Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8407

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 4. 2004

Výrobní číslo: 156273

Původní evidenční číslo: 6594

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 841 362 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  113 út 26.5. 6:5126.5. 10:14 8407+8406
 6  116 pá 22.5. 6:4722.5. 9:49 8407+8406
 6  116 čt 21.5. 6:4721.5. 9:49 8407+8406
25 119 st 20.5. 6:2420.5. 10:46 8407+8406
14 117 út 19.5. 5:0319.5. 10:33 8407+8406
14 114 po 18.5. 5:2918.5. 20:27 8407+8406
22 503 čt 14.5. 4:4514.5. 20:12 8407+8406
22 514 st 13.5. 6:4013.5. 19:25 8407+8406
26 504 út 12.5. 4:4012.5. 22:34 8407+8406
16 501 so 9.5. 4:4210.5. 1:38 8407+8406
14 508 pá 8.5. 7:499.5. 0:30 8407+8406
25 512 čt 7.5. 4:517.5. 21:27 8407+8406
22 505 st 6.5. 5:256.5. 19:59 8407+8406
22 524 út 5.5. 14:166.5. 1:04 8407+8406
22 524 út 5.5. 6:445.5. 9:35 8407+8406
25 514 po 4.5. 5:114.5. 21:18 8407+8406
22 506 po 27.4. 5:1727.4. 7:25 8407+8406*MU
24 502 pá 24.4. 6:4724.4. 20:37 8407+8406
22 503 čt 23.4. 4:4523.4. 20:12 8407+8406
22 524 st 22.4. 14:1623.4. 1:04 8407+8406
22 524 st 22.4. 6:4522.4. 9:36 8407+8406
26 506 út 21.4. 5:0921.4. 22:41 8407+8406
22 505 po 20.4. 5:2520.4. 19:59 8407+8406
26 502 st 15.4. 4:2015.4. 22:09 8407+8406
22 520 út 14.4. 5:5715.4. 0:24 8407+8406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.