Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8375

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156186

Původní evidenční číslo: 6542

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  512 út 25.6. 15:5725.6. 20:27 8258+8375
26 503 út 25.6. 4:3925.6. 10:24 8258+8375
 5  506 po 24.6. 5:3124.6. 22:01 8258+8375
22 502 ne 23.6. 8:5024.6. 0:09 8258+8375
22 522 so 22.6. 4:2423.6. 1:09 8258+8375
22 503 pá 21.6. 6:1121.6. 12:00 8258+8375*MU
 7  508 čt 20.6. 4:1820.6. 20:49 8258+8375
 5  506 st 19.6. 5:3119.6. 22:01 8258+8375
22 528 út 18.6. 6:0618.6. 18:16 8258+8375
22 513 po 17.6. 6:3917.6. 20:42 8258+8375
22 502 ne 16.6. 8:5017.6. 0:09 8258+8375
26 507 so 15.6. 5:2015.6. 22:50 8258+8375
26 501 pá 14.6. 9:4514.6. 23:48 8258+8375*Z
 6  507 so 8.6. 4:418.6. 14:35 8258+8375*MU
22 537 pá 7.6. 6:508.6. 0:43 8258+8375
22 535 čt 6.6. 14:266.6. 16:25 8258+8375*MU
 7  508 út 4.6. 12:454.6. 16:10 8258+8375*Z1
26 513 po 3.6. 6:043.6. 13:50 8258+8375*MU
 7  502 ne 2.6. 4:383.6. 1:08 8258+8375
2+91 550 pá 31.5. 19:221.6. 4:48 8375
37+91 557 čt 30.5. 23:0131.5. 4:31 8375
22 518 čt 30.5. 4:0530.5. 18:30 8374+8375
22 516 st 29.5. 6:2429.5. 23:49 8374+8375
 4  505 út 28.5. 5:3228.5. 19:52 8374+8375
22 503 po 27.5. 6:1128.5. 0:08 8374+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8168
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8563

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.