Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 938 644 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  830 po 24.6. 14:4024.6. 23:58 8319+8318*Z
15 805 ne 23.6. 5:3823.6. 21:56 8319+8318
11 802 so 22.6. 4:0922.6. 22:21 8319+8318
14 812 pá 21.6. 4:3721.6. 20:36 8319+8318
 1  812 čt 20.6. 5:4921.6. 0:50 8319+8318
 6  803 st 19.6. 15:2920.6. 0:25 8319+8318
 9  814 st 19.6. 6:4819.6. 9:29 8319+8318
11 801 út 18.6. 4:2918.6. 20:30 8319+8318
 1  802 po 17.6. 6:0218.6. 1:10 8319+8318
1+98 859 so 15.6. 19:5516.6. 5:29 8318
2+99 869 pá 14.6. 6:0715.6. 5:40 8318
25+92 851 čt 13.6. 21:3214.6. 5:48 8318
24 804 čt 13.6. 6:0413.6. 19:36 8318+8225
 9  817 st 12.6. 15:5012.6. 20:12 8318+8225*Z1
 9  329 st 12.6. 8:2512.6. 9:19 8318+8225*Z2
15 814 út 11.6. 6:3111.6. 21:56 8318+8225
2+99 863 po 10.6. 20:1811.6. 4:42 8318
24 801 po 10.6. 14:2210.6. 19:16 8317+8318
 9  813 po 10.6. 6:4910.6. 9:19 8317+8318
15 805 so 8.6. 5:588.6. 22:12 8317+8318
 9  804 pá 7.6. 5:267.6. 19:32 8317+8318
24 810 čt 6.6. 5:406.6. 20:25 8317+8318
 9  809 st 5.6. 5:376.6. 0:36 8317+8318
 9  833 út 4.6. 7:175.6. 0:12 8317+8318
 9  804 po 3.6. 5:263.6. 19:32 8317+8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8244
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8214
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9369

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.