Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8365

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 4. 2003

Výrobní číslo: 155749

Původní evidenční číslo: 6503

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 066 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 104 út 24.4. 5:4224.4. 19:17 8372+8365
 7  101 po 23.4. 5:0023.4. 22:25 8372+8365
16 104 čt 19.4. 4:3819.4. 10:16 8372+8365
15 108 út 17.4. 5:5917.4. 19:50 8372+8365
15 112 pá 13.4. 6:1213.4. 22:09 8372+8365
15 104 čt 12.4. 5:4212.4. 19:17 8372+8365
15 112 st 11.4. 6:1211.4. 22:09 8372+8365
15 104 út 10.4. 5:4210.4. 19:17 8372+8365
15 112 po 9.4. 6:129.4. 22:09 8372+8365
 7  113 pá 6.4. 6:286.4. 20:26 8372+8365
 7  113 čt 5.4. 6:285.4. 20:26 8372+8365
15 107 st 4.4. 6:124.4. 20:26 8372+8365
24 109 čt 29.3. 6:0629.3. 19:19 8372+8365
15 104 út 27.3. 5:5927.3. 22:09 8372+8365
24 113 po 26.3. 6:2426.3. 19:49 8372+8365
 7  113 pá 23.3. 6:2823.3. 20:26 8372+8365
24 109 čt 22.3. 6:0622.3. 19:19 8372+8365
24 113 st 21.3. 6:2421.3. 19:49 8372+8365
 7  113 út 20.3. 14:2020.3. 20:26 8372+8365*Z
 8  109 po 19.3. 5:0519.3. 19:30 8372+8365
 7  101 pá 16.3. 5:0016.3. 22:25 8365+8373
24 107 čt 15.3. 5:4615.3. 20:56 8365+8373
24 113 st 14.3. 6:2414.3. 19:49 8365+8373
15 103 út 13.3. 5:5113.3. 19:57 8365+8373
15 107 po 12.3. 6:1212.3. 20:26 8365+8373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8087+8079

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.