Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8379

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 6.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 21. 8. 2003

Výrobní číslo: 156206

Původní evidenční číslo: 6562

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 026 657 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  410 pá 24.3. 14:4324.3. 23:10 8394+8379
18 402 pá 24.3. 5:5924.3. 9:27 8394+8379
 3  408 čt 23.3. 14:5124.3. 0:21 8394+8379
17 418 čt 23.3. 6:0723.3. 8:47 8394+8379
 3  407 st 22.3. 14:4222.3. 20:04 8394+8379
11 410 st 22.3. 6:0022.3. 9:35 8394+8379
 3  407 út 21.3. 14:4221.3. 20:04 8394+8379
 3  410 út 21.3. 6:1921.3. 9:53 8394+8379
 3  409 po 20.3. 14:5720.3. 20:28 8394+8379
17 414 po 20.3. 5:4820.3. 8:31 8394+8379
17 424 pá 17.3. 15:2817.3. 22:25 8394+8379
19+98 457 čt 16.3. 22:4417.3. 5:07 8379
25+92 453 st 15.3. 19:3616.3. 5:53 8379
19+98 457 út 14.3. 22:4415.3. 5:07 8379
25+92 453 po 13.3. 19:3614.3. 5:53 8379
 3  409 po 13.3. 5:5813.3. 9:25 8379+8394
11 402 pá 10.3. 5:3810.3. 19:54 8379+8394
18 410 čt 9.3. 4:579.3. 23:56 8379+8394
24 413 st 8.3. 14:268.3. 20:21 8379+8394
11 411 st 8.3. 6:388.3. 9:12 8379
11 412 út 7.3. 15:127.3. 17:44 8379
11 411 út 7.3. 6:387.3. 9:12 8379
11 412 po 6.3. 15:126.3. 17:44 8379
11 411 po 6.3. 6:386.3. 9:12 8379
24 410 pá 3.3. 6:263.3. 19:58 8379+8394


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.