Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8389

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 19. 11. 2003

Výrobní číslo: 157150

Původní evidenční číslo: 6646

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 350 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 út 19.2. 14:3719.2. 20:27 8389+8388
26 509 út 19.2. 6:3319.2. 9:54 8389+8388
 4  504 po 18.2. 14:0918.2. 19:32 8389+8388
 4  504 po 18.2. 6:2818.2. 10:03 8389+8388
22 502 so 16.2. 7:5016.2. 22:08 8251+8389
22 522 pá 15.2. 6:0815.2. 19:29 8389+8388
22 519 čt 14.2. 6:5514.2. 21:08 8389+8388
24 503 st 13.2. 6:0713.2. 19:16 8389+8388
22 535 út 12.2. 14:2613.2. 0:49 8389+8388
 4  504 út 12.2. 6:2812.2. 10:03 8389+8388
22 536 po 11.2. 6:4911.2. 19:27 8389+8388
22 503 pá 8.2. 6:118.2. 11:10 8388+8389*MU
22 521 čt 7.2. 5:597.2. 19:50 8388+8389
22 525 st 6.2. 5:526.2. 20:20 8388+8389
 4  504 út 5.2. 14:095.2. 19:32 8388+8389
22 512 út 5.2. 5:435.2. 10:06 8388+8389
 4  505 po 4.2. 14:194.2. 19:42 8388+8389
26 503 po 4.2. 4:394.2. 10:24 8388+8389
17+95 552 so 2.2. 21:443.2. 5:09 8389
5+95 556 pá 1.2. 21:452.2. 4:04 8389
 4  511 pá 1.2. 13:291.2. 18:43 8351+8389
 4  511 pá 1.2. 6:441.2. 10:23 8351+8389
7+99 564 čt 31.1. 21:581.2. 5:00 8389
 4  504 čt 31.1. 14:0931.1. 19:32 8389+8166
 4  505 čt 31.1. 6:3631.1. 10:13 8389+8166
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.