Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 809 po 23.7. 6:0023.7. 20:13 8318+8316
36+92 861 so 21.7. 5:2522.7. 5:48 8318
24 805 st 18.7. 6:2418.7. 19:36 8318+8240
26 715 út 17.7. 7:3017.7. 9:30 8318+8240*Z
24 809 po 16.7. 6:0016.7. 20:13 8318+8240
24 142 pá 13.7. 6:0613.7. 20:11 8318+8240
36 102 čt 12.7. 5:2412.7. 20:36 8318+8240
 7  102 st 11.7. 5:1211.7. 21:24 8318+8240
24 844 út 10.7. 6:1010.7. 20:27 8318+8240
3+6 822 po 9.7. 5:089.7. 7:22 8318+8240*MU
36+97 860 st 4.7. 22:165.7. 4:41 8318+8240
 9  816 st 4.7. 4:314.7. 20:27 8318+8240
3+6 819 út 3.7. 13:083.7. 19:51 8318+8240*Z1
3+6 803 po 2.7. 5:272.7. 11:05 8318+8240*MU
26 814 pá 29.6. 6:0729.6. 19:57 8318+8240
2+92 852 čt 28.6. 19:1629.6. 5:19 8318
2+92 851 čt 28.6. 4:3628.6. 8:45 8318*MU
 5  807 st 27.6. 5:2827.6. 22:20 8225+8318
 5  811 út 26.6. 5:5926.6. 20:44 8225+8318
 9  831 po 25.6. 5:0126.6. 0:08 8225+8318
3+6 809 ne 24.6. 4:3325.6. 0:29 8225+8318
 9  808 so 23.6. 7:4024.6. 0:46 8225+8318
 9  831 pá 22.6. 5:0123.6. 0:08 8225+8318
 9  802 čt 21.6. 5:1822.6. 0:16 8225+8318
 5  806 st 20.6. 5:1921.6. 0:47 8225+8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8557+8344
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8241+8235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.