Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 811 301 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 112 út 4.8. 5:374.8. 20:33 8410+8411
26 103 po 3.8. 5:063.8. 19:22 8410+8411
15 108 pá 31.7. 6:3431.7. 21:53 8410+8411
14 101 st 29.7. 5:1829.7. 20:57 8410+8411
24 104 út 28.7. 12:5528.7. 21:17 8410+8411
24 104 út 28.7. 4:5928.7. 11:00 8410+8411
24 112 po 27.7. 5:3727.7. 20:33 8410+8411
26 111 pá 24.7. 6:3124.7. 20:45 8410+8411
14 108 čt 23.7. 5:4723.7. 22:07 8410+8411
15 105 st 22.7. 6:0422.7. 21:23 8410+8411
15 103 út 21.7. 5:4421.7. 19:09 8410+8411
24 110 po 20.7. 5:1420.7. 20:14 8410+8411
26 111 pá 17.7. 6:3117.7. 20:45 8410+8411
24 104 čt 16.7. 12:5516.7. 21:17 8410+8411
 5  110 čt 16.7. 6:0616.7. 9:35 8410+8411
14 105 st 15.7. 5:1815.7. 21:29 8410+8411
26 103 út 14.7. 5:0614.7. 19:22 8410+8411
14 106 po 13.7. 5:3313.7. 21:52 8410+8411
14 110 pá 10.7. 6:3010.7. 20:00 8410+8411
 5  104 čt 9.7. 14:189.7. 21:21 8410+8411
24 104 čt 9.7. 4:599.7. 11:00 8410+8411
24 104 st 8.7. 12:558.7. 21:17 8410+8411
 5  110 st 8.7. 6:068.7. 9:35 8410+8411
26 111 út 7.7. 6:317.7. 20:45 8410+8411
 5  104 pá 3.7. 14:183.7. 21:21 8410+8411


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.