Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8418

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 26. 7. 2004

Výrobní číslo: 156263

Původní evidenční číslo: 6584

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 032 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+95 463 po 5.6. 6:295.6. 14:30 8418*MU*1
11 412 pá 2.6. 15:122.6. 17:44 8418
11 411 pá 2.6. 6:382.6. 9:12 8418
11 415 čt 1.6. 14:571.6. 17:28 8418
13 404 čt 1.6. 7:371.6. 9:31 8418
1+93 452 st 31.5. 20:121.6. 4:29 8418
Rok 2022
1+96 464 ne 4.12. 22:465.12. 5:39 8418
6+94 463 so 3.12. 22:244.12. 6:00 8418
17 427 pá 2.12. 5:523.12. 1:08 8417+8418
17 418 čt 1.12. 15:042.12. 0:38 8417+8418
18 402 čt 1.12. 5:591.12. 9:27 8417+8418
11 408 st 30.11. 4:2230.11. 23:28 8417+8418
18 414 út 29.11. 16:3530.11. 0:33 8417+8418
18 414 út 29.11. 7:0729.11. 8:47 8417+8418
17 414 po 28.11. 14:4828.11. 19:46 8417+8418
 3  408 po 28.11. 6:2728.11. 10:14 8417+8418
11 405 pá 25.11. 14:4025.11. 19:34 8417+8418
 3  410 pá 25.11. 6:1925.11. 9:54 8417+8418
17 414 čt 24.11. 14:4824.11. 19:46 8417+8418
18 414 čt 24.11. 7:0724.11. 8:47 8417+8418
11 405 st 23.11. 14:4023.11. 19:34 8417+8418
11 410 st 23.11. 5:1623.11. 10:05 8417+8418
18 414 út 22.11. 16:3523.11. 0:33 8417+8418
17 428 út 22.11. 6:3922.11. 9:28 8417+8418
11 405 po 21.11. 14:4021.11. 19:34 8417+8418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.