Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8347

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 23. 11. 2002

Výrobní číslo: 157143

Původní evidenční číslo: 6639

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 233 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 710 po 18.11. 4:4218.11. 20:22 8347+8342
36 706 so 16.11. 16:2716.11. 19:37 8347+8342
36 701 so 16.11. 11:0416.11. 14:15 8347+8342
18 704 pá 15.11. 4:3615.11. 23:28 8347+8342
22 710 čt 14.11. 4:0415.11. 0:33 8347+8342
 8  706 st 13.11. 14:4513.11. 23:39 8347+8342
22 729 st 13.11. 4:5113.11. 10:19 8347+8342
18 704 út 12.11. 4:3612.11. 23:28 8347+8342
22 729 po 11.11. 14:4011.11. 22:50 8347+8342
20 705 po 11.11. 5:2511.11. 9:55 8347+8342
18 706 pá 8.11. 4:368.11. 23:08 8347+8342
25 712 čt 7.11. 6:097.11. 23:08 8347+8342
2+91 754 st 6.11. 5:517.11. 4:42 8347
2+91 754 út 5.11. 5:516.11. 4:42 8347
2+91 754 po 4.11. 5:515.11. 4:42 8347
sjVO 701 po 4.11. 2:434.11. 4:54 8347
13+97 765 so 2.11. 21:203.11. 5:46 8347*Z
13+97 765 so 2.11. 18:592.11. 20:40 8347*MU
14+96 765 pá 1.11. 20:472.11. 4:53 8347
20 712 pá 1.11. 4:311.11. 19:50 8365+8347
25 712 čt 31.10. 6:0931.10. 23:08 8365+8347
sjVO 701 čt 31.10. 2:4331.10. 4:54 8347
 2  701 st 30.10. 5:5530.10. 19:34 8347
sjVO 701 st 30.10. 2:4330.10. 4:54 8347
 2  702 út 29.10. 4:5030.10. 1:11 8347
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8383
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.