Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 879 513 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  103 čt 18.10. 5:4718.10. 22:15 8320+8319
26 106 st 17.10. 4:5617.10. 21:08 8320+8319
26 106 út 16.10. 4:5616.10. 21:08 8320+8319
 6  109 po 15.10. 6:3415.10. 22:21 8319+8320
11 105 pá 12.10. 5:3812.10. 19:03 8319+8320
 5  841 čt 11.10. 15:4511.10. 20:32 8319+8320*Z
 9  804 čt 11.10. 5:0711.10. 9:52 8319+8320
 9  804 st 10.10. 15:1210.10. 20:30 8319+8320
26 116 st 10.10. 6:0710.10. 12:10 8319+8320*MU
26 111 út 9.10. 5:359.10. 22:07 8319+8320
26 116 po 8.10. 6:078.10. 20:01 8319+8320
 7  105 pá 5.10. 6:215.10. 22:14 8319+8320
15 106 čt 4.10. 6:414.10. 20:08 8319+8320
 7  104 st 3.10. 6:133.10. 20:07 8319+8320
26 111 út 2.10. 5:352.10. 22:07 8319+8320
24 104 po 1.10. 6:061.10. 19:39 8319+8320
 6  141 čt 27.9. 5:3127.9. 20:13 8319+8320
 9  827 út 25.9. 4:5125.9. 18:52 8319+8320
 9  831 po 24.9. 5:0125.9. 0:08 8319+8320
15 804 ne 23.9. 9:3823.9. 21:41 8319+8320
15+98 857 pá 21.9. 21:1822.9. 3:15 8320
 9  827 pá 21.9. 4:5121.9. 18:52 8320+8321
 1  814 čt 20.9. 14:4920.9. 22:38 8320+8321
 6  803 čt 20.9. 5:2420.9. 9:50 8320+8321
 9  823 st 19.9. 6:3519.9. 20:34 8320+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.