Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 975 271 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 pá 2.12. 14:472.12. 20:59 8370+8371
13 109 čt 1.12. 5:381.12. 20:10 8370+8371
16 106 st 30.11. 10:1530.11. 18:28 8370+8371*Z1
 7  110 út 29.11. 6:3129.11. 20:19 8370+8371
13 109 po 28.11. 5:3828.11. 20:10 8370+8371
 7  106 so 26.11. 4:4626.11. 20:59 8370+8371
26 113 pá 25.11. 16:0526.11. 0:40 8370+8371*Z2
16 101 pá 25.11. 5:1025.11. 9:48 8370+8371
26 113 čt 24.11. 5:2425.11. 0:40 8370+8371
26 113 st 23.11. 5:2424.11. 0:40 8370+8371
22 129 út 22.11. 5:3922.11. 19:32 8370+8371
 6  111 pá 18.11. 5:2618.11. 22:54 8370+8371
22 107 st 16.11. 6:2717.11. 0:07 8370+8371
22 106 út 15.11. 6:1515.11. 18:37 8370+8371
 7  109 po 14.11. 4:2614.11. 22:06 8370+8371
22 115 so 12.11. 7:0012.11. 21:30 8370+8371*MU
22 106 pá 11.11. 6:1511.11. 18:37 8370+8371
22 110 čt 10.11. 15:4010.11. 19:07 8370+8371*Z3
16 110 st 9.11. 4:359.11. 8:45 8370+8371*MU
26 116 út 8.11. 6:009.11. 1:01 8370+8371
22 106 po 7.11. 6:157.11. 18:37 8370+8371
 7  106 pá 4.11. 5:574.11. 19:51 8370+8371
26 113 čt 3.11. 5:274.11. 0:40 8370+8371
 4  109 st 2.11. 14:432.11. 18:42 8370+8371
6+14 144 st 2.11. 5:412.11. 9:39 8370+8371
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9376
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9414

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.