Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8377

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 7. 2003

Výrobní číslo: 159014

Původní evidenční číslo: 6289 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 079 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 po 28.9. 22:1229.9. 5:39 8377
17+95 551 ne 27.9. 22:1028.9. 5:09 8377
17+95 551 so 26.9. 22:0527.9. 5:09 8377
17+95 551 pá 25.9. 21:4126.9. 5:09 8377
13+95 557 čt 24.9. 7:1325.9. 4:39 8377
1+96 563 út 22.9. 20:5723.9. 5:44 8377
Cvič 174 út 22.9. 6:0022.9. 14:00 8388+8377
1+96 563 po 21.9. 20:5722.9. 5:44 8377
17+95 551 ne 20.9. 22:0521.9. 5:09 8377
1+96 562 so 19.9. 20:3720.9. 5:16 8377
25+92 552 pá 18.9. 21:0919.9. 5:29 8377
38 552 čt 17.9. 14:4518.9. 5:13 8377
37 506 čt 17.9. 5:0017.9. 9:54 8377
38 506 st 16.9. 6:0216.9. 20:13 8377
37 506 út 15.9. 5:0015.9. 9:54 8377
37 506 po 14.9. 5:0014.9. 9:54 8377
17+95 552 so 12.9. 22:1213.9. 5:09 8377
2+91 551 pá 11.9. 19:2312.9. 4:49 8377
17+95 553 čt 10.9. 22:0711.9. 5:32 8377
2+91 551 st 9.9. 19:2310.9. 4:49 8377
22 541 st 9.9. 6:089.9. 9:07 8398+8377
15 507 út 8.9. 5:378.9. 22:15 8398+8377
26 508 po 7.9. 6:197.9. 20:15 8398+8377
 4  405 pá 4.9. 6:414.9. 10:24 8398+8377
 4  401 čt 3.9. 6:093.9. 9:52 8398+8377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.