Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8393

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 158856

Původní evidenční číslo: 6717

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  408 čt 28.4. 6:3028.4. 10:14 8393+8394
14 419 st 27.4. 14:4427.4. 17:25 8393+8394*MU
21 407 st 27.4. 5:1127.4. 9:27 8393+8394
17 425 út 26.4. 6:4626.4. 20:13 8393+8394
 3  409 po 25.4. 14:5825.4. 20:29 8393+8394
17 422 po 25.4. 5:2525.4. 9:44 8393+8394
17 425 pá 22.4. 6:4622.4. 20:13 8393+8394
18 411 čt 21.4. 5:1321.4. 17:51 8393+8394
 3  409 st 20.4. 14:5820.4. 20:29 8393+8394
11 405 st 20.4. 5:5620.4. 9:35 8393+8394
18 411 út 19.4. 5:1319.4. 17:51 8393+8394
21 414 čt 14.4. 5:3714.4. 19:37 8393+8394
18 412 st 13.4. 7:1513.4. 19:53 8393+8394
11 408 út 12.4. 6:2512.4. 19:27 8393+8394
18 411 po 11.4. 5:1311.4. 17:51 8393+8394
18 411 pá 8.4. 5:138.4. 17:51 8393+8394
14 419 čt 7.4. 14:447.4. 21:02 8393+8394
11 405 čt 7.4. 5:567.4. 9:35 8393+8394
11 408 st 6.4. 6:256.4. 19:27 8393+8394
11 408 út 5.4. 6:255.4. 19:27 8393+8394
21 407 po 4.4. 15:464.4. 18:31 8393+8394
17 421 po 4.4. 4:534.4. 9:24 8393+8394
14 419 pá 1.4. 14:441.4. 21:02 8393+8394
14 419 pá 1.4. 5:491.4. 9:29 8393+8394
11 405 čt 31.3. 14:4031.3. 19:42 8393+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.