Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8372

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 6. 2003

Výrobní číslo: 156154

Původní evidenční číslo: 6510

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 854 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 552 út 29.9. 21:2930.9. 5:29 8372
17+95 551 po 28.9. 22:0529.9. 5:09 8372
14+94 562 ne 27.9. 20:1728.9. 5:19 8372
1+96 563 so 26.9. 21:4427.9. 5:44 8372
1+96 562 pá 25.9. 20:3826.9. 5:16 8372
1+96 562 čt 24.9. 20:3825.9. 5:16 8372
17+95 551 st 23.9. 21:4124.9. 5:09 8372
13+95 557 út 22.9. 7:1323.9. 4:39 8372
13 506 po 21.9. 6:4921.9. 10:19 8372
 2  503 ne 20.9. 5:5720.9. 21:30 8372
 2  508 so 19.9. 7:4320.9. 0:41 8372
38 508 pá 18.9. 15:3319.9. 0:07 8372
38 511 pá 18.9. 6:1318.9. 9:07 8372
38 510 st 16.9. 5:5716.9. 8:51 8372
38 502 út 15.9. 5:1715.9. 19:44 8372
38 512 po 14.9. 6:2114.9. 9:15 8372
22 519 pá 11.9. 5:3911.9. 19:30 8559+8372
15 507 čt 10.9. 5:3710.9. 22:15 8559+8372
22 516 st 9.9. 5:009.9. 19:00 8559+8372
22 531 út 8.9. 6:538.9. 16:00 8372+8364*MU
26 516 po 7.9. 4:547.9. 14:20 8372+8364*MU
22 510 ne 6.9. 5:006.9. 20:51 8372+8364
 8  502 so 5.9. 5:296.9. 0:32 8372+8364
22 517 čt 3.9. 5:234.9. 1:07 8372+8364
15 502 út 1.9. 6:361.9. 21:26 8372+8364
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.