Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 815 248 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 út 19.11. 4:3919.11. 10:25 8405+8406
22 523 po 18.11. 15:3919.11. 1:22 8405+8406
 4  503 po 18.11. 6:1818.11. 9:55 8405+8406
 8  511 pá 15.11. 5:0216.11. 0:53 8405+8406
 4  502 čt 14.11. 13:4914.11. 19:12 8405+8406
 4  510 čt 14.11. 5:4714.11. 9:23 8405+8406
 4  504 st 13.11. 14:0913.11. 19:32 8405+8406
 4  503 st 13.11. 6:1813.11. 9:55 8405+8406
22 525 út 12.11. 5:5312.11. 22:53 8405+8406
25 506 po 11.11. 4:1111.11. 23:17 8405+8406
14 507 ne 10.11. 9:2910.11. 23:21 8405+8406
11 506 so 9.11. 4:329.11. 20:08 8405+8406
 8  504 pá 8.11. 5:589.11. 0:33 8405+8406
22 522 čt 7.11. 6:087.11. 19:50 8405+8406
25 501 st 6.11. 5:446.11. 22:33 8405+8406
 4  511 út 5.11. 13:295.11. 18:43 8405+8406
 8  514 út 5.11. 4:485.11. 9:42 8406+8162
22 521 po 4.11. 5:595.11. 0:42 8406+8162
16 512 pá 1.11. 5:121.11. 19:48 8406+8162
22 530 čt 31.10. 8:3531.10. 20:26 8406+8162*Z
13+95 557 st 30.10. 20:2731.10. 4:39 8406
 4  503 st 30.10. 14:4330.10. 18:43 8406+8161
 4  507 st 30.10. 6:2830.10. 9:15 8406+8161
25+97 561 út 29.10. 22:1030.10. 5:18 8406
 4  502 út 29.10. 14:3529.10. 18:35 8154+8406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166+8167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.