Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8347

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 11. 2002

Výrobní číslo: 157143

Původní evidenční číslo: 6639

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 897 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 711 st 26.6. 6:3026.6. 19:11 8347+8327
25 708 út 25.6. 5:4025.6. 19:55 8347+8327
 8  710 po 24.6. 5:5624.6. 20:08 8347+8327
2+91 754 ne 23.6. 6:4824.6. 4:40 8347
 2  708 so 22.6. 5:2822.6. 16:00 8347*MU
 2  702 pá 21.6. 5:0921.6. 19:11 8347
 8  712 čt 20.6. 6:1320.6. 18:17 8327+8347
7+91 755 st 19.6. 20:3120.6. 5:10 8347
20 705 st 19.6. 5:4719.6. 18:23 8370+8347
20 715 út 18.6. 15:2719.6. 0:24 8370+8347
22 727 út 18.6. 6:2818.6. 9:24 8370+8347
20 711 po 17.6. 6:3017.6. 19:11 8370+8347
 8  710 pá 14.6. 5:5614.6. 20:08 8370+8347
25+97 763 čt 13.6. 21:3114.6. 4:49 8347
25 705 čt 13.6. 13:5013.6. 19:33 8370+8347
26 714 čt 13.6. 7:1113.6. 10:08 8370+8347
14+96 766 st 12.6. 20:0413.6. 5:42 8347
14+96 766 út 11.6. 20:0412.6. 5:42 8347
 8  712 út 11.6. 6:1311.6. 18:17 8347+8335
14+96 764 po 10.6. 21:2811.6. 4:46 8347
20 711 po 10.6. 6:3010.6. 19:11 8347+8335
sjVO 701 po 10.6. 2:4310.6. 4:54 8347
 2  704 ne 9.6. 6:4810.6. 0:58 8347
7+91 756 pá 7.6. 21:128.6. 5:39 8347
sjVO 701 pá 7.6. 2:437.6. 4:54 8347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.