Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8410

Evidované reklamní polepy:
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 698 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 516 út 17.7. 5:5417.7. 9:02 8272+8410
17 519 po 16.7. 5:2716.7. 20:13 8272+8410
26 502 ne 15.7. 4:3916.7. 1:00 8272+8410
 7  503 so 14.7. 4:4715.7. 1:18 8272+8410
3+6 521 pá 13.7. 12:4013.7. 20:00 8272+8410*Z
36 516 čt 12.7. 15:4312.7. 20:09 8272+8410
3+6 507 st 4.7. 4:024.7. 13:10 8272+8410*MU
22 502 út 3.7. 6:213.7. 23:49 8272+8410
25+97 561 so 30.6. 22:091.7. 4:51 8410
25+92 556 pá 29.6. 21:0930.6. 5:18 8410
22 536 pá 29.6. 6:4929.6. 19:27 8410+8549
24 503 čt 28.6. 14:3528.6. 20:05 8410+8549
22 512 čt 28.6. 5:4228.6. 10:06 8410+8549
22 508 út 26.6. 6:4326.6. 11:55 8410+8411*MU
22 528 po 25.6. 6:0625.6. 18:16 8410+8411
8+91 550 so 23.6. 21:4724.6. 4:48 8410
2+92 553 pá 22.6. 19:3623.6. 4:18 8410
22 528 pá 22.6. 6:0622.6. 18:16 8410+8411
22 516 čt 21.6. 6:2421.6. 23:49 8410+8411
24 503 st 20.6. 14:3520.6. 20:05 8410+8411
 4  504 st 20.6. 6:2820.6. 10:03 8410+8411
22 522 út 19.6. 6:0919.6. 19:29 8410+8411
22 516 po 18.6. 6:2418.6. 23:49 8410+8411
 7  507 pá 15.6. 15:1915.6. 21:48 8410+8411
22 535 pá 15.6. 5:0415.6. 9:26 8410+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.