Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 874 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 509 pá 15.1. 6:1515.1. 22:29 8406
13+97 566 st 13.1. 6:1514.1. 5:49 8406
13+97 566 po 11.1. 6:1512.1. 5:49 8406
13+97 566 so 9.1. 7:4210.1. 5:49 8406
24 509 pá 8.1. 6:378.1. 19:32 8406+8548
22 522 čt 7.1. 5:197.1. 20:02 8406+8548
22 520 st 6.1. 5:096.1. 19:43 8406+8548
26 505 út 5.1. 5:555.1. 22:39 8406+8548
24 506 po 4.1. 6:064.1. 19:02 8406+8548
26 503 ne 3.1. 4:203.1. 21:22 8406+8548
22 521 so 2.1. 5:002.1. 22:29 8406+8548
Rok 2020
22 517 čt 31.12. 5:0431.12. 21:48 8406+8548
22 509 st 30.12. 6:0830.12. 23:19 8406+8548
22 505 út 29.12. 5:5629.12. 22:21 8406+8548
24 510 po 28.12. 6:4728.12. 19:42 8406+8548
25 507 pá 25.12. 6:5025.12. 20:16 8406+8548
22 521 čt 24.12. 5:0024.12. 8:30 8406+8548*MU
22 515 st 23.12. 4:3423.12. 21:44 8406+8548
22 505 út 22.12. 5:5622.12. 22:21 8406+8548
24 510 po 21.12. 6:4721.12. 19:42 8406+8548
15 509 pá 18.12. 5:5918.12. 18:45 8406+8548
22 507 po 14.12. 5:5114.12. 19:43 8406+8548
15 509 čt 10.12. 5:5910.12. 18:45 8406+8548
13+97 566 út 8.12. 21:309.12. 5:50 8406+8548*Z
5+94 564 po 7.12. 20:298.12. 5:19 8406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.