Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8391

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 157158

Původní evidenční číslo: 6654

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 849 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 512 pá 15.11. 4:3115.11. 20:46 8354+8391
 8  514 čt 14.11. 14:4415.11. 1:33 8354+8391
 8  514 čt 14.11. 4:4814.11. 9:42 8354+8391
22 512 st 13.11. 14:4613.11. 20:21 8354+8391
22 535 st 13.11. 7:0113.11. 9:26 8354+8391
26 506 út 12.11. 5:0712.11. 20:55 8354+8391
22 503 po 11.11. 6:1112.11. 0:08 8354+8391
17+95 551 ne 10.11. 22:0211.11. 5:09 8391
17+95 553 so 9.11. 22:3410.11. 5:41 8391
17+95 551 pá 8.11. 21:389.11. 4:44 8391
26 504 st 6.11. 4:556.11. 14:50 8391+8390*MU
22 525 út 5.11. 5:535.11. 22:53 8391+8390
22 528 po 4.11. 6:054.11. 18:16 8391+8390
16 511 pá 1.11. 5:032.11. 1:18 8391+8390
25 501 čt 31.10. 5:4431.10. 22:33 8391+8390
22 522 st 30.10. 6:0830.10. 19:50 8391+8390
 4  508 út 29.10. 15:2429.10. 19:23 8391+8390
 4  509 út 29.10. 6:4429.10. 9:31 8391+8390
25 509 so 26.10. 7:2226.10. 20:48 8391+8390
22 506 pá 25.10. 5:1926.10. 1:09 8391+8390
22 535 čt 24.10. 14:2625.10. 0:49 8391+8390
22 512 čt 24.10. 5:4324.10. 10:06 8391+8390
22 506 st 23.10. 5:1923.10. 19:42 8391+8390
 8  514 út 22.10. 14:4723.10. 1:32 8391+8390
 8  514 út 22.10. 4:2922.10. 9:32 8391+8390
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.