 pá 24.6. 22:4225.6. 5:36 8420
17 432 pá 24.6. 15:5624.6. 18:48 8416+8420
17 428 pá 24.6. 6:3724.6. 9:28 8416+8420
2+91 452 čt 23.6. 13:4024.6. 5:04 8420*Z1
7+99 463 st 22.6. 22:4223.6. 5:36 8420
17 432 st 22.6. 15:5622.6. 18:48 8420+8436
17 424 st 22.6. 6:5522.6. 9:44 8420+8436
25+97 450 út 21.6. 21:3322.6. 5:07 8420
13 404 út 21.6. 15:2121.6. 18:49 8420
13 404 út 21.6. 7:1321.6. 9:05 8420
7+95 451 po 20.6. 20:5321.6. 5:21 8420
7+95 452 ne 19.6. 21:3420.6. 5:52 8420
1+93 453 so 18.6. 20:1219.6. 4:59 8420
19+98 457 pá 17.6. 22:4418.6. 5:08 8420
21 408 pá 17.6. 5:2717.6. 19:44 8419+8420
17 426 čt 16.6. 6:0316.6. 23:28 8419+8420
17 426 st 15.6. 6:0315.6. 23:28 8419+8420
21 408 út 14.6. 5:2714.6. 19:44 8419+8420
18 402 po 13.6. 14:5913.6. 18:31 8419+8420
17 424 po 13.6. 6:5513.6. 9:44 8419+8420
25+97 450 ne 12.6. 21:3313.6. 5:07 8420
19+98 457 so 11.6. 22:4412.6. 5:08 8420
17 426 pá 10.6. 6:0311.6. 1:25 8419+8420
11 405 čt 9.6. 14:409.6. 19:42 8419+8420
21 404 čt 9.6. 5:459.6. 10:09 8419+8420
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8415

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.