Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8399

Evidované celoplošné polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 073 812 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  513 st 29.5. 5:5629.5. 20:09 8299+8399
22 538 út 28.5. 5:0828.5. 19:56 8299+8399
22 514 po 27.5. 5:5027.5. 19:35 8299+8399
3+26 503 ne 26.5. 4:4627.5. 0:25 8299+8399
31 505 pá 24.5. 6:0724.5. 19:46 8299+8399
3+26 502 čt 23.5. 6:5423.5. 20:03 8299+8399
24 501 st 22.5. 5:1022.5. 19:25 8299+8399
22 510 út 21.5. 6:4822.5. 0:33 8299+8399
3+26 515 po 20.5. 5:1120.5. 19:06 8299+8399
22 513 ne 19.5. 4:4419.5. 23:56 8299+8399
3+26 501 so 18.5. 4:2619.5. 0:05 8299+8399
6+14 507 pá 17.5. 6:2118.5. 0:16 8299+8399
6+14 507 čt 16.5. 6:2117.5. 0:16 8299+8399
22 510 st 15.5. 6:4816.5. 0:33 8299+8399
22 538 út 14.5. 5:0814.5. 19:56 8299+8399
22 510 po 13.5. 6:4814.5. 0:33 8299+8399
3+26 503 ne 12.5. 4:4613.5. 0:25 8299+8399
12 512 so 11.5. 5:0311.5. 23:32 8299+8399
3+26 516 pá 10.5. 5:0210.5. 21:53 8299+8399
6+14 507 čt 9.5. 6:2110.5. 0:16 8299+8399
22 502 st 8.5. 7:379.5. 0:53 8299+8399
 7  503 út 7.5. 4:568.5. 0:07 8299+8399
3+26 513 po 6.5. 15:327.5. 0:05 8299+8399
3+26 507 po 6.5. 5:486.5. 9:06 8299+8399
9+22 535 ne 5.5. 6:585.5. 23:56 8299+8399


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.