Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 901 445 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 104 čt 13.12. 6:1713.12. 21:52 8316+8318
 7  112 st 12.12. 5:1712.12. 21:29 8316+8318
 6  109 út 11.12. 6:3411.12. 22:21 8316+8318
24 106 po 10.12. 6:2410.12. 19:59 8316+8318
15 106 pá 7.12. 6:417.12. 20:08 8316+8318
26 111 čt 6.12. 5:356.12. 22:07 8316+8318
24 107 st 5.12. 6:405.12. 20:09 8316+8318
 7  110 út 4.12. 4:434.12. 19:05 8316+8318*MU
 9  813 po 3.12. 6:493.12. 9:19 8316+8318
9+30 829 ne 2.12. 4:212.12. 22:58 8316+8318
 1  804 so 1.12. 4:281.12. 20:56 8316+8318
11 803 pá 30.11. 6:0130.11. 21:21 8316+8318
 9  822 čt 29.11. 4:3129.11. 18:35 8316+8318
15 141 st 28.11. 5:1228.11. 22:51 8316+8318
26 116 út 27.11. 6:0727.11. 20:01 8316+8318
24 841 po 26.11. 5:3026.11. 20:18 8316+8318
5+94 866 so 24.11. 22:4925.11. 6:02 8316
7+91 857 pá 23.11. 22:4824.11. 4:39 8316
 1  806 pá 23.11. 6:2823.11. 19:41 8316+8318
sjZI 801 pá 23.11. 3:3423.11. 5:54 8316
 9  806 čt 22.11. 14:3823.11. 0:26 8318+8316
 1  814 čt 22.11. 5:4122.11. 9:48 8318+8316
39 803 st 21.11. 6:1322.11. 0:15 8318+8316
39 805 út 20.11. 6:2720.11. 19:46 8318+8316
11 809 po 19.11. 5:0719.11. 20:02 8318+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.