Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8372

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 6. 2003

Výrobní číslo: 156154

Původní evidenční číslo: 6510

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 832 124 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 103 po 16.7. 5:3217.7. 0:36 8372+8352
 7  110 pá 13.7. 4:3213.7. 20:45 8372+8352
22 109 čt 12.7. 6:0113.7. 0:21 8372+8352
36 102 st 11.7. 5:2411.7. 20:36 8372+8352
36 106 út 10.7. 5:3910.7. 21:29 8372+8352
36 105 po 9.7. 4:569.7. 21:14 8372+8352
36 105 st 4.7. 5:324.7. 21:06 8372+8352
36 103 út 3.7. 5:243.7. 20:36 8372+8352
36 141 po 2.7. 4:412.7. 21:21 8372+8352
36 109 ne 1.7. 5:261.7. 21:26 8372
36 101 so 30.6. 5:0130.6. 19:19 8372
25 116 pá 29.6. 14:4029.6. 19:25 8372+8352
25 116 pá 29.6. 5:1429.6. 9:54 8372+8352
25 116 čt 28.6. 14:4028.6. 19:25 8372+8352
16 104 čt 28.6. 4:3828.6. 10:16 8372+8352
16 104 st 27.6. 14:4828.6. 1:16 8372+8352
15 112 st 27.6. 6:1227.6. 11:10 8372+8352*MU
24 109 út 26.6. 6:0626.6. 19:19 8372+8352
15 104 po 25.6. 5:4225.6. 19:16 8372+8352
24 102 pá 22.6. 6:4822.6. 20:09 8372+8352
15 108 čt 21.6. 5:5921.6. 21:40 8372+8352
15 104 st 20.6. 5:4220.6. 19:16 8372+8352
 7  104 út 19.6. 5:1719.6. 21:06 8372+8352
15 112 po 18.6. 6:1218.6. 22:09 8372+8352
 7  104 pá 15.6. 5:1715.6. 21:06 8372+8352
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.