Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8391

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 157158

Původní evidenční číslo: 6654

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 542 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 503 st 21.4. 4:1221.4. 20:30 8390+8391
11 504 út 20.4. 4:0420.4. 22:29 8390+8391
26 505 po 19.4. 5:5419.4. 22:39 8390+8391
26 503 so 17.4. 4:2017.4. 21:22 8390+8391
26 516 pá 16.4. 4:5416.4. 21:38 8390+8391
 8  503 čt 15.4. 4:5915.4. 20:20 8390+8391
24 510 st 14.4. 6:4714.4. 19:42 8390+8391
11 504 út 13.4. 4:0413.4. 22:29 8390+8391
14 505 po 12.4. 4:5612.4. 22:47 8390+8391
26 503 so 10.4. 4:2010.4. 21:22 8390+8391
26 514 pá 9.4. 4:419.4. 21:22 8390+8391
14 502 čt 8.4. 4:328.4. 20:35 8390+8391
26 508 st 7.4. 6:237.4. 20:25 8390+8391
24 505 út 6.4. 5:496.4. 18:52 8390+8391
11 503 čt 1.4. 11:001.4. 20:30 8390+8391*Z
10 506 út 30.3. 4:4730.3. 22:53 8390+8391
 8  511 po 29.3. 4:2829.3. 21:38 8390+8391
 6  503 ne 28.3. 6:4728.3. 22:53 8390+8391
26 503 so 27.3. 4:2027.3. 21:22 8390+8391
16 412 pá 26.3. 5:2526.3. 22:22 8390+8391
16 409 čt 25.3. 4:5725.3. 22:14 8390+8391
 6  409 st 24.3. 4:2124.3. 21:19 8390+8391
 3  414 út 23.3. 15:0323.3. 23:15 8390+8391
 3  414 út 23.3. 5:5523.3. 9:00 8390+8391
10 406 po 22.3. 4:4122.3. 23:01 8390+8391
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.