Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8396

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 19. 1. 2004

Výrobní číslo: 157161

Původní evidenční číslo: 6657

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 835 829 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 511 út 11.5. 6:5711.5. 19:52 8171+8396
24 509 po 10.5. 6:3710.5. 19:32 8171+8396
24 507 pá 7.5. 6:177.5. 19:12 8171+8396
11 503 čt 6.5. 4:126.5. 20:30 8171+8396
26 505 st 5.5. 5:545.5. 22:39 8171+8396
24 507 út 4.5. 6:174.5. 19:12 8171+8396
26 516 po 3.5. 4:543.5. 21:38 8171+8396
26 510 ne 2.5. 9:012.5. 20:22 8171+8396
11 503 pá 30.4. 4:1230.4. 20:30 8171+8396
11 504 čt 29.4. 4:0429.4. 22:29 8171+8396
14 505 st 28.4. 4:5628.4. 22:47 8171+8396
26 505 út 27.4. 5:5427.4. 22:39 8171+8396
24 506 pá 23.4. 6:0623.4. 19:02 8171+8396
14 512 čt 22.4. 4:1322.4. 21:13 8171+8396
26 516 st 21.4. 4:5421.4. 21:38 8171+8396
26 508 út 20.4. 6:2320.4. 20:25 8171+8396
 8  511 pá 16.4. 7:0016.4. 21:38 8171+8396*Z
14 505 čt 15.4. 4:5615.4. 22:47 8171+8396
 8  503 st 14.4. 4:5914.4. 20:20 8171+8396
14 502 út 13.4. 4:3213.4. 20:35 8171+8396
26 516 po 12.4. 4:5412.4. 21:38 8171+8396
15 504 so 10.4. 7:2210.4. 21:25 8171+8396
 8  512 pá 9.4. 4:489.4. 19:49 8171+8396
26 516 čt 8.4. 4:548.4. 21:38 8171+8396
24 505 st 7.4. 5:497.4. 18:52 8171+8396
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8178+8179

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.