Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 034 164 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 st 27.1. 4:3127.1. 22:08 8314+8315
 9  816 út 26.1. 6:0526.1. 22:56 8314+8315
16 814 po 25.1. 5:1525.1. 20:31 8314+8315
25 805 ne 24.1. 4:3024.1. 22:24 8314+8315
 8  806 so 23.1. 4:3423.1. 23:03 8314+8315
 1  807 pá 22.1. 6:0222.1. 8:10 8314+8315*MU
 9  806 st 20.1. 5:0120.1. 19:54 8314+8315
15 804 út 19.1. 4:5819.1. 19:45 8314+8315
14 801 ne 17.1. 4:4017.1. 21:47 8314+8315
11 804 so 16.1. 4:2916.1. 22:50 8314+8315
11 801 pá 15.1. 4:2915.1. 22:50 8314+8315
 1  809 čt 14.1. 6:1814.1. 20:37 8314+8315
 9  806 st 13.1. 5:0113.1. 19:54 8314+8315
15 807 út 12.1. 5:3212.1. 22:14 8314+8315
15 807 po 11.1. 5:3211.1. 22:14 8314+8315
 8  803 ne 10.1. 9:4310.1. 22:24 8314+8315
14 806 pá 8.1. 6:198.1. 21:08 8314+8315
93 801 st 6.1. 21:517.1. 4:40 8314
94 803 út 5.1. 22:286.1. 6:01 8314
25+97 863 po 4.1. 21:345.1. 4:26 8314
7+91 857 ne 3.1. 20:024.1. 5:00 8314
99 801 so 2.1. 22:303.1. 5:41 8314
25+97 863 pá 1.1. 21:352.1. 4:26 8314
Rok 2020
94 803 st 30.12. 22:2831.12. 6:01 8314
99 801 út 29.12. 22:3030.12. 5:41 8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.