Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8385

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 9. 2003

Výrobní číslo: 157123

Původní evidenční číslo: 6619

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 712 463 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  502 út 24.4. 6:4725.4. 1:08 8384+8385
22 516 po 23.4. 6:2423.4. 19:10 8384+8385*MU
22 518 pá 20.4. 4:0520.4. 18:30 8384+8385
 5  509 čt 19.4. 15:0120.4. 1:10 8384+8385
 7  507 čt 19.4. 5:5119.4. 10:05 8384+8385
 7  502 st 18.4. 6:4719.4. 1:08 8384+8385
 5  505 po 16.4. 5:1716.4. 10:10 8384+8385*MU
26 502 so 14.4. 5:4014.4. 23:00 8384+8385
26 507 pá 13.4. 15:2613.4. 21:24 8384+8385
 7  507 pá 13.4. 5:5113.4. 10:05 8384+8385
22 506 čt 12.4. 5:1912.4. 19:42 8384+8385
 5  505 st 11.4. 5:1711.4. 19:39 8384+8385
22 525 út 10.4. 5:5210.4. 20:20 8384+8385
22 528 po 9.4. 6:069.4. 18:16 8384+8385
 4  505 pá 6.4. 14:196.4. 19:42 8384+8385
3+6 512 pá 6.4. 5:596.4. 9:41 8384+8385
22 521 čt 5.4. 5:585.4. 19:50 8384+8385
22 524 st 4.4. 5:364.4. 22:53 8384+8385
22 530 út 3.4. 6:163.4. 20:26 8384+8385
22 511 so 31.3. 7:331.4. 0:08 8384+8385
22 514 pá 30.3. 5:0430.3. 23:49 8384+8385
22 537 čt 29.3. 6:5030.3. 0:43 8384+8385
22 518 st 28.3. 4:0528.3. 18:30 8384+8385
22 504 út 27.3. 4:4428.3. 0:23 8384+8385
22 512 po 26.3. 14:4626.3. 20:21 8384+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.