Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 014 557 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 817 pá 18.9. 4:3018.9. 10:00 8316+8322
11 804 čt 17.9. 19:0017.9. 20:29 8316+8322*Z
 1  813 čt 17.9. 5:2117.9. 9:47 8316+8322
14 801 st 16.9. 5:5517.9. 0:18 8316+8322
 9  806 út 15.9. 10:0015.9. 19:54 8316+8322*Z1
 6  813 út 15.9. 6:1515.9. 9:59 8316+8322
25 803 po 14.9. 4:3714.9. 15:20 8316+8322*MU
 9  836 pá 11.9. 7:0211.9. 9:11 8316+8322
25+92 851 čt 10.9. 21:2611.9. 5:48 8316
 9  835 čt 10.9. 6:5410.9. 9:35 8316+8304
2+92 855 st 9.9. 20:0210.9. 4:53 8316
15+98 853 út 8.9. 21:589.9. 5:29 8316
5+94 864 po 7.9. 20:568.9. 4:50 8316
 8  815 po 7.9. 6:537.9. 9:28 8315+8316
25 817 pá 4.9. 4:304.9. 10:00 8315+8316
11 803 čt 3.9. 4:294.9. 0:51 8315+8316
25 819 st 2.9. 6:402.9. 10:27 8315+8316
5+94 864 út 1.9. 20:282.9. 4:50 8316
 8  815 út 1.9. 6:531.9. 9:28 8315+8316
2+92 856 po 31.8. 22:271.9. 5:18 8316
15 814 po 31.8. 6:0531.8. 9:39 8313+8316
15+98 852 ne 30.8. 21:3831.8. 5:00 8316
25+92 851 so 29.8. 21:2930.8. 5:48 8316
2+91 853 pá 28.8. 21:1829.8. 5:00 8316
5+91 858 čt 27.8. 20:2928.8. 5:28 8316
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8223
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8232+8233
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.