Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 104 679 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 813 pá 22.4. 4:3522.4. 21:51 8314+8316
14 816 čt 21.4. 4:5021.4. 22:18 8314+8316
 9  805 st 20.4. 15:4021.4. 0:21 8314+8316*Z1
 9  804 st 20.4. 14:4020.4. 15:40 8314+8316*Z1
 9  805 st 20.4. 14:2920.4. 14:40 8314+8316*MU
 9  805 st 20.4. 5:0920.4. 9:37 8314+8316
14 816 út 19.4. 4:5019.4. 22:18 8314+8316
15 804 po 18.4. 5:0618.4. 21:17 8314+8316
14 818 čt 14.4. 5:1014.4. 22:33 8314+8316
14 813 st 13.4. 4:3513.4. 21:51 8314+8316
 8  804 út 12.4. 6:5412.4. 18:53 8314+8316
13+97 851 po 11.4. 22:3412.4. 5:28 8314
 9  823 po 11.4. 5:2211.4. 18:42 8314+8315
 9  823 pá 8.4. 5:228.4. 18:42 8314+8315
 8  812 čt 7.4. 6:258.4. 0:09 8314+8315
 9  816 st 6.4. 6:596.4. 20:25 8314+8315
25+97 856 út 5.4. 22:236.4. 5:58 8314
7+91 854 po 4.4. 20:315.4. 5:00 8314
25+97 855 ne 3.4. 22:034.4. 5:26 8314
7+95 853 so 2.4. 23:063.4. 4:53 8314
7+98 869 pá 1.4. 23:032.4. 5:29 8314
 9  823 pá 1.4. 5:221.4. 18:42 8314+8315
14 816 čt 31.3. 4:5031.3. 22:18 8314+8315
14 811 st 30.3. 6:2630.3. 21:34 8314+8315
 9  820 út 29.3. 5:0429.3. 18:33 8314+8315
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.