Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8341

Evidované reklamní polepy:
Notebooky Lenovo (od 5. 7. 2010 do 18. 1. 2011)
Hornbach (od 14. 12. 2007 do 19. 1. 2010)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 25. 9. 2002

Výrobní číslo: 160444

Původní evidenční číslo: 6785

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 út 24.4. 6:2424.4. 9:19 8346+8341
 2  704 po 23.4. 13:5223.4. 19:20 8341
 2  709 po 23.4. 6:4223.4. 10:00 8341
 2  707 ne 22.4. 5:4923.4. 0:00 8341
 2  704 so 21.4. 5:2922.4. 0:50 8341
 2  709 pá 20.4. 14:3221.4. 0:50 8341
 2  704 pá 20.4. 5:2120.4. 10:40 8341
 2  702 čt 19.4. 5:0919.4. 19:10 8341
 2  713 st 18.4. 4:3219.4. 1:10 8341
 2  708 út 17.4. 5:5118.4. 0:30 8341
 2  704 po 16.4. 13:5216.4. 19:20 8341
 2  704 po 16.4. 5:2116.4. 10:40 8341
 2  704 ne 15.4. 7:0116.4. 0:50 8341
14+96 764 pá 13.4. 20:4914.4. 4:20 8341
 1  704 pá 13.4. 14:0613.4. 18:55 8341+8371
25 708 pá 13.4. 5:4113.4. 8:05 8341+8371*MU
25 705 čt 12.4. 13:5112.4. 19:32 8341+8371
25 710 čt 12.4. 6:3112.4. 10:02 8341+8371
sjVO 701 čt 12.4. 2:3012.4. 4:54 8341
 2  708 st 11.4. 5:5112.4. 0:30 8341
26+91 754 út 10.4. 21:2311.4. 4:40 8341
 1  704 út 10.4. 14:0610.4. 18:55 8341+8400
 1  708 út 10.4. 4:0110.4. 10:25 8341+8400
20 706 po 9.4. 15:3710.4. 0:52 8341+8400
 1  708 po 9.4. 4:019.4. 10:25 8341+8400
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.