Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8393

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 158856

Původní evidenční číslo: 6717

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 392 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 106 út 4.8. 5:334.8. 21:52 8394+8393
24 112 po 3.8. 5:373.8. 20:33 8394+8393
14 106 pá 31.7. 5:3331.7. 21:52 8394+8393
15 102 čt 30.7. 5:3430.7. 20:53 8394+8393
16 113 st 29.7. 5:4829.7. 23:48 8394+8393
24 110 út 28.7. 5:1428.7. 20:14 8394+8393
 5  104 po 27.7. 14:1827.7. 21:21 8394+8393
 5  108 po 27.7. 4:3627.7. 8:00 8393+8394*MU
 5  110 pá 24.7. 15:1825.7. 0:11 8393+8394
 5  110 čt 23.7. 15:1823.7. 17:00 8393+8394*MU
14 113 st 22.7. 5:0322.7. 20:27 8393+8394
 5  108 út 21.7. 4:3621.7. 22:11 8393+8394
16 113 po 20.7. 22:4020.7. 23:48 8394+8393*Z
16 113 po 20.7. 5:4820.7. 21:50 8394+8393*MU*1
24 112 pá 17.7. 5:3717.7. 20:33 8394+8393
24 110 čt 16.7. 5:1416.7. 20:14 8394+8393
15 110 st 15.7. 5:1215.7. 22:08 8394+8393
14 107 út 14.7. 5:3914.7. 21:55 8394+8393
 5  108 po 13.7. 4:3613.7. 22:11 8394+8393
24 101 pá 10.7. 6:0210.7. 20:52 8394+8393
14 106 čt 9.7. 5:339.7. 21:52 8394+8393
14 113 út 7.7. 5:037.7. 20:27 8394+8393
14 101 pá 3.7. 5:183.7. 20:57 8394+8393
14 101 čt 2.7. 5:182.7. 20:57 8394+8393
14 113 st 1.7. 5:031.7. 20:27 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9401
*1 = zdržení za vadným vlakem na Štěpánské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.