Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (2024, 0:0) (od 1. 1. 2024 do současnosti)

Neskákej mi pod kola! (2024, 0:0)

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 22. 12. 2023 do 31. 12. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 7. 9. 2023 do 21. 12. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 15. 8. 2023 do 7. 9. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 27. 5. 2023 do 15. 8. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 11. 2. 2023 do 27. 5. 2023)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 23.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 380 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 124 pá 19.4. 5:2119.4. 20:08 8410+8411
22 127 čt 18.4. 5:4218.4. 20:24 8410+8411
22 124 st 17.4. 5:2117.4. 20:08 8410+8411
16 108 út 16.4. 5:1516.4. 23:16 8410+8411
16 117 po 15.4. 15:0816.4. 0:36 8410+8411
16 117 po 15.4. 7:0815.4. 9:32 8410+8411
24 106 st 10.4. 6:0610.4. 20:07 8410+8411
22 124 út 9.4. 5:219.4. 20:08 8410+8411
22 102 po 8.4. 5:568.4. 19:47 8410+8411
24 108 pá 5.4. 6:345.4. 19:58 8410+8411
24 112 st 3.4. 6:153.4. 20:44 8410+8411
22 127 čt 28.3. 5:4228.3. 20:24 8410+8411
16 108 st 27.3. 5:1527.3. 23:16 8410+8411
 8  102 út 26.3. 6:0926.3. 21:13 8410+8411
 8  102 po 25.3. 6:0925.3. 21:13 8410+8411
 5  106 ne 24.3. 5:0424.3. 21:39 8410+8411
 5  104 so 23.3. 6:2123.3. 23:52 8410+8411
16 108 pá 22.3. 5:1522.3. 23:16 8410+8411
16 113 čt 21.3. 14:3621.3. 23:56 8410+8411
16 113 čt 21.3. 5:4821.3. 10:12 8410+8411
 8  102 st 20.3. 6:0920.3. 21:13 8410+8411
 8  102 út 19.3. 6:0919.3. 21:13 8410+8411
25 110 po 18.3. 6:0718.3. 19:28 8410+8411
22 127 pá 15.3. 5:4215.3. 20:24 8410+8411
24 111 čt 14.3. 6:5214.3. 20:28 8410+8411


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.