Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 683 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  407 pá 11.6. 15:1311.6. 19:03 8394+8393
 3  416 čt 10.6. 15:2310.6. 18:15 8394+8393*MU
 4  409 čt 10.6. 6:3310.6. 10:23 8394+8393
17 420 st 9.6. 4:339.6. 22:42 8394+8393
17 411 út 8.6. 5:248.6. 23:32 8394+8393
 4  410 po 7.6. 15:437.6. 19:33 8394+8393
 4  407 po 7.6. 6:137.6. 10:03 8394+8393
14 501 pá 4.6. 4:315.6. 0:04 8394+8393
 4  508 čt 3.6. 15:293.6. 19:03 8394+8393
 4  508 čt 3.6. 6:293.6. 10:02 8394+8393
 6  511 st 2.6. 5:012.6. 23:39 8394+8393
11 503 út 1.6. 4:121.6. 20:31 8394+8393
14 501 po 31.5. 4:311.6. 0:09 8394+8393
14 504 ne 30.5. 4:1130.5. 22:30 8394+8393
11 505 so 29.5. 4:1230.5. 0:18 8394+8393
 8  506 pá 28.5. 5:3028.5. 22:58 8394+8393
24 510 čt 27.5. 6:4727.5. 19:42 8394+8393
24 506 st 26.5. 6:0626.5. 19:02 8394+8393
24 506 út 25.5. 6:0625.5. 19:02 8394+8393
14 512 po 24.5. 4:1124.5. 21:14 8394+8393
14 501 ne 23.5. 7:5023.5. 22:58 8394+8393
14 503 so 22.5. 4:1122.5. 21:57 8394+8393
 8  506 pá 21.5. 5:3021.5. 22:58 8394+8393
14 506 čt 20.5. 6:1420.5. 21:18 8394+8393
14 505 st 19.5. 4:5619.5. 22:20 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.