Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8394

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 157246

Původní evidenční číslo: 6695

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 645 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 po 24.6. 14:1924.6. 19:42 8282+8394
22 512 ne 23.6. 10:4824.6. 0:43 8282+8394
26 501 so 22.6. 6:4023.6. 0:40 8282+8394
26 509 pá 21.6. 15:2622.6. 0:40 8282+8394
 5  503 čt 20.6. 5:0321.6. 0:40 8282+8394
 7  508 st 19.6. 4:1819.6. 20:49 8282+8394
22 537 út 18.6. 6:5019.6. 0:43 8282+8394
22 512 po 17.6. 14:4617.6. 20:21 8282+8394
26 503 po 17.6. 4:3917.6. 10:24 8282+8394
 5  501 ne 16.6. 4:2517.6. 1:10 8282+8394
 7  501 so 15.6. 4:1815.6. 22:33 8282+8394
 5  506 pá 14.6. 5:3114.6. 22:01 8282+8394
22 528 čt 13.6. 6:0613.6. 18:16 8282+8394
26 501 st 12.6. 4:2012.6. 23:48 8282+8394
26 501 út 11.6. 4:2011.6. 23:48 8282+8394
22 504 po 10.6. 4:4411.6. 0:23 8282+8394
26 502 ne 9.6. 4:399.6. 17:50 8278+8394*MU*1
22 520 so 8.6. 6:359.6. 0:49 8278+8394
22 528 pá 7.6. 6:067.6. 18:16 8278+8394
 7  508 čt 6.6. 4:186.6. 20:49 8278+8394
 6  508 st 5.6. 15:176.6. 0:21 8278+8394
 6  512 st 5.6. 5:405.6. 10:03 8278+8394
22 537 út 4.6. 6:505.6. 0:43 8278+8394
26 515 po 3.6. 6:123.6. 19:36 8278+8394
22 512 ne 2.6. 10:483.6. 0:43 8278+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Olšanském nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.