Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 892 489 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 810 st 1.4. 4:591.4. 20:23 8314+8228
 5  810 út 31.3. 5:5831.3. 21:15 8314+8228
 8  807 po 30.3. 6:0430.3. 23:11 8314+8228
14 810 pá 27.3. 4:5927.3. 20:23 8314+8228
 9  817 čt 26.3. 6:2827.3. 0:16 8314+8228
sjHL 801 st 25.3. 0:5225.3. 5:11 8314
26+97 866 po 23.3. 21:0424.3. 4:27 8314
13+97 867 ne 22.3. 22:1823.3. 4:57 8314
2+91 852 so 21.3. 19:2822.3. 5:27 8314
15+98 853 pá 20.3. 21:3821.3. 5:31 8314
24 806 pá 20.3. 5:5820.3. 20:14 8314+8303
13+97 866 čt 19.3. 22:4920.3. 4:27 8314
15 812 čt 19.3. 15:1119.3. 21:11 8314+8224
 9  806 čt 19.3. 6:2719.3. 9:09 8314+8224
13+97 867 st 18.3. 7:1019.3. 4:57 8314
15+99 865 út 17.3. 20:5818.3. 5:42 8314
 1  803 út 17.3. 6:0217.3. 18:38 8315+8314
11 809 po 16.3. 4:0916.3. 19:44 8315+8314
 8  809 ne 15.3. 11:5416.3. 1:23 8315+8314
 1  807 pá 13.3. 4:4813.3. 21:41 8315+8314
 9  820 čt 12.3. 6:2112.3. 20:21 8315+8314
 1  809 st 11.3. 6:3911.3. 20:11 8315+8314
11 812 út 10.3. 6:1810.3. 16:45 8315+8314*MU*1
2+91 853 po 9.3. 20:4710.3. 5:00 8314
 9  822 po 9.3. 4:319.3. 18:35 8315+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = roztržení dveří cestujícím

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.