Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8419

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 8. 2004

Výrobní číslo: 158858

Původní evidenční číslo: 6719

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 795 691 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+93 464 pá 15.11. 21:3816.11. 5:00 8419
 2  411 pá 15.11. 5:3315.11. 19:35 8419
13 406 čt 14.11. 6:1814.11. 21:22 8419
11+93 463 st 13.11. 20:4814.11. 5:00 8419
21 405 st 13.11. 15:3813.11. 19:27 8419
21 401 st 13.11. 5:3213.11. 9:24 8419
 2  411 út 12.11. 18:4012.11. 23:47 8419*Z
 2  410 út 12.11. 5:0912.11. 18:40 8419*MU
13 406 po 11.11. 6:1811.11. 21:22 8419
38+90 455 so 9.11. 20:4310.11. 5:44 8419
38+90 451 pá 8.11. 15:189.11. 5:03 8419
38+90 451 pá 8.11. 6:258.11. 9:19 8419
1+98 454 čt 7.11. 20:378.11. 5:08 8419
11+93 463 st 6.11. 20:487.11. 5:00 8419
1+96 462 út 5.11. 20:216.11. 5:13 8419
11+93 463 po 4.11. 20:485.11. 5:00 8419
5+95 456 ne 3.11. 22:284.11. 4:57 8419
25+92 453 so 2.11. 22:213.11. 5:47 8419
11+93 463 pá 1.11. 20:422.11. 4:30 8419
11+93 462 čt 31.10. 20:181.11. 4:30 8419
5+94 467 st 30.10. 21:3031.10. 5:18 8419
11+93 462 út 29.10. 20:1830.10. 4:30 8419
11+93 463 po 28.10. 20:1729.10. 5:00 8419
1+96 462 ne 27.10. 21:2128.10. 5:13 8419
14+96 464 so 26.10. 20:4127.10. 4:46 8419
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8424
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.