Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8344

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 10. 2002

Výrobní číslo: 158883

Původní evidenční číslo: 6744

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 943 133 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30+97 762 čt 4.3. 5:115.3. 5:52 8344
32 702 st 3.3. 5:583.3. 22:54 8344
30 705 út 2.3. 5:202.3. 20:25 8344
32 701 po 1.3. 4:301.3. 20:23 8344
30 704 ne 28.2. 7:5428.2. 19:55 8344
14+96 764 pá 26.2. 20:1627.2. 5:39 8344
32+91 754 čt 25.2. 5:4126.2. 5:12 8344
32 701 út 23.2. 4:3023.2. 20:23 8344
32 706 po 22.2. 5:2222.2. 22:22 8344
14+96 764 so 20.2. 20:1221.2. 5:39 8344
32+91 753 pá 19.2. 4:2320.2. 4:39 8344
30+97 762 st 17.2. 5:1118.2. 5:52 8344
32 701 út 16.2. 4:3016.2. 20:23 8344
Zvl 772 po 15.2. 20:3015.2. 23:00 8344*1
14+96 764 ne 14.2. 20:1215.2. 5:39 8344
96 703 so 13.2. 22:4014.2. 5:10 8344
32+91 754 pá 12.2. 5:4113.2. 5:12 8344
30 701 čt 11.2. 4:5311.2. 20:55 8344
30 705 st 10.2. 5:2010.2. 20:25 8344
14+96 764 po 8.2. 20:169.2. 5:39 8344
sjVO 701 ne 7.2. 20:458.2. 5:09 8344
sjVO 701 so 6.2. 20:457.2. 5:09 8344
14+96 764 pá 5.2. 20:166.2. 5:39 8344
30+97 761 čt 4.2. 20:505.2. 5:22 8344
32+91 753 st 3.2. 4:234.2. 4:39 8344
*1 = krycí vlak při vlečení vadného vlaku 9060

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.