Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8399

Evidované celoplošné polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 13.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 974 379 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 267 st 29.6. 22:4530.6. 6:17 8399
5+94 267 út 28.6. 22:4529.6. 6:17 8399
5+94 267 po 27.6. 22:4528.6. 6:17 8399
2+92 256 so 25.6. 2:0025.6. 5:35 8399*Z1
17 204 pá 24.6. 14:5924.6. 19:21 8399+8477
17 215 pá 24.6. 6:5924.6. 9:11 8399+8477
5+94 265 čt 23.6. 22:0524.6. 5:25 8399
17 204 čt 23.6. 14:5923.6. 19:21 8399+8505
17 215 čt 23.6. 6:5923.6. 9:11 8399+8505
1+93 251 st 22.6. 21:1923.6. 5:40 8399
17 204 st 22.6. 14:5922.6. 19:21 8495+8399
12 205 st 22.6. 6:4422.6. 9:08 8495+8399
2+92 255 út 21.6. 19:5622.6. 5:07 8399
25+92 251 po 20.6. 20:3421.6. 5:58 8399
24 213 po 20.6. 15:1520.6. 18:45 8495+8399
 8  215 po 20.6. 6:2020.6. 9:09 8495+8399
19+93 255 ne 19.6. 22:1020.6. 4:42 8399
25+94 264 so 18.6. 20:1219.6. 5:00 8399
25+94 264 pá 17.6. 21:0918.6. 5:00 8399
12 205 pá 17.6. 14:3617.6. 19:00 8399+8477
 1  212 pá 17.6. 6:5717.6. 9:23 8399+8477
19+93 256 čt 16.6. 22:1617.6. 5:16 8399
 8  210 čt 16.6. 14:3016.6. 19:35 8399+8563
 1  212 čt 16.6. 6:5716.6. 9:23 8399+8563
5+94 266 st 15.6. 22:2116.6. 6:00 8399
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8479

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.