Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8420

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 18. 8. 2004

Výrobní číslo: 158857

Původní evidenční číslo: 6718

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 859 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 407 čt 24.8. 6:0424.8. 8:25 8420*MU*1
21 407 st 23.8. 6:0423.8. 19:52 8420
21 404 út 22.8. 5:3422.8. 19:28 8420
7+94 361 út 22.8. 0:0022.8. 0:55 8420*Z1
11 424 po 21.8. 15:1821.8. 17:47 8420
11 423 po 21.8. 6:3821.8. 9:07 8420
13 402 pá 18.8. 14:5018.8. 19:53 8420
13 402 pá 18.8. 6:5018.8. 9:34 8420
7+93 452 čt 17.8. 19:0918.8. 4:29 8420
13+97 452 st 16.8. 19:5817.8. 5:10 8420
16+99 461 út 15.8. 20:2116.8. 4:48 8420
16+99 461 po 14.8. 20:2115.8. 4:48 8420
13+97 452 ne 13.8. 19:5814.8. 5:10 8420
7+93 453 so 12.8. 22:0113.8. 4:59 8420
13+95 463 pá 11.8. 6:3012.8. 4:58 8420
25+97 454 út 8.8. 21:349.8. 5:09 8420
7+93 452 po 7.8. 19:108.8. 4:29 8420
1+96 463 ne 6.8. 19:417.8. 5:10 8420
1+96 464 so 5.8. 20:116.8. 5:40 8420
7+94 463 pá 4.8. 22:415.8. 6:01 8420
1+96 463 čt 3.8. 20:404.8. 5:10 8420
25+97 454 st 2.8. 21:343.8. 5:09 8420
7+93 452 út 1.8. 19:102.8. 4:29 8420
25+92 453 po 31.7. 19:341.8. 5:47 8420
7+94 461 ne 30.7. 21:4131.7. 5:40 8420
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8420 do 9084 v zast. Modřanská rokle ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.