Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 792 181 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  102 st 18.7. 5:1218.7. 21:24 8373+8368
 7  110 út 17.7. 4:3217.7. 20:45 8373+8368
 7  103 po 16.7. 5:3116.7. 21:39 8373+8368
36 102 pá 13.7. 5:2413.7. 20:36 8373+8368
36 141 čt 12.7. 4:4112.7. 21:21 8373+8368
36 108 st 11.7. 4:3611.7. 14:10 8373+8368*MU
36 104 út 10.7. 6:0811.7. 0:45 8373+8368
36 102 po 9.7. 5:249.7. 20:36 8373+8368
36 141 st 4.7. 4:414.7. 6:45 8373+8368*MU
36 105 út 3.7. 5:323.7. 9:45 8373+8368*MU
36 142 po 2.7. 5:292.7. 20:59 8373+8368
36 103 ne 1.7. 4:411.7. 20:56 8373
36 104 so 30.6. 4:2130.6. 20:34 8373
16 135 pá 29.6. 14:2829.6. 20:12 8373+8368
16 104 pá 29.6. 4:3829.6. 10:16 8373+8368
16 135 čt 28.6. 14:2828.6. 20:12 8373+8368
25 116 čt 28.6. 5:1428.6. 9:54 8373+8368
16 135 st 27.6. 14:2827.6. 20:12 8373+8368
16 104 st 27.6. 4:3827.6. 10:16 8373+8368
16 104 út 26.6. 14:4827.6. 1:14 8373+8368
16 104 út 26.6. 4:3826.6. 10:16 8373+8368
25 116 po 25.6. 14:4025.6. 19:25 8373+8368
25 116 po 25.6. 5:1425.6. 9:54 8373+8368
24 107 pá 22.6. 5:4622.6. 20:56 8373+8368
15 104 čt 21.6. 5:4221.6. 19:16 8373+8368
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.