Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8351

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 985 304 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 127 dnes 4:2928.6. 18:47 8351+8368
26 106 po 27.6. 4:4327.6. 23:43 8351+8368
 6  110 pá 24.6. 5:1324.6. 19:05 8351+8368
22 107 čt 23.6. 5:4623.6. 20:26 8351+8368
15 102 st 22.6. 4:5522.6. 20:07 8351+8368
22 119 út 21.6. 4:5121.6. 19:32 8351+8368
16 111 po 20.6. 6:0420.6. 18:45 8351+8368
22 123 st 15.6. 5:1615.6. 20:03 8351+8368
22 127 út 14.6. 4:2914.6. 18:47 8351+8368
 7  108 po 13.6. 7:0514.6. 0:43 8351+8368
19+95 166 čt 9.6. 23:2910.6. 3:20 8351*MU
18+95 166 st 8.6. 22:579.6. 4:59 8351
7+95 151 út 7.6. 20:518.6. 5:29 8351
sjHL 101 po 6.6. 21:547.6. 6:00 8351
7+95 151 ne 5.6. 21:086.6. 5:29 8351
sjHL 101 so 4.6. 21:545.6. 6:00 8351
sjHL 101 pá 3.6. 21:544.6. 6:00 8351
7+95 151 čt 2.6. 20:513.6. 5:29 8351
7+99 162 st 1.6. 20:062.6. 5:04 8351
sjHL 101 út 31.5. 21:541.6. 6:00 8351
7+95 151 po 30.5. 20:5131.5. 5:29 8351
7+99 162 ne 29.5. 20:3630.5. 5:04 8351
7+99 163 so 28.5. 23:0829.5. 5:34 8351
18+95 166 pá 27.5. 22:5728.5. 4:59 8351
18+95 166 čt 26.5. 22:5727.5. 4:59 8351
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.