Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8372

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 6. 2003

Výrobní číslo: 156154

Původní evidenční číslo: 6510

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 949 094 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  102 st 8.12. 5:528.12. 9:38 8371+8372
16 106 út 7.12. 5:157.12. 22:14 8371+8372
26 106 po 6.12. 4:446.12. 23:43 8371+8372
26 107 pá 3.12. 7:144.12. 0:20 8371+8372
 4  101 čt 2.12. 14:502.12. 18:42 8371+8372
 4  103 čt 2.12. 6:032.12. 9:56 8371+8372
16 103 st 1.12. 15:251.12. 19:33 8371+8372
26 107 st 1.12. 7:141.12. 10:40 8371+8372*MU
 4  105 út 30.11. 15:2230.11. 19:14 8371+8372
 6  105 út 30.11. 6:3330.11. 9:03 8371+8372
14 113 čt 25.11. 6:2625.11. 13:05 8371+8372*MU*1
 4  113 st 24.11. 6:5824.11. 9:14 8371+8372
22 116 út 23.11. 6:1123.11. 20:03 8371+8372
22 107 po 22.11. 4:5123.11. 0:09 8371+8372
 4  112 pá 19.11. 15:0619.11. 19:06 8371+8372
26 110 pá 19.11. 6:1319.11. 10:01 8371+8372
25 115 čt 18.11. 6:2318.11. 22:53 8371+8372
22 133 út 16.11. 6:2516.11. 22:35 8371+8372
25 115 po 15.11. 6:2315.11. 22:53 8371+8372
26 109 pá 12.11. 4:5912.11. 18:41 8371+8372
22 116 čt 11.11. 6:1111.11. 20:18 8371+8372
22 125 st 10.11. 5:1610.11. 18:33 8371+8372
 4  113 út 9.11. 15:149.11. 19:14 8371+8372
 4  110 út 9.11. 6:129.11. 10:04 8371+8372
26 109 po 8.11. 4:598.11. 18:41 8371+8372
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Pražská tržnice ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.