Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 052 104 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  816 čt 13.5. 6:0513.5. 20:16 8314+8313
14 806 st 12.5. 6:2012.5. 21:09 8314+8313
7+91 856 út 11.5. 21:4412.5. 5:00 8314
11 812 út 11.5. 6:1611.5. 20:44 8314+8313
 9  816 po 10.5. 13:3010.5. 20:16 8314+8313*Z
 9  806 pá 7.5. 5:017.5. 19:54 8314+8313
11 810 čt 6.5. 4:096.5. 20:20 8314+8313
14 801 st 5.5. 5:575.5. 22:18 8314+8313
11 806 út 4.5. 5:234.5. 21:55 8314+8313
11 810 po 3.5. 4:093.5. 20:20 8314+8313
2+92 855 so 1.5. 23:302.5. 5:48 8314*Z1
11 810 pá 30.4. 4:0930.4. 20:20 8314+8313
 1  811 čt 29.4. 4:4729.4. 23:09 8314+8313
11 806 st 28.4. 5:2328.4. 21:55 8314+8313
 9  809 út 27.4. 5:2127.4. 22:26 8314+8313
 9  829 po 26.4. 4:3126.4. 22:08 8314+8313
25+97 863 so 24.4. 21:3625.4. 4:26 8314
94 803 pá 23.4. 22:2824.4. 6:01 8314
25+97 863 čt 22.4. 21:3523.4. 4:26 8314
 9  816 st 21.4. 6:0521.4. 22:56 8314+8315
 1  807 út 20.4. 6:0220.4. 20:26 8314+8315
 9  806 po 19.4. 5:0119.4. 19:54 8314+8315
 9  816 pá 16.4. 6:0516.4. 22:56 8314+8315
11 812 čt 15.4. 6:1615.4. 20:44 8314+8315
25 803 st 14.4. 16:3014.4. 20:17 8314+8315*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.