Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 050 544 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 803 po 18.1. 4:3718.1. 20:17 8317+8318
 9  818 pá 15.1. 6:1515.1. 20:27 8317+8318
14 806 čt 14.1. 6:1914.1. 21:08 8317+8318
11 808 po 11.1. 5:4411.1. 20:01 8317+8318
 8  802 so 9.1. 5:349.1. 22:09 8317+8318
 9  829 pá 8.1. 4:318.1. 22:08 8317+8318
 9  816 čt 7.1. 6:057.1. 22:56 8317+8318
11 812 út 5.1. 6:175.1. 20:39 8317+8318
Rok 2020
11 807 út 29.12. 5:3829.12. 15:35 8317+8318*MU
11 812 po 28.12. 6:1728.12. 20:39 8317+8318
11 808 st 23.12. 5:4423.12. 20:01 8317+8318
15 804 út 22.12. 4:5822.12. 19:45 8317+8318
16 814 po 21.12. 5:1821.12. 20:31 8317+8318
 1  809 pá 18.12. 6:1818.12. 20:37 8317+8318
15 804 čt 17.12. 4:5817.12. 19:45 8317+8318
14 801 st 16.12. 5:5616.12. 22:18 8317+8318
16 814 út 15.12. 5:1815.12. 20:31 8317+8318
16 814 po 14.12. 5:1814.12. 20:31 8317+8318
25 809 so 12.12. 7:2712.12. 20:37 8317+8318
14 801 pá 11.12. 5:5611.12. 22:18 8317+8318
11 807 čt 10.12. 15:0010.12. 21:55 8317+8318*Z
 1  807 čt 10.12. 6:0210.12. 11:40 8317+8318*MU
 9  818 st 9.12. 6:159.12. 20:27 8317+8318
 9  809 út 8.12. 5:218.12. 22:27 8317+8318
 1  809 po 7.12. 6:187.12. 20:37 8317+8318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.