Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 008 015 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+96 866 pá 16.4. 19:1217.4. 4:50 8322
17+93 864 čt 15.4. 20:5516.4. 4:40 8322
15+98 851 st 14.4. 20:4015.4. 5:29 8322
sjHL 801 út 13.4. 22:0314.4. 5:18 8322
94 803 po 12.4. 22:2813.4. 6:01 8322
11 812 po 12.4. 6:1612.4. 20:44 8317+8322
17+93 864 ne 11.4. 20:5512.4. 4:40 8322
1+98 856 so 10.4. 20:1511.4. 4:58 8322
15+98 851 pá 9.4. 20:409.4. 22:20 8322*MU
15+98 851 čt 8.4. 20:409.4. 5:29 8322
11+96 866 st 7.4. 19:128.4. 4:50 8322
11+96 866 út 6.4. 19:127.4. 4:50 8322
25+97 863 po 5.4. 21:366.4. 4:26 8322
2+92 855 ne 4.4. 6:165.4. 5:48 8322
17+93 864 pá 2.4. 20:553.4. 4:40 8322
2+91 852 čt 1.4. 4:432.4. 5:00 8322
25 808 st 31.3. 5:1631.3. 21:07 8322+8232
 6  801 út 30.3. 4:3330.3. 22:44 8322+8232
15 807 po 29.3. 5:3229.3. 22:14 8322+8232
 1  803 pá 26.3. 5:2026.3. 19:42 8322+8232
16 802 čt 25.3. 7:0725.3. 22:30 8322+8232
14 806 st 24.3. 6:1924.3. 6:55 8322+8232*MU
16 804 út 23.3. 5:1723.3. 22:49 8322+8232
25 808 po 22.3. 5:1622.3. 21:07 8322+8232
 1  807 po 8.2. 6:028.2. 18:10 8322+8321*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.