Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8397

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 23. 1. 2004

Výrobní číslo: 157244

Původní evidenční číslo: 6693

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 864 049 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 po 25.1. 6:0325.1. 21:38 8396+8397
22 509 ne 24.1. 4:3424.1. 22:12 8396+8397
22 508 so 23.1. 6:5223.1. 21:58 8396+8397
 6  502 čt 21.1. 5:4221.1. 20:44 8396+8397
22 519 st 20.1. 5:0920.1. 20:13 8396+8397
22 505 út 19.1. 5:3519.1. 20:21 8396+8397
24 509 po 18.1. 6:3718.1. 19:32 8396+8397
22 511 so 16.1. 5:0016.1. 22:41 8396+8397
 6  502 pá 15.1. 5:4215.1. 20:44 8396+8397
22 516 čt 14.1. 5:5314.1. 22:41 8396+8397
24 511 st 13.1. 6:5713.1. 19:52 8396+8397
22 514 út 12.1. 4:5912.1. 22:21 8396+8397
22 527 po 11.1. 5:5411.1. 21:30 8396+8397
25 507 ne 10.1. 4:3110.1. 20:16 8396+8397
22 519 so 9.1. 4:259.1. 21:59 8396+8397
15 506 pá 8.1. 5:228.1. 21:56 8396+8397
24 507 čt 7.1. 6:177.1. 19:12 8396+8397
 8  512 st 6.1. 4:486.1. 19:49 8396+8397
15 506 út 5.1. 5:225.1. 21:56 8396+8397
26 516 po 4.1. 4:544.1. 21:38 8396+8397
22 513 ne 3.1. 5:203.1. 23:08 8396+8397
22 506 so 2.1. 4:342.1. 22:41 8396+8397
Rok 2020
16 513 čt 31.12. 5:0331.12. 20:30 8396+8397
24 507 st 30.12. 6:1730.12. 19:12 8396+8397
22 517 út 29.12. 5:0429.12. 21:48 8396+8397


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.