Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8391

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 11. 2003

Výrobní číslo: 157158

Původní evidenční číslo: 6654

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 793 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
39 841 út 23.10. 6:3523.10. 20:34 8390+8391
 1  809 po 22.10. 6:3922.10. 20:11 8390+8391
24 806 pá 19.10. 6:5419.10. 9:19 8390+8391
13+97 866 čt 18.10. 22:4919.10. 4:25 8391
24 806 čt 18.10. 14:5518.10. 18:15 8390+8391
sjZI 801 čt 18.10. 3:3418.10. 5:54 8391
 6  803 st 17.10. 15:2918.10. 0:25 8390+8391
 1  814 st 17.10. 5:4117.10. 9:48 8390+8391
29 809 út 16.10. 6:4116.10. 20:42 8390+8391
sjHL 801 út 16.10. 2:5816.10. 4:59 8391
11 807 po 15.10. 5:4515.10. 21:22 8391+8390
 9  804 pá 12.10. 5:0712.10. 9:52 8391+8390
 9  814 čt 11.10. 5:4212.10. 0:17 8391+8390
 9  806 st 10.10. 6:4410.10. 23:17 8391+8390
11 812 út 9.10. 6:169.10. 17:30 8391+8390*MU
7+99 864 po 8.10. 21:469.10. 5:08 8391
12+15 142 po 8.10. 11:458.10. 19:58 8390+8391*Z
 9  804 ne 7.10. 4:408.10. 0:17 8390+8391
11 804 so 6.10. 6:236.10. 20:51 8390+8391
 9  809 pá 5.10. 5:376.10. 0:36 8390+8391
 9  811 čt 4.10. 5:485.10. 0:46 8390+8391
11 801 st 3.10. 4:293.10. 20:31 8390+8391
 9  831 út 2.10. 5:013.10. 0:08 8390+8391
 6  803 po 1.10. 15:292.10. 0:25 8390+8391
24 801 po 1.10. 5:441.10. 10:36 8390+8391
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244+8232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.