Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8344

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 10. 2002

Výrobní číslo: 158883

Původní evidenční číslo: 6744

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 923 048 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  709 čt 26.11. 5:1126.11. 21:24 8344
20 712 pá 20.11. 5:1020.11. 13:50 8344+8323*MU
20 712 čt 19.11. 5:1019.11. 22:43 8344+8323
 1  705 st 18.11. 4:2218.11. 21:21 8344+8323
22 712 po 16.11. 4:5116.11. 22:49 8344+8323
25 711 čt 12.11. 4:3812.11. 20:39 8344+8323
22 712 st 11.11. 4:5111.11. 22:49 8344+8323
 1  705 út 10.11. 4:2210.11. 21:21 8344+8323
 1  705 po 9.11. 4:229.11. 21:21 8344+8323
20 712 pá 6.11. 5:106.11. 22:43 8344+8323
25 710 čt 5.11. 4:215.11. 22:47 8344+8323
 1  705 st 4.11. 4:224.11. 21:21 8344+8323
 1  701 út 3.11. 5:323.11. 20:54 8344+8323
22 712 po 2.11. 4:512.11. 22:49 8344+8323
25 716 pá 30.10. 4:0130.10. 10:02 8344+8323
22 725 čt 29.10. 5:0830.10. 1:15 8344+8323
25 713 út 27.10. 4:4327.10. 21:09 8344+8323
22 737 po 26.10. 6:0926.10. 9:55 8344+8323
 1  701 pá 23.10. 5:3223.10. 20:51 8344+8323
22 707 čt 22.10. 4:2522.10. 19:43 8344+8323
22 740 st 21.10. 5:3721.10. 9:15 8344+8323
26 719 út 20.10. 4:2420.10. 10:19 8344+8323
25 705 po 19.10. 5:4320.10. 0:42 8344+8323
20 705 pá 16.10. 4:3516.10. 23:39 8344+8323
25 713 čt 15.10. 4:4315.10. 21:09 8344+8323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.