Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8377

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 7. 2003

Výrobní číslo: 159014

Původní evidenční číslo: 6289 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 544 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  319 čt 9.7. 5:399.7. 20:39 8397+8377
 9  312 st 8.7. 5:098.7. 19:46 8397+8377
17 312 út 7.7. 5:448.7. 0:54 8397+8377
 9  326 pá 3.7. 6:123.7. 20:50 8397+8377
 9  314 čt 2.7. 5:172.7. 19:56 8397+8377
17 309 st 1.7. 5:112.7. 0:34 8397+8377
16 316 út 30.6. 14:081.7. 0:53 8397+8377
 4  302 út 30.6. 6:3030.6. 10:07 8397+8377
 9  319 po 29.6. 5:3929.6. 20:39 8397+8377
 9  332 pá 26.6. 6:3326.6. 9:14 8397+8377
22 308 čt 25.6. 6:1525.6. 19:44 8397+8377
 9  331 st 24.6. 6:3024.6. 8:34 8397+8377
 9  326 út 23.6. 5:1623.6. 19:56 8397+8377
17 303 po 22.6. 5:3822.6. 21:44 8397+8377
 7  307 pá 19.6. 4:4319.6. 19:52 8397+8377
 9  328 čt 18.6. 5:3219.6. 1:09 8397+8377
 3  314 st 17.6. 4:5417.6. 20:32 8397+8377
22 304 út 16.6. 5:2016.6. 23:39 8397+8377
 7  307 po 15.6. 4:4315.6. 19:52 8397+8377
22 308 pá 12.6. 6:1512.6. 19:44 8397+8377
 3  306 čt 11.6. 6:0711.6. 19:42 8397+8377
16 323 st 10.6. 6:4810.6. 10:11 8397+8377
 9  319 út 9.6. 7:0210.6. 0:29 8397+8377
22 308 po 8.6. 6:158.6. 19:44 8397+8377
 3  306 pá 5.6. 6:075.6. 19:42 8397+8377


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.