Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 049 199 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 506 dnes 6:259.10. 19:30 8406+8407
26 505 út 8.10. 7:179.10. 0:06 8406+8407
15 502 pá 4.10. 15:014.10. 20:00 8406+8407*MU
15 501 čt 3.10. 5:403.10. 18:53 8406+8407
22 541 st 2.10. 5:113.10. 0:33 8406+8407
17 506 út 1.10. 7:141.10. 19:47 8406+8407
15 506 po 30.9. 6:2530.9. 19:30 8406+8407
12 510 ne 29.9. 6:4629.9. 23:03 8406+8407
22 511 so 28.9. 4:4429.9. 0:12 8406+8407
26 503 pá 27.9. 6:5927.9. 23:46 8406+8407
22 510 čt 26.9. 15:0826.9. 20:41 8406+8407
22 516 čt 26.9. 6:5426.9. 9:49 8406+8407
 6  505 st 25.9. 15:0425.9. 19:56 8406+8407
 6  505 st 25.9. 6:1125.9. 9:13 8406+8407
22 519 út 24.9. 16:2025.9. 0:13 8406+8407
26 511 pá 13.9. 5:2213.9. 19:27 8406+8407
26 519 čt 12.9. 6:3812.9. 20:33 8406+8407
 4  512 st 11.9. 5:3411.9. 19:56 8406+8407
22 510 út 10.9. 15:0810.9. 20:41 8406+8407
22 512 út 10.9. 6:1710.9. 9:09 8406+8407
 4  512 po 9.9. 5:349.9. 19:56 8406+8407
26 505 pá 6.9. 7:177.9. 0:06 8406+8407
 4  508 čt 5.9. 6:305.9. 19:24 8406+8407
 4  506 st 4.9. 6:204.9. 19:05 8406+8407
22 534 út 3.9. 6:563.9. 18:19 8406+8407
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.