Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8396

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 1. 2004

Výrobní číslo: 157161

Původní evidenční číslo: 6657

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 679 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 čt 19.7. 6:1220.7. 0:08 8395+8396
22 504 st 18.7. 4:4818.7. 20:59 8395+8396
22 519 út 17.7. 5:2518.7. 1:19 8395+8396
22 504 po 16.7. 4:4816.7. 20:59 8395+8396
22 505 st 4.7. 4:254.7. 21:12 8395+8396
3+6 509 út 3.7. 14:103.7. 21:35 8395+8396
17 515 po 2.7. 14:253.7. 0:14 8395+8396
3+6 509 po 2.7. 6:002.7. 9:52 8395+8396
22 519 ne 1.7. 12:221.7. 21:58 8395+8396
22 504 pá 29.6. 4:4430.6. 0:23 8395+8396
26 507 čt 28.6. 15:2628.6. 21:39 8395+8396
22 535 čt 28.6. 5:0428.6. 9:26 8395+8396
22 535 st 27.6. 19:1028.6. 0:49 8395+8396*Z
22 528 st 27.6. 6:0627.6. 18:16 8395+8396
22 504 út 26.6. 4:4427.6. 0:23 8395+8396
 7  502 po 25.6. 6:4726.6. 1:08 8395+8396
8+95 563 so 23.6. 20:1024.6. 4:44 8396
25+97 562 pá 22.6. 22:3023.6. 5:16 8396
22 518 pá 22.6. 4:0522.6. 18:30 8395+8396
22 524 čt 21.6. 5:3721.6. 22:53 8395+8396
22 525 st 20.6. 5:5220.6. 20:20 8395+8396
22 536 út 19.6. 6:4919.6. 19:27 8395+8396
3+6 512 po 18.6. 13:3818.6. 19:44 8395+8396
3+6 512 po 18.6. 5:5818.6. 9:42 8395+8396
22 511 ne 17.6. 12:5018.6. 0:08 8395+8396
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164+8165

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.