Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 950 839 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 ne 17.11. 19:1818.11. 5:27 8314
2+91 852 so 16.11. 19:3217.11. 5:26 8314
2+92 856 pá 15.11. 22:2316.11. 5:33 8314
16 816 pá 15.11. 13:3815.11. 20:04 8314+8310
 1  806 pá 15.11. 6:2815.11. 7:00 8314+8310*MU
 1  809 čt 14.11. 6:3914.11. 18:40 8314+8310*MU
15+99 865 st 13.11. 20:5814.11. 5:42 8314
15 809 st 13.11. 14:3913.11. 18:41 8314+8310
15 812 st 13.11. 5:5113.11. 9:42 8314+8310
16 816 út 12.11. 13:3812.11. 20:04 8314+8310
16 803 út 12.11. 6:0512.11. 9:59 8314+8310
2+91 853 po 11.11. 20:4712.11. 5:00 8314
 1  806 po 11.11. 6:2811.11. 19:41 8314+8308
13+97 867 ne 10.11. 22:1811.11. 4:57 8314
15+98 853 so 9.11. 21:1810.11. 5:29 8314
2+91 852 pá 8.11. 22:309.11. 5:26 8314*Z
 1  812 pá 8.11. 5:498.11. 20:42 8314+8223
 9  820 čt 7.11. 6:217.11. 20:21 8314+8223
24 801 st 6.11. 14:226.11. 19:16 8314+8223
 6  803 st 6.11. 6:166.11. 9:50 8314+8223
11 801 út 5.11. 4:295.11. 20:30 8314+8223
11 807 po 4.11. 5:454.11. 21:21 8314+8223
11 812 pá 1.11. 6:181.11. 20:02 8314+8223
 6  816 čt 31.10. 5:2431.10. 18:22 8314+8223
 1  807 st 30.10. 4:4830.10. 21:41 8314+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.