Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 516 st 23.9. 4:5423.9. 21:38 8394+8393
22 516 út 22.9. 4:5922.9. 19:00 8394+8393
22 524 po 21.9. 6:1621.9. 20:19 8394+8393
22 510 ne 20.9. 5:0020.9. 13:30 8394+8393*MU
11 505 so 19.9. 4:1220.9. 0:39 8394+8393
26 517 pá 18.9. 6:5418.9. 10:29 8394+8393
 6  508 čt 17.9. 4:4317.9. 11:00 8394+8393*MU
 8  511 st 16.9. 4:0916.9. 21:27 8394+8393
26 513 út 15.9. 4:2116.9. 0:30 8394+8393
26 516 po 14.9. 4:5414.9. 10:15 8394+8393*MU
25+26 531 so 12.9. 4:2012.9. 21:02 8394+8393
 8  507 pá 11.9. 5:2912.9. 0:52 8394+8393
26 501 čt 10.9. 5:0811.9. 0:39 8394+8393
15 507 st 9.9. 5:379.9. 22:15 8394+8393
26 505 út 8.9. 5:468.9. 19:49 8394+8393
 8  507 po 7.9. 5:298.9. 0:52 8394+8393
26 503 ne 6.9. 10:016.9. 21:22 8394+8393
24 505 pá 4.9. 5:494.9. 18:52 8394+8393
26 508 čt 3.9. 6:193.9. 20:15 8394+8393
26 505 st 2.9. 5:462.9. 19:49 8394+8393
15 506 po 31.8. 5:2231.8. 21:56 8394+8393
16 502 so 29.8. 4:4329.8. 21:54 8394+8393
15 105 pá 28.8. 6:0428.8. 21:11 8394+8393
 5  108 čt 27.8. 4:3627.8. 20:16 8394+8393
15 110 st 26.8. 5:1226.8. 22:08 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.