Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 032 949 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 st 30.9. 4:0930.9. 21:35 8318+8317
 1  811 út 29.9. 4:4729.9. 21:08 8318+8317
 8  806 po 28.9. 4:3428.9. 23:28 8318+8317
 8  805 so 26.9. 4:1427.9. 1:03 8318+8317
14 806 pá 25.9. 6:4525.9. 21:16 8318+8317
2+92 855 čt 24.9. 20:0225.9. 4:53 8318
16 815 čt 24.9. 4:0824.9. 10:48 8306+8318
14 806 st 23.9. 6:4523.9. 20:00 8306+8318*MU
2+92 855 út 22.9. 20:0223.9. 4:53 8318
25 817 út 22.9. 4:3022.9. 10:00 8320+8318
13+97 866 so 19.9. 8:0020.9. 4:26 8318
25+92 851 čt 17.9. 21:4518.9. 5:48 8318
2+92 856 st 16.9. 22:2817.9. 5:18 8318
5+37 852 út 15.9. 21:2916.9. 5:27 8318
22+98 852 po 14.9. 22:4115.9. 4:58 8318
22+98 852 ne 13.9. 22:4114.9. 4:58 8318
15+98 852 so 12.9. 21:3813.9. 4:58 8318
11+97 867 pá 11.9. 21:0712.9. 4:56 8318
 8  815 pá 11.9. 6:5311.9. 9:28 8318+8317
 1  807 čt 10.9. 6:0210.9. 20:26 8318+8317
11 801 st 9.9. 18:109.9. 20:01 8318+8317*Z
 8  815 st 9.9. 6:539.9. 9:28 8318+8317
25+92 851 út 8.9. 21:269.9. 5:48 8318
 6  815 út 8.9. 5:258.9. 9:40 8317+8318
 9  806 po 7.9. 5:017.9. 19:54 8317+8318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8471+8470

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.