Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8369

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 15. 5. 2003

Výrobní číslo: 162556

Původní evidenční číslo: 6922

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 739 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 756 út 29.9. 20:3630.9. 5:41 8369
 2  711 út 29.9. 5:1829.9. 9:50 8369*MU
25 716 pá 25.9. 4:0125.9. 10:02 8329+8369
22 707 čt 24.9. 4:2524.9. 19:43 8329+8369
20 705 st 23.9. 4:3523.9. 23:39 8329+8369
25 713 út 22.9. 4:4322.9. 21:09 8329+8369
22 705 po 21.9. 4:1621.9. 22:10 8329+8369
18 709 pá 18.9. 4:3719.9. 1:07 8329+8369
18 705 čt 17.9. 6:1517.9. 20:38 8329+8369
18 705 st 16.9. 6:1516.9. 20:38 8329+8369
15 712 út 15.9. 4:5315.9. 10:06 8329+8369
25 713 po 14.9. 4:4314.9. 21:09 8329+8369
18 705 pá 11.9. 6:1511.9. 20:38 8329+8369
18 705 čt 10.9. 18:3010.9. 20:38 8329+8369*Z
25 716 čt 10.9. 4:0110.9. 10:02 8329+8369
22 714 st 9.9. 5:2610.9. 1:31 8329+8369
20 710 út 8.9. 5:218.9. 9:28 8344+8369
25 713 po 7.9. 4:437.9. 10:15 8344+8369*MU
12 206 pá 4.9. 18:154.9. 20:27 8344+8369*Z1
22 730 pá 4.9. 4:544.9. 13:40 8344+8369*MU
18 705 čt 3.9. 6:153.9. 20:38 8344+8369
sjVO 701 st 2.9. 22:443.9. 5:09 8369
 1  714 st 2.9. 5:252.9. 10:02 8344+8369
22 725 út 1.9. 5:082.9. 1:15 8344+8369
18 709 po 31.8. 4:371.9. 1:07 8344+8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8370+8347
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8472+8473

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.