Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8405

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 3. 2004

Výrobní číslo: 157149

Původní evidenční číslo: 6645

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 839 486 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 110 čt 16.7. 6:3016.7. 20:00 8405+8404
15 109 st 15.7. 4:5215.7. 19:59 8405+8404
16 113 út 14.7. 5:4814.7. 23:48 8405+8404
14 110 po 13.7. 6:3013.7. 20:00 8405+8404
 5  108 pá 10.7. 4:3610.7. 22:11 8405+8404
24 101 čt 9.7. 6:029.7. 20:52 8405+8404
24 112 st 8.7. 5:378.7. 20:33 8405+8404
 5  101 út 7.7. 5:047.7. 20:45 8405+8404
 5  101 pá 3.7. 5:043.7. 20:45 8405+8404
 5  104 čt 2.7. 18:002.7. 21:21 8405+8404*Z
24 104 čt 2.7. 4:592.7. 11:00 8405+8404
 5  108 st 1.7. 4:361.7. 22:11 8405+8404
16 113 út 30.6. 5:4830.6. 23:48 8405+8404
24 110 po 29.6. 5:1429.6. 20:14 8405+8404
17 520 pá 26.6. 4:2227.6. 1:52 8405+8404
17 505 čt 25.6. 5:5126.6. 1:00 8405+8404
 3  516 st 24.6. 3:5724.6. 10:07 8405+8404
17 520 út 23.6. 4:2224.6. 1:41 8405+8404
17 502 ne 21.6. 8:1821.6. 23:30 8405+8404
17 507 pá 19.6. 4:3220.6. 0:50 8405+8404
 3  511 čt 18.6. 4:3718.6. 20:06 8405+8404
17 508 út 16.6. 6:1716.6. 20:19 8405+8404
17 508 po 15.6. 6:1715.6. 20:19 8405+8404
17 512 ne 14.6. 4:0415.6. 0:20 8405+8404
17 501 so 13.6. 6:1814.6. 0:20 8405+8404
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8184

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.