Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 031 239 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 516 dnes 5:0217.6. 21:53 8297+8397
22 519 ne 16.6. 5:0816.6. 22:36 8297+8397
22 501 so 15.6. 4:3316.6. 0:34 8297+8397
6+14 507 pá 14.6. 6:2115.6. 0:16 8297+8397
 4  513 čt 13.6. 5:5613.6. 20:09 8297+8397
22 514 st 12.6. 5:5012.6. 19:35 8297+8397
 4  513 út 11.6. 5:5611.6. 20:09 8297+8397
24 501 po 10.6. 5:0910.6. 19:25 8297+8397
3+26 503 ne 9.6. 4:4610.6. 0:25 8297+8397
3+26 503 so 8.6. 22:009.6. 0:46 8297+8397*Z1
6+14 405 so 8.6. 16:008.6. 17:00 8297+8397*Z2
22 523 pá 7.6. 6:387.6. 9:28 8297+8397
22 538 čt 6.6. 5:086.6. 19:56 8297+8397
22 510 st 5.6. 6:486.6. 0:33 8297+8397
22 514 út 4.6. 5:504.6. 19:35 8297+8397
 7  503 po 3.6. 4:564.6. 0:07 8297+8397
12 510 ne 2.6. 6:462.6. 23:05 8297+8397
22 503 so 1.6. 4:541.6. 22:08 8297+8397
24 501 pá 31.5. 5:0931.5. 19:25 8297+8397
22 531 čt 30.5. 16:0131.5. 0:13 8297+8397
 4  512 st 29.5. 5:4529.5. 19:59 8297+8397
3+26 513 út 28.5. 15:3229.5. 0:05 8297+8397
 4  501 út 28.5. 7:2628.5. 9:20 8297+8397
22 523 po 27.5. 14:5727.5. 20:27 8297+8397
31+94 574 ne 26.5. 4:3127.5. 5:25 8297+8397
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8295+8395
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9252

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.