Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 415 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17+95 552 ne 18.8. 22:0919.8. 5:41 8351+8373
22 504 čt 15.8. 14:2315.8. 19:37 8351+8373
22 526 čt 15.8. 4:4015.8. 9:50 8351+8373
 7  510 st 14.8. 4:3815.8. 1:08 8351+8373
 7  503 út 13.8. 5:1613.8. 21:48 8351+8373
14 503 po 12.8. 6:1512.8. 20:46 8351+8373
15 508 ne 11.8. 6:2211.8. 20:41 8351+8373
15 507 so 10.8. 6:4210.8. 22:13 8351+8373
22 520 pá 9.8. 17:309.8. 19:52 8351+8373*Z
22 506 pá 9.8. 5:239.8. 15:05 8351+8373*MU
 6  513 pá 2.8. 5:312.8. 11:12 8351+8373
22 520 čt 1.8. 6:121.8. 19:52 8351+8373
 6  511 st 31.7. 6:0031.7. 23:35 8351+8373
16 505 út 30.7. 5:4931.7. 0:58 8351+8373
22 518 po 29.7. 5:3930.7. 0:23 8351+8373
 6  506 pá 26.7. 5:1827.7. 0:55 8351+8373
22 504 čt 25.7. 14:2325.7. 19:37 8351+8373
26 513 čt 25.7. 5:0925.7. 10:01 8351+8373
26 505 st 24.7. 5:4925.7. 1:02 8351+8373
22 526 út 23.7. 14:1724.7. 0:32 8351+8373
24 513 út 23.7. 5:4723.7. 10:06 8351+8373
26 504 po 22.7. 5:4523.7. 0:40 8351+8373
22 528 pá 19.7. 4:4520.7. 0:49 8351+8373
22 519 čt 18.7. 5:2519.7. 1:19 8351+8373
22 528 st 17.7. 4:4518.7. 0:49 8351+8373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8525+8527
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.