Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8371

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 20. 6. 2003

Výrobní číslo: 157126

Původní evidenční číslo: 6622

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 801 562 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 st 12.12. 4:4713.12. 0:56 8358+8371
22 729 út 11.12. 14:3911.12. 22:49 8358+8371
22 734 út 11.12. 6:5211.12. 9:48 8358+8371
13+97 764 po 10.12. 19:5311.12. 5:15 8371
20 711 po 10.12. 5:4710.12. 18:31 8358+8371
 1  704 pá 7.12. 14:067.12. 18:56 8358+8371
26 719 pá 7.12. 6:237.12. 9:18 8358+8371
sjVO 701 pá 7.12. 2:307.12. 4:54 8371
 2  712 čt 6.12. 4:327.12. 1:11 8371
 2  704 st 5.12. 13:515.12. 21:43 8371
 2  704 st 5.12. 5:175.12. 10:41 8371
 2  712 út 4.12. 4:325.12. 1:11 8371
 2  712 po 3.12. 9:154.12. 1:11 8371*Z
 2  702 po 3.12. 5:093.12. 7:45 8371*MU
14+96 765 pá 30.11. 23:041.12. 4:53 8371
26 702 pá 30.11. 5:5430.11. 18:58 8328+8371
 8  705 čt 29.11. 11:3029.11. 19:17 8328+8371*Z1
 8  706 čt 29.11. 5:1929.11. 9:57 8328+8371
25 708 st 28.11. 5:4028.11. 19:55 8328+8371
25 705 út 27.11. 13:5027.11. 19:33 8328+8371
26 712 pá 23.11. 5:0323.11. 23:25 8329+8371
26 712 čt 22.11. 5:0322.11. 23:25 8329+8371
26 712 st 21.11. 5:0321.11. 23:25 8329+8371
20 705 út 20.11. 15:2721.11. 0:44 8329+8371
7+91 756 po 19.11. 22:2320.11. 5:40 8371
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8358

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.