Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8407

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 4. 2004

Výrobní číslo: 156273

Původní evidenční číslo: 6594

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 452 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  506 ne 17.11. 5:2117.11. 16:50 8277+8407*MU
22 518 so 16.11. 6:2417.11. 0:29 8277+8407
 8  508 čt 14.11. 4:2814.11. 22:48 8407+8381
22 530 st 13.11. 6:1513.11. 20:26 8407+8381
22 522 út 12.11. 6:0812.11. 19:50 8407+8381
 4  505 po 11.11. 14:1911.11. 19:42 8407+8381
 4  505 po 11.11. 6:3611.11. 10:13 8407+8381
25+97 562 ne 10.11. 22:2911.11. 5:49 8407
1+98 559 so 9.11. 20:1210.11. 5:09 8407
25+97 562 pá 8.11. 22:309.11. 5:18 8407
 4  502 pá 8.11. 13:498.11. 19:12 8153+8407
 8  509 pá 8.11. 5:178.11. 10:13 8153+8407
26 509 čt 7.11. 15:268.11. 1:00 8153+8407
26 501 čt 7.11. 4:397.11. 10:24 8153+8407
 4  511 st 6.11. 13:296.11. 18:43 8153+8407
 4  511 st 6.11. 6:446.11. 10:23 8153+8407
7+91 557 út 5.11. 22:166.11. 4:30 8407
 4  509 út 5.11. 13:095.11. 18:27 8388+8407
 4  511 út 5.11. 6:445.11. 10:23 8388+8407
2+91 551 po 4.11. 20:305.11. 4:49 8407
 4  509 po 4.11. 13:094.11. 18:27 8525+8407
 4  511 po 4.11. 6:444.11. 10:23 8525+8407
17+95 551 ne 3.11. 22:284.11. 5:09 8407
2+91 550 so 2.11. 8:153.11. 4:48 8407
22 503 st 30.10. 6:1130.10. 17:00 8407+8408*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.