Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8365

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 4. 2003

Výrobní číslo: 155749

Původní evidenční číslo: 6503

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 917 086 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 105 st 7.4. 7:327.4. 20:54 8365
13 105 út 6.4. 7:326.4. 20:54 8365
13 102 po 5.4. 8:485.4. 20:54 8365
13 102 ne 4.4. 8:484.4. 20:54 8365
13 102 so 3.4. 8:493.4. 20:54 8365
13 102 pá 2.4. 8:492.4. 20:54 8365
13 102 čt 1.4. 7:421.4. 19:43 8365
13 102 st 31.3. 7:4231.3. 19:43 8365
13 102 út 30.3. 7:4230.3. 19:43 8365
13 102 po 29.3. 15:2029.3. 19:43 8365*Z
13 106 pá 26.3. 6:4226.3. 20:12 8365
5+95 155 st 24.3. 19:4225.3. 4:59 8365
2+92 155 út 23.3. 4:4324.3. 6:07 8365
5+95 154 ne 21.3. 19:4222.3. 4:29 8365
2+92 155 so 20.3. 5:3921.3. 6:07 8365
2+91 153 čt 18.3. 4:2219.3. 5:00 8365
5+95 154 út 16.3. 19:2717.3. 4:29 8365
2+92 155 po 15.3. 4:4316.3. 6:07 8365
2+91 153 so 13.3. 19:2014.3. 5:00 8365
13+97 165 pá 12.3. 6:5213.3. 5:31 8365
2+92 155 st 10.3. 4:4311.3. 6:07 8365
2+92 155 po 8.3. 4:439.3. 6:07 8365
13+99 168 so 6.3. 9:047.3. 4:47 8365
13+97 164 čt 4.3. 7:325.3. 5:02 8365
13+95 156 pá 19.2. 6:5220.2. 5:29 8365
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.