Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8399

Evidované reklamní polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 034 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 505 so 26.9. 4:1227.9. 0:39 8385+8399
26 503 pá 25.9. 5:2426.9. 0:59 8385+8399
15 506 čt 24.9. 5:2224.9. 21:56 8385+8399
24 509 st 23.9. 6:3523.9. 19:32 8385+8399
17 524 út 22.9. 5:0022.9. 9:56 8385+8399
26 513 po 21.9. 4:2122.9. 0:19 8385+8399
 6  507 ne 20.9. 4:4121.9. 0:40 8385+8399
26 505 so 19.9. 4:5919.9. 21:52 8385+8399
 6  501 pá 18.9. 5:2518.9. 20:43 8385+8399
26 503 st 16.9. 5:2416.9. 16:30 8385+8399*MU
26 520 út 15.9. 5:5615.9. 9:10 8385+8399
22 522 čt 10.9. 6:0710.9. 20:00 8385+8399
14 506 st 9.9. 4:369.9. 6:20 8385+8399*MU
26 501 út 8.9. 5:089.9. 0:39 8385+8399
22 536 po 7.9. 6:187.9. 8:47 8385+8399
 4  402 pá 4.9. 6:174.9. 10:00 8385+8399
 4  405 čt 3.9. 15:323.9. 18:07 8385+8399
 4  402 čt 3.9. 6:173.9. 10:00 8385+8399
 4  307 st 2.9. 6:112.9. 9:58 8447+8399
 9  302 út 1.9. 5:421.9. 21:09 8447+8399
 9  322 po 31.8. 4:531.9. 0:49 8447+8399
sjMO 301 ne 30.8. 3:2730.8. 4:11 8398+8399
 9  319 pá 28.8. 5:3928.8. 20:39 8398+8399
17 315 čt 27.8. 6:1328.8. 1:14 8398+8399
 9  312 st 26.8. 5:0926.8. 19:46 8398+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.