Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8339

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 9. 2002

Výrobní číslo: 152867

Původní evidenční číslo: 6257

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 800 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2 701 so 20.1. 6:2920.1. 21:53 8339
2 711 pá 19.1. 4:3219.1. 20:38 8339
2 708 čt 18.1. 14:3219.1. 0:20 8339
2 708 čt 18.1. 6:4218.1. 10:00 8339
2 707 st 17.1. 5:5117.1. 19:53 8339
26+91 754 út 16.1. 21:1517.1. 4:40 8339
8 705 út 16.1. 14:3716.1. 19:17 8339+8323
1+10 722 út 16.1. 6:5816.1. 10:16 8339+8323
25 710 po 15.1. 14:3115.1. 15:30 8339+8323*MU
22 734 po 15.1. 6:5315.1. 9:47 8339+8323
25+97 763 ne 14.1. 21:5915.1. 4:47 8339
11+96 768 so 13.1. 19:2914.1. 5:11 8339
26+91 754 pá 12.1. 22:0013.1. 4:45 8339
7+91 756 čt 11.1. 22:1012.1. 5:41 8339
14+96 764 st 10.1. 20:2511.1. 4:45 8339
13+91 755 út 9.1. 20:5910.1. 5:10 8339
26+97 765 po 8.1. 20:139.1. 5:44 8339
26+97 764 ne 7.1. 22:008.1. 5:14 8339
26+97 764 so 6.1. 22:007.1. 4:49 8339
13+97 768 pá 5.1. 20:496.1. 4:54 8339
14+96 764 čt 4.1. 20:255.1. 4:45 8339
13+91 755 st 3.1. 20:594.1. 5:10 8339
13+91 755 út 2.1. 20:593.1. 5:10 8339
13+91 755 po 1.1. 20:572.1. 5:10 8339
Rok 2017
6+97 760 so 30.12. 20:0831.12. 5:44 8339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.