Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 179 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 st 17.7. 6:1717.7. 20:23 8377+8376
 9  518 út 16.7. 6:0417.7. 1:06 8377+8376
22 502 po 15.7. 6:2115.7. 23:49 8377+8376
 5  505 pá 12.7. 14:1112.7. 21:44 8377+8376
24 513 st 10.7. 5:4710.7. 10:06 8377+8376
 9  518 út 9.7. 6:0410.7. 1:06 8377+8376
13+95 557 po 8.7. 21:119.7. 4:39 8377+8376
7+91 557 ne 7.7. 22:498.7. 4:31 8377+8376
26 506 pá 28.6. 5:0728.6. 20:55 8377+8376
22 505 čt 27.6. 4:5927.6. 22:18 8377+8376
22 530 st 26.6. 6:1626.6. 20:26 8377+8376
15 508 út 25.6. 7:1525.6. 22:13 8377+8376
 1  510 po 24.6. 5:2524.6. 18:42 8377+8376
26 503 pá 21.6. 14:3721.6. 20:27 8377+8376
 5  515 pá 21.6. 4:4521.6. 9:59 8376+8377
22 513 čt 20.6. 6:3920.6. 20:42 8376+8377
22 532 st 19.6. 6:2120.6. 0:09 8376+8377
26 505 út 18.6. 4:5518.6. 20:48 8376+8377
22 505 po 17.6. 4:5917.6. 22:18 8376+8377
25+92 552 so 15.6. 21:1216.6. 5:17 8376
25+92 552 pá 14.6. 21:0815.6. 5:17 8376
 4  504 pá 14.6. 6:2814.6. 10:03 8377+8376
17+95 551 čt 13.6. 21:3814.6. 5:09 8376
26 503 čt 13.6. 14:3713.6. 20:27 8411+8376
26 509 čt 13.6. 6:3313.6. 9:54 8376+8411


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.