Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8365

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 4. 2003

Výrobní číslo: 155749

Původní evidenční číslo: 6503

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 701 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 102 pá 20.7. 5:2420.7. 20:36 8365+8353
36 101 čt 19.7. 5:0619.7. 20:09 8365+8353
 7  107 st 18.7. 6:1119.7. 0:31 8365+8353
36 106 út 17.7. 5:3917.7. 21:29 8365+8353
36 105 po 16.7. 4:5616.7. 21:14 8365+8353
24 142 čt 12.7. 6:0612.7. 20:11 8365+8353
36 141 st 11.7. 4:4111.7. 21:21 8365+8353
36 143 po 9.7. 6:539.7. 18:30 8365+8353*MU
 7  103 st 4.7. 5:314.7. 21:39 8365+8353
36 101 út 3.7. 5:063.7. 20:09 8365+8353
 7  107 po 2.7. 6:113.7. 0:31 8365+8353
24 114 pá 29.6. 6:3229.6. 18:42 8365+8353
24 109 čt 28.6. 6:0628.6. 19:19 8365+8353
24 109 st 27.6. 6:0627.6. 19:19 8365+8353
15 104 út 26.6. 5:4226.6. 19:16 8365+8353
24 102 po 25.6. 6:4825.6. 20:09 8365+8353
15 104 pá 22.6. 5:4222.6. 19:16 8365+8353
15 112 čt 21.6. 6:1221.6. 22:09 8365+8353
24 109 st 20.6. 6:0620.6. 19:19 8365+8353
24 107 pá 15.6. 5:4615.6. 20:56 8365+8353
24 107 čt 14.6. 5:4614.6. 20:56 8365+8353
15 112 st 13.6. 6:1213.6. 22:09 8353+8365
15 104 út 12.6. 5:4212.6. 19:16 8353+8365
15 108 po 11.6. 5:5911.6. 21:40 8353+8365
24 109 pá 8.6. 6:068.6. 19:19 8353+8365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.