Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 959 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  802 út 28.1. 5:2329.1. 0:16 8314+8315
 8  805 po 27.1. 14:0528.1. 1:23 8314+8315
14 807 po 27.1. 4:1727.1. 12:20 8314+8315*MU
25+92 851 so 25.1. 20:4426.1. 5:48 8314
25+92 851 pá 24.1. 20:2925.1. 5:48 8314
 1  810 pá 24.1. 5:3124.1. 18:28 8314+8315
 9  802 čt 23.1. 5:2324.1. 0:16 8314+8315
15 812 st 22.1. 15:1122.1. 21:11 8314+8315
24 801 st 22.1. 5:4422.1. 10:36 8314+8315
 6  805 út 21.1. 7:0522.1. 0:45 8314+8315
25+92 851 po 20.1. 20:2921.1. 5:48 8314
15 809 po 20.1. 14:3920.1. 18:31 8314+8315
24 801 po 20.1. 5:4420.1. 10:36 8314+8315
 9  820 pá 17.1. 6:2117.1. 20:21 8314+8315
 6  815 čt 16.1. 4:3216.1. 21:59 8314+8315
11 803 st 15.1. 5:0816.1. 0:51 8314+8315
 9  806 út 14.1. 15:0615.1. 0:26 8314+8315
 9  813 út 14.1. 6:4914.1. 9:19 8314+8315
25+92 851 po 13.1. 20:2914.1. 5:48 8314
 1  810 po 13.1. 5:3113.1. 18:28 8314+8315
24 810 pá 10.1. 5:4010.1. 20:25 8314+8315
16 816 čt 9.1. 13:389.1. 20:04 8314+8315
16 803 čt 9.1. 6:059.1. 9:59 8314+8315
sjHL 801 čt 9.1. 0:329.1. 5:11 8314
24 801 st 8.1. 14:228.1. 19:16 8304+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.