Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 443 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 čt 3.12. 6:233.12. 20:25 8394+8393
24 509 st 2.12. 6:372.12. 11:00 8394+8393*MU
24 511 út 1.12. 6:571.12. 19:52 8394+8393
 8  501 pá 27.11. 4:4827.11. 19:49 8394+8393
22 523 čt 26.11. 5:5326.11. 22:30 8394+8393
26 508 st 25.11. 6:2325.11. 9:20 8394+8393*MU
24 507 út 24.11. 6:1724.11. 19:12 8394+8393
24 507 po 23.11. 6:1723.11. 19:12 8394+8393
25 510 ne 22.11. 10:0822.11. 21:02 8394+8393
 8  503 čt 19.11. 5:0019.11. 20:20 8394+8393
22 515 st 18.11. 4:3418.11. 21:44 8394+8393
 8  503 út 17.11. 9:3817.11. 22:33 8394+8393
15 510 po 16.11. 6:0916.11. 18:55 8394+8393
15 509 pá 13.11. 5:5913.11. 18:45 8394+8393
26 514 čt 12.11. 4:4012.11. 21:22 8394+8393
15 504 st 11.11. 5:0211.11. 19:45 8394+8393
22 515 út 10.11. 4:3410.11. 21:44 8394+8393
22 527 po 9.11. 6:189.11. 20:28 8394+8393
15 504 pá 6.11. 5:026.11. 19:45 8394+8393
22 515 čt 5.11. 4:345.11. 21:44 8394+8393
22 523 st 4.11. 5:534.11. 22:30 8394+8393
22 527 út 3.11. 6:183.11. 20:28 8394+8393
15 507 po 2.11. 5:362.11. 22:15 8394+8393
24 506 pá 30.10. 6:0630.10. 19:02 8394+8393
22 524 čt 29.10. 6:1629.10. 20:19 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.