Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  144 st 26.6. 6:0926.6. 18:32 8363+8373
 7  110 út 25.6. 15:0026.6. 1:04 8363+8373*Z
 7  110 út 25.6. 5:0325.6. 13:05 8363+8373*MU
 7  105 po 24.6. 6:2124.6. 22:14 8363+8373
 5  105 pá 21.6. 5:3121.6. 19:28 8363+8373
 7  110 čt 20.6. 5:0321.6. 1:15 8363+8373
 7  110 st 19.6. 5:0320.6. 1:04 8363+8373
 7  101 út 18.6. 5:4118.6. 19:37 8363+8373
 7  112 po 17.6. 5:1717.6. 21:29 8363+8373
 5  107 pá 14.6. 19:4514.6. 22:02 8363+8373*Z1
 7  110 čt 13.6. 5:0314.6. 1:04 8363+8373
 7  112 st 12.6. 5:1712.6. 21:29 8363+8373
 7  109 út 11.6. 4:4311.6. 20:55 8363+8373
 7  110 po 10.6. 5:0311.6. 1:04 8363+8373
 5  107 pá 7.6. 5:557.6. 22:02 8363+8373
 9  813 čt 6.6. 6:496.6. 9:19 8363+8373
 7  112 st 5.6. 5:175.6. 11:20 8363+8373*MU
 5  841 pá 31.5. 5:5931.5. 20:17 8363+8373
 6  808 čt 30.5. 16:0030.5. 17:49 8363+8373
 4  117 čt 30.5. 7:0630.5. 9:30 8363+8373*MU
 4  118 čt 23.5. 7:1323.5. 20:43 8363+8373
15 106 st 22.5. 16:2022.5. 20:08 8363+8373*Z1
 4  117 st 22.5. 7:0522.5. 13:45 8363+8373*MU
 5  841 čt 16.5. 5:5916.5. 20:17 8363+8373
15 142 st 15.5. 5:5815.5. 19:29 8363+8373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8354

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.