Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8318

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 19. 2. 2002

Výrobní číslo: 157178

Původní evidenční číslo: 6674

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 081 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 802 čt 26.4. 18:4026.4. 19:50 8304+8318*Z
 9  804 út 24.4. 5:2324.4. 19:32 8304+8318
 5  817 po 23.4. 6:4523.4. 21:21 8304+8318
25+92 854 so 21.4. 21:4822.4. 5:48 8318
11+98 857 pá 20.4. 20:1821.4. 3:15 8318
sjHL 801 pá 20.4. 3:4520.4. 4:59 8318
13 809 čt 19.4. 7:0920.4. 0:27 8318
sjHL 801 čt 19.4. 2:4519.4. 4:59 8318
ZkJ 880 st 11.4. 10:0011.4. 10:30 8318
Rok 2017
13+99 366 út 26.12. 0:0026.12. 1:37 8318*Z1
 9  813 čt 14.12. 6:4914.12. 9:19 8318+8238
 6  815 út 12.12. 15:1212.12. 17:49 8318+8238
 9  806 út 12.12. 6:2712.12. 8:59 8318+8238
11 802 po 11.12. 6:4111.12. 10:50 8318+8238*MU
 1  809 pá 8.12. 6:398.12. 12:20 8318+8238*MU
 6  814 čt 7.12. 17:458.12. 0:24 8318+8238*Z2
 9  804 čt 7.12. 5:237.12. 12:40 8318+8238*MU
 6  808 st 6.12. 15:296.12. 21:06 8318+8238
 1  806 st 6.12. 6:286.12. 8:25 8318+8238*MU
11 809 út 5.12. 4:095.12. 19:44 8318+8238
 9  814 po 4.12. 5:575.12. 0:56 8318+8238
 1  806 pá 1.12. 6:281.12. 21:22 8318+8238
 7  803 čt 30.11. 17:2930.11. 21:45 8318+8238*Z3
 9  805 čt 30.11. 5:2930.11. 10:15 8318+8238*MU
 9  827 st 29.11. 4:5329.11. 18:52 8318+8238
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8224
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8635
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8223
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8681+8658

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.