Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8405

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 14.11.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 3. 2004

Výrobní číslo: 157149

Původní evidenční číslo: 6645

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 001 577 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  801 pá 29.9. 5:2729.9. 19:43 8405+8442
 5  804 čt 28.9. 5:2728.9. 23:21 8405+8442
 9  807 st 27.9. 6:3127.9. 22:01 8405+8442
25+97 857 út 26.9. 20:1127.9. 5:20 8405
 8  801 út 26.9. 5:2026.9. 18:36 8442+8405
 7  809 po 25.9. 14:3225.9. 20:42 8442+8405
 1  809 po 25.9. 7:1725.9. 9:16 8442+8405
 1  807 so 23.9. 4:3123.9. 22:21 8552+8405
11 812 pá 22.9. 5:5823.9. 0:37 8552+8405
11 805 čt 21.9. 4:4921.9. 23:57 8552+8405
25 816 st 20.9. 14:3120.9. 22:15 8552+8405
14 807 st 20.9. 5:2120.9. 9:52 8552+8405
11 813 út 19.9. 15:1419.9. 20:58 8552+8405
11 805 út 19.9. 4:4919.9. 8:55 8552+8405*MU*1
11 805 po 18.9. 4:4918.9. 23:57 8552+8405
 9  826 pá 15.9. 5:4215.9. 18:58 8552+8405
11 813 čt 14.9. 15:1414.9. 20:58 8552+8405
11 813 čt 14.9. 7:0514.9. 8:56 8552+8405
 9  822 st 13.9. 5:2413.9. 18:43 8552+8405
 9  808 út 12.9. 4:3013.9. 0:12 8552+8405
11 812 po 11.9. 5:5812.9. 0:37 8552+8405
 8  809 pá 8.9. 4:388.9. 19:25 8552+8405
11 805 čt 7.9. 4:497.9. 23:57 8552+8405
 9  822 st 6.9. 5:246.9. 18:43 8552+8405
 1  809 út 5.9. 14:305.9. 20:20 8552+8405
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby za zast. Strážní ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.