Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8410

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
ING (od ledna 2012 do 11. 2. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 14. 5. 2004

Výrobní číslo: 155409

Původní evidenční číslo: 5552

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 825 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 507 po 26.10. 6:1726.10. 19:12 8411+8410
26 504 ne 25.10. 4:2026.10. 0:59 8411+8410
 8  502 so 24.10. 5:2925.10. 0:32 8411+8410
14 505 pá 23.10. 4:3623.10. 21:17 8411+8410
26 503 čt 22.10. 5:2423.10. 0:59 8411+8410
22 524 st 21.10. 6:1621.10. 20:19 8411+8410
26 516 út 20.10. 4:5420.10. 21:38 8411+8410
22 529 po 19.10. 6:4819.10. 21:14 8411+8410
26 505 pá 16.10. 5:4616.10. 19:49 8411+8410
26 505 čt 15.10. 5:4615.10. 19:49 8411+8410
26 518 st 14.10. 6:3214.10. 9:49 8411+8410
22 520 út 13.10. 5:5413.10. 19:43 8411+8410
26 508 po 12.10. 16:5012.10. 20:15 8411+8410*Z
22 541 po 12.10. 6:0512.10. 9:07 8411+8410
22 517 ne 11.10. 20:1512.10. 0:09 8411+8410*Z1
26 506 so 10.10. 5:2011.10. 0:59 8410+8411
22 529 pá 9.10. 6:489.10. 21:14 8410+8411
17 528 čt 8.10. 6:048.10. 9:12 8410+8411
26 517 st 7.10. 6:547.10. 10:29 8410+8411
17 529 út 6.10. 6:106.10. 9:20 8410+8411
22 510 po 5.10. 4:345.10. 23:49 8410+8411
22 515 ne 4.10. 9:254.10. 23:49 8410+8411
26 503 so 3.10. 4:203.10. 21:22 8410+8411
26 513 pá 2.10. 4:213.10. 0:19 8410+8411
22 517 čt 1.10. 5:232.10. 1:07 8410+8411
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396+8572
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8401+8566

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.