Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8375

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 156186

Původní evidenční číslo: 6542

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 036 334 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 528 dnes 15:3717.6. 18:32 8577+8375
22 528 dnes 6:2217.6. 9:12 8577+8375
3+26 502 ne 16.6. 4:2617.6. 0:05 8577+8375
 7  503 so 15.6. 4:3616.6. 0:07 8577+8375
22 511 pá 14.6. 6:5614.6. 18:57 8577+8375
6+14 513 čt 13.6. 15:4013.6. 19:15 8577+8375
6+14 513 čt 13.6. 7:2413.6. 9:14 8577+8375
22 511 st 12.6. 6:5612.6. 18:57 8577+8375
22 536 út 11.6. 4:5211.6. 19:40 8577+8375
 4  504 po 10.6. 15:1010.6. 18:49 8577+8375
 4  501 po 10.6. 7:2610.6. 9:20 8577+8375
 8  506 so 8.6. 4:328.6. 23:41 8577+8375
22 531 pá 7.6. 16:018.6. 0:13 8577+8375
6+14 513 pá 7.6. 7:247.6. 9:14 8577+8375
6+14 504 čt 6.6. 6:016.6. 21:44 8577+8375
22 515 st 5.6. 5:305.6. 19:33 8577+8375
6+14 506 út 4.6. 4:344.6. 23:56 8577+8375
22 534 po 3.6. 7:084.6. 0:53 8577+8375
6+14 512 pá 31.5. 5:1431.5. 21:00 8577+8375
24 507 čt 30.5. 7:1930.5. 19:17 8577+8375
6+14 508 st 29.5. 4:5429.5. 18:34 8577+8375
6+14 506 út 28.5. 4:3428.5. 23:56 8577+8375
3+26 504 po 27.5. 4:4627.5. 22:53 8577+8375
 7  508 ne 26.5. 4:5626.5. 21:23 8577+8375
22 536 pá 24.5. 4:5224.5. 19:40 8577+8375


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.