Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 764 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 út 18.12. 4:0918.12. 20:51 8394+8400
 9  809 po 17.12. 5:3718.12. 0:36 8394+8400
 1  803 ne 16.12. 4:4716.12. 21:11 8394+8400
 9  818 so 15.12. 6:3715.12. 23:48 8394+8400
11 806 pá 14.12. 19:0514.12. 22:35 8394+8400*Z
13+97 764 čt 13.12. 19:5314.12. 5:15 8394
22 729 čt 13.12. 4:5113.12. 10:20 8332+8394
 8  710 st 12.12. 5:5612.12. 20:08 8332+8394
 1  704 út 11.12. 14:0611.12. 18:56 8332+8394
25 705 út 11.12. 5:0211.12. 10:43 8332+8394
 1  708 po 10.12. 14:3611.12. 1:22 8332+8394
25 705 po 10.12. 5:0210.12. 10:43 8332+8394
 8  705 pá 7.12. 5:327.12. 19:17 8332+8394
 8  705 čt 6.12. 5:326.12. 19:17 8332+8394
20 705 st 5.12. 15:276.12. 0:44 8332+8394
26 719 st 5.12. 6:235.12. 9:18 8332+8394
14+96 765 út 4.12. 19:505.12. 5:13 8394
25 715 út 4.12. 4:414.12. 18:44 8394+8358
26 712 po 3.12. 5:033.12. 23:25 8394+8358
26 712 pá 30.11. 5:0330.11. 23:25 8394+8358
25 710 čt 29.11. 14:3030.11. 1:03 8394+8358
 8  705 čt 29.11. 5:3229.11. 11:30 8394+8358*MU
20 702 st 28.11. 4:3128.11. 21:27 8394+8358
25 710 út 27.11. 14:3028.11. 1:03 8394+8358
 1  708 út 27.11. 4:0127.11. 10:26 8394+8358
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8747+8724
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.