Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 980 209 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 518 pá 29.9. 6:3829.9. 18:22 8397+8389
14 513 st 27.9. 6:2727.9. 20:20 8397+8389*MU
22 538 út 26.9. 15:3527.9. 0:16 8397+8389
26 504 út 26.9. 5:4826.9. 8:56 8397+8389
15 506 po 25.9. 14:4726.9. 0:23 8397+8389
15 506 po 25.9. 5:5025.9. 9:36 8397+8389
25 708 pá 22.9. 14:5222.9. 23:25 8397+8389
22 721 pá 22.9. 5:2522.9. 8:44 8397+8389
20 704 čt 21.9. 4:4722.9. 0:05 8397+8389
25 714 st 20.9. 13:3220.9. 21:34 8397+8389
 8  702 st 20.9. 5:1120.9. 9:56 8397+8389
18 705 út 19.9. 4:4219.9. 21:14 8397+8389
22 721 po 18.9. 14:2518.9. 20:43 8397+8389
20 702 po 18.9. 5:0718.9. 9:22 8397+8389
22 721 pá 15.9. 14:2415.9. 20:43 8397+8389
22 726 pá 15.9. 6:0115.9. 9:24 8397+8389
26 714 čt 14.9. 14:4914.9. 19:53 8397+8389
26 719 čt 14.9. 7:0514.9. 9:55 8397+8389
22 721 st 13.9. 14:2413.9. 20:43 8397+8389
22 723 st 13.9. 5:3213.9. 9:00 8397+8389
22 721 út 12.9. 14:2412.9. 20:43 8397+8389
22 723 út 12.9. 5:3212.9. 9:00 8397+8389
25 708 po 11.9. 14:5111.9. 23:25 8397+8389
26 714 po 11.9. 6:2211.9. 8:55 8397+8389
22 726 pá 8.9. 15:069.9. 0:13 8397+8389
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.