Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:

ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 750 141 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 čt 25.4. 6:5525.4. 21:08 8411+8379
 4  504 st 24.4. 14:0924.4. 19:32 8411+8379
 4  505 st 24.4. 6:3624.4. 10:13 8411+8379
26 509 út 23.4. 15:2624.4. 0:40 8411+8379
22 535 út 23.4. 5:0423.4. 9:26 8411+8379
2+92 560 so 20.4. 22:4421.4. 4:17 8411
27+95 552 so 20.4. 3:2020.4. 5:09 8411*Z
 5  515 čt 18.4. 15:5118.4. 18:39 8401+8411
22 512 čt 18.4. 5:4318.4. 10:06 8401+8411
14 505 st 17.4. 5:4517.4. 23:20 8401+8411
14 501 út 16.4. 5:0516.4. 19:19 8401+8411
15 508 po 15.4. 7:1515.4. 22:13 8401+8411
2+92 560 so 13.4. 22:4414.4. 4:17 8411
17+95 552 pá 12.4. 21:4413.4. 5:09 8411
14+95 557 čt 11.4. 21:1112.4. 4:39 8411
25+97 561 st 10.4. 22:1011.4. 5:16 8411
7+91 557 út 9.4. 20:3010.4. 4:31 8411
17+95 552 po 8.4. 21:449.4. 5:41 8411
7+99 564 ne 7.4. 20:158.4. 5:00 8411
2+92 560 so 6.4. 22:417.4. 4:17 8411
25+97 561 pá 5.4. 22:106.4. 4:51 8411
 4  505 pá 5.4. 14:195.4. 19:42 8401+8411
 4  504 pá 5.4. 6:285.4. 10:03 8401+8411
22 522 čt 4.4. 6:084.4. 19:29 8401+8411
22 518 st 3.4. 4:053.4. 18:30 8401+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.