Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 924 809 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 155 čt 25.3. 19:4226.3. 4:59 8351
94 101 st 24.3. 21:1325.3. 5:34 8351
13+97 165 út 23.3. 18:4524.3. 5:31 8351*Z
13+95 156 út 23.3. 10:0023.3. 18:45 8351*Z1
13+99 168 čt 18.3. 7:4219.3. 4:47 8351
5+95 155 út 16.3. 19:4217.3. 4:59 8351
13+97 165 po 15.3. 6:5216.3. 5:31 8351
5+95 154 so 13.3. 19:4214.3. 4:29 8351
13+95 156 pá 12.3. 6:4213.3. 5:29 8351
5+95 154 st 10.3. 19:2711.3. 4:29 8351
2+91 153 út 9.3. 4:2210.3. 5:00 8351
5+95 155 ne 7.3. 19:578.3. 4:59 8351
5+95 155 so 6.3. 19:577.3. 4:59 8351
13+94 162 pá 5.3. 7:326.3. 5:34 8351
5+95 154 st 3.3. 19:274.3. 4:29 8351
94 101 út 2.3. 21:133.3. 5:34 8351
13+95 156 po 1.3. 6:522.3. 5:29 8351
5+95 155 so 27.2. 19:5728.2. 4:59 8351
21+92 155 pá 26.2. 5:1627.2. 6:07 8351
13+97 164 čt 25.2. 7:3225.2. 16:00 8351*MU
93+95 131 út 23.2. 22:1224.2. 4:29 8351
5+95 155 po 22.2. 19:4523.2. 4:59 8351
13+95 156 ne 21.2. 9:2822.2. 5:29 8351
21+92 155 čt 18.2. 5:1619.2. 6:07 8351
13+97 164 út 16.2. 7:3217.2. 5:02 8351
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9265
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.