Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8344

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 10. 2002

Výrobní číslo: 158883

Původní evidenční číslo: 6744

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 806 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  704 út 24.4. 14:0624.4. 18:55 8344+8325
25 705 út 24.4. 5:0224.4. 10:42 8344+8325
25 710 po 23.4. 14:3124.4. 1:02 8344+8325
26 712 po 23.4. 7:1223.4. 10:09 8344+8325
14+96 766 ne 22.4. 21:3123.4. 5:41 8344
13+91 755 so 21.4. 20:5922.4. 5:09 8344
20+91 759 pá 20.4. 22:0721.4. 4:28 8344
 8  703 pá 20.4. 4:4720.4. 19:55 8402+8344
20 704 čt 19.4. 17:3020.4. 0:33 8402+8344*Z
22 734 čt 19.4. 6:5319.4. 9:47 8402+8344
14+96 765 st 18.4. 22:4719.4. 5:12 8344
 2  702 st 18.4. 5:0918.4. 19:10 8344
 2  709 út 17.4. 14:3218.4. 0:50 8344
 2  709 út 17.4. 6:4217.4. 10:00 8344
 2  702 po 16.4. 5:0916.4. 19:10 8344
20+91 759 so 14.4. 22:3915.4. 4:28 8344
13+97 768 pá 13.4. 18:4614.4. 4:54 8344
20 711 pá 13.4. 5:4413.4. 18:30 8344+8401
20 702 čt 12.4. 4:3012.4. 21:26 8344+8401
22 727 st 11.4. 14:2412.4. 0:52 8344+8401
25 710 st 11.4. 6:3111.4. 10:02 8344+8401
sjVO 701 st 11.4. 2:3011.4. 4:54 8344
 2  713 út 10.4. 4:3211.4. 1:10 8344
 2  708 po 9.4. 5:5110.4. 0:30 8344
25+97 763 ne 8.4. 21:329.4. 4:47 8344
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8338+8326

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.