Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované reklamní polepy:

AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 952 322 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 čt 14.11. 4:0914.11. 19:44 8316+8239
11 803 st 13.11. 5:0814.11. 0:51 8316+8239
16 803 út 12.11. 14:2912.11. 23:56 8316+8239
24 801 út 12.11. 5:4412.11. 10:36 8316+8239
14 807 po 11.11. 4:1711.11. 22:08 8316+8239
 6  815 pá 8.11. 4:328.11. 21:59 8316+8239
 9  811 čt 7.11. 5:488.11. 0:46 8316+8239
16 803 st 6.11. 14:296.11. 23:56 8316+8239
15 812 st 6.11. 5:516.11. 9:42 8316+8239
 1  807 út 5.11. 4:485.11. 21:41 8316+8239
 1  814 po 4.11. 14:494.11. 22:38 8316+8239
15 812 po 4.11. 5:514.11. 9:42 8316+8239
 9  809 pá 1.11. 5:372.11. 0:36 8316+8239
 9  820 čt 31.10. 6:2131.10. 20:21 8316+8239
sjHL 801 st 30.10. 0:3230.10. 5:11 8316
 1  806 út 29.10. 6:2829.10. 19:41 8316+8320
sjHL 801 út 29.10. 0:3229.10. 5:11 8316
15+98 351 so 26.10. 1:1026.10. 5:45 8316*Z
2+92 855 pá 25.10. 4:3625.10. 21:30 8316*MU
 1  809 čt 24.10. 6:3924.10. 20:11 8316+8311
15+99 865 st 23.10. 20:5824.10. 5:42 8316
24 801 st 23.10. 14:2223.10. 19:16 8212+8316
16 816 st 23.10. 6:4523.10. 10:39 8212+8316
15+99 865 út 22.10. 20:5823.10. 5:42 8316
 9  804 út 22.10. 5:2622.10. 19:32 8316+8318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.