Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8419

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 29.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 8. 2004

Výrobní číslo: 158858

Původní evidenční číslo: 6719

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 267 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 st 21.4. 4:5721.4. 20:31 8387+8419
26 103 út 20.4. 5:2620.4. 22:35 8387+8419
 5  114 po 19.4. 5:4319.4. 21:31 8387+8419
 5  110 pá 16.4. 4:5716.4. 20:31 8387+8419
26 103 čt 15.4. 5:2615.4. 22:35 8387+8419
 5  110 st 14.4. 4:5714.4. 20:31 8387+8419
26 101 út 13.4. 4:5813.4. 22:05 8387+8419
 5  114 po 12.4. 5:4312.4. 21:31 8387+8419
 3  116 pá 9.4. 15:089.4. 21:12 8387+8419
26 103 čt 8.4. 5:268.4. 22:35 8387+8419
 4  110 st 7.4. 15:397.4. 19:36 8387+8419
 4  109 st 7.4. 6:297.4. 10:26 8387+8419
 5  110 út 6.4. 4:576.4. 20:31 8387+8419
 5  106 čt 1.4. 6:561.4. 22:29 8387+8419
 5  108 po 29.3. 4:3729.3. 20:10 8387+8419
21 402 pá 26.3. 5:4126.3. 9:39 8419
25+92 752 čt 25.3. 23:0026.3. 1:00 8419*Z
21 403 čt 25.3. 15:2925.3. 18:25 8419
21 403 čt 25.3. 5:5225.3. 9:35 8419
21 402 st 24.3. 15:1924.3. 18:15 8419
21 402 st 24.3. 5:4124.3. 9:25 8419
 2  407 út 23.3. 5:4223.3. 20:00 8419
 2  404 po 22.3. 5:2322.3. 21:28 8419
1+96 461 so 20.3. 19:5821.3. 5:41 8419
13+97 464 pá 19.3. 6:2820.3. 5:04 8419
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.