Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 812 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 841 čt 18.4. 5:3018.4. 20:18 8359+8371
 9  820 st 17.4. 6:2117.4. 20:21 8359+8371
2+92 855 út 16.4. 4:3417.4. 4:48 8371
 9  820 po 15.4. 6:2115.4. 20:21 8322+8371
7+97 868 ne 14.4. 22:0515.4. 4:25 8371
7+97 868 so 13.4. 22:2514.4. 4:32 8371
2+91 853 pá 12.4. 22:2213.4. 4:59 8371
 1  803 pá 12.4. 5:0412.4. 18:38 8237+8371
11 803 čt 11.4. 5:0812.4. 0:51 8237+8371
 9  806 út 9.4. 15:0610.4. 0:26 8237+8371
 9  813 út 9.4. 6:499.4. 9:19 8237+8371
15+98 853 po 8.4. 21:389.4. 5:31 8371
15+99 865 ne 7.4. 20:588.4. 5:40 8371
7+97 868 so 6.4. 22:257.4. 4:32 8371
1+98 858 so 6.4. 1:306.4. 4:14 8371*Z
26 111 pá 5.4. 5:355.4. 22:07 8371+8322
26 111 čt 4.4. 5:354.4. 22:07 8371+8322
 7  105 st 3.4. 6:213.4. 22:14 8371+8322
 7  106 út 2.4. 18:202.4. 20:25 8371+8322*Z1
 9  804 út 2.4. 5:262.4. 12:15 8371+8322*MU
11 802 po 1.4. 6:421.4. 20:41 8371+8322
5+94 866 ne 31.3. 23:081.4. 6:02 8371
2+91 850 so 30.3. 21:1731.3. 5:00 8371
2+99 869 pá 29.3. 4:3630.3. 5:40 8371
15 141 čt 28.3. 5:1228.3. 22:51 8371+8218
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8226+8238
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.