Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 987 502 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 804 ne 12.7. 4:5012.7. 13:00 8309+8310*MU*1
11 810 pá 10.7. 13:4211.7. 0:50 8309+8310
14 811 pá 10.7. 4:5910.7. 10:11 8309+8310
 9  829 čt 9.7. 15:2510.7. 0:56 8309+8310
 6  802 čt 9.7. 6:449.7. 8:59 8309+8310
11 810 st 8.7. 13:428.7. 17:20 8309+8310*MU
 9  822 st 8.7. 6:488.7. 9:25 8309+8310
11 806 út 7.7. 7:507.7. 21:37 8309+8310*Z
25 808 po 6.7. 4:556.7. 22:08 8309+8310
9+16 831 ne 5.7. 4:276.7. 0:46 8309+8310
 8  806 so 4.7. 4:344.7. 23:28 8309+8310
16 806 pá 3.7. 5:094.7. 1:07 8309+8310
14 815 čt 2.7. 14:463.7. 0:19 8309+8310
 1  807 čt 2.7. 5:212.7. 9:25 8309+8310
14 811 st 1.7. 14:091.7. 22:00 8309+8310
 9  829 st 1.7. 5:011.7. 9:55 8309+8310
11 810 út 30.6. 13:421.7. 0:50 8309+8310
 9  829 út 30.6. 5:0130.6. 9:55 8309+8310
 9  804 po 29.6. 5:5229.6. 20:32 8309+8310
 6  808 ne 28.6. 10:1228.6. 21:30 8309+8310
14 809 pá 26.6. 4:5926.6. 21:37 8309+8310
14 809 čt 25.6. 4:5925.6. 21:37 8309+8310
14 809 st 24.6. 4:5924.6. 21:37 8309+8310
 1  812 út 23.6. 6:4023.6. 21:26 8309+8310
 1  803 po 22.6. 5:3522.6. 19:42 8309+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.