Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8347

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 11. 2002

Výrobní číslo: 157143

Původní evidenční číslo: 6639

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 978 702 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 pá 15.1. 4:2115.1. 22:50 8327+8347
25 711 čt 14.1. 4:3814.1. 20:39 8327+8347
25 711 st 13.1. 4:3813.1. 20:39 8327+8347
25 711 út 12.1. 4:3812.1. 20:39 8327+8347
18 709 po 11.1. 4:3711.1. 21:23 8327+8347
20 702 pá 8.1. 5:458.1. 20:57 8327+8347
18 709 čt 7.1. 4:377.1. 21:23 8327+8347
18 709 st 6.1. 4:376.1. 21:23 8327+8347
20 711 út 5.1. 4:325.1. 20:03 8327+8347
 1  705 po 4.1. 4:224.1. 21:21 8327+8347
1+96 762 pá 1.1. 1:301.1. 7:39 8327+8347*Z
Rok 2020
25 711 čt 31.12. 4:3831.12. 20:41 8327+8347
 1  705 st 30.12. 4:2230.12. 6:45 8327+8347*MU*1
20 713 út 29.12. 5:1029.12. 22:43 8327+8347
 1  705 po 28.12. 4:2228.12. 15:40 8327+8347*MU
 1  705 st 23.12. 4:2223.12. 11:05 8327+8347*MU
 2  706 út 22.12. 4:3322.12. 22:32 8327+8347
 2  710 po 21.12. 5:1121.12. 21:24 8327+8347
 2  710 pá 18.12. 5:1118.12. 21:24 8327+8347
 1  705 čt 17.12. 4:2217.12. 21:21 8327+8347
22 731 st 16.12. 5:3916.12. 22:56 8327+8347
20 702 út 15.12. 5:4515.12. 20:57 8327+8347
 2  710 po 14.12. 5:1114.12. 21:24 8327+8347
22 712 pá 11.12. 4:5111.12. 22:49 8327+8347
 1  705 čt 10.12. 4:2210.12. 21:21 8327+8347
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8326+8333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada topení

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.