Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 907 522 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+99 865 po 22.4. 20:5823.4. 5:40 8320
15+99 865 ne 21.4. 20:5822.4. 5:40 8320
7+97 868 so 20.4. 22:2521.4. 4:32 8320
15+98 852 pá 19.4. 20:5820.4. 5:00 8320
2+91 858 čt 18.4. 19:3219.4. 5:10 8320
 9  822 čt 18.4. 4:3118.4. 18:35 8320+8321
 9  811 st 17.4. 5:4818.4. 0:46 8320+8321
11 801 út 16.4. 4:2916.4. 20:30 8320+8321
11 803 po 15.4. 5:0816.4. 0:51 8320+8321
 1  808 ne 14.4. 9:4514.4. 11:55 8320+8321*MU
sjHL 801 so 13.4. 2:5813.4. 4:59 8320
 9  820 pá 12.4. 6:2112.4. 20:21 8320+8321
15+98 853 čt 11.4. 21:3812.4. 5:31 8320
 9  817 čt 11.4. 6:1211.4. 20:12 8320+8321
24 810 st 10.4. 5:4010.4. 20:25 8320+8321
 9  813 út 9.4. 15:349.4. 19:54 8320+8321
 9  806 út 9.4. 6:279.4. 8:59 8320+8321
14 812 po 8.4. 4:378.4. 20:36 8320+8321
15+98 853 so 6.4. 23:387.4. 5:29 8320
2+91 852 pá 5.4. 20:166.4. 5:26 8320
24 801 pá 5.4. 14:225.4. 19:16 8320+8321
 6  803 pá 5.4. 5:245.4. 9:50 8320+8321
 1  814 st 3.4. 14:493.4. 22:38 8320+8321
 9  806 st 3.4. 6:273.4. 8:59 8320+8321
15 141 út 2.4. 5:122.4. 22:51 8320+8321
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.