Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  103 út 6.12. 5:156.12. 19:41 8372+8373
 7  107 po 5.12. 6:065.12. 22:06 8372+8373
16 106 st 30.11. 5:5130.11. 9:15 8372+8373*MU*1
13 105 út 29.11. 5:0829.11. 19:42 8372+8373
13 111 po 28.11. 15:2628.11. 20:31 8372+8373
22 131 pá 25.11. 5:5025.11. 19:57 8372+8373
26 101 čt 24.11. 6:2924.11. 20:11 8372+8373
22 103 st 23.11. 6:1823.11. 20:49 8372+8373
22 116 út 22.11. 5:2622.11. 19:43 8372+8373
24 108 po 21.11. 5:5221.11. 20:25 8372+8373
26 105 pá 18.11. 5:3918.11. 20:41 8372+8373
22 134 st 16.11. 6:2516.11. 23:14 8372+8373
22 129 út 15.11. 5:3915.11. 19:32 8372+8373
22 129 po 14.11. 5:3914.11. 19:32 8372+8373
26 101 pá 11.11. 6:2911.11. 20:11 8372+8373
22+24 143 čt 3.11. 6:093.11. 18:27 8372+8373
 7  113 st 2.11. 14:472.11. 20:59 8372+8373
26 106 út 1.11. 4:441.11. 23:43 8372+8373
26 116 po 31.10. 6:001.11. 1:01 8372+8373
15 103 čt 27.10. 4:5828.10. 0:15 8373+8372
22+24 151 st 26.10. 6:3227.10. 0:06 8373+8372
6+14 151 út 25.10. 4:2325.10. 23:59 8373+8372
26 113 po 24.10. 5:2725.10. 0:40 8373+8372
22 133 pá 21.10. 5:3521.10. 20:19 8373+8372
 6  117 čt 20.10. 6:4920.10. 23:13 8373+8372
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. I. P. Pavlova DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.