Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 704 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  507 so 21.7. 20:2021.7. 21:59 8268+8411*Z
26 501 pá 20.7. 5:0921.7. 0:00 8268+8411
26 511 čt 19.7. 4:2019.7. 20:18 8268+8411
3+6 502 st 18.7. 14:2818.7. 22:49 8268+8411
3+6 502 st 18.7. 5:0118.7. 11:04 8268+8411
 7  501 út 17.7. 4:4718.7. 1:18 8268+8411
22 520 po 16.7. 20:0016.7. 22:58 8268+8411*Z1
3+6 502 so 14.7. 7:2415.7. 0:49 8268+8411
26 511 pá 13.7. 4:2013.7. 20:18 8268+8411
22 502 čt 12.7. 6:2112.7. 23:49 8268+8411
36 516 st 11.7. 15:4311.7. 20:09 8268+8411
36 515 st 11.7. 4:5611.7. 9:36 8268+8411
26 507 út 10.7. 19:2010.7. 21:39 8268+8411*Z
17 519 po 9.7. 5:279.7. 20:13 8268+8411
22 522 ne 8.7. 4:059.7. 1:09 8268+8411
22 501 so 7.7. 7:458.7. 0:23 8268+8411
22 516 pá 6.7. 8:397.7. 0:09 8268+8411
26 502 čt 5.7. 4:206.7. 1:00 8268+8411
3+6 502 st 4.7. 14:284.7. 22:49 8268+8411
36 514 st 4.7. 5:544.7. 9:02 8268+8411
17 517 út 3.7. 5:083.7. 20:00 8268+8411
22 503 po 2.7. 4:053.7. 0:09 8268+8411
22 520 ne 1.7. 6:242.7. 0:49 8268+8411
22 522 so 30.6. 4:241.7. 1:09 8268+8411
22 520 pá 29.6. 4:2429.6. 23:24 8268+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8568
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.