Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8389

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 19. 11. 2003

Výrobní číslo: 157150

Původní evidenční číslo: 6646

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 795 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 506 út 23.4. 5:4723.4. 22:32 8388+8389
 6  502 so 20.4. 5:1521.4. 0:29 8388+8389
22 523 pá 19.4. 4:4519.4. 22:58 8388+8389
27 506 čt 18.4. 5:4718.4. 22:32 8388+8389
22 512 st 17.4. 14:4617.4. 20:21 8388+8389
21 504 st 17.4. 5:5317.4. 9:49 8389
21 504 út 16.4. 15:2416.4. 19:22 8389
21 504 út 16.4. 5:5316.4. 9:49 8389
21 504 po 15.4. 15:2415.4. 19:22 8389
21 504 po 15.4. 5:5315.4. 9:49 8389
22 518 so 13.4. 6:2413.4. 17:00 8389+8388*MU*1
22 530 pá 12.4. 6:1612.4. 20:26 8389+8388
22 512 čt 11.4. 14:4611.4. 20:21 8389+8388
 4  505 čt 11.4. 6:3611.4. 10:13 8389+8388
14 513 st 10.4. 5:4110.4. 22:57 8389+8388
22 516 út 9.4. 6:249.4. 23:49 8389+8388
22 522 po 8.4. 6:088.4. 19:29 8389+8388
22 521 pá 5.4. 5:595.4. 19:50 8389+8388
22 535 čt 4.4. 14:265.4. 0:49 8389+8388
26 503 čt 4.4. 4:394.4. 10:24 8389+8388
22 513 st 3.4. 6:393.4. 20:42 8389+8388
22 524 út 2.4. 5:372.4. 22:53 8389+8388
22 524 po 1.4. 5:371.4. 22:53 8389+8388
22 503 pá 29.3. 6:1129.3. 16:10 8389+8388*MU
26 509 čt 28.3. 15:2629.3. 0:40 8389+8388
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození sběrače na křiž. Národní divadlo

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.