Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8322

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 26. 4. 2002

Výrobní číslo: 156268

Původní evidenční číslo: 6589

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 966 195 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 806 so 4.7. 7:114.7. 21:32 8320+8322
16 804 pá 3.7. 4:474.7. 0:47 8320+8322
 6  802 čt 2.7. 15:342.7. 22:25 8320+8322
 9  806 st 1.7. 6:031.7. 20:27 8320+8322
 6  802 út 30.6. 15:3430.6. 22:25 8320+8322
8+14 831 út 30.6. 4:3930.6. 9:50 8320+8322*MU
 6  803 ne 28.6. 6:5229.6. 0:45 8320+8322
11 804 so 27.6. 6:2227.6. 20:51 8320+8322
 9  809 pá 26.6. 5:2227.6. 0:46 8320+8322
25 806 čt 25.6. 4:5625.6. 20:53 8320+8322
 9  809 st 24.6. 5:2225.6. 0:46 8320+8322
25 808 út 23.6. 5:1623.6. 21:08 8320+8322
14 806 po 22.6. 4:3922.6. 21:07 8320+8322
25 806 ne 21.6. 4:1721.6. 22:23 8320+8322
11+14 832 so 20.6. 4:3920.6. 22:21 8320+8322
 8  811 pá 19.6. 4:1420.6. 1:03 8320+8322
 9  829 čt 18.6. 7:1019.6. 0:16 8320+8322
25+92 851 st 17.6. 20:1818.6. 5:48 8322
11 811 st 17.6. 6:1617.6. 8:30 8320+8322*MU
 8  801 út 16.6. 4:5416.6. 19:40 8320+8322
 8  806 po 15.6. 5:2916.6. 0:23 8320+8322
14 808 pá 12.6. 6:4512.6. 15:40 8320+8322*MU
sjHL 801 pá 12.6. 0:4212.6. 5:11 8322
11 803 čt 11.6. 6:5211.6. 21:20 8232+8322
3+92 855 st 10.6. 20:3011.6. 4:53 8322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.