Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8399

Evidované reklamní polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 875 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 510 čt 23.1. 4:5224.1. 0:58 8394+8399
22 506 st 22.1. 5:1923.1. 1:09 8394+8399
22 521 út 21.1. 5:5922.1. 0:42 8394+8399
22 519 po 20.1. 4:2421.1. 0:09 8394+8399
25 509 so 18.1. 7:2118.1. 10:30 8394+8399*MU
22 516 pá 17.1. 6:2417.1. 23:49 8394+8399
 4  510 čt 16.1. 13:1916.1. 18:35 8394+8399
26 509 čt 16.1. 4:2016.1. 10:16 8394+8399
25 506 st 15.1. 4:1115.1. 23:17 8394+8399
16 509 út 14.1. 4:4315.1. 0:40 8394+8399
14 508 po 13.1. 6:1414.1. 1:11 8394+8399
2+91 551 so 11.1. 21:0812.1. 4:34 8399
2+92 560 pá 10.1. 22:4011.1. 4:18 8399
 4  510 pá 10.1. 13:1910.1. 18:35 8560+8399
22 512 pá 10.1. 5:4310.1. 10:06 8560+8399
25 502 čt 9.1. 5:5510.1. 1:10 8560+8399
22 528 st 8.1. 6:058.1. 18:16 8560+8399
22 522 út 7.1. 6:087.1. 19:50 8560+8399
22 528 po 6.1. 6:056.1. 18:16 8560+8399
22 505 pá 3.1. 4:253.1. 21:12 8560+8399
14 507 čt 2.1. 4:313.1. 0:14 8560+8399
Rok 2019
95 502 út 31.12. 21:341.1. 7:10 8560+8399
25 509 ne 29.12. 7:2929.12. 20:48 8560+8399
22 519 so 28.12. 6:3128.12. 21:58 8560+8399
22 526 pá 27.12. 14:1728.12. 0:32 8560+8399
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.