Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 862 374 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 út 23.4. 14:3723.4. 20:27 8377+8376
26 503 út 23.4. 4:3923.4. 10:24 8377+8376
 7  508 ne 21.4. 9:5721.4. 22:07 8377+8376
 5  502 pá 19.4. 4:4419.4. 22:45 8377+8376
 5  509 čt 18.4. 15:0719.4. 1:10 8377+8376
 5  515 čt 18.4. 4:4518.4. 9:59 8377+8376
26 515 st 17.4. 14:4718.4. 0:40 8377+8376
26 515 st 17.4. 6:4617.4. 9:44 8377+8376
22 519 út 16.4. 12:5016.4. 21:08 8377+8376*Z
26 504 út 16.4. 5:1016.4. 10:16 8377+8376
22 519 po 15.4. 6:5515.4. 21:08 8377+8376
 5  515 pá 12.4. 15:5112.4. 18:39 8377+8376
 4  505 pá 12.4. 6:3612.4. 10:13 8377+8376
 5  509 čt 11.4. 15:0712.4. 1:10 8377+8376
 4  504 čt 11.4. 6:2811.4. 10:03 8377+8376
14 505 st 10.4. 5:4510.4. 23:20 8377+8376
22 524 út 9.4. 5:379.4. 22:53 8377+8376
22 521 po 8.4. 5:598.4. 19:50 8377+8376
22 523 ne 7.4. 11:097.4. 23:49 8377+8376
26 505 pá 5.4. 4:555.4. 20:48 8377+8376
22 516 čt 4.4. 6:244.4. 23:49 8377+8376
22 516 st 3.4. 6:243.4. 23:49 8377+8376
22 503 út 2.4. 6:113.4. 0:08 8377+8376
22 536 po 1.4. 6:491.4. 19:27 8377+8376
 5  515 pá 29.3. 15:5129.3. 18:41 8377+8376
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.