Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 853 ne 17.11. 21:3818.11. 5:31 8322
15+98 856 so 16.11. 22:1817.11. 4:14 8322
1+98 858 pá 15.11. 20:1016.11. 4:14 8322
25+92 851 čt 14.11. 20:2915.11. 5:48 8322
24 801 čt 14.11. 14:2214.11. 19:16 8322+8311
16 803 čt 14.11. 6:0514.11. 9:59 8322+8311
11 809 st 13.11. 4:0913.11. 19:44 8322+8311
 6  815 út 12.11. 4:3212.11. 21:59 8322+8311
 9  820 po 11.11. 6:2111.11. 20:21 8322+8311
15+98 852 ne 10.11. 21:1811.11. 5:00 8322
14+94 863 so 9.11. 21:4210.11. 4:50 8322
2+92 856 pá 8.11. 22:239.11. 5:18 8322
 1  810 pá 8.11. 5:318.11. 18:28 8322+8320
 9  831 čt 7.11. 5:018.11. 0:08 8322+8320
11 801 st 6.11. 4:296.11. 20:30 8322+8320
24 810 út 5.11. 5:405.11. 20:25 8322+8320
11 801 po 4.11. 4:294.11. 20:30 8322+8320
Zvl 822 ne 3.11. 22:304.11. 0:30 8322+8320*1
11+14 832 ne 3.11. 4:293.11. 21:06 8322+8320
 9  802 pá 1.11. 5:232.11. 0:16 8322+8320
16 816 čt 31.10. 13:3831.10. 20:04 8322+8320
24 801 čt 31.10. 5:4431.10. 10:36 8322+8320
16 816 st 30.10. 13:3830.10. 20:04 8322+8320
24 801 st 30.10. 5:4430.10. 10:36 8322+8320
13+97 866 út 29.10. 22:4930.10. 4:27 8322
*1 = náhrada provozu linky 22 po povalení na I.P.Pavlova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.