Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8396

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 10.12.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 1. 2004

Výrobní číslo: 157161

Původní evidenční číslo: 6657

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 913 289 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+95 165 so 26.11. 22:1827.11. 4:30 8396
15+99 169 pá 25.11. 20:2926.11. 5:34 8396
sjHL 101 čt 24.11. 21:5425.11. 6:00 8396
15+99 169 st 23.11. 20:2924.11. 5:34 8396
15+99 169 út 22.11. 20:2923.11. 5:34 8396
sjHL 101 po 21.11. 21:5422.11. 6:00 8396
13+95 161 pá 18.11. 5:4818.11. 11:00 8396*MU
37 105 čt 17.11. 8:5317.11. 22:36 8396
37 102 st 16.11. 13:3116.11. 19:16 8396
37 105 st 16.11. 4:5316.11. 8:39 8396
22 130 čt 18.8. 5:2719.8. 0:47 8396+8460
22 119 st 17.8. 6:1117.8. 23:46 8396+8460
26 115 út 16.8. 5:1316.8. 22:43 8396+8460
15 108 po 15.8. 5:1515.8. 21:16 8396+8460
26 107 pá 12.8. 6:0813.8. 0:03 8396+8460
22 114 čt 11.8. 5:3111.8. 22:49 8396+8460
 7  106 st 10.8. 4:2910.8. 21:11 8396+8460
11 101 út 9.8. 5:5810.8. 0:27 8396+8460
 7  111 po 8.8. 4:488.8. 19:48 8396+8460
26 111 pá 5.8. 4:456.8. 1:01 8396+8460
22 111 čt 4.8. 5:004.8. 19:27 8396+8460
26 112 st 3.8. 4:593.8. 19:41 8396+8460
 7  101 út 2.8. 5:183.8. 0:42 8396+8460
26 112 po 1.8. 4:591.8. 19:41 8396+8460
22 129 pá 29.7. 4:5130.7. 1:06 8396+8460
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.