Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 319 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 ne 5.4. 4:445.4. 22:58 8178+8376
22 508 pá 3.4. 15:013.4. 20:59 8151+8376
24 504 pá 3.4. 6:573.4. 9:26 8151+8376
24 504 čt 2.4. 6:572.4. 9:26 8151+8376
24 502 st 1.4. 6:471.4. 10:30 8151+8376*MU
36 504 po 30.3. 5:5631.3. 0:31 8376
 8  507 ne 29.3. 5:2829.3. 23:03 8280+8376
 6  506 so 28.3. 5:0629.3. 0:15 8280+8376
13 501 pá 27.3. 13:3627.3. 22:32 8376
13 501 pá 27.3. 6:2527.3. 10:13 8376
36 504 čt 26.3. 5:5627.3. 0:31 8376
 6  514 st 25.3. 7:3025.3. 19:41 8276+8376
26 505 út 24.3. 4:5524.3. 11:00 8276+8376*MU
22 519 po 23.3. 5:4024.3. 0:32 8276+8376
22 508 ne 22.3. 4:3423.3. 1:09 8276+8376
22 521 so 21.3. 4:3422.3. 1:19 8276+8376
 4  505 pá 20.3. 15:4020.3. 19:13 8276+8376
 8  508 pá 20.3. 5:5620.3. 10:50 8153+8376*MU
14 512 čt 19.3. 5:2819.3. 18:56 8153+8376
 8  507 st 18.3. 4:0818.3. 21:49 8153+8376
22 516 út 17.3. 6:2417.3. 23:50 8153+8376
22 508 po 16.3. 6:4116.3. 19:57 8153+8376
 4  504 pá 13.3. 14:0913.3. 19:32 8153+8376
 4  503 pá 13.3. 6:1813.3. 9:55 8153+8376
26 509 čt 12.3. 15:2612.3. 21:39 8153+8376
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.