Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8406

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 31. 3. 2004

Výrobní číslo: 156272

Původní evidenční číslo: 5403

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 747 406 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 505 po 15.10. 4:5915.10. 22:18 8405+8406
22 524 pá 12.10. 5:3712.10. 22:53 8405+8406
14 514 čt 11.10. 4:5111.10. 21:05 8405+8406
22 503 st 10.10. 6:1111.10. 0:08 8405+8406
 5  509 út 9.10. 15:0110.10. 1:10 8405+8406
22 512 út 9.10. 5:439.10. 10:06 8387+8406
 5  514 po 8.10. 15:498.10. 18:39 8387+8406
 5  509 po 8.10. 6:268.10. 9:10 8387+8406
17+95 551 pá 5.10. 21:236.10. 1:15 8406*MU
 1  510 pá 5.10. 5:255.10. 18:42 8405+8406
14 501 čt 4.10. 5:054.10. 19:19 8405+8406
22 524 st 3.10. 5:373.10. 22:58 8405+8406
14 514 út 2.10. 4:512.10. 21:05 8405+8406
22 503 po 1.10. 6:112.10. 0:08 8405+8406
22 519 čt 27.9. 6:5527.9. 21:08 8405+8406
26 505 st 26.9. 4:5526.9. 20:48 8405+8406
22 524 út 25.9. 5:3725.9. 22:53 8405+8406
26 509 po 24.9. 15:2625.9. 0:40 8405+8406
26 503 po 24.9. 4:3924.9. 10:24 8405+8406
 5  510 ne 23.9. 10:0323.9. 22:54 8405+8406
 5  508 so 22.9. 6:0122.9. 21:24 8405+8406
22 516 pá 21.9. 6:2421.9. 23:49 8405+8406
26 503 čt 20.9. 17:1520.9. 20:27 8405+8406*Z
 1  510 čt 20.9. 5:2520.9. 12:50 8405+8406*MU
22 506 st 19.9. 5:1919.9. 19:42 8405+8406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.