Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8393

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 158856

Původní evidenční číslo: 6717

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 út 24.4. 5:0724.4. 15:45 8393+8392*MU
22 532 po 23.4. 6:2124.4. 0:09 8393+8392
26 504 pá 20.4. 5:0720.4. 20:55 8393+8392
22 505 čt 19.4. 4:5919.4. 22:18 8393+8392
22 516 st 18.4. 6:2418.4. 23:49 8393+8392
22 524 út 17.4. 5:3617.4. 22:53 8393+8392
22 518 po 16.4. 4:0516.4. 18:30 8393+8392
3+9 501 ne 15.4. 3:3816.4. 0:28 8393+8392
22 520 so 14.4. 6:3515.4. 0:49 8393+8392
22 516 pá 13.4. 6:2413.4. 23:49 8393+8392
 4  511 čt 12.4. 13:2912.4. 18:43 8393+8392
 5  515 čt 12.4. 4:4512.4. 9:59 8393+8392
22 524 st 11.4. 5:3611.4. 22:53 8393+8392
22 536 út 10.4. 6:4910.4. 19:27 8393+8392
22 522 po 9.4. 6:099.4. 19:29 8393+8392
22 537 pá 6.4. 6:507.4. 0:43 8393+8392
24 510 čt 5.4. 15:305.4. 19:16 8393+8392
22 535 čt 5.4. 5:045.4. 9:26 8393+8392
24 503 st 4.4. 14:344.4. 20:05 8393+8392
 4  511 st 4.4. 6:444.4. 10:23 8393+8392
22 521 út 3.4. 5:583.4. 19:50 8393+8392
 7  506 ne 1.4. 5:151.4. 22:03 8393+8392
 7  501 so 31.3. 4:1531.3. 22:18 8393+8392
26 502 pá 30.3. 5:4030.3. 23:00 8393+8392
22 503 čt 29.3. 6:1130.3. 0:08 8393+8392
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.