Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8389

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 19. 11. 2003

Výrobní číslo: 157150

Původní evidenční číslo: 6646

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 514 pá 15.1. 4:5915.1. 22:21 8507+8389
22 522 čt 14.1. 5:1914.1. 20:02 8507+8389
22 520 út 12.1. 5:0912.1. 19:43 8507+8389
24 507 po 11.1. 6:1711.1. 19:12 8507+8389
22 521 ne 10.1. 4:4510.1. 22:29 8507+8389
22 521 so 9.1. 5:009.1. 22:29 8507+8389
16 513 pá 8.1. 5:038.1. 20:30 8507+8389
26 516 čt 7.1. 4:547.1. 21:38 8507+8389
24 509 st 6.1. 6:376.1. 19:32 8507+8389
24 505 út 5.1. 5:495.1. 18:52 8507+8389
15 506 po 4.1. 5:224.1. 21:56 8507+8389
Rok 2020
24 506 čt 31.12. 6:0631.12. 19:02 8507+8389
22 527 st 30.12. 6:1830.12. 20:28 8507+8389
22 527 út 29.12. 6:1829.12. 20:28 8507+8389
 8  512 st 23.12. 13:1523.12. 19:49 8507+8389*Z
26 514 po 21.12. 4:4021.12. 18:20 8153+8389*MU
22 505 čt 17.12. 5:5617.12. 22:21 8153+8389
16 513 út 15.12. 5:0315.12. 20:30 8153+8389
22 519 po 14.12. 5:2114.12. 22:14 8153+8389
25 507 ne 13.12. 4:3113.12. 20:16 8153+8389
14+96 565 pá 11.12. 20:5112.12. 4:51 8153+8389
7+91 555 čt 10.12. 19:2711.12. 4:49 8389
5+94 564 st 9.12. 20:2910.12. 5:19 8389
7+91 556 út 8.12. 19:379.12. 5:20 8389
13+97 565 po 7.12. 6:528.12. 5:18 8389
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8173+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.