Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 184 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 dnes 5:252.10. 18:43 8314+8315
 6  804 so 30.9. 15:301.10. 0:07 8314+8315*Z1
 9  810 pá 29.9. 6:4230.9. 0:22 8314+8315
 9  815 st 27.9. 6:5927.9. 20:24 8314+8315
11 805 út 26.9. 4:4926.9. 23:57 8314+8315
 7  801 po 25.9. 5:2725.9. 19:43 8314+8315
25 807 ne 24.9. 4:2024.9. 22:15 8314+8315
11 804 so 23.9. 4:5024.9. 0:17 8314+8315
14 803 pá 22.9. 14:2922.9. 21:46 8314+8315
 8  811 pá 22.9. 5:0522.9. 9:59 8314+8315
 1  814 čt 21.9. 15:1021.9. 21:05 8314+8315
 8  815 čt 21.9. 6:2521.9. 9:06 8314+8315
 9  803 st 20.9. 6:1620.9. 21:51 8314+8315
 9  822 út 19.9. 5:2419.9. 18:43 8314+8315
 9  803 po 18.9. 6:1618.9. 21:51 8314+8315
 9  805 pá 15.9. 15:1615.9. 19:40 8314+8315
 8  811 pá 15.9. 5:0515.9. 9:59 8314+8315
11 805 čt 14.9. 4:4914.9. 23:57 8314+8315
25 803 st 13.9. 6:3813.9. 23:07 8314+8315
 1  812 út 12.9. 5:4612.9. 19:03 8314+8315
 1  807 po 11.9. 5:0811.9. 18:23 8314+8315
 7  809 pá 8.9. 14:318.9. 20:42 8314+8315
14 807 pá 8.9. 5:388.9. 10:10 8314+8315
 7  817 čt 7.9. 5:037.9. 21:31 8314+8315
 9  811 st 6.9. 4:467.9. 0:32 8314+8315
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8402+8461

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.