Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:

ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 765 291 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 504 st 26.6. 15:2426.6. 19:22 8411
21 504 st 26.6. 5:5326.6. 9:49 8411
7+91 557 út 25.6. 20:3026.6. 4:31 8411
26 509 út 25.6. 6:3325.6. 9:54 8411+8175
22 518 po 24.6. 4:0524.6. 16:20 8411+8175*MU
 5  508 ne 23.6. 11:3024.6. 0:40 8411+8175
26 505 so 22.6. 4:5922.6. 23:00 8411+8175
 5  517 pá 21.6. 6:5821.6. 21:14 8411+8175
25+97 562 čt 20.6. 22:3021.6. 5:47 8411
 4  511 čt 20.6. 13:2920.6. 18:43 8400+8411
 4  505 čt 20.6. 6:3620.6. 10:13 8400+8411
2+91 551 st 19.6. 19:0020.6. 4:48 8411
 4  511 st 19.6. 6:4419.6. 10:23 8411+8175
14+95 557 út 18.6. 21:1119.6. 4:39 8411
 4  505 út 18.6. 14:1918.6. 19:42 8411+8158
 4  504 út 18.6. 6:2818.6. 10:03 8411+8158
25+97 562 po 17.6. 22:3018.6. 5:47 8411
 4  511 po 17.6. 13:2917.6. 18:43 8557+8411
 4  511 po 17.6. 6:4417.6. 10:23 8557+8411
7+91 557 ne 16.6. 22:3817.6. 4:31 8411
17+95 551 so 15.6. 21:1816.6. 4:44 8411
17+95 552 pá 14.6. 21:4415.6. 5:09 8411
 4  511 pá 14.6. 13:2914.6. 18:43 8411+8155
 4  511 pá 14.6. 6:4414.6. 10:23 8411+8155
14+95 557 čt 13.6. 21:1114.6. 4:39 8411
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.