Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8365

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 18. 4. 2003

Výrobní číslo: 155749

Původní evidenční číslo: 6503

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 853 485 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  708 st 29.1. 6:4129.1. 10:01 8365
14+96 765 út 28.1. 20:4729.1. 5:13 8365
20 711 út 28.1. 5:4728.1. 18:31 8345+8365
17+93 764 po 27.1. 22:0528.1. 5:02 8365
 2  702 po 27.1. 5:0927.1. 19:11 8365
 2  705 ne 26.1. 5:2827.1. 1:11 8365
13+97 765 pá 24.1. 21:1325.1. 5:46 8365
sjVO 701 pá 24.1. 2:4324.1. 4:54 8365
14+96 766 čt 23.1. 20:0423.1. 21:00 8365*MU
14+96 766 st 22.1. 20:0423.1. 5:42 8365
7+91 756 út 21.1. 21:2722.1. 5:43 8365
 1  704 út 21.1. 14:0621.1. 18:56 8327+8365
20 705 út 21.1. 5:2521.1. 9:35 8327+8365
22 729 po 20.1. 14:4020.1. 22:50 8327+8365
22 729 po 20.1. 4:5120.1. 10:19 8327+8365
26 712 pá 17.1. 5:0317.1. 23:45 8327+8365
 1  704 čt 16.1. 14:0616.1. 18:56 8327+8365
 8  706 čt 16.1. 5:1916.1. 9:57 8327+8365
 1  704 st 15.1. 14:0615.1. 18:56 8327+8365
25 710 st 15.1. 6:3115.1. 10:03 8327+8365
17+93 764 út 14.1. 22:0515.1. 5:02 8365
14+96 766 po 13.1. 20:0414.1. 5:42 8365
14+96 765 ne 12.1. 20:3213.1. 5:13 8365
13+97 765 so 11.1. 19:0112.1. 5:46 8365
14+96 766 pá 10.1. 20:0411.1. 5:42 8365
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.