Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8399

Evidované reklamní polepy:

Samsung (od 1. 5. 2013 do 3. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 2. 2004

Výrobní číslo: 157242

Původní evidenční číslo: 6691

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 590 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 563 so 17.8. 22:4718.8. 5:00 8399
5+95 556 pá 16.8. 21:0417.8. 4:04 8399
2+91 551 čt 15.8. 20:0916.8. 4:48 8399
13+95 557 st 14.8. 13:3615.8. 4:39 8399
13 510 st 14.8. 6:2514.8. 10:13 8399
17+95 552 út 13.8. 21:4414.8. 5:41 8399
25+92 552 po 12.8. 22:0113.8. 5:30 8399
25+92 552 ne 11.8. 21:2612.8. 5:30 8399
13+97 569 so 10.8. 7:5211.8. 5:33 8399
13 501 pá 9.8. 6:429.8. 20:10 8399
13+95 557 čt 8.8. 13:369.8. 4:39 8399
13 510 čt 8.8. 6:258.8. 10:13 8399
13+95 557 st 7.8. 13:368.8. 4:39 8399
13 510 st 7.8. 6:257.8. 10:13 8399
13 508 út 6.8. 6:226.8. 22:12 8399
5+91 557 po 5.8. 20:006.8. 4:33 8399
25+97 563 ne 4.8. 22:475.8. 5:33 8399
5+95 556 so 3.8. 21:044.8. 4:04 8399
17+95 552 pá 2.8. 22:113.8. 5:09 8399
22 504 st 31.7. 4:5831.7. 10:08 8388+8399
14 503 út 30.7. 6:1530.7. 20:46 8388+8399
22 526 po 29.7. 13:4729.7. 20:59 8388+8399
16 505 pá 26.7. 5:4927.7. 0:58 8388+8399
14 510 čt 25.7. 5:0525.7. 19:39 8388+8399
 8  503 čt 25.7. 0:1025.7. 1:13 8388+8399*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8527

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.