Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Vyřazení: 23. 12. 2023

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 984 168 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
14+96 165 pá 22.12. 22:4823.12. 5:39 8351*MU*1
14+96 165 čt 21.12. 22:4822.12. 5:39 8351
5+94 166 st 20.12. 20:4321.12. 6:10 8351
2+92 155 út 19.12. 21:0520.12. 5:17 8351
25+97 155 po 18.12. 22:0619.12. 5:30 8351
25+97 155 ne 17.12. 22:0618.12. 5:30 8351
25+97 155 so 16.12. 22:0617.12. 5:30 8351
25+97 155 pá 15.12. 22:0616.12. 5:30 8351
15+95 166 čt 14.12. 23:5015.12. 5:30 8351*Z1
13 107 čt 14.12. 6:1814.12. 10:50 8351*MU
13 107 st 13.12. 6:1813.12. 21:20 8351
13 107 po 4.12. 6:174.12. 21:19 8351
2+92 155 st 29.11. 21:0429.11. 23:45 8351*MU
2+92 155 út 28.11. 21:0429.11. 5:17 8351
5+94 165 po 27.11. 20:2428.11. 5:40 8351
15+95 164 ne 26.11. 20:3027.11. 4:31 8351
15+95 164 so 25.11. 20:3026.11. 4:31 8351
15+95 165 pá 24.11. 21:0125.11. 5:00 8351
15+95 166 čt 23.11. 21:3924.11. 5:30 8351
5+94 165 st 22.11. 20:2423.11. 5:40 8351
2+92 155 út 21.11. 21:0422.11. 5:17 8351
25+97 155 po 20.11. 22:0621.11. 5:30 8351
15+95 166 ne 19.11. 21:3920.11. 5:30 8351
19+95 167 so 18.11. 22:1919.11. 5:00 8351
5+94 166 pá 17.11. 20:4318.11. 6:10 8351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = vykolejení ve smyčce Sídliště Petřiny
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.