Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8376

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 7. 2003

Výrobní číslo: 156157

Původní evidenční číslo: 6513

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 903 279 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 504 ne 26.1. 7:0526.1. 23:08 8274+8376
22 514 so 25.1. 5:0425.1. 23:49 8274+8376
25 507 pá 24.1. 4:3024.1. 20:58 8274+8376
14 513 čt 23.1. 5:4123.1. 22:57 8274+8376
14 513 st 22.1. 5:4122.1. 22:57 8274+8376
14 505 út 21.1. 5:4521.1. 23:20 8274+8376
 3  411 st 15.1. 12:0015.1. 16:25 8272+8376*Z
26 501 pá 10.1. 14:1710.1. 20:19 8272+8376
22 520 st 1.1. 10:102.1. 0:08 8272+8376
Rok 2019
 6  504 po 30.12. 6:0230.12. 20:26 8272+8376
22 503 so 28.12. 7:5329.12. 0:42 8272+8376
22 503 pá 27.12. 4:3428.12. 0:09 8272+8376
22 508 čt 26.12. 4:3427.12. 1:09 8272+8376
22 506 st 25.12. 16:1526.12. 0:49 8272+8376*Z1
17+95 552 po 23.12. 21:4424.12. 5:41 8376
25+97 562 ne 22.12. 22:2923.12. 5:49 8376
2+91 551 so 21.12. 21:0822.12. 4:34 8376
25+92 552 pá 20.12. 21:4021.12. 5:30 8376
 4  511 pá 20.12. 13:2920.12. 18:43 8376+8351
 4  505 pá 20.12. 6:3620.12. 10:13 8376+8351
17+95 551 čt 19.12. 21:3820.12. 5:09 8376
13 504 čt 19.12. 6:1219.12. 19:35 8376
17+95 552 út 17.12. 21:4418.12. 5:41 8376
 4  501 út 17.12. 13:3917.12. 19:02 8179+8376
 4  504 út 17.12. 6:2817.12. 10:03 8179+8376
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8421+8300
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.