Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8387

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 3. 11. 2003

Výrobní číslo: 157186

Původní evidenční číslo: 6682

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 024 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 516 dnes 5:5621.9. 21:32 8285+8387
26 509 st 20.9. 4:5120.9. 23:10 8285+8387
22 524 út 19.9. 4:4619.9. 19:12 8285+8387
25 515 po 18.9. 13:2018.9. 22:39 8285+8387*Z1
26 504 ne 17.9. 5:1818.9. 0:27 8285+8387
25 507 so 16.9. 4:5816.9. 21:49 8285+8387
22 525 pá 15.9. 5:0115.9. 19:22 8285+8387
22 513 čt 14.9. 5:5114.9. 20:35 8285+8387
14 504 st 13.9. 6:5014.9. 0:13 8285+8387
 6  501 út 12.9. 6:2112.9. 18:49 8285+8387
26 513 po 11.9. 5:3812.9. 0:27 8285+8387
25 510 so 9.9. 8:319.9. 21:56 8285+8387
22 524 pá 8.9. 4:468.9. 19:12 8285+8387
22 522 čt 7.9. 4:398.9. 0:35 8285+8387
26 518 st 6.9. 6:136.9. 22:30 8285+8387
26 506 út 5.9. 4:385.9. 23:10 8285+8387
22 538 po 4.9. 15:355.9. 0:16 8285+8387
15 502 so 2.9. 7:472.9. 21:29 8285+8387
22 506 st 30.8. 5:1431.8. 0:17 8385+8387
22 517 út 29.8. 5:5929.8. 22:22 8385+8387
22 517 po 28.8. 5:5928.8. 22:22 8385+8387
 7  509 ne 27.8. 4:3227.8. 21:07 8385+8387
26 511 so 26.8. 9:0826.8. 23:30 8385+8387
22 504 pá 25.8. 5:0125.8. 23:55 8385+8387
22 504 čt 24.8. 5:0124.8. 23:55 8385+8387
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8294+8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.