Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 564 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 pá 4.12. 5:214.12. 22:14 8376+8392
22 527 čt 3.12. 6:183.12. 20:28 8376+8392
22 525 út 1.12. 6:101.12. 19:00 8376+8392*MU
22 507 po 30.11. 11:3030.11. 19:43 8376+8392*Z
16 513 pá 27.11. 5:0327.11. 20:30 8376+8392
22 515 čt 26.11. 4:3426.11. 21:44 8376+8392
24 511 st 25.11. 6:5725.11. 19:52 8376+8392
13+99 561 út 24.11. 6:2425.11. 5:03 8376
2+92 556 po 23.11. 4:4924.11. 5:29 8376
13+97 566 so 21.11. 8:2922.11. 5:49 8376
21 502 pá 20.11. 15:1820.11. 18:16 8376
21 504 pá 20.11. 5:5820.11. 9:46 8376
25 507 ne 8.11. 4:318.11. 20:16 8376+8377
11 508 so 7.11. 4:037.11. 22:59 8376+8377
22 519 pá 6.11. 5:216.11. 22:14 8376+8377
22 527 čt 5.11. 6:185.11. 20:28 8376+8377
24 506 st 4.11. 6:064.11. 19:02 8376+8377
 6  508 út 3.11. 6:423.11. 22:01 8376+8377
22 527 pá 30.10. 6:3030.10. 23:48 8376+8377
17 524 čt 29.10. 4:5629.10. 9:56 8376+8377
 8  502 st 28.10. 5:2929.10. 0:32 8376+8377
16 512 út 27.10. 5:0427.10. 20:30 8376+8377
24 505 po 26.10. 5:4926.10. 18:52 8376+8377
13 504 so 24.10. 7:4224.10. 21:44 8376
21 507 pá 23.10. 15:1823.10. 18:16 8376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8401+8566

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.