Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:

AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 910 967 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  808 po 22.4. 9:4523.4. 0:52 8218+8316
15 802 ne 21.4. 4:5821.4. 21:11 8218+8316
15 807 so 20.4. 6:3820.4. 20:26 8218+8316
11 812 čt 18.4. 6:1818.4. 20:02 8218+8316
2+92 855 st 17.4. 4:3418.4. 4:48 8316
 9  820 út 16.4. 6:2116.4. 20:21 8316+8319
15+98 853 po 15.4. 21:3816.4. 5:31 8316
11 801 po 15.4. 4:2915.4. 20:30 8316+8241
 1  805 ne 14.4. 9:3714.4. 21:56 8316+8241
 1  805 so 13.4. 4:4813.4. 21:11 8316+8319
 9  811 pá 12.4. 5:4813.4. 0:46 8316+8319
2+92 855 čt 11.4. 4:3412.4. 4:48 8316
11 802 st 10.4. 6:4210.4. 20:41 8226+8316
15+99 865 út 9.4. 20:5810.4. 5:40 8316
 9  822 út 9.4. 4:319.4. 18:35 8316+8226
 6  803 po 8.4. 15:299.4. 0:25 8316+8226
 9  806 po 8.4. 6:278.4. 8:59 8316+8226
2+91 853 ne 7.4. 22:228.4. 5:00 8316
2+92 855 so 6.4. 21:477.4. 4:54 8316
2+99 868 pá 5.4. 18:376.4. 4:48 8316
5+94 866 čt 4.4. 23:095.4. 6:02 8316
11 807 čt 4.4. 5:434.4. 21:21 8316+8307
 7  110 st 3.4. 4:433.4. 20:15 8316+8307*MU
 6  101 út 2.4. 5:092.4. 18:32 8316+8307
 7  110 po 1.4. 15:002.4. 1:04 8316+8307*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.