Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 963 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 416 dnes 4:3125.9. 19:30 8300+8394
 2  407 pá 22.9. 15:3022.9. 20:11 8394
21 405 pá 22.9. 5:4222.9. 9:26 8394
21 405 čt 21.9. 15:4921.9. 19:28 8394
21 401 čt 21.9. 5:0121.9. 8:55 8394
21 404 st 20.9. 15:4120.9. 19:19 8394
21 402 st 20.9. 5:1220.9. 9:03 8394
21 406 út 19.9. 15:5719.9. 19:35 8394
 2  407 út 19.9. 6:1319.9. 8:38 8394
21 402 po 18.9. 15:2518.9. 19:03 8394
21 405 po 18.9. 5:4218.9. 9:26 8394
11 424 pá 14.7. 6:4814.7. 9:17 8394
13 405 čt 13.7. 6:3113.7. 21:02 8394
1+98 457 út 4.7. 21:014.7. 23:15 8394*MU
25+92 453 po 3.7. 19:344.7. 5:55 8394
1+98 457 ne 2.7. 21:013.7. 5:10 8394
1+98 457 so 1.7. 21:012.7. 5:12 8394
7+93 452 pá 30.6. 19:211.7. 4:28 8394
25+97 454 čt 29.6. 21:2330.6. 5:09 8394
11 423 čt 29.6. 15:1929.6. 17:55 8394
11 421 čt 29.6. 6:3229.6. 9:07 8394
11 422 st 28.6. 15:1128.6. 17:47 8394
11 422 st 28.6. 6:4228.6. 9:15 8394
7+93 452 út 27.6. 19:2128.6. 4:28 8394
 2  410 po 26.6. 15:3026.6. 17:15 8394*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.