Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 784 532 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 po 20.1. 5:3820.1. 22:28 8543+8410
25 509 so 18.1. 10:3018.1. 20:48 8543+8410*Z
14 512 pá 17.1. 4:3117.1. 20:46 8543+8410
16 511 čt 16.1. 5:0317.1. 1:38 8543+8410
14 514 st 15.1. 4:5115.1. 21:05 8543+8410
25 506 út 14.1. 4:1114.1. 23:17 8543+8410
22 519 po 13.1. 4:2414.1. 0:09 8543+8410
26 501 ne 12.1. 4:2013.1. 0:40 8543+8410
16 503 so 11.1. 4:2312.1. 0:58 8543+8410
25 502 pá 10.1. 5:5511.1. 1:10 8543+8410
14 514 čt 9.1. 4:519.1. 21:05 8543+8410
16 509 st 8.1. 4:439.1. 0:40 8543+8410
 8  514 út 7.1. 14:448.1. 1:33 8543+8410
 4  502 út 7.1. 5:577.1. 9:31 8410+8411
 8  509 po 6.1. 14:066.1. 19:02 8410+8411
26 501 po 6.1. 4:396.1. 10:24 8410+8411
14 503 ne 5.1. 4:316.1. 0:14 8410+8411
22 502 so 4.1. 7:504.1. 22:08 8410+8411
14 503 čt 2.1. 6:152.1. 20:46 8410+8411
16 506 st 1.1. 7:521.1. 21:28 8410+8411
Rok 2019
22 505 út 31.12. 4:2531.12. 21:12 8410+8411
14 507 po 30.12. 4:3131.12. 0:14 8410+8411
22 523 ne 29.12. 11:0929.12. 23:49 8410+8411
25 514 pá 20.12. 5:2620.12. 22:18 8410+8411
14 512 čt 19.12. 4:3119.12. 20:46 8410+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.