Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 199 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  806 dnes 4:3627.2. 18:19 8322+8231
14 817 po 26.2. 15:1126.2. 23:30 8322+8231
 7  807 pá 23.2. 14:4523.2. 21:08 8322+8231
 9  815 pá 23.2. 7:2323.2. 9:44 8322+8231
22 802 čt 22.2. 6:1522.2. 19:43 8322+8231
 9  809 st 21.2. 15:2921.2. 19:56 8322+8231
 8  807 st 21.2. 6:4621.2. 9:30 8322+8231
2+92 854 út 20.2. 20:2521.2. 4:58 8322
sjZI 888 út 20.2. 10:0020.2. 11:00 8322
25+97 857 po 19.2. 21:5020.2. 0:00 8322*MU
11 812 po 19.2. 5:5719.2. 18:54 8314+8322
31 804 so 17.2. 5:1317.2. 21:30 8322
31 801 pá 16.2. 6:1816.2. 20:22 8322
31 803 čt 15.2. 4:4115.2. 19:39 8322
31 805 st 14.2. 6:1515.2. 0:43 8322
31 803 út 13.2. 4:4113.2. 19:39 8322
31 804 po 12.2. 5:0413.2. 0:42 8322
31 804 ne 11.2. 9:1312.2. 0:43 8322
31 802 so 10.2. 5:0410.2. 21:11 8322
31 804 pá 9.2. 5:0410.2. 0:42 8322
31 804 čt 8.2. 5:049.2. 0:42 8322
31 805 st 7.2. 6:158.2. 0:43 8322
5+94 867 po 5.2. 23:386.2. 6:05 8322
15+98 854 ne 4.2. 23:195.2. 5:31 8322
15+98 854 so 3.2. 23:194.2. 5:31 8322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.