Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8385

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 9. 2003

Výrobní číslo: 157123

Původní evidenční číslo: 6619

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 813 859 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 502 út 31.3. 4:2031.3. 22:09 8384+8385
22 521 po 30.3. 5:5131.3. 0:49 8384+8385
26 501 ne 29.3. 4:2029.3. 21:54 8384+8385
14 508 so 28.3. 7:4929.3. 0:29 8384+8385
14 513 pá 27.3. 14:0727.3. 21:06 8384+8385
14 513 pá 27.3. 5:1227.3. 9:56 8384+8385
25 512 po 23.3. 4:5123.3. 21:27 8384+8385
14 504 ne 22.3. 5:1322.3. 23:49 8384+8385
25 509 so 21.3. 7:2121.3. 20:50 8384+8385
 8  508 pá 20.3. 10:5020.3. 19:35 8384+8385*Z
 8  511 čt 19.3. 16:2019.3. 20:06 8384+8385*Z1
22 535 čt 19.3. 7:0119.3. 9:27 8385+8384
36 504 st 18.3. 5:5719.3. 0:31 8385
36 504 út 17.3. 5:5718.3. 0:31 8385
25 502 pá 13.3. 5:5514.3. 1:10 8390+8385
22 525 čt 12.3. 5:5312.3. 22:53 8390+8385
 8  507 st 11.3. 4:0811.3. 21:49 8390+8385
22 506 út 10.3. 5:1911.3. 1:09 8390+8385
26 509 po 9.3. 15:269.3. 21:39 8390+8385
 4  505 po 9.3. 6:369.3. 10:13 8390+8385
22 537 pá 6.3. 6:516.3. 19:30 8390+8385
 4  503 čt 5.3. 13:595.3. 19:22 8390+8385
 4  503 čt 5.3. 6:185.3. 9:55 8390+8385
14 512 st 4.3. 5:284.3. 20:15 8390+8385
22 512 út 3.3. 14:463.3. 20:21 8390+8385
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8153+8376
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8407+8406

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.