Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8314

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 922 039 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  809 út 25.6. 4:3126.6. 0:36 8214+8314
7+99 866 so 22.6. 22:5523.6. 5:40 8314
15+92 858 pá 21.6. 21:3822.6. 4:23 8314
24 804 pá 21.6. 6:0421.6. 19:36 8239+8314
7+97 868 čt 20.6. 22:0621.6. 4:26 8314
15 803 čt 20.6. 6:1420.6. 19:29 8314+8214
2+99 863 st 19.6. 20:1820.6. 4:42 8314
2+92 856 út 11.6. 20:1612.6. 5:18 8314
 6  803 út 11.6. 5:2411.6. 9:50 8312+8314
 9  813 po 10.6. 15:3410.6. 19:54 8312+8314
 9  806 po 10.6. 6:2710.6. 8:59 8312+8314
sjHL 801 po 10.6. 2:5810.6. 4:59 8314
15+92 858 so 8.6. 19:409.6. 2:45 8312+8314*MU
5+94 866 pá 7.6. 23:108.6. 6:02 8314
24 810 pá 7.6. 5:407.6. 20:25 8314+8214
24 801 čt 6.6. 14:226.6. 19:16 8314+8214
 9  820 st 5.6. 6:215.6. 20:21 8314+8214
15+98 852 út 4.6. 21:185.6. 5:00 8314
 1  806 út 4.6. 6:284.6. 19:41 8314+8310
2+91 853 po 3.6. 21:014.6. 5:17 8314
 9  813 po 3.6. 15:343.6. 19:54 8314+8306
 9  813 po 3.6. 6:493.6. 9:19 8314+8306
sjZI 801 po 3.6. 3:343.6. 5:54 8314
11+97 867 so 1.6. 23:022.6. 4:41 8314
2+99 863 pá 31.5. 20:171.6. 4:15 8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.