Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8343

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 30. 9. 2002

Výrobní číslo: 156189

Původní evidenční číslo: 6545

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Zkušební instalace kontaktních lišt proti sevření

Najeto: cca 872 106 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  708 pá 15.11. 14:3115.11. 20:09 8343
 2  708 pá 15.11. 6:4115.11. 10:01 8343
17+93 764 čt 14.11. 22:0515.11. 5:02 8343
25 705 čt 14.11. 13:5014.11. 19:32 8344+8343
25 710 čt 14.11. 6:3114.11. 10:03 8344+8343
7+91 755 st 13.11. 20:3114.11. 5:09 8343
20 711 st 13.11. 5:4713.11. 18:31 8343+8340
22 714 út 12.11. 5:3612.11. 19:38 8343+8340
22 734 po 11.11. 15:2011.11. 23:41 8343+8340
18 702 po 11.11. 6:2011.11. 10:05 8343+8340*MU
sjVO 701 po 11.11. 2:4311.11. 4:54 8343
 2  705 ne 10.11. 5:2811.11. 1:11 8343
2+91 759 pá 8.11. 4:329.11. 4:45 8343
 2  706 čt 7.11. 5:207.11. 19:41 8343
 2  703 st 6.11. 5:216.11. 20:10 8343
20 711 út 5.11. 5:475.11. 18:51 8343+8330
26 710 po 4.11. 4:434.11. 20:22 8343+8330
26 504 ne 3.11. 21:103.11. 22:41 8343+8330*Z
13+97 768 so 2.11. 18:443.11. 5:17 8343
7+91 756 pá 1.11. 21:142.11. 5:42 8343
 1  704 pá 1.11. 14:061.11. 18:56 8340+8343
22 727 pá 1.11. 6:281.11. 9:23 8340+8343
17+93 764 čt 31.10. 21:421.11. 5:02 8343
22 714 čt 31.10. 5:3631.10. 8:50 8366+8343*MU
25 709 st 30.10. 5:5230.10. 22:24 8366+8343
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8405+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.