Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8377

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 7. 2003

Výrobní číslo: 159014

Původní evidenční číslo: 6289 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 028 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 537 po 7.10. 6:508.10. 0:42 8377+8179
 4  504 pá 4.10. 14:514.10. 18:51 8377+8179
 4  502 pá 4.10. 5:474.10. 9:47 8377+8179
 4  503 čt 3.10. 14:433.10. 18:43 8377+8179
 4  506 čt 3.10. 6:183.10. 9:07 8377+8179
 4  506 st 2.10. 15:082.10. 19:07 8377+8179
 4  501 st 2.10. 5:392.10. 9:39 8377+8179
22 505 út 1.10. 4:591.10. 21:46 8377+8179
22 516 po 30.9. 6:2430.9. 23:49 8377+8179
26 509 pá 27.9. 15:2628.9. 1:00 8377+8179
 4  507 pá 27.9. 6:2827.9. 9:15 8377+8179
22 503 čt 26.9. 6:1127.9. 0:08 8377+8179
25+97 561 st 25.9. 22:4926.9. 5:18 8377
 4  506 st 25.9. 15:0825.9. 19:07 8374+8377
26 501 st 25.9. 4:3925.9. 10:24 8374+8377
12 513 út 24.9. 6:1624.9. 22:00 8374+8377
22 506 po 23.9. 5:1923.9. 19:42 8374+8377
25 502 pá 20.9. 5:5520.9. 22:50 8374+8377
25 502 čt 19.9. 5:5519.9. 22:50 8374+8377
 8  513 st 18.9. 15:0618.9. 19:46 8374+8377
 7  513 st 18.9. 5:5418.9. 10:15 8374+8377
16 510 út 17.9. 5:3018.9. 0:58 8374+8377
 8  505 po 16.9. 5:0317.9. 0:31 8374+8377
26 505 ne 15.9. 10:4415.9. 23:00 8374+8377
 8  510 pá 13.9. 5:4614.9. 0:46 8374+8377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.