Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8316

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
AIR France (od 27. 4. 2012 do prosince 2012)
 
 
 
Acer (od 16. 9. 2007 do října 2009)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 29. 1. 2002

Výrobní číslo: 157147

Původní evidenční číslo: 6643

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 039 172 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32+91 852 pá 26.2. 5:1226.2. 9:20 8316*MU
14 801 pá 19.2. 10:2519.2. 17:25 8316+8212*Z
 1  803 čt 18.2. 5:2018.2. 19:42 8316+8212
25 807 st 17.2. 5:1617.2. 20:52 8316+8212
25 807 út 16.2. 8:0016.2. 20:52 8316+8212*Z1
15 804 po 15.2. 4:5815.2. 19:44 8316+8212
 1  811 čt 11.2. 4:4711.2. 23:09 8316+8212
25 807 st 10.2. 8:3510.2. 20:52 8316+8212*Z2
16 814 út 9.2. 5:159.2. 20:31 8316+8212
16 819 po 8.2. 14:208.2. 21:16 8316+8212
25 813 st 3.2. 4:303.2. 19:38 8316+8212
16 819 út 2.2. 14:202.2. 21:16 8316+8212
16 819 út 2.2. 6:382.2. 10:48 8316+8212
 9  809 po 1.2. 5:211.2. 22:26 8316+8212
 1  801 ne 31.1. 9:0031.1. 21:23 8316+8212
 1  807 so 30.1. 7:2130.1. 21:23 8316+8212
14 801 pá 29.1. 5:5629.1. 22:18 8316+8212
 9  818 čt 28.1. 6:1528.1. 20:27 8316+8212
11 801 st 27.1. 4:2927.1. 14:40 8316+8212*MU
14 801 út 26.1. 5:5626.1. 22:18 8316+8212
 9  816 po 25.1. 6:0525.1. 22:56 8316+8212
14 801 pá 22.1. 5:5622.1. 22:18 8316+8212
 1  807 čt 21.1. 6:0221.1. 20:26 8316+8212
14 801 st 20.1. 5:5620.1. 22:18 8316+8212
 9  818 út 19.1. 6:1519.1. 20:27 8316+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8301
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8303
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.