Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8407

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 4. 2004

Výrobní číslo: 156273

Původní evidenční číslo: 6594

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 734 544 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 528 pá 20.7. 4:4521.7. 0:49 8407+8406
17 520 čt 19.7. 5:4419.7. 22:37 8407+8406
22 528 st 18.7. 4:4519.7. 0:49 8407+8406
22 509 út 17.7. 6:1218.7. 0:08 8407+8406
22 515 po 16.7. 5:5216.7. 20:12 8407+8406
26 505 ne 15.7. 13:4515.7. 23:00 8407+8406
3+6 509 pá 13.7. 14:1013.7. 21:35 8407+8406
24 507 pá 13.7. 6:0713.7. 9:46 8407+8406
26 505 čt 12.7. 5:4913.7. 1:00 8407+8406
17 525 út 10.7. 13:5510.7. 21:08 8407+8406
22 526 út 10.7. 5:4310.7. 10:07 8407+8406
Zvl 551 pá 6.7. 12:006.7. 20:00 8407+8406*1
22 519 pá 29.6. 6:5529.6. 21:08 8407+8406
 5  509 čt 28.6. 15:0129.6. 1:10 8407+8406
 7  507 čt 28.6. 5:5128.6. 10:05 8407+8406
22 513 st 27.6. 6:3927.6. 20:42 8407+8406
24 503 út 26.6. 14:3526.6. 20:05 8407+8406
21 504 út 26.6. 5:5326.6. 9:49 8407
22 516 po 25.6. 6:2425.6. 12:35 8406+8407*MU
26 501 pá 22.6. 14:3722.6. 20:27 8406+8407
26 507 pá 22.6. 6:3322.6. 9:54 8406+8407
26 501 čt 21.6. 14:3721.6. 20:27 8406+8407
26 501 čt 21.6. 4:3921.6. 10:24 8406+8407
22 535 st 20.6. 14:2621.6. 0:49 8406+8407
24 510 út 19.6. 15:3119.6. 19:16 8406+8407
*1 = Sokolský slet
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.