Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8369

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 15. 5. 2003

Výrobní číslo: 162556

Původní evidenční číslo: 6922

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 826 707 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  706 út 4.6. 5:554.6. 8:50 8369*MU*1
2+91 754 po 3.6. 4:324.6. 4:40 8369
11+97 764 so 1.6. 21:452.6. 5:45 8369
14+96 765 pá 31.5. 20:471.6. 4:53 8369
 8  712 pá 31.5. 6:1331.5. 16:10 8358+8369*MU
 8  705 čt 30.5. 5:3230.5. 19:17 8358+8369
26 714 st 29.5. 15:0129.5. 21:07 8358+8369
 1  704 st 29.5. 6:4729.5. 9:46 8358+8369
14+96 765 út 28.5. 20:4629.5. 5:13 8369
37+91 756 po 27.5. 19:1728.5. 5:40 8369
14+96 765 ne 26.5. 20:4627.5. 5:13 8369
11+96 768 so 25.5. 23:0426.5. 5:13 8369
2+91 754 pá 24.5. 23:0025.5. 4:30 8369
25 705 pá 24.5. 13:5324.5. 19:32 8358+8369
25 705 pá 24.5. 5:0524.5. 10:43 8358+8369
20 711 čt 23.5. 5:4723.5. 18:31 8358+8369
25 701 st 22.5. 4:3922.5. 19:02 8358+8369
26 719 út 21.5. 15:4122.5. 0:41 8358+8369
25 710 út 21.5. 6:3321.5. 10:03 8358+8369
sjVO 701 út 21.5. 2:4321.5. 4:54 8369
 2  712 po 20.5. 4:3221.5. 1:11 8369
2+91 758 so 18.5. 19:1319.5. 3:44 8369
14+96 766 pá 17.5. 23:3418.5. 5:42 8369
 8  712 pá 17.5. 6:1317.5. 18:17 8370+8369
 1  704 čt 16.5. 14:0616.5. 18:56 8370+8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Ořechovce

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.