Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8369

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 15. 5. 2003

Výrobní číslo: 162556

Původní evidenční číslo: 6922

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 748 416 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 428 pá 19.1. 5:2920.1. 1:05 8366+8369
14 413 čt 18.1. 6:2918.1. 20:15 8366+8369
12+93 453 st 17.1. 19:5818.1. 5:00 8369
4 412 st 17.1. 6:1217.1. 9:48 8369+8366
14 412 út 16.1. 4:2816.1. 18:03 8369+8366
4 412 po 15.1. 15:1015.1. 19:01 8369+8366
11 410 po 15.1. 7:2015.1. 11:18 8369+8366*Z
11 410 po 15.1. 5:0215.1. 7:20 8366+8369*MU
14+94 159 so 13.1. 19:5314.1. 4:24 8369
2+92 165 pá 12.1. 5:0613.1. 4:42 8369
8+92 161 út 9.1. 21:3910.1. 5:38 8369
8+92 161 po 8.1. 21:399.1. 5:38 8369
8+92 161 ne 7.1. 21:398.1. 5:38 8369
2+92 166 so 6.1. 20:007.1. 5:08 8369
8+92 168 pá 5.1. 20:396.1. 4:12 8369
2+92 165 čt 4.1. 5:065.1. 4:37 8369
12+94 157 út 2.1. 20:523.1. 5:49 8369
2+92 165 po 1.1. 10:332.1. 4:37 8369
Rok 2017
6 108 so 30.12. 7:2431.12. 1:00 8369
16 108 pá 29.12. 6:4929.12. 9:48 8366+8369
16 110 čt 28.12. 5:0928.12. 20:35 8366+8369
16 110 st 27.12. 5:0927.12. 20:35 8366+8369
14 110 pá 22.12. 6:5722.12. 20:06 8366+8369
12+94 156 čt 21.12. 19:5822.12. 5:33 8369
8 113 čt 21.12. 5:5521.12. 18:59 8368+8369
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.