Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 121 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 pá 31.3. 5:5831.3. 21:37 8316+8226
 4  812 čt 30.3. 15:0430.3. 19:02 8316+8226
 4  811 čt 30.3. 6:0430.3. 9:52 8316+8226
10 807 st 29.3. 4:5729.3. 20:40 8316+8226
10 815 út 28.3. 6:0028.3. 19:11 8316+8226
 6  815 po 27.3. 6:2627.3. 19:04 8316+8226
7+98 853 ne 26.3. 23:0927.3. 5:29 8316
7+98 851 so 25.3. 19:3426.3. 4:59 8316
7+98 853 pá 24.3. 23:0925.3. 5:29 8316
11 813 pá 24.3. 15:0324.3. 17:24 8316
11 815 pá 24.3. 6:5524.3. 9:16 8316
13+94 860 čt 23.3. 15:2224.3. 5:05 8316
13 806 čt 23.3. 6:0723.3. 9:02 8316
11 815 st 22.3. 15:1922.3. 17:40 8316
13 806 st 22.3. 6:0722.3. 9:02 8316
13 803 út 21.3. 6:2821.3. 19:14 8316
11 814 po 20.3. 15:1120.3. 17:32 8316
Rok 2022
 4  813 st 22.6. 15:1222.6. 17:40 8315+8316*MU*1
10 806 st 22.6. 6:3822.6. 9:18 8315+8316
10 806 út 21.6. 6:3821.6. 9:18 8315+8316
 4  810 po 20.6. 5:5020.6. 9:42 8315+8316
 4  809 pá 17.6. 6:5817.6. 9:10 8315+8316
 4  812 čt 16.6. 6:1016.6. 10:00 8315+8316
 4  811 st 15.6. 14:5615.6. 18:54 8315+8316
 9  805 st 15.6. 6:3915.6. 9:00 8315+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada pískování

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.