Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8379

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.7.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 21. 8. 2003

Výrobní číslo: 156206

Původní evidenční číslo: 6562

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 063 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 109 dnes 4:3516.9. 0:36 8278+8379
16 106 so 14.9. 4:3515.9. 0:36 8278+8379
19 104 pá 13.9. 8:1013.9. 21:12 8278+8379*Z1
16 117 út 10.9. 6:3110.9. 8:52 8278+8379
16 105 ne 8.9. 5:358.9. 23:56 8278+8379
16 103 so 7.9. 5:558.9. 0:16 8278+8379
19 109 pá 6.9. 6:166.9. 8:50 8278+8379*MU
19 109 út 3.9. 6:163.9. 20:42 8278+8379
19 107 po 2.9. 4:312.9. 20:12 8278+8379
16 109 ne 1.9. 4:352.9. 0:36 8278+8379
16 102 so 31.8. 5:3531.8. 23:56 8278+8379
19 109 čt 29.8. 5:3129.8. 20:02 8278+8379
16 101 st 28.8. 4:5528.8. 19:28 8278+8379
22 108 út 27.8. 5:0328.8. 0:47 8278+8379
16 101 po 26.8. 4:5526.8. 19:28 8278+8379
16 104 ne 25.8. 5:1525.8. 23:36 8278+8379
16 106 so 24.8. 4:3525.8. 0:36 8278+8379
19 106 pá 23.8. 6:3523.8. 20:57 8278+8379
16 101 st 21.8. 4:5521.8. 19:28 8278+8379
19 106 út 20.8. 6:3520.8. 20:57 8278+8379
16 105 ne 18.8. 5:3518.8. 23:56 8278+8379
16 101 so 17.8. 5:1517.8. 23:36 8278+8379
19 109 pá 16.8. 5:3116.8. 20:02 8278+8379
 6  103 čt 15.8. 5:5515.8. 21:43 8278+8379
19 109 st 14.8. 5:3114.8. 20:02 8278+8379
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.