Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 18.8.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 169 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 805 so 1.4. 5:002.4. 0:06 8397+8179
25 809 pá 31.3. 5:0131.3. 21:51 8397+8179
10 805 čt 30.3. 4:4031.3. 0:46 8397+8179
 8  810 st 29.3. 6:1629.3. 23:49 8397+8179
10 802 út 28.3. 6:2528.3. 19:41 8397+8179
10 815 po 27.3. 6:0027.3. 19:11 8397+8179
 9  816 pá 24.3. 6:5824.3. 20:20 8397+8179
 4  808 čt 23.3. 14:3223.3. 18:30 8397+8179
 4  812 čt 23.3. 6:1423.3. 10:00 8397+8179
10 810 st 22.3. 5:2422.3. 18:38 8397+8179
7+95 862 po 20.3. 22:4321.3. 4:23 8397
11 813 po 20.3. 6:3620.3. 9:20 8397
7+91 854 ne 19.3. 20:2920.3. 5:05 8397
13+98 850 so 18.3. 8:0819.3. 4:59 8397
13 806 pá 17.3. 15:2217.3. 21:31 8397
11 813 pá 17.3. 6:3617.3. 9:00 8397
13+94 860 čt 16.3. 15:2217.3. 5:10 8397
13 806 čt 16.3. 6:0716.3. 9:02 8397
11 815 st 15.3. 15:1915.3. 17:40 8397
13 806 st 15.3. 6:0715.3. 9:02 8397
7+98 853 po 13.3. 23:0914.3. 5:29 8397
13+99 865 po 13.3. 1:3013.3. 5:43 8397*Z1
13+99 865 ne 12.3. 10:0813.3. 0:30 8397*MU
13+98 850 pá 10.3. 7:1411.3. 4:59 8397
11 815 čt 9.3. 15:199.3. 17:40 8397
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.