Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 24.6.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 040 624 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 2  706 út 2.8. 4:522.8. 7:35 8376*MU*1
 2  707 po 1.8. 16:002.8. 0:15 8376
 2  704 po 1.8. 5:471.8. 9:30 8376
2+92 754 st 27.7. 6:1728.7. 5:10 8376
14+96 765 po 25.7. 20:2026.7. 4:44 8376
19+93 754 ne 24.7. 21:4925.7. 5:03 8376
sjVO 701 so 23.7. 22:2524.7. 5:09 8376
19+93 754 pá 22.7. 21:4923.7. 5:03 8376
sjVO 701 čt 21.7. 22:2522.7. 5:09 8376
14+96 765 st 20.7. 20:2021.7. 4:44 8376
7+91 756 út 19.7. 22:2820.7. 5:12 8376
7+91 756 po 18.7. 22:2819.7. 5:12 8376
2+92 754 ne 17.7. 6:2418.7. 5:10 8376
1+96 761 čt 14.7. 20:3215.7. 5:39 8376
2+91 750 st 13.7. 6:5614.7. 5:12 8376
 2  706 út 12.7. 4:5212.7. 19:40 8376
 2  707 po 11.7. 16:0012.7. 0:15 8376
22 733 po 11.7. 4:1511.7. 10:09 8376+8324
 8  709 pá 8.7. 14:268.7. 23:19 8376+8324
26 701 pá 8.7. 4:538.7. 10:24 8376+8324
20 701 čt 7.7. 14:227.7. 22:43 8376+8324
20 701 čt 7.7. 6:467.7. 8:57 8376+8324
20 705 po 4.7. 5:034.7. 19:17 8376+8324
20 701 pá 1.7. 14:221.7. 22:43 8376+8324
26 701 pá 1.7. 4:531.7. 10:24 8376+8324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8376 do 9409 před zast. Malostranská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.