Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 066 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 so 26.9. 8:1626.9. 22:22 8410+8411
26 513 pá 25.9. 4:2126.9. 0:19 8410+8411
22 512 čt 24.9. 4:2525.9. 0:29 8410+8411
 6  505 st 23.9. 5:5124.9. 0:20 8410+8411
24 507 út 22.9. 6:1722.9. 19:12 8410+8411
26 508 po 21.9. 6:1921.9. 20:15 8410+8411
15 505 ne 20.9. 6:0220.9. 21:41 8410+8411
25 510 so 19.9. 7:3919.9. 21:02 8410+8411
 2  510 pá 18.9. 4:3218.9. 20:08 8410+8411
 6  508 čt 17.9. 11:0017.9. 23:46 8410+8411*Z
26 511 čt 17.9. 6:5017.9. 7:30 8410+8411*MU
 8  511 út 15.9. 4:0915.9. 6:50 8410+8411*MU
 8  507 po 14.9. 5:2915.9. 0:52 8410+8411
22 502 so 12.9. 6:2512.9. 21:21 8410+8411
26 513 pá 11.9. 4:2111.9. 16:00 8410+8411*MU
22 510 čt 10.9. 4:3410.9. 23:49 8410+8411
22 522 st 9.9. 6:079.9. 20:00 8410+8411
22 512 út 8.9. 4:259.9. 0:29 8410+8411
22 527 po 7.9. 6:307.9. 23:48 8410+8411
22 526 čt 3.9. 6:253.9. 20:36 8410+8411
24 510 st 2.9. 6:432.9. 19:42 8410+8411
22 522 út 1.9. 6:071.9. 20:00 8410+8411
22 531 po 31.8. 6:5631.8. 21:30 8410+8411
 6  502 so 29.8. 4:2729.8. 7:00 8410+8411*MU
14 101 pá 28.8. 5:1828.8. 20:45 8410+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.