Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8418

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 26. 7. 2004

Výrobní číslo: 156263

Původní evidenční číslo: 6584

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 018 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 401 dnes 6:0313.6. 21:24 8418+8300
14 401 čt 12.6. 6:0312.6. 21:24 8418+8300
14 406 st 11.6. 4:4311.6. 22:07 8418+8300
14 401 út 10.6. 6:0310.6. 21:24 8418+8300
14 401 po 9.6. 6:039.6. 21:24 8418+8300
14 406 pá 6.6. 4:436.6. 22:07 8418+8300
 3  407 čt 5.6. 14:565.6. 22:14 8418+8300
2+20 416 čt 5.6. 6:535.6. 9:41 8418+8300
 3  407 st 4.6. 14:564.6. 22:14 8418+8300
2+20 416 st 4.6. 6:534.6. 9:41 8418+8300
 3  407 út 3.6. 14:563.6. 17:15 8418+8300*MU
2+20 416 út 3.6. 6:533.6. 9:41 8418+8300
ZkJ 480 po 2.6. 12:302.6. 13:30 8418
14 401 pá 30.5. 6:0330.5. 21:24 8418+8300
 3  407 čt 29.5. 14:5629.5. 22:14 8418+8300
24 412 čt 29.5. 7:3129.5. 9:38 8418+8300
 3  407 pá 23.5. 14:5623.5. 22:14 8418+8300
17 433 pá 23.5. 6:2523.5. 8:54 8418+8300
17 433 čt 22.5. 15:3522.5. 19:45 8418+8300
11 405 čt 22.5. 5:2022.5. 9:58 8418+8300
17 433 st 21.5. 15:3521.5. 19:45 8418+8300
17 433 st 21.5. 6:2521.5. 8:54 8418+8300
 3  407 út 20.5. 14:5620.5. 22:14 8418+8300
 3  407 út 20.5. 6:0920.5. 9:43 8418+8300
 3  403 po 19.5. 5:4319.5. 20:01 8418+8300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.