Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 952 687 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  810 st 20.11. 5:3120.11. 18:28 8320+8319
 5  813 út 19.11. 5:5919.11. 20:36 8320+8302
 9  831 po 18.11. 5:0119.11. 0:08 8320+8302
11+14 831 ne 17.11. 3:5518.11. 0:51 8320+8302
14 802 so 16.11. 4:1616.11. 21:25 8320+8302
15+94 841 pá 15.11. 15:1116.11. 1:46 8320+8302
14+94 863 čt 14.11. 20:0615.11. 4:50 8320
25+92 851 st 13.11. 20:2914.11. 5:48 8320
24 801 st 13.11. 14:2213.11. 19:16 8320+8212
16 816 st 13.11. 6:4513.11. 10:39 8320+8212
 1  810 út 12.11. 5:3112.11. 18:28 8320+8212
24 809 po 11.11. 5:3011.11. 20:14 8320+8212
13+99 863 so 9.11. 22:4710.11. 4:17 8320
13+99 863 pá 8.11. 22:479.11. 4:17 8320
 1  810 pá 8.11. 5:318.11. 18:28 8322+8320
 9  831 čt 7.11. 5:018.11. 0:08 8322+8320
11 801 st 6.11. 4:296.11. 20:30 8322+8320
24 810 út 5.11. 5:405.11. 20:25 8322+8320
11 801 po 4.11. 4:294.11. 20:30 8322+8320
Zvl 822 ne 3.11. 22:304.11. 0:30 8322+8320*1
11+14 832 ne 3.11. 4:293.11. 21:06 8322+8320
 9  802 pá 1.11. 5:232.11. 0:16 8322+8320
16 816 čt 31.10. 13:3831.10. 20:04 8322+8320
24 801 čt 31.10. 5:4431.10. 10:36 8322+8320
16 816 st 30.10. 13:3830.10. 20:04 8322+8320
*1 = náhrada provozu linky 22 po povalení na I.P.Pavlova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.