Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 797 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  508 ne 25.8. 4:4125.8. 21:24 8256+8394
22 507 so 24.8. 7:0025.8. 0:49 8256+8394
 6  503 pá 23.8. 4:2624.8. 0:35 8256+8394
22 516 čt 22.8. 5:2123.8. 0:13 8256+8394
 7  509 st 21.8. 4:1822.8. 0:54 8256+8394
 6  505 út 20.8. 4:4621.8. 0:55 8256+8394
 6  503 po 19.8. 4:2620.8. 0:35 8256+8394
22 504 ne 18.8. 9:0018.8. 22:00 8256+8394
22 503 so 17.8. 6:2518.8. 0:34 8256+8394
 6  506 pá 16.8. 5:0617.8. 0:01 8256+8394
22 505 čt 15.8. 5:2616.8. 0:53 8256+8394
22 521 st 14.8. 4:3515.8. 1:04 8256+8394
22 505 po 12.8. 5:2613.8. 0:53 8256+8394
22 506 ne 11.8. 4:3512.8. 0:53 8256+8394
22 511 so 10.8. 4:4010.8. 23:00 8256+8394
 6  505 pá 9.8. 7:2710.8. 0:55 8256+8394*Z
22 505 st 7.8. 5:268.8. 0:53 8256+8394
 6  503 út 6.8. 4:266.8. 21:08 8256+8394
22 503 po 5.8. 5:446.8. 0:34 8256+8394
22 506 ne 4.8. 4:355.8. 0:53 8256+8394
22 516 so 3.8. 7:533.8. 23:30 8256+8394
13 501 pá 2.8. 6:422.8. 20:10 8394
26 505 čt 1.8. 6:202.8. 0:43 8552+8394
 5  511 st 31.7. 15:0031.7. 20:45 8552+8394
 5  511 st 31.7. 5:5431.7. 9:54 8552+8394
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.