Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8385

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 9. 2003

Výrobní číslo: 157123

Původní evidenční číslo: 6619

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 969 229 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 509 pá 24.3. 4:5425.3. 0:15 8281+8385
11 509 čt 23.3. 4:5424.3. 0:15 8281+8385
26 502 st 22.3. 5:5023.3. 0:48 8281+8385
25 515 út 21.3. 17:4021.3. 22:55 8281+8385*Z1
22 507 ne 19.3. 4:3519.3. 22:55 8260+8385
 6  509 so 18.3. 8:2618.3. 22:59 8260+8385
15+20 511 pá 17.3. 5:2417.3. 21:05 8260+8385
 6  505 čt 16.3. 16:0016.3. 22:59 8260+8385*Z2
22 513 čt 16.3. 6:2016.3. 8:40 8260+8385
11 509 st 15.3. 4:5416.3. 0:15 8260+8385
26 509 út 14.3. 4:2214.3. 20:28 8260+8385
 6  505 po 13.3. 4:2913.3. 22:59 8260+8385
22 509 ne 12.3. 10:2212.3. 23:55 8260+8385
26 501 so 11.3. 16:0012.3. 0:27 8260+8385*Z3
26 501 so 11.3. 5:2211.3. 16:00 8279+8385*MU*1
26 516 pá 10.3. 5:5610.3. 9:18 8279+8385
22 526 čt 9.3. 4:5510.3. 0:34 8279+8385
11 509 st 8.3. 4:549.3. 0:15 8279+8385
11 509 út 7.3. 4:548.3. 0:15 8279+8385
11 509 po 6.3. 4:547.3. 0:15 8279+8385
 6  506 ne 5.3. 4:495.3. 22:01 8279+8385
26 501 so 4.3. 6:225.3. 0:27 8279+8385
25 515 pá 3.3. 5:513.3. 22:55 8279+8385
26 509 čt 2.3. 4:222.3. 20:28 8279+8385
 6  504 st 1.3. 5:111.3. 19:51 8279+8385
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8185
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Želivského DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.