Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8396

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 10.12.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 1. 2004

Výrobní číslo: 157161

Původní evidenční číslo: 6657

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 902 444 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 105 pá 24.6. 4:2724.6. 16:20 8396+8460*MU
11 107 čt 23.6. 4:3824.6. 0:33 8396+8460
22 114 st 22.6. 6:5023.6. 0:27 8460+8396
22 124 út 21.6. 5:4121.6. 20:12 8460+8396
26 105 po 20.6. 4:2720.6. 20:56 8460+8396
 6  113 pá 17.6. 5:4718.6. 0:13 8460+8396
26 109 čt 16.6. 4:5316.6. 18:41 8460+8396
 6  113 st 15.6. 5:4716.6. 0:13 8460+8396
15 102 út 14.6. 4:5514.6. 20:07 8460+8396
24 106 po 13.6. 6:1313.6. 20:49 8460+8396
22 130 pá 10.6. 14:5510.6. 20:56 8460+8396
 4  109 pá 10.6. 7:0010.6. 9:14 8460+8396
11 104 čt 9.6. 5:349.6. 20:46 8460+8396
22 110 st 8.6. 6:158.6. 23:47 8460+8396
 6  104 út 7.6. 4:207.6. 22:54 8460+8396
22 110 po 6.6. 6:156.6. 23:47 8460+8396
 6  114 pá 3.6. 5:574.6. 0:13 8460+8396
16 113 čt 2.6. 6:342.6. 23:34 8460+8396
11 104 st 1.6. 5:341.6. 20:46 8460+8396
16 107 út 31.5. 5:301.6. 0:34 8460+8396
26 107 po 30.5. 7:1431.5. 0:20 8460+8396
22 116 pá 27.5. 7:0428.5. 1:07 8460+8396
16 104 čt 26.5. 7:1727.5. 0:14 8460+8396
26 109 st 25.5. 4:5525.5. 18:41 8460+8396
 6  114 út 24.5. 5:5725.5. 0:13 8460+8396
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.