Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8411

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 808 046 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  104 pá 3.7. 14:183.7. 21:21 8410+8411
24 104 pá 3.7. 4:593.7. 11:00 8410+8411
16 113 čt 2.7. 5:482.7. 23:48 8410+8411
24 104 st 1.7. 12:551.7. 21:17 8410+8411
24 110 út 30.6. 5:1430.6. 20:14 8410+8411
16 113 po 29.6. 5:4829.6. 23:48 8410+8411
17 508 pá 26.6. 6:1726.6. 20:30 8410+8411
 6  517 čt 25.6. 6:2225.6. 10:00 8410+8411
17 514 st 24.6. 5:3924.6. 23:30 8410+8411
 3  516 út 23.6. 3:5723.6. 10:07 8410+8411
17 520 po 22.6. 4:2223.6. 1:41 8410+8411
17 512 ne 21.6. 4:0422.6. 0:20 8410+8411
17 506 so 20.6. 7:3821.6. 0:50 8410+8411
 3  515 pá 19.6. 6:0719.6. 10:11 8410+8411
 6  110 st 17.6. 5:5017.6. 20:36 8410+8411
24 106 út 16.6. 5:1416.6. 19:52 8410+8411
24 106 po 15.6. 5:1415.6. 19:52 8410+8411
25 119 pá 12.6. 6:2412.6. 10:46 8410+8411
 6  107 čt 11.6. 5:1711.6. 20:43 8410+8411
16 109 st 10.6. 6:5810.6. 19:57 8410+8411
 8  115 út 9.6. 6:379.6. 9:47 8410+8411
24 110 po 8.6. 5:488.6. 20:33 8410+8411
25 114 pá 5.6. 5:575.6. 19:57 8410+8411
24 109 čt 4.6. 5:434.6. 20:22 8410+8411
 8  113 st 3.6. 5:103.6. 10:27 8410+8411


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.