Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 830 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  503 st 29.1. 6:1829.1. 9:55 8394+8399
 4  502 út 28.1. 13:4928.1. 19:12 8394+8399
 4  510 út 28.1. 5:4728.1. 9:23 8394+8399
 4  505 po 27.1. 14:1927.1. 19:42 8394+8399
26 509 po 27.1. 4:2027.1. 10:16 8394+8399
22 523 ne 26.1. 11:0926.1. 23:49 8394+8399
26 504 pá 24.1. 4:5524.1. 20:37 8394+8399
16 510 čt 23.1. 4:5224.1. 0:58 8394+8399
22 506 st 22.1. 5:1923.1. 1:09 8394+8399
22 521 út 21.1. 5:5922.1. 0:42 8394+8399
22 519 po 20.1. 4:2421.1. 0:09 8394+8399
25 509 so 18.1. 7:2118.1. 10:30 8394+8399*MU
22 516 pá 17.1. 6:2417.1. 23:49 8394+8399
 4  510 čt 16.1. 13:1916.1. 18:35 8394+8399
26 509 čt 16.1. 4:2016.1. 10:16 8394+8399
25 506 st 15.1. 4:1115.1. 23:17 8394+8399
16 509 út 14.1. 4:4315.1. 0:40 8394+8399
14 508 po 13.1. 6:1414.1. 1:11 8394+8399
17+95 551 so 11.1. 21:1812.1. 4:44 8394
2+91 551 pá 10.1. 19:0011.1. 4:34 8394
26 501 pá 10.1. 4:3910.1. 10:24 8383+8394
16 511 čt 9.1. 5:0310.1. 1:18 8383+8394
22 530 st 8.1. 6:158.1. 20:26 8383+8394
25 506 út 7.1. 4:117.1. 23:17 8383+8394
25 506 po 6.1. 4:116.1. 23:17 8383+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.