Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8407

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 4. 2004

Výrobní číslo: 156273

Původní evidenční číslo: 6594

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 796 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+15 511 so 17.8. 7:5917.8. 22:05 8407+8408
22 504 pá 16.8. 14:2316.8. 19:37 8407+8408
24 513 pá 16.8. 5:4716.8. 10:06 8407+8408
22 508 čt 15.8. 5:4215.8. 20:22 8407+8408
22 513 st 14.8. 6:2814.8. 23:50 8407+8408
22 520 út 13.8. 6:1213.8. 19:52 8407+8408
14 510 po 5.8. 5:055.8. 19:39 8407+8408
14 506 ne 4.8. 4:515.8. 0:51 8407+8408
14 504 so 3.8. 4:313.8. 22:54 8407+8408
 5  505 pá 2.8. 14:092.8. 21:44 8407+8408
 5  505 pá 2.8. 6:322.8. 10:42 8407+8408
14 510 čt 1.8. 16:551.8. 19:39 8407+8408*Z
22 504 po 29.7. 4:5829.7. 10:08 8407+8408
22 504 pá 26.7. 14:2326.7. 19:37 8407+8408
22 526 pá 26.7. 4:4026.7. 9:50 8407+8408
16 502 čt 25.7. 5:1126.7. 0:26 8407+8408
24 513 st 24.7. 13:5624.7. 20:26 8407+8408
16 511 út 23.7. 5:4824.7. 0:36 8407+8408
 9  515 po 22.7. 7:1823.7. 0:49 8407+8408
22 523 so 20.7. 4:4520.7. 22:58 8407+8408
26 504 pá 19.7. 5:4520.7. 0:40 8407+8408
22 526 čt 18.7. 14:1719.7. 0:32 8407+8408
22 526 čt 18.7. 5:4318.7. 10:07 8407+8408
16 511 st 17.7. 5:4818.7. 0:36 8407+8408
22 502 út 16.7. 6:2116.7. 23:49 8407+8408
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8405+8406

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.