Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 595 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 107 po 22.1. 5:5522.1. 22:02 8375+8376
16 105 čt 18.1. 5:0018.1. 18:46 8375+8376
5 103 st 17.1. 5:1517.1. 17:35 8375+8376*MU
5 103 út 16.1. 5:1516.1. 21:32 8375+8376
4 511 po 15.1. 13:2915.1. 18:43 8375+8376
4 511 po 15.1. 6:4415.1. 10:23 8375+8376
22 502 pá 12.1. 6:1412.1. 20:08 8375+8376
26 501 čt 11.1. 5:0911.1. 21:19 8375+8376
22 505 st 10.1. 4:2510.1. 21:28 8375+8376
22 502 út 9.1. 6:219.1. 23:49 8375+8376
6 512 po 8.1. 15:208.1. 20:09 8375+8376
26 501 ne 7.1. 5:207.1. 23:00 8375+8376
6 504 pá 5.1. 4:416.1. 0:01 8375+8376
4 507 čt 4.1. 14:334.1. 18:12 8375+8376
4 509 čt 4.1. 6:434.1. 10:23 8375+8376
22 515 st 3.1. 5:523.1. 20:12 8375+8376
Rok 2017
22+97 556 ne 31.12. 21:001.1. 6:24 8375+8376*Z
26 509 so 30.12. 4:4030.12. 21:54 8375+8376
22 519 pá 29.12. 5:2530.12. 1:20 8375+8376
6 509 čt 28.12. 5:0128.12. 20:09 8375+8376
22 515 st 27.12. 5:5227.12. 20:12 8375+8376
26 506 út 26.12. 12:3026.12. 21:24 8375+8376
22 516 po 25.12. 8:4226.12. 0:09 8375+8376
22 522 pá 22.12. 6:0822.12. 19:29 8375+8376
22 525 čt 21.12. 5:5321.12. 20:20 8375+8376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8559

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.