Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2004
V provozu od: 23. 4. 2004
Výrobní číslo: 156273
Původní evidenční číslo: 6594
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 051 633 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 511 | pá 13.9. 5:22 | 13.9. 19:27 | 8406+8407 | ||
26 | 519 | čt 12.9. 6:38 | 12.9. 20:33 | 8406+8407 | ||
4 | 512 | st 11.9. 5:34 | 11.9. 19:56 | 8406+8407 | ||
22 | 510 | út 10.9. 15:08 | 10.9. 20:41 | 8406+8407 | ||
22 | 512 | út 10.9. 6:17 | 10.9. 9:09 | 8406+8407 | ||
4 | 512 | po 9.9. 5:34 | 9.9. 19:56 | 8406+8407 | ||
26 | 505 | pá 6.9. 7:17 | 7.9. 0:06 | 8406+8407 | ||
4 | 508 | čt 5.9. 6:30 | 5.9. 19:24 | 8406+8407 | ||
4 | 506 | st 4.9. 6:20 | 4.9. 19:05 | 8406+8407 | ||
22 | 534 | út 3.9. 6:56 | 3.9. 18:19 | 8406+8407 | ||
17 | 512 | po 2.9. 5:29 | 2.9. 20:46 | 8406+8407 | ||
6 | 504 | pá 30.8. 4:34 | 30.8. 20:15 | 8406+8407 | ||
26 | 511 | čt 29.8. 5:45 | 30.8. 0:06 | 8406+8407 | ||
Zvl | 558 | st 28.8. 22:25 | 29.8. 0:30 | 8406+8407 | ||
26 | 505 | st 28.8. 15:01 | 28.8. 22:25 | 8406+8407 | ||
22 | 506 | st 28.8. 6:56 | 28.8. 9:41 | 8406+8407 | ||
22 | 512 | út 27.8. 5:32 | 27.8. 16:45 | 8406+8407*MU*1 | ||
7 | 501 | po 26.8. 5:03 | 26.8. 22:14 | 8406+8407 | ||
26 | 505 | pá 23.8. 15:01 | 23.8. 22:25 | 8406+8407 | ||
26 | 514 | pá 12.7. 22:00 | 13.7. 0:46 | 8406+8407*Z1 | ||
7 | 509 | pá 12.7. 4:56 | 12.7. 20:38 | 8406+8407 | ||
6 | 504 | čt 11.7. 4:34 | 11.7. 20:15 | 8406+8407 | ||
22 | 522 | st 10.7. 6:48 | 11.7. 0:16 | 8406+8407 | ||
26 | 516 | po 8.7. 15:25 | 8.7. 22:02 | 8406+8407*Z2 | ||
15 | 508 | pá 5.7. 7:56 | 5.7. 21:49 | 8406+8407 |