Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8405

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 3. 2004

Výrobní číslo: 157149

Původní evidenční číslo: 6645

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 723 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 512 st 25.4. 13:3925.4. 19:44 8254+8405
3+6 516 st 25.4. 5:4425.4. 10:13 8254+8405
3+6 512 út 24.4. 13:3924.4. 19:44 8254+8405
3+6 527 út 24.4. 5:1824.4. 8:53 8261+8405
 5  515 po 23.4. 15:5123.4. 18:39 8261+8405
 5  509 po 23.4. 6:2623.4. 9:11 8261+8405
3+6 502 ne 22.4. 4:3423.4. 0:48 8261+8405
22 521 so 21.4. 4:0522.4. 1:20 8261+8405
22 533 pá 20.4. 6:2721.4. 0:30 8261+8405
24 510 čt 19.4. 15:3019.4. 19:16 8261+8405
22 512 čt 19.4. 5:4219.4. 10:06 8261+8405
26 513 st 18.4. 6:1218.4. 19:36 8261+8405
24 510 út 17.4. 15:3017.4. 19:16 8261+8405
 5  509 út 17.4. 6:2617.4. 9:11 8261+8405
3+6 517 po 16.4. 6:1916.4. 20:21 8261+8405
3+6 508 ne 15.4. 4:0415.4. 22:48 8261+8405
22 501 so 14.4. 7:4515.4. 0:23 8261+8405
22 533 pá 13.4. 11:1514.4. 0:30 8261+8405*Z
3+6 517 čt 12.4. 6:1912.4. 20:21 8261+8405
3+6 517 st 11.4. 6:1911.4. 20:21 8261+8405
24 510 út 10.4. 15:3010.4. 19:16 8261+8405
3+6 527 út 10.4. 5:1810.4. 8:53 8261+8405
 7  503 po 9.4. 4:3510.4. 1:18 8261+8405
 5  507 ne 8.4. 5:058.4. 20:28 8261+8405
9+22 522 so 7.4. 4:438.4. 0:43 8261+8405
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.