Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8385

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 29. 9. 2003

Výrobní číslo: 157123

Původní evidenční číslo: 6619

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 097 229 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 533 út 18.3. 6:3918.3. 23:35 8285+8385
26 506 po 17.3. 4:2618.3. 0:25 8285+8385
22 516 ne 16.3. 4:5417.3. 0:34 8285+8385
26 506 so 15.3. 5:2616.3. 0:05 8285+8385
 4  503 pá 14.3. 6:2614.3. 20:59 8285+8385
15 502 čt 13.3. 14:5313.3. 18:54 8285+8385
22 512 út 11.3. 6:1711.3. 9:09 8285+8385
26 512 po 10.3. 5:0310.3. 22:33 8285+8385
22 518 pá 7.3. 4:538.3. 0:33 8285+8385
22 539 čt 6.3. 7:137.3. 0:13 8285+8385
26 510 st 5.3. 7:175.3. 19:17 8285+8385
22 534 út 4.3. 6:564.3. 18:19 8285+8385
 4  512 po 3.3. 6:053.3. 20:39 8285+8385
22 516 ne 2.3. 4:543.3. 0:34 8285+8385
15 505 so 1.3. 5:091.3. 21:21 8285+8385
22 506 pá 28.2. 5:1828.2. 19:38 8285+8385
22 516 čt 27.2. 15:0028.2. 0:14 8285+8385
22 514 čt 27.2. 6:5427.2. 8:54 8285+8385
22 514 st 26.2. 14:4426.2. 23:54 8285+8385
22 502 út 25.2. 6:3726.2. 0:54 8285+8385
22 506 po 24.2. 5:1824.2. 19:38 8285+8385
12 505 ne 23.2. 6:2324.2. 0:08 8285+8385
15 505 so 22.2. 5:0922.2. 21:23 8285+8385
22 511 čt 20.2. 6:1921.2. 0:05 8285+8385
22 518 st 19.2. 5:1819.2. 23:54 8285+8385


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.