Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 039 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 502 pá 14.6. 6:3614.6. 18:43 8406+8407
3+26 515 čt 13.6. 5:1113.6. 19:06 8406+8407
22 523 st 12.6. 6:3812.6. 9:28 8406+8407
22 523 út 11.6. 14:5711.6. 20:27 8406+8407
3+26 513 út 11.6. 6:3011.6. 9:46 8406+8407
22 533 po 10.6. 4:3310.6. 21:54 8406+8407
22 504 ne 9.6. 8:179.6. 22:19 8406+8407
 7  503 so 8.6. 4:359.6. 0:07 8406+8407
3+26 510 pá 7.6. 5:367.6. 18:26 8406+8407
24 502 čt 6.6. 6:366.6. 18:43 8406+8407
24 502 st 5.6. 6:365.6. 18:43 8406+8407
24 502 út 4.6. 6:364.6. 18:43 8406+8407
 4  502 po 3.6. 6:063.6. 20:30 8406+8407
22 515 pá 31.5. 5:3031.5. 19:33 8406+8407
3+26 510 čt 30.5. 5:3630.5. 18:26 8406+8407
22 528 st 29.5. 15:3729.5. 18:32 8406+8407
6+14 513 st 29.5. 7:2429.5. 9:14 8406+8407
3+26 507 út 28.5. 14:4428.5. 20:34 8406+8407
22 528 út 28.5. 6:2228.5. 9:12 8406+8407
6+14 512 po 27.5. 5:1427.5. 21:00 8406+8407
3+26 502 so 25.5. 4:4626.5. 0:25 8406+8407
24 509 pá 24.5. 4:5024.5. 20:22 8406+8407
22 530 čt 23.5. 7:0323.5. 23:55 8406+8407
24 502 st 22.5. 6:3622.5. 18:43 8406+8407
 4  512 út 21.5. 5:4521.5. 19:59 8406+8407


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.