Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 8. 6. 2018 do 12. 12. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 1. 2002

Výrobní číslo: 157187

Původní evidenční číslo: 6683

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 128 334 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 810 pá 2.12. 5:242.12. 18:37 8217+8314
22 806 čt 1.12. 6:291.12. 20:46 8217+8314
 4  810 st 30.11. 14:4830.11. 18:46 8217+8314
 4  813 st 30.11. 6:2130.11. 10:10 8217+8314
1+96 863 út 29.11. 22:1430.11. 5:20 8314
 4  809 út 29.11. 14:4029.11. 18:38 8314+8242
 4  813 út 29.11. 6:2129.11. 10:10 8314+8242
 4  809 po 28.11. 14:4028.11. 18:38 8314+8242
 4  809 po 28.11. 6:5628.11. 9:10 8314+8242
1+96 863 ne 27.11. 22:2028.11. 5:20 8314
13+95 862 so 26.11. 7:2927.11. 4:23 8314
13+95 863 st 23.11. 6:1324.11. 2:00 8314*MU
13+95 862 út 22.11. 6:0523.11. 4:23 8314
13+95 862 po 21.11. 6:0522.11. 4:23 8314
13+95 862 ne 20.11. 7:2921.11. 4:23 8314
13+95 863 pá 18.11. 6:0919.11. 4:53 8314
15+98 853 st 16.11. 21:0717.11. 4:59 8314
15 801 st 16.11. 6:2616.11. 19:38 8314+8318
11 803 út 15.11. 4:5015.11. 19:39 8314+8318
 9  812 po 14.11. 4:4315.11. 0:31 8314+8318
13+95 863 so 12.11. 7:4913.11. 4:53 8314
 9  805 pá 11.11. 15:1012.11. 0:12 8307+8314
 4  811 pá 11.11. 6:0311.11. 9:52 8307+8314
 9  811 čt 10.11. 6:4111.11. 0:21 8307+8314
10 809 st 9.11. 4:209.11. 18:28 8307+8314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.