Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 982 879 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 út 28.1. 6:2128.1. 20:21 8234+8318
2+91 853 po 27.1. 20:4728.1. 5:00 8318
 1  810 po 27.1. 5:3127.1. 18:28 8320+8318
 1  812 pá 24.1. 5:4924.1. 20:42 8320+8318
 9  813 čt 23.1. 15:3423.1. 19:54 8320+8318
 9  806 čt 23.1. 6:2723.1. 8:59 8320+8318
13+97 867 st 22.1. 7:1023.1. 4:57 8318
13+97 867 po 20.1. 7:1021.1. 4:57 8318
14+94 863 pá 17.1. 22:4818.1. 4:50 8318
24 810 pá 17.1. 5:4017.1. 12:55 8318+8241*MU
16 816 čt 16.1. 13:3816.1. 20:04 8318+8241
16 816 čt 16.1. 6:4516.1. 10:39 8318+8241
15+99 865 st 15.1. 20:5816.1. 5:42 8318
 1  810 st 15.1. 5:3115.1. 18:28 8316+8318
11 801 út 14.1. 4:2914.1. 20:30 8316+8318
 9  831 po 13.1. 5:0114.1. 0:08 8316+8318
7+91 857 so 11.1. 21:4812.1. 4:40 8318
7+91 857 pá 10.1. 22:0411.1. 4:40 8318
 9  813 pá 10.1. 15:3410.1. 19:54 8318+8320
 9  813 pá 10.1. 6:4910.1. 9:19 8318+8320
25+92 851 čt 9.1. 20:2910.1. 5:48 8318
24 801 čt 9.1. 14:229.1. 19:16 8318+8320
16 816 čt 9.1. 6:459.1. 10:39 8318+8320
15+98 853 st 8.1. 21:389.1. 5:31 8318
 9  813 st 8.1. 15:348.1. 19:54 8315+8318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.