Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8377

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 28. 7. 2003

Výrobní číslo: 159014

Původní evidenční číslo: 6289 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 072 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 515 dnes 6:0621.9. 22:39 8273+8377
 7  518 st 20.9. 5:0420.9. 19:37 8273+8377
15 504 út 19.9. 5:2119.9. 21:35 8273+8377
 6  510 po 18.9. 14:4518.9. 20:03 8273+8377
22 533 po 18.9. 6:0218.9. 8:58 8273+8377
15 502 ne 17.9. 4:4717.9. 20:35 8273+8377
 7  508 so 16.9. 10:2316.9. 21:07 8273+8377*Z1
14 504 út 12.9. 6:5013.9. 0:13 8273+8377
22 522 po 11.9. 4:3911.9. 6:45 8273+8377*MU
 7  512 ne 10.9. 5:1211.9. 0:37 8273+8377
14 501 so 9.9. 4:5710.9. 0:13 8273+8377
22 537 pá 8.9. 6:528.9. 21:09 8273+8377
26 510 čt 7.9. 5:577.9. 9:16 8273+8377
26 506 st 6.9. 4:386.9. 23:10 8273+8377
26 515 út 5.9. 5:486.9. 0:47 8273+8377
22 515 po 4.9. 6:244.9. 23:35 8273+8377
22 506 ne 3.9. 4:284.9. 0:16 8273+8377
26 505 so 2.9. 4:433.9. 0:47 8273+8377
15 507 pá 1.9. 5:071.9. 21:35 8273+8377
 7  502 čt 31.8. 4:3231.8. 19:21 8273+8377
22 521 st 30.8. 6:1730.8. 19:58 8273+8377
26 504 pá 18.8. 4:2318.8. 22:32 8377+8564
26 501 čt 17.8. 6:1218.8. 0:47 8377+8564
 7  503 st 16.8. 4:5216.8. 21:22 8377+8564
22 507 út 15.8. 6:5116.8. 0:35 8377+8564
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.