Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8387

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S4 (od 1. 5. 2013 do 29. 6. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 3. 11. 2003

Výrobní číslo: 157186

Původní evidenční číslo: 6682

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 863 339 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 so 25.1. 22:2926.1. 5:18 8387
17+95 551 pá 24.1. 21:3825.1. 4:44 8387
7+99 564 čt 23.1. 21:5824.1. 5:02 8387
17+95 552 st 22.1. 21:4423.1. 5:41 8387
2+91 551 út 21.1. 19:0022.1. 4:49 8387
17+95 552 po 20.1. 21:4421.1. 5:41 8387
25+97 561 ne 19.1. 22:1020.1. 5:18 8387
2+91 550 so 18.1. 19:2319.1. 4:48 8387
25+97 563 pá 17.1. 23:0918.1. 5:48 8387
 4  509 pá 17.1. 13:0917.1. 18:27 8528+8387
 4  505 pá 17.1. 6:3617.1. 10:13 8528+8387
 4  505 čt 16.1. 14:1916.1. 19:42 8528+8387
22 535 čt 16.1. 7:0116.1. 9:26 8528+8387
17+95 552 st 15.1. 21:4416.1. 5:41 8387
7+99 564 út 14.1. 21:5815.1. 5:02 8387
 4  509 út 14.1. 13:0914.1. 18:27 8387+8154
22 512 út 14.1. 5:4314.1. 10:06 8387+8154
22 522 po 13.1. 6:0813.1. 19:50 8387+8154
 4  512 pá 10.1. 15:1510.1. 18:52 8387+8154
 4  503 pá 10.1. 6:1810.1. 9:55 8387+8154
14 505 út 7.1. 16:407.1. 23:20 8276+8387*Z
22 523 út 7.1. 5:207.1. 8:45 8276+8387*MU
25 502 po 6.1. 5:557.1. 1:10 8276+8387
22 508 ne 5.1. 4:346.1. 1:09 8276+8387
22 503 so 4.1. 7:535.1. 0:42 8276+8387
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8550+8551
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.