Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8344

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 10. 2002

Výrobní číslo: 158883

Původní evidenční číslo: 6744

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 118 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 766 st 1.4. 21:242.4. 5:42 8344
26+91 754 st 1.4. 1:201.4. 4:39 8344*Z
 2  705 st 25.3. 5:0625.3. 10:30 8344
 2  704 út 24.3. 5:1724.3. 21:24 8344
18 705 so 21.3. 4:3622.3. 1:07 8344+8343
25 714 pá 20.3. 14:5320.3. 22:57 8344+8343
25 714 pá 20.3. 6:0920.3. 9:18 8344+8343
20 712 čt 19.3. 15:2319.3. 20:03 8344+8343
22 729 čt 19.3. 4:5119.3. 10:18 8344+8343
26 708 st 18.3. 6:1118.3. 23:41 8344+8343
2+91 754 út 17.3. 5:3718.3. 4:39 8344
 2  708 po 16.3. 6:4116.3. 10:01 8344
13+97 764 út 10.3. 19:5311.3. 5:18 8344
7+91 755 po 9.3. 20:3110.3. 5:14 8344
14+96 765 ne 8.3. 21:079.3. 5:13 8344
13+97 769 so 7.3. 19:468.3. 4:52 8344
13+97 769 pá 6.3. 19:597.3. 4:52 8344
15+92 754 čt 5.3. 21:246.3. 5:12 8344
15+92 754 st 4.3. 21:245.3. 5:12 8344
14+96 765 út 3.3. 22:444.3. 5:13 8344
14+96 765 ne 1.3. 21:072.3. 5:13 8344
15+92 754 so 29.2. 19:061.3. 5:12 8344
13+97 768 pá 28.2. 21:0829.2. 5:17 8344
15+92 754 čt 27.2. 21:2428.2. 5:11 8344
13+97 765 st 26.2. 18:5027.2. 5:46 8344
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.