Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 869 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 čt 13.5. 6:3113.5. 19:13 8376+8170
24 505 st 12.5. 5:4912.5. 18:52 8376+8170
22 512 út 11.5. 4:2512.5. 0:18 8376+8170
22 517 po 10.5. 5:3910.5. 22:49 8376+8170
22 514 pá 7.5. 5:007.5. 22:21 8376+8170
22 529 čt 6.5. 6:126.5. 22:00 8376+8170
22 502 st 5.5. 5:525.5. 10:00 8376+8170*MU
22 520 út 4.5. 5:094.5. 19:43 8376+8170
22 529 čt 29.4. 6:1229.4. 22:00 8376+8170
22 530 st 28.4. 6:1828.4. 18:53 8376+8170
22 519 út 27.4. 5:0427.4. 19:33 8376+8170
22 502 po 26.4. 5:5226.4. 23:19 8376+8170
22 521 ne 25.4. 5:0425.4. 22:30 8376+8170
22 506 so 24.4. 4:3424.4. 22:41 8376+8170
16 513 pá 23.4. 5:0123.4. 20:31 8376+8170
22 502 čt 22.4. 5:5222.4. 23:19 8376+8170
22 522 st 21.4. 5:2321.4. 20:02 8376+8170
22 502 út 20.4. 5:5220.4. 23:19 8376+8170
11 504 po 19.4. 4:0419.4. 22:29 8376+8170
22 513 ne 18.4. 8:5018.4. 23:08 8376+8170
11 508 so 17.4. 4:0417.4. 21:15 8376+8170
22 502 pá 16.4. 5:5216.4. 23:19 8376+8170
22 520 čt 15.4. 5:0915.4. 19:43 8376+8170
22 514 st 14.4. 5:0014.4. 22:21 8376+8170
22 520 út 13.4. 5:0913.4. 19:43 8376+8170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.