Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8351

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 830 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27+95 552 pá 19.4. 20:4020.4. 2:00 8351*MU*1
27+95 551 pá 19.4. 2:0019.4. 4:44 8351*Z
27+95 551 čt 18.4. 20:2619.4. 1:30 8351*MU
17+95 552 st 17.4. 21:4418.4. 5:41 8351
7+99 564 út 16.4. 21:5817.4. 5:00 8351
2+91 551 po 15.4. 19:0016.4. 4:48 8351
17+95 552 ne 14.4. 22:1415.4. 5:41 8351
25+97 561 so 13.4. 22:0914.4. 4:51 8351
17+95 553 pá 12.4. 22:0413.4. 5:41 8351
22 518 pá 12.4. 4:0512.4. 18:30 8351+8561
22 525 čt 11.4. 5:5211.4. 20:20 8351+8561
 5  515 st 10.4. 15:5110.4. 18:39 8351+8561
 5  515 st 10.4. 4:4510.4. 9:59 8351+8561
26 506 út 9.4. 5:079.4. 20:55 8351+8561
22 530 po 8.4. 6:168.4. 20:26 8351+8561
25+92 552 so 6.4. 21:257.4. 5:17 8351
2+91 551 pá 5.4. 19:006.4. 4:33 8351
7+99 564 čt 4.4. 21:585.4. 5:00 8351
 4  504 čt 4.4. 14:094.4. 19:32 8166+8351
 4  511 čt 4.4. 6:444.4. 10:23 8166+8351
14+95 557 st 3.4. 21:114.4. 4:39 8351
14+95 557 út 2.4. 21:113.4. 4:39 8351
14+95 557 po 1.4. 21:112.4. 4:39 8351
7+99 564 ne 31.3. 20:151.4. 5:00 8351
5+95 558 so 30.3. 21:1931.3. 4:04 8351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada na sběrači u Divadla na Fidlovačce ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.