Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 431 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 út 23.4. 14:4623.4. 20:21 8398+8397
22 530 čt 18.4. 6:1618.4. 20:26 8398+8397
22 525 st 17.4. 5:5217.4. 20:20 8398+8397
22 513 út 16.4. 6:3916.4. 20:42 8398+8397
22 536 po 15.4. 6:4915.4. 19:27 8398+8397
14 501 pá 12.4. 5:0512.4. 19:19 8398+8397
22 516 čt 11.4. 6:2411.4. 23:49 8398+8397
22 513 st 10.4. 6:3910.4. 20:42 8398+8397
22 536 út 9.4. 6:499.4. 19:27 8398+8397
 1  510 po 8.4. 5:258.4. 18:42 8398+8397
 5  510 ne 7.4. 6:417.4. 22:13 8398+8397
 5  508 so 6.4. 4:256.4. 22:43 8398+8397
22 505 pá 5.4. 4:595.4. 22:18 8398+8397
22 513 čt 4.4. 6:394.4. 20:42 8398+8397
 4  511 st 3.4. 13:293.4. 20:20 8398+8397
26 503 st 3.4. 4:393.4. 10:24 8398+8397
26 506 út 2.4. 5:072.4. 20:55 8398+8397
26 505 po 1.4. 4:551.4. 20:48 8398+8397
22 520 ne 31.3. 10:101.4. 0:08 8398+8397
22 520 so 30.3. 6:3531.3. 0:49 8398+8397
14 513 pá 29.3. 5:4129.3. 22:57 8398+8397
22 508 čt 28.3. 11:5029.3. 1:09 8398+8397*Z
 4  505 čt 28.3. 6:3628.3. 10:13 8398+8397
 5  509 st 27.3. 6:2627.3. 9:11 8398+8397
22 506 út 26.3. 5:1926.3. 19:42 8398+8397
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9428

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.