Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 979 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 pá 23.10. 5:2424.10. 0:59 8406+8385
22 516 čt 22.10. 4:5922.10. 19:00 8406+8385
22 526 st 21.10. 6:2521.10. 20:36 8406+8385
24 515 út 20.10. 7:1520.10. 9:21 8406+8543
25+97 562 po 19.10. 22:4820.10. 5:49 8406
1+98 554 ne 18.10. 21:5319.10. 5:08 8406
25+92 552 so 17.10. 21:1018.10. 5:29 8406
17+95 552 pá 16.10. 21:4717.10. 5:39 8406
13+95 557 čt 15.10. 7:1316.10. 4:39 8406
17 529 út 13.10. 6:1013.10. 9:20 8407+8406
26 517 po 12.10. 6:5412.10. 10:29 8407+8406
22 510 ne 11.10. 5:0011.10. 20:51 8407+8406
 8  501 so 10.10. 5:0910.10. 22:02 8407+8406
22 509 pá 9.10. 6:2310.10. 0:09 8406+8407
17 525 čt 8.10. 5:028.10. 10:09 8406+8407
17 528 st 7.10. 6:047.10. 9:12 8406+8407
 6  502 út 6.10. 6:316.10. 20:34 8406+8407
26 516 po 5.10. 4:545.10. 21:38 8406+8407
15 501 ne 4.10. 5:025.10. 0:15 8406+8407
26 504 so 3.10. 4:394.10. 0:39 8406+8407
 6  505 pá 2.10. 5:513.10. 0:20 8406+8407
22 520 čt 1.10. 5:541.10. 19:43 8406+8407
26 511 st 30.9. 6:5030.9. 20:49 8406+8407
22 541 út 29.9. 6:0529.9. 9:07 8406+8407
22 521 po 28.9. 8:1028.9. 19:05 8406+8407*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.