Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 037 859 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 117 st 29.5. 5:2929.5. 22:49 8372+8373
22 117 út 28.5. 5:2928.5. 22:49 8372+8373
7+94 165 ne 26.5. 20:4527.5. 5:40 8372+8373
7+94 165 so 25.5. 20:4526.5. 5:40 8372+8373
2+92 155 pá 24.5. 21:0525.5. 5:17 8372+8373
7+94 165 čt 23.5. 20:4524.5. 5:40 8372+8373
7+94 165 st 22.5. 22:2023.5. 5:40 8372+8373*Z1
 7  111 st 22.5. 4:5222.5. 21:18 8372+8373
12 105 út 21.5. 4:5921.5. 22:57 8372+8373
HOK 127 po 20.5. 12:0021.5. 1:00 8372+8373
HOK 127 ne 19.5. 12:0020.5. 1:00 8372+8373
HOK 127 so 18.5. 16:0019.5. 0:00 8372+8373
HOK 117 so 18.5. 10:0018.5. 16:00 8372+8373
HOK 127 pá 17.5. 12:0018.5. 1:00 8372+8373
22 117 čt 16.5. 5:2916.5. 22:49 8372+8373
16 114 st 15.5. 4:3515.5. 19:28 8372+8373
19 108 út 14.5. 4:5114.5. 20:27 8372+8373
22 117 po 13.5. 5:2913.5. 22:49 8372+8373
19 108 pá 10.5. 4:5110.5. 20:27 8372+8373
 7  102 čt 9.5. 6:049.5. 20:47 8372+8373
16 113 út 7.5. 14:367.5. 23:56 8372+8373
16 113 út 7.5. 5:487.5. 10:12 8372+8373
12 105 po 6.5. 4:596.5. 22:57 8372+8373
22 117 pá 3.5. 5:293.5. 22:49 8372+8373
 7  111 čt 2.5. 4:522.5. 21:18 8372+8373
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8353

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.