Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8347

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 11. 2002

Výrobní číslo: 157143

Původní evidenční číslo: 6639

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 666 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 716 pá 6.4. 5:326.4. 13:15 8361+8347*MU
26 717 čt 5.4. 15:425.4. 21:41 8361+8347
26 717 čt 5.4. 6:245.4. 9:19 8361+8347
20 711 st 4.4. 5:444.4. 18:30 8361+8347
 8  710 út 3.4. 6:114.4. 0:55 8361+8347
25+97 763 po 2.4. 21:323.4. 4:47 8347
26+97 765 ne 1.4. 22:322.4. 5:44 8347
26+97 765 so 31.3. 22:321.4. 5:14 8347
20+91 759 pá 30.3. 22:3931.3. 4:28 8347
14+96 765 čt 29.3. 22:4230.3. 4:52 8347
25 715 čt 29.3. 4:4129.3. 18:42 8347+8341
 8  710 st 28.3. 6:1129.3. 0:55 8347+8341
26+91 754 út 27.3. 21:2328.3. 4:40 8347
 8  707 út 27.3. 5:3927.3. 18:27 8347+8362
22 729 po 26.3. 14:4026.3. 22:48 8347+8362
20 706 po 26.3. 5:1126.3. 9:26 8347+8362
26 712 pá 23.3. 15:0223.3. 21:08 8347+8362
 1  704 pá 23.3. 6:4723.3. 9:45 8347+8362
sjVO 701 pá 23.3. 2:3023.3. 4:54 8347
 2  704 čt 22.3. 13:5222.3. 19:20 8347
 2  704 čt 22.3. 5:2122.3. 10:40 8347
 2  707 st 21.3. 5:4022.3. 0:20 8347
 2  704 út 20.3. 13:5220.3. 19:20 8347
 2  709 út 20.3. 6:4220.3. 10:00 8347
 2  702 po 19.3. 5:0919.3. 19:10 8347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.