Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 902 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 pá 24.1. 5:4924.1. 20:42 8320+8318
 9  813 čt 23.1. 15:3423.1. 19:54 8320+8318
 9  806 čt 23.1. 6:2723.1. 8:59 8320+8318
2+91 853 st 22.1. 20:4723.1. 5:00 8320
15 809 st 22.1. 14:3922.1. 18:31 8320+8227
 9  813 st 22.1. 6:4922.1. 9:19 8320+8227
 9  802 út 21.1. 12:3022.1. 0:16 8320+8227*Z
24 801 út 21.1. 5:4421.1. 10:36 8320+8227
 9  820 po 20.1. 6:2120.1. 20:21 8320+8227
14+94 863 ne 19.1. 21:0820.1. 4:50 8320
1+98 858 so 18.1. 20:1019.1. 4:14 8320
2+92 855 pá 17.1. 4:3618.1. 4:53 8320
13 812 čt 16.1. 7:1017.1. 0:27 8320
15 809 st 15.1. 14:3915.1. 18:31 8320+8216
 9  806 st 15.1. 6:2715.1. 8:59 8320+8216
15+98 853 út 14.1. 21:3815.1. 5:31 8320
24 801 út 14.1. 14:2214.1. 19:16 8304+8320
16 803 út 14.1. 6:0514.1. 9:59 8304+8320
15+98 852 po 13.1. 21:1814.1. 5:00 8320
 1  806 po 13.1. 6:2813.1. 19:41 8320+8302
15+98 853 ne 12.1. 21:3813.1. 5:31 8320
1+98 858 so 11.1. 20:1012.1. 4:14 8320
2+92 855 so 11.1. 1:3011.1. 4:53 8320*Z1
 9  813 pá 10.1. 15:3410.1. 19:54 8318+8320
 9  813 pá 10.1. 6:4910.1. 9:19 8318+8320
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8451
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.