Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8393

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 12. 2003

Výrobní číslo: 158856

Původní evidenční číslo: 6717

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 012 838 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 519 pá 19.4. 14:4019.4. 20:33 8392+8393*Z1
15 502 čt 18.4. 15:0218.4. 20:50 8392+8393
15 502 čt 18.4. 5:2518.4. 9:33 8392+8393
 4  502 st 17.4. 6:0617.4. 20:30 8392+8393
15 501 út 16.4. 5:4016.4. 18:53 8392+8393
 7  504 po 15.4. 5:1415.4. 21:24 8392+8393
15 503 so 13.4. 4:5013.4. 20:50 8392+8393
22 530 pá 12.4. 6:2312.4. 23:34 8392+8393
22 519 čt 11.4. 16:2012.4. 0:13 8392+8393
22 510 čt 11.4. 6:0011.4. 8:53 8392+8393
6+14 516 st 10.4. 4:5111.4. 0:02 8392+8393
6+14 518 út 9.4. 14:3310.4. 0:22 8392+8393
26 507 út 9.4. 6:279.4. 9:53 8392+8393
15 501 po 8.4. 5:408.4. 18:53 8392+8393
6+14 507 ne 7.4. 4:517.4. 21:55 8392+8393
 7  505 so 6.4. 5:026.4. 21:44 8392+8393
6+14 518 pá 5.4. 4:415.4. 18:42 8392+8393
 4  502 čt 4.4. 6:064.4. 20:30 8392+8393
22 518 út 2.4. 4:522.4. 18:10 8392+8393*MU
6+14 514 po 1.4. 9:401.4. 23:42 8392+8393
 7  508 so 30.3. 4:3430.3. 21:13 8392+8393
22 541 čt 28.3. 5:1129.3. 0:33 8392+8393
22 510 st 27.3. 15:0827.3. 20:40 8392+8393
22 504 st 27.3. 5:4127.3. 8:29 8392+8393
6+14 518 út 26.3. 14:2127.3. 0:22 8392+8393
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8413+8412
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.