Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8387

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 3. 11. 2003

Výrobní číslo: 157186

Původní evidenční číslo: 6682

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 533 po 1.6. 4:382.6. 0:48 8386+8387
22 504 ne 31.5. 9:001.6. 1:18 8386+8387
22 544 pá 29.5. 6:5829.5. 9:43 8386+8387
 8  113 čt 28.5. 5:1028.5. 10:27 8386+8387
14 114 st 27.5. 5:2927.5. 20:27 8386+8387
16 109 út 26.5. 6:5826.5. 19:57 8386+8387
26 115 pá 22.5. 7:0322.5. 9:17 8386+8387
26 115 čt 21.5. 7:0321.5. 9:17 8386+8387
 8  115 st 20.5. 6:3720.5. 9:47 8386+8387
 6  116 út 19.5. 6:4719.5. 9:49 8386+8387
 5  112 po 18.5. 6:1018.5. 9:34 8386+8387
24 504 po 11.5. 14:2711.5. 19:26 8386+8387
24 504 po 11.5. 6:5711.5. 9:26 8386+8387
26 502 po 4.5. 4:204.5. 22:09 8386+8387
25 509 ne 3.5. 7:293.5. 20:48 8386+8387
25 514 po 27.4. 5:1127.4. 21:18 8386+8387
14 509 ne 26.4. 10:2026.4. 21:54 8386+8387
26 502 pá 24.4. 4:2024.4. 22:09 8386+8387
22 531 čt 23.4. 4:2523.4. 23:48 8386+8387
25 512 st 22.4. 16:5022.4. 21:27 8386+8387*Z
25+97 562 út 21.4. 19:5322.4. 5:49 8387
25+97 561 po 20.4. 20:2821.4. 5:18 8387
25+97 561 ne 19.4. 22:1020.4. 5:18 8387
26+91 551 so 18.4. 22:0019.4. 4:49 8387
25+97 562 pá 17.4. 19:5318.4. 5:49 8387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8550+8551

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.