Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8411

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 158880

Původní evidenční číslo: 6741

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 877 631 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 109 dnes 5:269.12. 21:53 8410+8411
26 101 st 8.12. 6:308.12. 23:03 8410+8411
 4  101 út 7.12. 6:497.12. 9:06 8410+8411
22 127 po 6.12. 5:356.12. 8:47 8410+8411
16 103 pá 3.12. 15:253.12. 19:33 8410+8411
22 127 čt 2.12. 5:352.12. 8:47 8410+8411
22 111 st 1.12. 5:402.12. 0:49 8410+8411
16 107 út 30.11. 5:301.12. 0:34 8410+8411
25 109 po 29.11. 5:2629.11. 21:53 8410+8411
22 113 ne 28.11. 8:2128.11. 20:00 8410+8411*MU
22 104 so 27.11. 6:3127.11. 23:48 8410+8411
14 109 pá 26.11. 6:0227.11. 0:58 8410+8411
22 130 čt 25.11. 6:2225.11. 19:13 8410+8411
22 130 st 24.11. 6:2224.11. 19:13 8410+8411
22 125 út 23.11. 5:1623.11. 18:33 8410+8411
 4  108 po 22.11. 14:3522.11. 18:34 8410+8411
 4  108 po 22.11. 5:5222.11. 9:46 8410+8411
25 105 pá 19.11. 5:0519.11. 19:01 8410+8411
22 128 čt 18.11. 6:0819.11. 0:28 8410+8411
22 135 st 10.11. 5:5010.11. 8:51 8152+8411
22 104 út 9.11. 4:359.11. 23:54 8152+8411
25 115 po 8.11. 6:238.11. 22:53 8152+8411
22 135 st 20.10. 5:5020.10. 8:51 8410+8411
22 130 út 19.10. 6:2219.10. 19:13 8410+8411
 6  108 po 18.10. 5:5718.10. 21:15 8410+8411
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.