Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 751 927 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 716 po 23.4. 5:3223.4. 21:26 8382+8371
13+97 760 so 21.4. 6:4622.4. 5:44 8371
 2  713 pá 20.4. 4:3221.4. 1:10 8371
 2  713 čt 19.4. 4:3220.4. 1:10 8371
 2  707 st 18.4. 5:4019.4. 0:20 8371
 2  707 út 17.4. 5:4018.4. 0:20 8371
 2  707 po 16.4. 5:4017.4. 0:20 8371
26+97 765 so 14.4. 22:3215.4. 5:44 8371
20+91 758 pá 13.4. 21:5214.4. 3:24 8371
 1  704 pá 13.4. 14:0613.4. 18:55 8341+8371
25 708 pá 13.4. 5:4113.4. 8:05 8341+8371*MU
25 705 čt 12.4. 13:5112.4. 19:32 8341+8371
25 710 čt 12.4. 6:3112.4. 10:02 8341+8371
13+91 755 st 11.4. 20:4312.4. 5:10 8371
20 711 st 11.4. 5:4411.4. 18:30 8364+8371
22 729 út 10.4. 14:4010.4. 22:48 8364+8371
 8  701 út 10.4. 6:5710.4. 9:47 8364+8371
25 705 po 9.4. 13:519.4. 19:32 8364+8371
25 705 po 9.4. 5:029.4. 10:42 8364+8371
20 702 pá 6.4. 4:306.4. 21:26 8364+8371
 1  708 čt 5.4. 14:366.4. 1:21 8364+8371
22 727 čt 5.4. 6:295.4. 9:23 8364+8371
 8  703 st 4.4. 4:474.4. 19:55 8364+8371
22 734 út 3.4. 15:203.4. 23:38 8364+8371
26 717 út 3.4. 6:243.4. 9:19 8364+8371
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.