Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 751 121 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 čt 18.10. 6:4618.10. 20:53 8394+8334
 1  704 st 17.10. 14:0617.10. 18:56 8394+8334
29 717 st 17.10. 7:1817.10. 9:44 8394+8334
7+91 756 út 16.10. 22:2217.10. 5:40 8394
29 717 út 16.10. 15:5816.10. 18:24 8557+8394
22 727 út 16.10. 6:2816.10. 9:22 8557+8394
7+91 755 po 15.10. 20:3116.10. 5:10 8394
29 713 po 15.10. 6:1615.10. 17:52 8394+8366
29 702 ne 14.10. 4:5014.10. 20:57 8394+8366
29 711 so 13.10. 8:0714.10. 0:45 8394+8366
25 710 pá 12.10. 14:3013.10. 1:03 8394+8366
26 719 pá 12.10. 6:2312.10. 9:18 8394+8366
 2  712 čt 11.10. 4:3212.10. 1:11 8394
 2  704 st 10.10. 18:4010.10. 21:43 8394*Z
13+97 765 út 9.10. 19:0110.10. 5:46 8394
29 713 út 9.10. 6:169.10. 17:52 8394+8365
7+91 755 po 8.10. 20:319.10. 5:10 8394
26 702 po 8.10. 5:548.10. 18:58 8361+8394
14+96 764 ne 7.10. 19:038.10. 4:46 8394
13+97 768 so 6.10. 20:337.10. 5:15 8394
13+97 764 pá 5.10. 19:536.10. 4:55 8394
 1  704 pá 5.10. 14:065.10. 18:56 8394+8383
25 705 pá 5.10. 5:025.10. 10:43 8394+8383
25 705 čt 4.10. 13:504.10. 19:33 8394+8383
26 719 čt 4.10. 6:234.10. 9:18 8394+8383
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8346

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.