Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Air France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 201 142 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 pá 14.6. 5:1514.6. 18:33 8316+8317
12 805 čt 13.6. 5:1413.6. 22:37 8316+8317
 8  810 st 12.6. 5:3313.6. 0:29 8316+8317
 7  804 út 11.6. 4:2111.6. 20:39 8316+8317
 9  818 po 10.6. 5:0210.6. 20:32 8316+8317
 9  817 pá 7.6. 7:027.6. 20:31 8316+8317
11 812 čt 6.6. 5:576.6. 18:55 8316+8317
 9  823 st 5.6. 5:255.6. 18:43 8316+8317
 9  805 út 4.6. 6:165.6. 0:16 8316+8317
11 808 po 3.6. 7:094.6. 0:17 8316+8317
 5  808 pá 31.5. 6:5931.5. 20:24 8316+8317
 9  831 čt 30.5. 6:0030.5. 23:53 8316+8317
11 802 st 29.5. 4:3229.5. 21:15 8316+8317
 8  807 út 28.5. 14:5828.5. 23:53 8316+8317
 9  809 út 28.5. 7:0828.5. 9:28 8316+8317
 9  817 po 27.5. 7:0227.5. 20:31 8316+8317
 5  806 pá 24.5. 4:3624.5. 18:19 8316+8317
11 806 čt 23.5. 4:5124.5. 0:00 8316+8317
12 815 st 22.5. 14:4923.5. 0:44 8316+8317
 9  815 st 22.5. 7:2322.5. 9:44 8316+8317
7+92 851 út 21.5. 14:4522.5. 5:57 8316+8317
7+94 868 po 20.5. 20:1421.5. 6:06 8316+8317
 9  820 po 20.5. 5:1520.5. 18:33 8316+8317
31 801 ne 19.5. 4:3520.5. 0:22 8316+8317
31 803 so 18.5. 4:5519.5. 0:42 8316+8317


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.