Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 139 580 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  810 pá 24.3. 14:4824.3. 18:46 8322+8219
 4  813 pá 24.3. 6:2124.3. 10:10 8322+8219
 4  811 čt 23.3. 14:5623.3. 18:54 8322+8219
 4  813 čt 23.3. 6:2123.3. 10:10 8322+8219
 9  823 st 22.3. 5:2122.3. 7:40 8322+8219*MU
 9  820 út 21.3. 5:0621.3. 18:31 8322+8219
 4  813 po 20.3. 15:1220.3. 19:10 8322+8219
 4  810 po 20.3. 5:5120.3. 10:02 8322+8219
 4  812 pá 17.3. 15:0417.3. 19:02 8322+8219
 4  808 pá 17.3. 6:3017.3. 10:20 8322+8219
 4  809 čt 16.3. 14:4016.3. 18:38 8322+8219
 4  811 čt 16.3. 6:0316.3. 9:52 8322+8219
 4  809 st 15.3. 14:4015.3. 18:38 8322+8219
 4  812 st 15.3. 6:1415.3. 10:00 8322+8219
 4  813 út 14.3. 15:1214.3. 19:10 8322+8219
25 809 út 14.3. 4:5614.3. 7:45 8322+8219*MU
10 810 po 13.3. 5:2413.3. 18:18 8322+8219
11 802 so 11.3. 8:3011.3. 13:45 8322+8219*MU
 9  827 pá 10.3. 5:4210.3. 18:57 8322+8219
25 802 čt 9.3. 6:069.3. 23:06 8322+8219
14 818 st 8.3. 5:078.3. 22:32 8322+8219
 9  830 út 7.3. 5:577.3. 23:52 8322+8219
 9  808 po 6.3. 6:296.3. 22:12 8322+8219
 4  810 pá 3.3. 14:483.3. 18:46 8322+8219
10 805 pá 3.3. 4:403.3. 9:47 8322+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.