Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 854 090 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 803 po 23.4. 5:0324.4. 0:51 8316+8243
26 809 pá 20.4. 5:3420.4. 22:03 8316+8243
3+6 802 čt 19.4. 5:2519.4. 19:50 8316+8243
 9  823 st 18.4. 6:3518.4. 20:34 8316+8243
 1  810 út 17.4. 5:3117.4. 18:28 8316+8243
 5  811 po 16.4. 5:5916.4. 20:44 8316+8243
 1  814 pá 13.4. 14:4913.4. 20:52 8316+8243
 1  814 pá 13.4. 5:4113.4. 9:48 8316+8243
3+6 821 čt 12.4. 4:2312.4. 22:11 8316+8243
3+6 803 st 11.4. 5:3212.4. 0:35 8316+8243
 9  833 út 10.4. 7:1711.4. 0:12 8316+8243
26 809 po 9.4. 5:349.4. 22:03 8316+8243
15 806 so 7.4. 6:047.4. 21:22 8316+8243
 1  814 pá 6.4. 14:496.4. 20:52 8316+8243
3+6 822 pá 6.4. 6:066.4. 10:55 8316+8243
26 809 čt 5.4. 5:345.4. 22:03 8316+8243
24 802 st 4.4. 6:534.4. 20:05 8316+8243
11 809 út 3.4. 4:103.4. 17:00 8316+8243*MU
3+6 821 čt 29.3. 4:2329.3. 22:11 8316+8243
 1  814 st 28.3. 14:4929.3. 1:12 8316+8243
 1  814 st 28.3. 5:4128.3. 9:48 8316+8243
24 804 út 27.3. 6:0027.3. 20:25 8316+8243
 9  823 po 26.3. 6:3526.3. 20:34 8316+8243
15 806 so 24.3. 6:0424.3. 21:22 8316+8243
 9  806 pá 23.3. 15:0524.3. 0:26 8316+8243
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.