Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8405

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 3. 2004

Výrobní číslo: 157149

Původní evidenční číslo: 6645

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 492 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 st 21.8. 4:5821.8. 10:08 8405+8406
 5  505 út 20.8. 14:0920.8. 21:46 8405+8406
 5  505 út 20.8. 6:3220.8. 10:42 8405+8406
14 507 po 19.8. 4:3120.8. 0:14 8405+8406
14 503 ne 18.8. 4:5119.8. 1:18 8405+8406
22 509 so 17.8. 7:0318.8. 1:04 8405+8406
 7  510 pá 16.8. 4:3817.8. 1:08 8405+8406
22 518 čt 15.8. 5:3916.8. 0:23 8405+8406
14 510 čt 1.8. 5:051.8. 16:55 8405+8406*MU
 6  513 st 31.7. 15:1031.7. 20:34 8405+8406
24 507 st 31.7. 4:3831.7. 9:57 8405+8406
 6  511 út 30.7. 6:0030.7. 23:35 8405+8406
 6  513 po 29.7. 15:1029.7. 20:34 8405+8406
 5  511 po 29.7. 5:5429.7. 9:54 8405+8406
26 504 so 27.7. 4:3728.7. 0:43 8405+8406
 5  505 pá 26.7. 14:0926.7. 21:44 8405+8406
 5  511 pá 26.7. 5:5426.7. 9:54 8405+8406
22 509 čt 25.7. 5:5525.7. 23:00 8405+8406
26 504 st 24.7. 5:4525.7. 0:40 8405+8406
26 511 po 22.7. 4:2022.7. 20:18 8405+8406
10 502 ne 21.7. 8:5922.7. 0:41 8405+8406
14 506 so 20.7. 4:5120.7. 23:24 8405+8406
25 513 pá 19.7. 5:2619.7. 22:29 8405+8406
25 509 čt 18.7. 4:5118.7. 21:19 8405+8406
22 502 st 17.7. 6:2117.7. 23:49 8405+8406
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.