Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 834 049 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 805 po 19.8. 5:5419.8. 20:37 8371+8357
 1  802 pá 16.8. 4:4216.8. 19:35 8371+8357
16 807 čt 15.8. 4:0615.8. 22:30 8371+8357
25 804 st 14.8. 4:3015.8. 1:24 8371+8357
16 810 út 13.8. 4:2814.8. 1:28 8371+8357
16 810 po 12.8. 4:2813.8. 1:28 8371+8357
11 808 pá 9.8. 16:109.8. 20:02 8371+8357*Z
 9  823 čt 8.8. 5:018.8. 19:08 8371+8357
25 805 st 7.8. 4:177.8. 23:07 8371+8357
 8  802 út 6.8. 14:146.8. 20:39 8371+8357
15+98 853 po 5.8. 20:586.8. 5:31 8371
25+92 851 ne 4.8. 21:465.8. 5:48 8371
2+91 852 so 3.8. 19:324.8. 5:26 8371
25+92 851 pá 2.8. 20:593.8. 5:48 8371
15+98 853 čt 1.8. 20:402.8. 5:31 8371
15+99 866 st 31.7. 20:581.8. 5:22 8371
2+92 856 út 30.7. 20:1531.7. 5:18 8371
25+97 861 po 29.7. 22:1530.7. 4:42 8371
5+94 864 ne 28.7. 20:3329.7. 4:50 8371
15+98 857 so 27.7. 20:4028.7. 3:15 8371
24+91 857 pá 26.7. 20:0327.7. 4:40 8371
25+97 861 čt 25.7. 22:1526.7. 4:42 8371
5+94 864 st 24.7. 20:3325.7. 4:50 8371
15+98 856 út 23.7. 20:4024.7. 5:31 8371
7+99 862 po 22.7. 20:3623.7. 5:40 8371
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.