Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 155 307 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 st 7.6. 6:028.6. 0:34 8318+8320
 9  805 út 6.6. 15:156.6. 19:40 8318+8320
 1  809 út 6.6. 7:196.6. 9:17 8318+8320
15+98 854 po 5.6. 23:246.6. 5:31 8320
 7  801 po 5.6. 5:265.6. 19:41 8318+8320
 1  802 ne 4.6. 4:524.6. 21:23 8318+8320
11 806 so 3.6. 8:014.6. 0:14 8318+8320
 9  805 pá 2.6. 15:103.6. 0:12 8318+8320
 4  809 pá 2.6. 6:562.6. 9:10 8318+8320
25 805 čt 1.6. 4:361.6. 19:08 8318+8320
 9  808 st 31.5. 6:2931.5. 22:12 8318+8320
 4  811 út 30.5. 14:5630.5. 18:54 8318+8320
 4  812 út 30.5. 6:1430.5. 10:00 8318+8320
10 815 po 29.5. 6:0029.5. 19:11 8318+8320
25 810 pá 26.5. 5:1726.5. 22:06 8318+8320
10 815 čt 25.5. 6:0025.5. 19:11 8318+8320
 9  808 st 24.5. 6:2924.5. 22:12 8318+8320
10 802 út 23.5. 6:2523.5. 19:41 8318+8320
 9  823 po 22.5. 5:2122.5. 18:41 8318+8320
 8  807 ne 21.5. 9:1821.5. 23:10 8318+8320
25 807 so 20.5. 4:3420.5. 22:39 8318+8320
 9  811 pá 19.5. 6:4120.5. 0:21 8318+8320
 9  802 čt 18.5. 6:0118.5. 21:52 8318+8320
25 802 st 17.5. 6:0617.5. 23:06 8318+8320
 9  820 út 16.5. 5:0616.5. 18:31 8318+8320


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.