Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 882 436 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  106 čt 3.12. 6:563.12. 22:29 8371+8372
 5  116 st 2.12. 5:562.12. 21:31 8371+8372
 5  114 út 1.12. 5:431.12. 18:30 8371+8372
 5  116 po 30.11. 5:5630.11. 21:31 8371+8372
26 508 pá 27.11. 6:2327.11. 20:25 8371+8372
22 517 čt 26.11. 5:0426.11. 21:48 8371+8372
22 507 st 25.11. 5:5125.11. 19:43 8371+8372
26 508 út 24.11. 6:2324.11. 20:25 8181+8371
15 510 po 23.11. 6:0923.11. 18:55 8181+8371
15 509 pá 20.11. 5:5920.11. 18:45 8181+8371
26 514 čt 19.11. 4:4019.11. 21:22 8181+8371
24 505 st 18.11. 5:4918.11. 18:52 8181+8371
24 511 po 16.11. 6:5716.11. 9:00 8181+8371*MU
11+93 563 ne 15.11. 20:0816.11. 4:59 8371
14+96 566 so 14.11. 21:0615.11. 5:16 8371
14+96 566 pá 13.11. 21:0614.11. 5:16 8371
14+96 566 čt 12.11. 21:0613.11. 5:16 8371
5+95 554 st 11.11. 19:0312.11. 4:39 8371
15+98 552 út 10.11. 21:2211.11. 5:08 8371
5+95 554 po 9.11. 19:0310.11. 4:39 8371
13+97 566 ne 8.11. 12:599.11. 5:49 8371
 2  508 so 7.11. 7:287.11. 20:00 8371
 2  505 pá 6.11. 5:196.11. 21:30 8371
 2  505 čt 5.11. 5:195.11. 21:30 8371
13+99 561 út 3.11. 6:244.11. 5:03 8371
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.