Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 862 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  803 pá 3.4. 4:324.4. 0:05 8320+8322
 9  829 čt 2.4. 15:253.4. 0:56 8320+8322
 9  823 čt 2.4. 4:312.4. 9:25 8320+8322
 9  829 st 1.4. 15:252.4. 0:56 8320+8322
 9  823 st 1.4. 7:001.4. 9:25 8320+8322*Z
24 807 út 31.3. 6:0231.3. 20:05 8320+8322
24 806 po 30.3. 5:5230.3. 19:55 8320+8322
 9  806 pá 27.3. 5:3827.3. 20:27 8320+8322
 9  804 čt 26.3. 5:2926.3. 23:08 8320+8322
 8  807 st 25.3. 6:0425.3. 23:07 8320+8322
24 814 út 24.3. 6:1424.3. 20:08 8320+8322
 8  804 po 23.3. 6:3023.3. 22:38 8320+8322*Z1
24 819 pá 20.3. 5:2020.3. 19:26 8320+8322
11 801 čt 19.3. 5:2219.3. 20:02 8320+8322
 5  811 st 18.3. 5:5918.3. 21:09 8320+8322
11 812 út 17.3. 6:4317.3. 15:20 8320+8322*MU
15+98 852 po 16.3. 21:1817.3. 5:00 8322
 6  816 po 16.3. 5:2416.3. 18:22 8321+8322
 8  804 so 14.3. 5:3415.3. 1:23 8321+8322
11 803 pá 13.3. 5:0814.3. 0:51 8321+8322
11 807 čt 12.3. 5:4512.3. 21:21 8321+8322
 1  806 st 11.3. 6:2811.3. 19:41 8321+8322
24 804 út 10.3. 6:0410.3. 19:36 8321+8322
13+97 866 po 9.3. 22:4910.3. 4:27 8322
 9  806 po 9.3. 6:279.3. 8:59 8321+8322
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.