Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 839 231 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 pá 22.1. 6:0322.1. 21:38 8411+8410
22 507 čt 21.1. 5:5321.1. 22:51 8411+8410
16 513 st 20.1. 11:3020.1. 20:30 8411+8410*Z
 8  503 út 19.1. 5:0019.1. 20:20 8411+8410
15 506 pá 15.1. 5:2215.1. 21:56 8411+8410
22 502 čt 14.1. 5:5214.1. 23:19 8411+8410
22 520 st 13.1. 5:0913.1. 19:43 8411+8410
22 532 út 12.1. 6:3112.1. 22:08 8411+8410
26 508 pá 8.1. 6:238.1. 16:55 8411+8410*MU
26 514 čt 7.1. 4:407.1. 21:22 8411+8410
16 513 st 6.1. 5:036.1. 20:30 8411+8410
 8  503 út 5.1. 5:005.1. 20:20 8411+8410
22 529 po 4.1. 6:114.1. 21:59 8411+8410
Rok 2020
26 514 út 29.12. 4:4029.12. 21:22 8411+8410
22 525 po 28.12. 6:1028.12. 22:48 8411+8410
22 521 čt 24.12. 8:3024.12. 16:59 8411+8410*Z1
24 505 st 23.12. 5:4923.12. 18:52 8411+8410
24 509 út 22.12. 6:3722.12. 19:32 8411+8410
15 506 po 21.12. 11:0021.12. 21:56 8411+8410*Z2
22 509 pá 18.12. 6:0818.12. 23:19 8411+8410
 8  503 st 16.12. 5:0016.12. 20:20 8411+8410
22 517 út 15.12. 5:0415.12. 21:48 8411+8410
22 510 po 14.12. 6:2014.12. 20:11 8411+8410
25 510 so 12.12. 7:3912.12. 21:02 8411+8410
22 510 pá 11.12. 6:2011.12. 20:11 8411+8410
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8406+8548
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.