Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8387

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 3. 11. 2003

Výrobní číslo: 157186

Původní evidenční číslo: 6682

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  505 st 27.1. 5:2027.1. 22:33 8253+8387
26 509 út 26.1. 5:2826.1. 22:41 8253+8387
22 709 st 13.1. 6:4513.1. 8:40 8253+8387*Z
 7  305 po 11.1. 8:3511.1. 9:30 8253+8387*Z1
24 508 pá 8.1. 6:278.1. 19:22 8253+8387
22 515 čt 7.1. 5:397.1. 22:48 8253+8387
 6  510 st 6.1. 4:416.1. 19:57 8253+8387
22 508 út 5.1. 4:345.1. 21:31 8253+8387
22 511 po 4.1. 4:254.1. 22:14 8253+8387
22 504 ne 3.1. 4:343.1. 22:08 8253+8387
22 511 so 2.1. 5:202.1. 22:48 8253+8387
22 505 pá 1.1. 6:341.1. 22:21 8253+8387
Rok 2020
22 520 čt 31.12. 5:0131.12. 21:50 8253+8387
22 524 st 30.12. 6:0330.12. 20:00 8253+8387
14 513 po 28.12. 6:0428.12. 20:04 8253+8387
 6  509 ne 27.12. 5:0127.12. 21:54 8253+8387
26 509 so 26.12. 5:4126.12. 22:58 8253+8387
22+25 531 pá 25.12. 9:0025.12. 21:21 8253+8387*Z2
 2  511 st 23.12. 4:4923.12. 22:47 8253+8387
 2  512 út 22.12. 5:3822.12. 23:26 8253+8387
22 524 po 21.12. 6:0321.12. 20:00 8253+8387
 2  507 pá 18.12. 5:2918.12. 19:46 8251+8387
 2  512 st 16.12. 5:3816.12. 14:40 8267+8387*MU*1
24 508 út 15.12. 6:2715.12. 19:22 8267+8387
 6  510 po 14.12. 4:4114.12. 19:57 8267+8387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8254+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Větrníku

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.