Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8351

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 12. 2002

Výrobní číslo: 156258

Původní evidenční číslo: 6579

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 791 455 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 109 čt 7.6. 6:067.6. 17:20 8351+8353*MU
24 113 st 6.6. 6:246.6. 19:49 8351+8353
24 102 út 5.6. 6:485.6. 20:09 8351+8353
24 114 po 4.6. 6:324.6. 18:02 8351+8353
24 109 pá 1.6. 6:061.6. 19:19 8351+8353
24 109 čt 31.5. 6:0631.5. 19:19 8351+8353
24 109 st 30.5. 6:0630.5. 19:19 8351+8353
15 104 út 29.5. 5:4229.5. 19:16 8351+8353
 7  101 po 28.5. 5:0028.5. 22:25 8351+8353
 7  104 pá 25.5. 5:1725.5. 21:06 8351+8353
 7  108 čt 24.5. 5:4124.5. 21:54 8351+8353
 7  104 st 23.5. 5:1723.5. 21:06 8351+8353
 7  113 út 22.5. 6:2822.5. 20:26 8351+8353
15 112 po 21.5. 6:1221.5. 22:09 8351+8353
 7  113 pá 18.5. 6:2818.5. 20:26 8351+8353
24 113 čt 17.5. 6:2417.5. 19:49 8351+8353
24 101 st 16.5. 6:4016.5. 19:59 8351+8353
15 104 út 15.5. 5:4215.5. 19:16 8351+8353
15 108 po 14.5. 5:5914.5. 21:40 8351+8353
15 104 pá 11.5. 5:4211.5. 19:16 8351+8353
24 109 čt 10.5. 6:0610.5. 19:19 8351+8353
24 102 st 9.5. 6:489.5. 20:09 8351+8353
15 112 čt 3.5. 6:123.5. 22:09 8351+8353
24 114 st 2.5. 6:322.5. 18:02 8351+8353
24 109 po 30.4. 6:0630.4. 19:19 8351+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.