Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8405

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 3. 2004

Výrobní číslo: 157149

Původní evidenční číslo: 6645

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 501 ne 18.4. 7:5018.4. 22:48 8404+8405
16 513 pá 16.4. 5:0116.4. 20:31 8404+8405
14 502 čt 15.4. 4:3215.4. 20:35 8404+8405
14 512 st 14.4. 4:1314.4. 21:13 8404+8405
 8  511 út 13.4. 4:2813.4. 21:38 8404+8405
 8  512 po 12.4. 4:4812.4. 19:49 8404+8405
11 505 so 10.4. 13:0010.4. 22:29 8404+8405*Z
26 508 pá 9.4. 6:239.4. 20:25 8404+8405
26 508 čt 8.4. 6:238.4. 20:25 8404+8405
24 507 st 7.4. 6:177.4. 19:12 8404+8405
24 506 út 6.4. 6:066.4. 19:02 8404+8405
11 507 po 5.4. 4:045.4. 21:13 8404+8405
 6  503 ne 4.4. 6:474.4. 22:53 8404+8405
16 507 čt 1.4. 4:571.4. 21:27 8404+8405
11 507 st 31.3. 4:2431.3. 20:12 8404+8405
16 512 út 30.3. 6:0130.3. 22:22 8404+8405
11 503 po 29.3. 4:1229.3. 9:00 8404+8405*MU
10 508 ne 28.3. 8:5728.3. 22:33 8404+8405
 8  503 pá 26.3. 5:0026.3. 20:20 8404+8405
26 514 čt 25.3. 4:4125.3. 21:22 8404+8405
26 505 st 24.3. 5:5424.3. 22:39 8404+8405
 8  503 po 22.3. 13:3022.3. 20:20 8404+8405*Z1
 8  503 pá 19.3. 5:0019.3. 20:20 8404+8405
26 508 čt 18.3. 6:2318.3. 20:25 8404+8405
 8  503 pá 12.3. 5:0012.3. 20:20 8404+8405
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8397+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.