Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8377

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 7. 2003

Výrobní číslo: 159014

Původní evidenční číslo: 6289 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 998 509 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+17 502 so 25.6. 7:4025.6. 22:51 8252+8377
14 501 pá 24.6. 6:4924.6. 22:57 8252+8377
7+26 532 čt 23.6. 14:1623.6. 20:25 8252+8377
7+22 537 čt 23.6. 5:4523.6. 8:51 8252+8377
7+22 538 st 22.6. 15:5323.6. 0:32 8252+8377
7+26 531 út 21.6. 4:2221.6. 20:40 8252+8377
15 505 po 20.6. 14:4921.6. 0:25 8252+8377
7+22 538 po 20.6. 6:5220.6. 9:55 8252+8377
7+22 535 ne 19.6. 10:4620.6. 0:51 8252+8377
7+22 533 so 18.6. 7:1118.6. 21:38 8252+8377
15 503 pá 17.6. 5:2118.6. 0:05 8252+8377
14 504 čt 16.6. 4:4916.6. 20:37 8252+8377
16 501 st 15.6. 15:0315.6. 19:29 8252+8377
7+22 537 st 15.6. 5:4515.6. 8:51 8252+8377
7+26 531 út 14.6. 4:2214.6. 20:40 8252+8377
14 501 po 13.6. 6:4913.6. 22:57 8252+8377
7+22 536 ne 12.6. 4:3913.6. 0:08 8252+8377
7+22 535 so 11.6. 8:0512.6. 0:51 8252+8377
7+22 534 pá 10.6. 4:3910.6. 18:51 8252+8377
7+22 537 čt 9.6. 4:299.6. 19:18 8252+8377
15 511 st 8.6. 4:478.6. 21:20 8252+8377
14 501 út 7.6. 6:497.6. 22:57 8252+8377
7+22 537 ne 5.6. 4:496.6. 0:15 8252+8377
7+22 535 so 4.6. 8:055.6. 0:51 8252+8377
26 717 pá 3.6. 14:103.6. 15:30 8252+8377*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8324+8340

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.