Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.8.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 962 134 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 817 pá 2.12. 5:202.12. 19:08 8389+8397
 8  805 čt 1.12. 4:581.12. 21:22 8389+8397
22 801 st 30.11. 5:141.12. 0:01 8389+8397
 6  808 út 29.11. 5:3429.11. 22:02 8389+8397
22 820 po 28.11. 4:4928.11. 20:17 8389+8397
10 805 pá 25.11. 20:1026.11. 0:46 8389+8397*Z1
 4  813 pá 25.11. 15:1225.11. 19:10 8389+8397
15+98 853 čt 24.11. 21:0725.11. 4:59 8397
 4  813 čt 24.11. 15:1224.11. 19:10 8389+8397
10 805 čt 24.11. 4:5824.11. 9:47 8389+8397
10 805 st 23.11. 15:1124.11. 0:46 8389+8397
 9  805 st 23.11. 6:3923.11. 9:00 8389+8397
 9  802 út 22.11. 6:0122.11. 21:52 8389+8397
 9  808 po 21.11. 6:2921.11. 22:12 8389+8397
 9  806 pá 18.11. 6:1319.11. 0:01 8389+8397
10 803 st 16.11. 5:4416.11. 19:54 8389+8397
10 803 út 15.11. 5:4415.11. 19:54 8389+8397
11 803 po 14.11. 4:5014.11. 19:39 8389+8397
10 816 pá 11.11. 5:2312.11. 0:26 8389+8397
 4  813 čt 10.11. 15:1210.11. 19:10 8389+8397
 9  805 čt 10.11. 6:3910.11. 9:00 8389+8397
 4  808 st 9.11. 14:329.11. 18:30 8389+8397
10 805 st 9.11. 4:589.11. 9:47 8389+8397
 9  812 út 8.11. 4:439.11. 0:31 8389+8397
25 814 po 7.11. 4:357.11. 22:37 8389+8397
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402+8166

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.