Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8351

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 773 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 107 pá 19.1. 5:4619.1. 20:56 8351+8352
5 105 čt 18.1. 5:3018.1. 19:28 8351+8352
5 107 st 17.1. 5:5517.1. 22:02 8351+8352
24 107 út 16.1. 5:4616.1. 20:56 8351+8352
5 107 po 15.1. 5:5515.1. 22:02 8351+8352
14 110 pá 12.1. 5:0412.1. 9:20 8351+8352*MU
14 103 čt 11.1. 14:3611.1. 21:21 8351+8352
25 110 čt 11.1. 4:5411.1. 9:38 8351+8352
Rok 2017
11+98 157 so 23.12. 20:1524.12. 3:55 8351
14+94 159 pá 22.12. 19:5323.12. 4:24 8351
8+92 161 čt 21.12. 21:3922.12. 5:38 8351
15 107 čt 21.12. 5:5621.12. 19:40 8365+8351
8 107 st 20.12. 6:5520.12. 20:05 8365+8351
12+94 157 út 19.12. 20:5220.12. 5:49 8351
8 114 út 19.12. 15:1919.12. 19:05 8351+8365
16 103 út 19.12. 6:2719.12. 9:43 8351+8365
25 102 po 18.12. 6:2218.12. 19:46 8351+8365
2+92 166 ne 17.12. 20:0018.12. 5:08 8351
12+94 158 so 16.12. 22:4217.12. 5:07 8351
12+94 157 pá 15.12. 20:5216.12. 5:49 8351
16 112 pá 15.12. 5:3915.12. 19:23 8357+8351
12+94 155 čt 14.12. 19:5015.12. 5:03 8351
16 112 čt 14.12. 5:3914.12. 19:23 8351+8367
2+92 165 st 13.12. 5:1314.12. 4:37 8351
25+94 153 út 12.12. 21:5113.12. 4:06 8351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.