Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8393

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 7.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 158856

Původní evidenční číslo: 6717

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 921 397 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 406 pá 26.11. 15:5426.11. 19:44 8393
 2  411 pá 26.11. 6:0426.11. 8:39 8393
21 401 čt 25.11. 15:1425.11. 19:10 8393
21 403 čt 25.11. 6:0325.11. 9:47 8393
21 404 st 24.11. 15:3824.11. 19:27 8393
21 401 st 24.11. 5:4724.11. 9:34 8393
 2  405 út 23.11. 5:2623.11. 14:00 8393*MU
 2  405 po 22.11. 5:2622.11. 20:37 8393
7+95 453 so 20.11. 23:1321.11. 4:56 8393
1+96 463 pá 19.11. 19:4120.11. 5:12 8393
7+99 462 čt 18.11. 20:0419.11. 5:06 8393
14 407 pá 30.7. 14:0030.7. 22:03 8394+8393
14 407 pá 30.7. 6:2330.7. 9:47 8394+8393
17 403 čt 29.7. 6:0829.7. 9:07 8394+8393
7+18 410 st 28.7. 14:0928.7. 20:36 8394+8393
7+18 409 st 28.7. 6:1428.7. 11:14 8394+8393
7+18 410 út 27.7. 14:0927.7. 20:36 8394+8393
7+18 409 út 27.7. 6:1427.7. 11:14 8394+8393
7+18 410 po 26.7. 14:0926.7. 20:36 8394+8393
14 407 po 26.7. 6:2326.7. 9:47 8394+8393
7+18 410 pá 23.7. 14:0923.7. 20:36 8394+8393
 3  414 pá 23.7. 5:4623.7. 9:49 8394+8393
14 407 čt 22.7. 14:0022.7. 22:03 8394+8393
7+18 410 čt 22.7. 5:0722.7. 10:14 8394+8393
7+18 409 st 21.7. 13:5821.7. 22:04 8394+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.