Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 404 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30+98 853 út 9.10. 23:3010.10. 5:31 8322*Z
29 809 út 9.10. 6:419.10. 20:42 8322+8321
30+99 855 po 8.10. 20:359.10. 5:40 8322
29 803 po 8.10. 5:578.10. 19:50 8321+8322
2+92 855 ne 7.10. 9:468.10. 4:48 8322
 1  805 pá 5.10. 4:285.10. 21:26 8321+8322
15 142 čt 4.10. 6:254.10. 21:56 8321+8322
24 841 st 3.10. 5:303.10. 20:18 8321+8322
 9  817 út 2.10. 6:122.10. 20:12 8321+8322
 9  806 po 1.10. 15:062.10. 0:26 8321+8322
 6  803 po 1.10. 5:241.10. 9:50 8321+8322
11 802 so 29.9. 4:0929.9. 22:21 8321+8322
 9  809 pá 28.9. 8:0029.9. 0:56 8321+8322*Z1
 9  804 čt 27.9. 5:2627.9. 19:32 8321+8322
 9  804 st 26.9. 5:2626.9. 19:32 8321+8322
 9  802 út 25.9. 5:2326.9. 0:16 8321+8322
15 805 po 24.9. 14:4724.9. 20:56 8321+8322
 9  806 po 24.9. 6:2724.9. 8:59 8321+8322
sjHL 801 po 24.9. 2:5824.9. 4:59 8322
2+92 855 pá 21.9. 4:3622.9. 4:53 8322
sjZI 888 pá 21.9. 0:0021.9. 0:30 8322
15 101 st 19.9. 6:1719.9. 22:24 8230+8322
26 111 út 18.9. 5:3518.9. 22:07 8230+8322
15 103 po 17.9. 6:3317.9. 20:42 8230+8322
 5  817 pá 14.9. 6:4614.9. 21:02 8230+8322
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8736+8748

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.