Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 569 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 čt 13.5. 5:0013.5. 19:51 8252+8397
11 507 st 12.5. 4:2312.5. 23:00 8252+8397
22 530 út 11.5. 8:3012.5. 0:07 8252+8397*Z
13+94 571 ne 9.5. 16:309.5. 19:00 8252+8397*Z1
11 308 ne 9.5. 15:209.5. 16:10 8252+8397*Z2
22 503 pá 7.5. 6:027.5. 20:51 8252+8397
26 512 čt 6.5. 4:216.5. 20:53 8252+8397
13 502 st 5.5. 7:055.5. 22:02 8397
13+95 556 út 4.5. 6:155.5. 5:40 8397
13 503 po 3.5. 7:153.5. 19:58 8397
13+97 566 so 1.5. 8:122.5. 5:49 8397
 2  504 pá 30.4. 5:1830.4. 21:31 8397
13 502 čt 29.4. 7:0529.4. 22:02 8397
14+96 565 st 28.4. 19:3429.4. 5:12 8397
13+95 556 út 27.4. 6:1528.4. 5:40 8397
 2  504 po 26.4. 5:1826.4. 21:31 8397
24 510 pá 23.4. 6:4723.4. 17:30 8397+8556*MU
26 508 čt 22.4. 6:2322.4. 12:25 8397+8556*MU
 8  512 st 21.4. 4:4821.4. 19:49 8397+8556
14 502 út 20.4. 4:3220.4. 20:35 8397+8556
16 513 po 19.4. 5:0119.4. 20:31 8397+8556
 8  512 pá 16.4. 4:4816.4. 19:49 8397+8556
11 503 čt 15.4. 4:1215.4. 20:30 8397+8556
 8  511 st 14.4. 4:2814.4. 21:38 8397+8556
26 514 út 13.4. 4:4113.4. 21:22 8397+8556
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8162+8161
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.