Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 416 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 po 22.10. 11:3022.10. 20:07 8316+8318*Z
11 105 po 22.10. 7:2022.10. 9:20 8316+8318*Z1
6+68 852 čt 18.10. 22:3519.10. 5:00 8318*Z2
 5  107 pá 12.10. 5:5512.10. 12:30 8230+8318*MU
 7  109 čt 11.10. 5:0311.10. 20:55 8230+8318
 7  110 st 10.10. 4:4311.10. 1:04 8230+8318
11 105 út 9.10. 5:389.10. 19:03 8230+8318
24 841 po 8.10. 5:308.10. 20:18 8230+8318
29 806 ne 7.10. 4:307.10. 21:00 8230+8318
15 801 so 6.10. 4:586.10. 20:56 8230+8318
15 141 pá 5.10. 5:125.10. 20:41 8230+8318
 6  101 čt 4.10. 5:094.10. 20:40 8230+8318
14 104 st 3.10. 5:293.10. 10:09 8230+8318
16 103 út 2.10. 14:512.10. 20:45 8230+8318
16 116 út 2.10. 7:072.10. 10:23 8230+8318
 7  110 po 1.10. 4:431.10. 9:10 8230+8318*MU*1
 7  105 čt 27.9. 6:2127.9. 22:14 8230+8318
15 110 st 26.9. 5:5826.9. 22:07 8230+8318
24 107 út 25.9. 6:4025.9. 20:09 8230+8318
 7  101 po 24.9. 5:4124.9. 19:37 8230+8318
 7  106 pá 21.9. 13:2521.9. 20:25 8230+8318*Z3
 7  106 pá 21.9. 6:2921.9. 10:30 8230+8318*MU
15 103 čt 20.9. 6:3320.9. 20:42 8230+8318
5+94 866 út 18.9. 22:4819.9. 6:02 8318
sjZI 801 út 18.9. 3:3418.9. 4:49 8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8308
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8072+8088
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8714
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8230+8318 do 8219+8311 ve smyčce Radlická
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9056

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.