Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8369

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 15. 5. 2003

Výrobní číslo: 162556

Původní evidenční číslo: 6922

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 609 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 714 út 10.3. 5:3610.3. 16:00 8369+8330*MU
25 709 po 9.3. 5:529.3. 22:24 8369+8330
 1  704 pá 6.3. 14:066.3. 18:56 8369+8330
22 727 pá 6.3. 6:286.3. 9:23 8369+8330
22 714 čt 5.3. 5:365.3. 19:38 8369+8330
 1  704 st 4.3. 14:064.3. 18:56 8369+8330
26 719 st 4.3. 6:254.3. 9:18 8369+8330
18 704 út 3.3. 4:363.3. 23:28 8369+8330
25 710 po 2.3. 14:303.3. 1:04 8369+8330
22 729 po 2.3. 4:512.3. 10:19 8369+8330
26 717 pá 28.2. 5:1829.2. 0:03 8369+8330
26 712 čt 27.2. 5:0327.2. 20:37 8369+8330
22 714 st 26.2. 5:3626.2. 19:38 8369+8330
22 714 út 25.2. 5:3625.2. 19:38 8369+8330
20 711 po 24.2. 5:4724.2. 18:31 8369+8330
26 710 pá 21.2. 4:4221.2. 20:22 8369+8330
18 704 čt 20.2. 4:3620.2. 23:28 8369+8330
18 704 st 19.2. 4:3619.2. 23:28 8369+8330
22 714 út 18.2. 5:3618.2. 19:38 8369+8330
20 711 po 17.2. 5:4717.2. 18:31 8369+8330
13+97 768 so 15.2. 18:3816.2. 5:17 8369
13+97 768 pá 14.2. 21:0815.2. 5:17 8369
13+97 764 čt 13.2. 19:5314.2. 5:18 8369
14+96 766 st 12.2. 20:0413.2. 5:42 8369
7+91 755 út 11.2. 20:3112.2. 5:14 8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.