Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8369

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 15. 5. 2003

Výrobní číslo: 162556

Původní evidenční číslo: 6922

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 024 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 101 dnes 6:2930.6. 23:03 8369+8352
14 115 st 29.6. 6:0529.6. 20:52 8369+8352
26 116 po 27.6. 6:0027.6. 16:00 8369+8367*MU
22 107 pá 24.6. 5:4624.6. 20:26 8369+8367
22 127 čt 23.6. 4:2923.6. 18:47 8369+8367
22 124 st 22.6. 5:4122.6. 20:12 8369+8367
 7  105 út 21.6. 4:4821.6. 22:04 8369+8367
26 109 po 20.6. 4:5320.6. 18:41 8369+8367
22 114 pá 17.6. 6:5018.6. 0:27 8369+8367
15 110 čt 16.6. 6:1916.6. 22:55 8369+8367
15 102 st 15.6. 4:5515.6. 20:07 8369+8367
11 104 út 14.6. 5:3414.6. 20:46 8369+8367
11 104 po 13.6. 5:3413.6. 20:46 8369+8367
22 113 pá 10.6. 6:2811.6. 0:07 8369+8367
24 106 čt 9.6. 6:139.6. 20:49 8369+8367
22 121 st 8.6. 4:599.6. 0:48 8369+8367
16 110 út 7.6. 5:547.6. 18:37 8369+8367
 7  104 po 6.6. 5:496.6. 21:12 8369+8367
11 104 pá 3.6. 5:343.6. 20:46 8369+8367
 7  104 čt 2.6. 5:492.6. 21:12 8369+8367
 6  102 st 1.6. 6:171.6. 22:34 8369+8367
 7  106 út 31.5. 13:4031.5. 17:46 8369+8367
16 103 út 31.5. 7:0131.5. 9:17 8369+8367
16 107 po 30.5. 10:0031.5. 0:34 8369+8367*Z1
 7  106 po 30.5. 7:1330.5. 9:22 8369+8367
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8551+8378

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.