Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 890 372 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 851 po 6.4. 20:187.4. 5:48 8316
26+97 867 ne 5.4. 21:276.4. 4:57 8316
10+98 853 so 4.4. 21:365.4. 5:31 8316
26+97 867 pá 3.4. 22:324.4. 4:57 8316
26+97 867 čt 2.4. 22:323.4. 4:57 8316
26+91 853 st 1.4. 22:452.4. 5:00 8316
5+94 866 út 31.3. 23:081.4. 4:38 8316
5+94 866 po 30.3. 23:0831.3. 4:38 8316
26+91 853 ne 29.3. 22:4530.3. 5:00 8316
1+98 856 so 28.3. 19:5429.3. 5:00 8316
10+98 852 pá 27.3. 20:4028.3. 5:00 8316
26+91 853 čt 26.3. 22:4527.3. 5:00 8316
5+94 866 st 25.3. 23:0826.3. 4:38 8316
26+97 866 út 24.3. 21:0425.3. 4:27 8316
14+94 861 po 23.3. 22:2124.3. 5:08 8316
2+92 855 ne 22.3. 9:4623.3. 4:53 8316
36 801 so 21.3. 5:1921.3. 22:06 8316
36 803 pá 20.3. 5:5021.3. 0:55 8316
36 801 čt 19.3. 18:1519.3. 22:06 8316*Z
15 812 st 18.3. 15:1118.3. 21:11 8315+8316
 8  805 st 18.3. 6:2018.3. 9:05 8315+8316
2+92 855 út 17.3. 4:3618.3. 4:53 8316
36 803 po 16.3. 5:5017.3. 0:55 8316
1+98 858 so 14.3. 23:1515.3. 4:45 8316
14+94 863 pá 13.3. 22:1914.3. 3:58 8316
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.