Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:

ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 775 491 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 507 st 21.8. 4:3122.8. 0:14 8410+8411
22 506 út 20.8. 5:2321.8. 0:29 8410+8411
22 506 po 19.8. 5:2320.8. 0:43 8410+8411
22 513 pá 16.8. 6:2816.8. 23:50 8410+8411
22 520 čt 15.8. 6:1215.8. 19:52 8410+8411
14 506 ne 11.8. 4:5112.8. 0:51 8410+8411
 8  502 so 10.8. 4:4811.8. 1:13 8410+8411
 6  513 pá 9.8. 15:1010.8. 0:35 8410+8411
22 508 po 5.8. 5:425.8. 20:22 8410+8411
 6  506 ne 4.8. 7:065.8. 0:21 8410+8411
 8  507 so 3.8. 4:083.8. 20:05 8410+8411
22 518 pá 2.8. 5:393.8. 0:23 8410+8411
24 507 čt 1.8. 14:271.8. 20:43 8410+8411
 6  513 čt 1.8. 4:261.8. 11:11 8410+8411
16 502 st 31.7. 5:111.8. 0:26 8410+8411
22 508 út 30.7. 5:4230.7. 20:22 8410+8411
22 508 po 29.7. 5:4229.7. 20:22 8410+8411
14 507 pá 26.7. 4:3126.7. 21:31 8410+8411
16 505 čt 25.7. 5:4926.7. 0:58 8410+8411
16 501 st 24.7. 6:0724.7. 20:39 8410+8411
22 515 út 23.7. 5:5223.7. 20:12 8410+8411
24 513 po 22.7. 13:5622.7. 20:26 8410+8411
 6  513 po 22.7. 5:3122.7. 11:12 8410+8411
 9  509 ne 21.7. 7:0122.7. 1:06 8410+8411
 9  509 so 20.7. 7:2521.7. 1:06 8410+8411


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.