Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2002
V provozu od: 19. 2. 2002
Vyřazení: 7. 9. 2023
Výrobní číslo: 157178
Původní evidenční číslo: 6674
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 905 074 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2023 | ||||||
2+92 | 854 | st 6.9. 20:25 | 7.9. 4:57 | 8318 | ||
25 | 805 | st 6.9. 4:54 | 6.9. 18:50 | 8318+8219 | ||
7 | 801 | út 5.9. 5:27 | 5.9. 19:41 | 8318+8219 | ||
11 | 802 | po 4.9. 4:29 | 4.9. 19:27 | 8318+8219 | ||
9 | 814 | pá 1.9. 5:52 | 1.9. 23:51 | 8318+8219 | ||
7 | 810 | čt 31.8. 13:48 | 31.8. 20:40 | 8318+8219 | ||
9 | 826 | čt 31.8. 5:25 | 31.8. 9:43 | 8318+8219 | ||
6 | 802 | st 30.8. 14:47 | 30.8. 21:17 | 8318+8219 | ||
9 | 816 | st 30.8. 6:19 | 30.8. 8:38 | 8318+8219 | ||
6 | 807 | út 29.8. 15:13 | 29.8. 19:55 | 8318+8219 | ||
11 | 810 | po 28.8. 4:50 | 28.8. 18:50 | 8318+8219*MU | ||
11 | 807 | ne 27.8. 4:50 | 28.8. 0:16 | 8318+8219 | ||
7 | 807 | čt 24.8. 4:32 | 24.8. 20:20 | 8318+8219 | ||
9 | 814 | st 23.8. 5:52 | 23.8. 23:51 | 8318+8219 | ||
9 | 816 | út 22.8. 15:04 | 23.8. 0:02 | 8318+8219 | ||
6 | 807 | út 22.8. 5:36 | 22.8. 9:29 | 8318+8219 | ||
14 | 811 | po 21.8. 5:45 | 21.8. 20:49 | 8318+8219 | ||
9 | 814 | st 16.8. 5:52 | 16.8. 10:30 | 8318+8219*MU | ||
8 | 812 | út 15.8. 14:53 | 15.8. 16:50 | 8318+8219*MU*1 | ||
25 | 813 | út 15.8. 6:26 | 15.8. 9:30 | 8318+8219 | ||
13 | 802 | st 9.8. 6:25 | 9.8. 9:10 | 8318*MU | ||
13 | 804 | út 8.8. 6:16 | 8.8. 19:36 | 8318 | ||
13 | 805 | po 7.8. 7:49 | 7.8. 21:21 | 8318 | ||
11 | 821 | pá 4.8. 15:07 | 4.8. 17:32 | 8318 | ||
13 | 802 | pá 4.8. 6:25 | 4.8. 9:58 | 8318 |