Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8399

Evidované reklamní polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 105 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27+95 553 čt 18.4. 21:0519.4. 5:41 8399
7+99 564 st 17.4. 21:5818.4. 5:00 8399
2+91 551 út 16.4. 19:0017.4. 4:48 8399
17+95 552 po 15.4. 21:4416.4. 5:41 8399
7+99 564 ne 14.4. 20:1515.4. 5:00 8399
25+92 552 so 13.4. 21:0914.4. 5:17 8399
2+91 551 pá 12.4. 19:0013.4. 4:33 8399
17+95 552 čt 11.4. 21:4412.4. 5:41 8399
7+99 564 st 10.4. 21:5811.4. 5:00 8399
14+95 557 út 9.4. 21:1110.4. 4:39 8399
25+97 561 po 8.4. 22:109.4. 5:16 8399
14+95 557 ne 7.4. 21:038.4. 4:39 8399
5+95 556 so 6.4. 22:057.4. 4:04 8399
17+95 552 pá 5.4. 21:446.4. 2:00 8399*MU
 4  511 pá 5.4. 13:295.4. 20:20 8399+8178
 4  511 pá 5.4. 6:445.4. 10:23 8399+8178
25+97 561 čt 4.4. 22:075.4. 5:16 8399
17+95 552 st 3.4. 21:444.4. 5:41 8399
 4  505 st 3.4. 14:193.4. 19:42 8399+8178
 4  505 st 3.4. 6:363.4. 10:13 8399+8178
17+95 552 út 2.4. 21:443.4. 5:41 8399
 4  511 út 2.4. 13:292.4. 20:20 8399+8404
 4  511 út 2.4. 6:442.4. 10:23 8399+8404
7+99 564 po 1.4. 21:582.4. 5:00 8399
7+91 557 ne 31.3. 22:381.4. 4:31 8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.