Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 895 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 107 pá 15.2. 6:4015.2. 20:09 8322+8320
24 107 čt 14.2. 6:4014.2. 20:09 8322+8320
24 841 st 13.2. 5:3013.2. 20:18 8322+8320
 1  806 út 12.2. 4:2812.2. 19:46 8322+8320
11 803 po 11.2. 6:0111.2. 21:21 8322+8320
2+91 852 so 9.2. 19:2810.2. 5:26 8320
 9  833 pá 8.2. 7:179.2. 0:12 8322+8320
 9  813 čt 7.2. 15:347.2. 19:54 8322+8320
24 801 st 6.2. 14:226.2. 19:16 8322+8320
24 801 st 6.2. 5:446.2. 10:36 8322+8320
24 810 út 5.2. 5:405.2. 20:25 8322+8320
 6  810 po 4.2. 5:025.2. 0:43 8322+8320
 9  808 ne 3.2. 5:324.2. 0:46 8322+8320
 9  818 so 2.2. 6:372.2. 23:48 8322+8320
 9  813 pá 1.2. 15:341.2. 19:54 8322+8320
 7  104 pá 1.2. 6:131.2. 7:30 8322+8320*MU
 7  109 čt 31.1. 5:0331.1. 20:55 8322+8320
 5  105 st 30.1. 5:3030.1. 19:28 8322+8320
 5  841 út 29.1. 5:5929.1. 20:17 8322+8320
15 805 ne 27.1. 5:3827.1. 21:56 8322+8320
 9  808 so 26.1. 7:4027.1. 0:46 8322+8320
 9  833 pá 25.1. 7:1726.1. 0:12 8322+8320
2+91 852 čt 24.1. 19:1625.1. 5:26 8320
 9  822 čt 24.1. 4:3124.1. 18:35 8320+8322
 1  812 st 23.1. 5:4924.1. 0:50 8320+8322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.