Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8385

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 9. 2003

Výrobní číslo: 157123

Původní evidenční číslo: 6619

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 788 346 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 pá 23.8. 5:5523.8. 21:11 8384+8385
14 510 čt 22.8. 5:0522.8. 19:39 8384+8385
22 526 st 21.8. 13:4721.8. 20:59 8384+8385
14 503 út 20.8. 6:1520.8. 20:46 8384+8385
25+97 563 ne 18.8. 22:4719.8. 5:33 8384+8385
22 506 pá 16.8. 5:2317.8. 0:49 8384+8385
13 502 út 13.8. 6:4213.8. 17:50 8385*MU
13+95 557 po 12.8. 13:3613.8. 4:39 8385
 5  509 po 12.8. 5:5412.8. 9:54 8384+8385
17+95 552 so 10.8. 21:2311.8. 5:09 8385
2+91 550 pá 9.8. 20:0910.8. 4:48 8385
22 520 čt 8.8. 6:128.8. 19:52 8384+8385
25 513 st 7.8. 5:257.8. 22:29 8384+8385
22 509 út 6.8. 5:556.8. 23:00 8384+8385
22 506 po 5.8. 5:236.8. 0:43 8384+8385
14 510 pá 2.8. 5:052.8. 19:39 8384+8385
14 503 čt 1.8. 6:151.8. 20:46 8384+8385
15 512 st 31.7. 14:4731.7. 20:59 8384+8385
15 512 st 31.7. 5:5031.7. 10:01 8384+8385
25 513 út 30.7. 5:2530.7. 22:29 8384+8385
15 512 po 29.7. 14:4729.7. 20:59 8384+8385
15 512 po 29.7. 5:5029.7. 10:01 8384+8385
16 506 ne 28.7. 5:0328.7. 21:28 8384+8385
22 506 so 27.7. 4:3828.7. 0:53 8384+8385
 8  503 pá 26.7. 5:0427.7. 1:13 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.