Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8320

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 2. 2002

Výrobní číslo: 156295

Původní evidenční číslo: 6613

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 016 947 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  833 po 26.10. 6:4226.10. 8:51 8319+8320
13+97 866 ne 25.10. 9:3826.10. 4:26 8320
13+97 866 čt 22.10. 20:1423.10. 4:26 8320
2+92 856 st 21.10. 22:2822.10. 5:18 8320
 8  813 st 21.10. 6:5321.10. 9:28 8236+8320
5+94 864 út 20.10. 20:2821.10. 4:50 8320
 1  813 út 20.10. 5:2120.10. 9:47 8310+8320
25 803 po 19.10. 4:3719.10. 20:33 8310+8320
 8  806 so 17.10. 4:3417.10. 23:28 8310+8320
14 806 pá 16.10. 6:4516.10. 21:16 8310+8320
13+97 866 út 13.10. 20:1414.10. 4:26 8320
2+91 853 po 12.10. 21:0813.10. 5:00 8320
13+97 867 ne 11.10. 22:2012.10. 4:56 8320
2+92 856 so 10.10. 22:2811.10. 5:18 8320
2+92 856 pá 9.10. 22:2810.10. 5:18 8320
 8  813 pá 9.10. 6:539.10. 9:28 8320+8310
sjHL 801 pá 9.10. 0:429.10. 5:18 8320
2+92 856 so 3.10. 22:284.10. 5:18 8320
5+94 864 pá 2.10. 20:283.10. 4:50 8320
15+98 853 čt 1.10. 21:582.10. 5:29 8320
11 812 čt 1.10. 6:171.10. 10:14 8320+8322
16 813 st 30.9. 5:1930.9. 20:31 8320+8322
16 801 út 29.9. 5:3829.9. 21:16 8320+8322
 1  803 pá 25.9. 5:3525.9. 19:42 8320+8322
14 806 čt 24.9. 6:4524.9. 21:16 8320+8322


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.