Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 969 529 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 807 čt 21.11. 4:1721.11. 19:30 8318+8213*MU
 9  809 st 20.11. 5:3721.11. 0:36 8318+8213
24 810 út 19.11. 5:4019.11. 20:25 8318+8213
 9  822 po 18.11. 4:3118.11. 18:35 8318+8213
10 806 ne 17.11. 4:4917.11. 22:29 8318+8213
 8  802 so 16.11. 4:3717.11. 1:19 8318+8213
 6  805 pá 15.11. 7:0516.11. 0:45 8318+8213
15+99 865 čt 14.11. 20:5815.11. 5:42 8318
 1  810 čt 14.11. 5:3114.11. 18:28 8318+8228
 1  809 st 13.11. 6:3913.11. 20:11 8318+8228
 9  804 út 12.11. 5:2612.11. 19:32 8318+8228
 9  804 po 11.11. 5:2611.11. 19:32 8318+8228
 6  809 ne 10.11. 10:1210.11. 21:29 8318+8228
11 812 pá 8.11. 6:188.11. 20:02 8318+8228
2+91 853 čt 7.11. 20:478.11. 5:00 8318
 9  804 čt 7.11. 5:267.11. 19:32 8318+8317
 9  802 st 6.11. 5:237.11. 0:16 8318+8317
11 809 út 5.11. 4:095.11. 19:44 8318+8317
 9  811 po 4.11. 5:485.11. 0:46 8318+8317
27+99 869 so 2.11. 21:173.11. 5:42 8318
sjHL 801 so 2.11. 0:322.11. 5:11 8318
25+92 851 čt 31.10. 20:291.11. 5:48 8318
27+92 855 st 30.10. 20:4831.10. 4:53 8318
24 801 st 30.10. 14:2230.10. 19:16 8318+8236
16 816 st 30.10. 6:4530.10. 10:39 8318+8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.