Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8365

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 4. 2003

Výrobní číslo: 155749

Původní evidenční číslo: 6503

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 017 256 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 108 út 6.12. 6:116.12. 23:36 8365+8360
16 101 po 5.12. 5:105.12. 9:48 8365+8360
13 111 pá 2.12. 15:262.12. 20:31 8365+8360
16 101 pá 2.12. 5:102.12. 9:48 8365+8360
16 101 čt 1.12. 15:242.12. 0:36 8365+8360
24 108 čt 1.12. 5:521.12. 9:50 8365+8360*MU
 7  113 út 29.11. 14:4729.11. 20:59 8365+8360
 7  113 út 29.11. 5:3029.11. 9:39 8365+8360
16 114 po 28.11. 7:0028.11. 19:34 8365+8360
22 134 pá 25.11. 6:2525.11. 23:14 8365+8360
 6  108 čt 24.11. 5:3624.11. 22:06 8365+8360
 6  110 st 23.11. 5:5623.11. 22:21 8365+8360
22 119 út 22.11. 5:1622.11. 20:05 8365+8360
 7  113 po 21.11. 14:4721.11. 20:59 8365+8360
16 101 po 21.11. 5:1021.11. 9:48 8365+8360
16 110 pá 18.11. 4:3518.11. 23:56 8365+8360
26 116 st 16.11. 6:0017.11. 1:01 8365+8360
22 103 út 15.11. 6:1815.11. 20:49 8365+8360
16 104 po 14.11. 5:2514.11. 20:31 8365+8360
 7  101 pá 11.11. 5:0011.11. 21:14 8365+8360
16 101 čt 10.11. 15:2411.11. 0:36 8365+8360
 7  113 čt 10.11. 5:3010.11. 9:39 8365+8360
 7  101 st 9.11. 5:009.11. 21:14 8365+8360
22 105 út 8.11. 6:049.11. 0:06 8365+8360
22 105 po 7.11. 6:048.11. 0:06 8365+8360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.