Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8375

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156186

Původní evidenční číslo: 6542

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 765 996 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 514 so 21.7. 5:0421.7. 23:49 8374+8375
22 517 pá 20.7. 5:0021.7. 0:23 8374+8375
22 519 čt 19.7. 5:2520.7. 1:19 8374+8375
17 520 st 18.7. 5:4418.7. 22:37 8374+8375
22 723 út 17.7. 7:1017.7. 10:32 8374+8375*Z
24 507 po 16.7. 6:0716.7. 9:46 8374+8375
22 526 pá 13.7. 14:1714.7. 0:30 8374+8375
26 508 pá 13.7. 4:4013.7. 10:25 8374+8375
22 519 čt 12.7. 5:2513.7. 1:19 8374+8375
22 505 st 11.7. 4:2511.7. 21:12 8374+8375
22 519 út 10.7. 5:2511.7. 1:19 8374+8375
Zvl 551 čt 5.7. 7:005.7. 20:00 8374+8375
Zvl 551 st 4.7. 12:004.7. 20:00 8374+8375*1
Zvl 551 po 2.7. 8:002.7. 20:00 8374+8375*2
22 522 pá 29.6. 13:2729.6. 19:29 8374+8375*Z1
26 501 pá 29.6. 4:3929.6. 10:24 8374+8375
22 532 čt 28.6. 6:2129.6. 0:09 8374+8375
3+6 512 st 27.6. 13:3827.6. 19:44 8374+8375
24 510 st 27.6. 6:0727.6. 9:49 8374+8375
26 507 út 26.6. 15:2626.6. 21:39 8374+8375
22 535 út 26.6. 5:0426.6. 9:26 8374+8375
22 535 po 25.6. 14:2626.6. 0:49 8374+8375
22 518 po 25.6. 4:0525.6. 7:10 8374+8375*MU
22 514 ne 24.6. 14:0924.6. 23:49 8374+8375
22 521 pá 22.6. 5:5922.6. 19:50 8374+8375
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8340+8402
*1 = Sokolský slet
*2 = Sokolský slet
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8182+8183
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.