Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 056 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 101 pá 17.6. 6:2917.6. 18:15 8361+8410*MU
26 101 čt 16.6. 6:2916.6. 23:03 8361+8410
11 104 st 15.6. 5:3415.6. 20:46 8361+8410
 7  108 út 14.6. 7:0515.6. 0:43 8361+8410
 4  108 pá 10.6. 14:3410.6. 18:34 8410+8411
 4  108 pá 10.6. 6:3110.6. 10:24 8410+8411
 7  106 čt 9.6. 7:139.6. 9:22 8410+8411
 7  106 st 8.6. 7:138.6. 9:22 8410+8411
 7  106 út 7.6. 7:137.6. 9:22 8410+8411
 4  109 po 6.6. 7:006.6. 9:14 8410+8411
 4  109 pá 3.6. 7:003.6. 9:14 8410+8411
 6  116 čt 2.6. 6:332.6. 10:03 8410+8411
 6  104 st 1.6. 4:201.6. 22:54 8410+8411
26 116 út 31.5. 5:591.6. 1:01 8410+8411
22 107 po 30.5. 5:4630.5. 20:26 8410+8411
16 101 pá 27.5. 4:5627.5. 23:54 8410+8411
22 106 čt 26.5. 6:0126.5. 23:08 8410+8411
14 118 st 25.5. 5:0025.5. 22:50 8410+8411
22 139 út 24.5. 6:1124.5. 20:35 8410+8411
22 107 po 23.5. 5:4623.5. 20:26 8410+8411
22 121 pá 20.5. 4:5921.5. 0:48 8410+8411
22 106 čt 19.5. 6:0119.5. 23:08 8410+8411
 6  113 st 18.5. 5:4718.5. 21:37 8410+8411
 4  109 út 17.5. 14:4317.5. 18:42 8410+8411
22 136 út 17.5. 6:4217.5. 9:51 8410+8411
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.