Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8339

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 9. 2002

Vyřazení: 20. 4. 2018

Výrobní číslo: 152867

Původní evidenční číslo: 6257

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 810 946 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
25 712 pá 20.4. 6:1020.4. 22:57 8339+8335*MU*1
 8  701 čt 19.4. 14:4719.4. 23:59 8339+8335
26 717 čt 19.4. 6:2419.4. 9:19 8339+8335
 8  707 st 18.4. 5:3918.4. 18:27 8339+8335
25 712 út 17.4. 6:1017.4. 22:57 8339+8335
25 705 po 16.4. 13:5116.4. 19:32 8339+8335
 1  704 po 16.4. 6:4716.4. 9:45 8339+8335
14+96 765 ne 15.4. 22:4716.4. 5:12 8339
13+97 768 so 14.4. 7:1915.4. 5:14 8339
 2  709 pá 13.4. 14:3214.4. 0:50 8339
 2  709 pá 13.4. 6:4213.4. 10:00 8339
14+96 765 čt 12.4. 22:4713.4. 5:12 8339
20 711 čt 12.4. 5:4412.4. 18:30 8324+8339
25 705 st 11.4. 13:5111.4. 19:32 8324+8339
 1  708 st 11.4. 4:0111.4. 10:25 8324+8339
 8  710 út 10.4. 6:1111.4. 0:55 8324+8339
25+97 763 po 9.4. 21:3110.4. 4:47 8339
 1  704 po 9.4. 14:069.4. 18:55 8324+8339
26 717 po 9.4. 6:249.4. 9:19 8324+8339
22 729 pá 6.4. 14:406.4. 22:48 8324+8339
 2  704 pá 6.4. 5:216.4. 10:40 8339
 2  709 čt 5.4. 14:326.4. 0:50 8339
 2  709 čt 5.4. 6:425.4. 10:00 8339
 2  709 út 3.4. 14:324.4. 0:50 8339
 2  709 út 3.4. 6:423.4. 10:00 8339
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda 22:45 - najetí 8339+8335 do 8620 za zastávkou Nad Džbánem ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.