Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8410

Evidované reklamní polepy:
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 353 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 564 út 23.1. 20:1524.1. 5:41 8410
4 505 út 23.1. 6:3623.1. 10:13 8155+8410
26+91 552 po 22.1. 21:5123.1. 5:18 8410
25+97 561 ne 21.1. 22:0922.1. 5:16 8410
26+91 552 so 20.1. 22:2721.1. 5:18 8410
25+97 562 pá 19.1. 22:3020.1. 5:16 8410
5 515 pá 19.1. 4:4519.1. 9:59 8395+8410
5 515 čt 18.1. 15:5118.1. 18:39 8395+8410
22 512 čt 18.1. 5:4218.1. 10:06 8395+8410
22 516 st 17.1. 6:2417.1. 23:58 8395+8410
26 503 út 16.1. 4:5516.1. 21:18 8395+8410
22 535 po 15.1. 14:2616.1. 0:49 8395+8410
26 507 po 15.1. 6:2015.1. 9:54 8395+8410
25+97 561 so 13.1. 22:0914.1. 4:34 8410
2+92 569 pá 12.1. 19:2413.1. 4:18 8410
5+95 564 čt 11.1. 20:3012.1. 5:41 8410
26+91 552 st 10.1. 21:5111.1. 5:18 8410
8+95 563 út 9.1. 19:3310.1. 5:09 8410
5+95 564 po 8.1. 20:309.1. 5:41 8410
26+91 552 ne 7.1. 22:398.1. 5:18 8410
22 503 pá 5.1. 4:056.1. 0:09 8267+8410
22 503 čt 4.1. 4:055.1. 0:09 8267+8410
6 504 st 3.1. 9:204.1. 0:01 8267+8410*Z
26 508 út 2.1. 13:592.1. 22:29 8267+8410
26 508 út 2.1. 4:392.1. 10:25 8267+8410
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.