Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 806 356 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31 101 so 20.10. 6:4120.10. 20:05 8373
16 116 pá 19.10. 7:0719.10. 10:23 8363+8373
25 116 čt 18.10. 14:4018.10. 19:25 8363+8373
 6  143 st 17.10. 5:3917.10. 22:10 8363+8373
12+15 113 út 16.10. 5:0816.10. 22:19 8363+8373
 7  110 po 15.10. 4:4316.10. 1:04 8363+8373
 5  105 pá 12.10. 5:3012.10. 19:28 8363+8373
24 107 čt 11.10. 6:4011.10. 20:09 8363+8373
12+15 113 st 10.10. 5:0810.10. 22:19 8363+8373
 6  141 út 9.10. 5:319.10. 20:13 8363+8373
 6  143 po 8.10. 5:398.10. 22:10 8363+8373
15 110 pá 5.10. 5:325.10. 21:07 8363+8373
 6  142 čt 4.10. 6:284.10. 21:00 8363+8373
16 110 st 3.10. 5:214.10. 0:34 8363+8373
 6  142 po 1.10. 6:281.10. 17:30 8363+8373*MU
 6  143 st 26.9. 5:3926.9. 22:10 8363+8373
 5  109 út 25.9. 6:0525.9. 21:32 8363+8373
11 105 po 24.9. 5:2924.9. 19:03 8363+8373
11 105 pá 21.9. 5:3821.9. 19:13 8363+8373
15 107 čt 20.9. 5:3220.9. 19:30 8363+8373
15 108 st 19.9. 5:4019.9. 21:37 8363+8373
 7  104 út 18.9. 5:0318.9. 22:14 8363+8373
 7  105 po 17.9. 5:1717.9. 20:16 8363+8373
6+15 135 pá 14.9. 6:3415.9. 0:14 8363+8373
 7  110 čt 13.9. 6:0513.9. 20:55 8363+8373
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.