Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8373

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 30. 6. 2003

Výrobní číslo: 162521

Původní evidenční číslo: 6887

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 441 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 107 pá 19.1. 5:3019.1. 21:44 8365+8373
8 107 čt 18.1. 6:5518.1. 20:05 8365+8373
8 107 st 17.1. 6:5517.1. 20:05 8365+8373
9 820 po 15.1. 6:2115.1. 20:21 8365+8373
12+94 157 st 10.1. 23:1411.1. 5:49 8373
12+94 157 út 9.1. 23:1410.1. 3:00 8373*MU
25+94 154 po 8.1. 22:159.1. 4:33 8373
25+94 153 ne 7.1. 21:518.1. 4:06 8373
12+94 157 so 6.1. 23:167.1. 5:49 8373
14+98 157 pá 5.1. 21:086.1. 3:36 8373
12+94 155 čt 4.1. 20:075.1. 5:03 8373
2+92 166 st 3.1. 19:594.1. 5:08 8373
25+94 154 út 2.1. 22:153.1. 4:33 8373
2+92 166 po 1.1. 20:002.1. 5:08 8373
Rok 2017
sjHL 111 ne 31.12. 2:5431.12. 4:45 8373
12+94 155 so 30.12. 19:4231.12. 1:34 8373
12+94 157 pá 29.12. 20:5230.12. 5:49 8373
8+92 161 čt 28.12. 21:3929.12. 5:38 8373
12+94 156 st 27.12. 19:5828.12. 5:33 8373
12+94 157 út 26.12. 20:2327.12. 5:49 8373
12+94 156 po 25.12. 20:2226.12. 5:33 8373
92 103 ne 24.12. 21:3325.12. 6:37 8373
14+94 159 so 23.12. 19:5324.12. 4:24 8373
25+94 153 pá 22.12. 21:5123.12. 4:06 8373
14 107 pá 22.12. 4:3622.12. 19:46 8352+8373
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.