Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 048 342 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 865 st 12.5. 21:2913.5. 4:50 8320
15 809 st 12.5. 5:5412.5. 18:47 8320+8321
15 802 út 11.5. 17:4511.5. 21:26 8320+8321*Z
 1  809 po 10.5. 6:1810.5. 20:41 8320+8321
5+94 867 so 8.5. 21:099.5. 4:50 8320
2+91 852 pá 7.5. 4:438.5. 5:00 8320
25 808 čt 6.5. 5:166.5. 21:07 8320+8321
25 808 st 5.5. 5:165.5. 21:07 8320+8321
25 803 út 4.5. 4:374.5. 20:17 8320+8321
15 809 po 3.5. 5:543.5. 18:47 8320+8321
17+93 864 ne 2.5. 20:553.5. 4:40 8320
sjHL 801 so 1.5. 22:032.5. 5:18 8320
11+96 866 pá 30.4. 19:121.5. 4:50 8320
1+98 856 čt 29.4. 20:1530.4. 4:58 8320
25 808 st 28.4. 5:1628.4. 21:07 8320+8321
25 803 út 27.4. 4:3727.4. 20:17 8320+8321
 1  811 po 26.4. 4:4726.4. 23:09 8320+8321
 1  807 pá 23.4. 6:0223.4. 20:26 8320+8321
16 808 čt 22.4. 7:0722.4. 19:40 8320+8321
15 809 út 20.4. 5:5420.4. 18:47 8320+8321
 6  801 po 19.4. 4:3319.4. 22:44 8320+8321
 6  801 pá 16.4. 4:3316.4. 22:44 8320+8321
 1  807 čt 15.4. 6:0215.4. 20:26 8320+8321
14 801 st 14.4. 5:5714.4. 22:18 8320+8321
 1  803 út 13.4. 5:2013.4. 19:42 8320+8321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8234+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.