Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 078 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  510 dnes 5:2520.3. 0:37 8557+8406
15 508 út 18.3. 4:4918.3. 21:38 8557+8406
15 501 po 17.3. 5:4217.3. 20:53 8557+8406
15 508 ne 16.3. 9:5616.3. 21:50 8557+8406
26 508 pá 14.3. 6:5814.3. 22:13 8557+8406
15 511 čt 13.3. 5:0913.3. 6:00 8557+8406*MU
22 504 st 12.3. 14:1612.3. 19:57 8557+8406
 4  513 st 12.3. 7:2612.3. 9:21 8557+8406
26 517 út 11.3. 5:3311.3. 20:11 8557+8406
 4  504 po 10.3. 6:3510.3. 21:09 8557+8406
26 507 pá 7.3. 15:288.3. 0:45 8557+8406
22 512 pá 7.3. 6:177.3. 9:09 8557+8406
26 517 čt 6.3. 5:336.3. 20:11 8557+8406
22 538 st 5.3. 4:345.3. 18:49 8557+8406
 4  509 út 4.3. 5:304.3. 20:09 8557+8406
15 506 po 3.3. 6:253.3. 19:31 8557+8406
15 505 ne 2.3. 5:092.3. 21:21 8557+8406
 4  509 pá 28.2. 5:3028.2. 20:09 8557+8406
 8  509 čt 27.2. 5:2528.2. 0:37 8557+8406
22 518 st 26.2. 15:1627.2. 0:34 8557+8406
 4  513 st 26.2. 7:2626.2. 9:21 8557+8406
15 501 út 25.2. 5:4225.2. 20:53 8557+8406
15 501 po 24.2. 5:4224.2. 20:53 8557+8406
 8  504 ne 23.2. 4:1323.2. 23:09 8557+8406
15 506 so 22.2. 7:2622.2. 21:38 8557+8406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.