Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8396

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 1. 2004

Výrobní číslo: 157161

Původní evidenční číslo: 6657

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 793 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  506 st 24.6. 5:1124.6. 7:00 8396*MU
 7  511 út 23.6. 5:5723.6. 21:28 8396+8177
 3  515 po 22.6. 6:0722.6. 10:11 8396+8177
21 508 čt 18.6. 15:2618.6. 18:28 8396
21 509 čt 18.6. 5:5518.6. 9:22 8396
21 507 st 17.6. 15:1617.6. 18:18 8396
 2  515 st 17.6. 4:3617.6. 10:13 8396
15 502 út 16.6. 6:3616.6. 23:12 8396
17 517 so 13.6. 17:0013.6. 23:40 8529+8396*Z
17 517 so 13.6. 4:3213.6. 15:10 8529+8396*MU
 2  513 pá 12.6. 6:1212.6. 7:45 8396*MU
 6  517 čt 11.6. 6:2211.6. 10:00 8395+8396
 6  505 st 10.6. 5:1410.6. 21:47 8395+8396
 3  511 út 9.6. 4:379.6. 20:06 8395+8396
 3  511 po 8.6. 4:378.6. 20:06 8395+8396
14 117 pá 5.6. 5:035.6. 10:33 8395+8396
24 110 čt 4.6. 5:484.6. 20:33 8395+8396
26 113 st 3.6. 5:203.6. 9:57 8395+8396
25 119 út 2.6. 6:242.6. 10:46 8395+8396
26 115 po 1.6. 7:031.6. 9:17 8395+8396
25 114 čt 28.5. 5:5728.5. 19:57 8395+8396
 5  108 st 27.5. 5:1627.5. 19:37 8395+8396
25 119 út 26.5. 6:2426.5. 10:46 8395+8396
26 115 po 25.5. 7:0325.5. 9:17 8395+8396
14 117 pá 22.5. 5:0322.5. 10:33 8395+8396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9248

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.