Domovská vozovna: Pankrác
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2004
V provozu od: 26. 7. 2004
Výrobní číslo: 156263
Původní evidenční číslo: 6584
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 940 032 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
13+95 | 463 | po 5.6. 6:29 | 5.6. 14:30 | 8418*MU*1 | ||
11 | 412 | pá 2.6. 15:12 | 2.6. 17:44 | 8418 | ||
11 | 411 | pá 2.6. 6:38 | 2.6. 9:12 | 8418 | ||
11 | 415 | čt 1.6. 14:57 | 1.6. 17:28 | 8418 | ||
13 | 404 | čt 1.6. 7:37 | 1.6. 9:31 | 8418 | ||
1+93 | 452 | st 31.5. 20:12 | 1.6. 4:29 | 8418 | ||
Rok 2022 | ||||||
1+96 | 464 | ne 4.12. 22:46 | 5.12. 5:39 | 8418 | ||
6+94 | 463 | so 3.12. 22:24 | 4.12. 6:00 | 8418 | ||
17 | 427 | pá 2.12. 5:52 | 3.12. 1:08 | 8417+8418 | ||
17 | 418 | čt 1.12. 15:04 | 2.12. 0:38 | 8417+8418 | ||
18 | 402 | čt 1.12. 5:59 | 1.12. 9:27 | 8417+8418 | ||
11 | 408 | st 30.11. 4:22 | 30.11. 23:28 | 8417+8418 | ||
18 | 414 | út 29.11. 16:35 | 30.11. 0:33 | 8417+8418 | ||
18 | 414 | út 29.11. 7:07 | 29.11. 8:47 | 8417+8418 | ||
17 | 414 | po 28.11. 14:48 | 28.11. 19:46 | 8417+8418 | ||
3 | 408 | po 28.11. 6:27 | 28.11. 10:14 | 8417+8418 | ||
11 | 405 | pá 25.11. 14:40 | 25.11. 19:34 | 8417+8418 | ||
3 | 410 | pá 25.11. 6:19 | 25.11. 9:54 | 8417+8418 | ||
17 | 414 | čt 24.11. 14:48 | 24.11. 19:46 | 8417+8418 | ||
18 | 414 | čt 24.11. 7:07 | 24.11. 8:47 | 8417+8418 | ||
11 | 405 | st 23.11. 14:40 | 23.11. 19:34 | 8417+8418 | ||
11 | 410 | st 23.11. 5:16 | 23.11. 10:05 | 8417+8418 | ||
18 | 414 | út 22.11. 16:35 | 23.11. 0:33 | 8417+8418 | ||
17 | 428 | út 22.11. 6:39 | 22.11. 9:28 | 8417+8418 | ||
11 | 405 | po 21.11. 14:40 | 21.11. 19:34 | 8417+8418 |