Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 001 017 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  833 út 29.9. 6:4229.9. 8:51 8310+8309
2+91 852 po 28.9. 19:3029.9. 5:26 8310
2+91 853 ne 27.9. 21:0828.9. 5:00 8310
5+94 864 so 26.9. 20:5227.9. 4:50 8310
2+91 852 pá 25.9. 19:3226.9. 5:26 8310
 1  813 pá 25.9. 5:2125.9. 9:47 8310+8211
25 808 čt 24.9. 5:1624.9. 21:07 8310+8211
16 806 st 23.9. 7:0624.9. 0:47 8310+8211
13+97 867 út 22.9. 22:2023.9. 4:56 8310
sjHL 801 út 22.9. 0:4222.9. 5:18 8310
 9  835 po 21.9. 6:5421.9. 9:35 8310+8309
sjHL 801 po 21.9. 0:4221.9. 5:18 8310
2+92 856 so 19.9. 22:2820.9. 5:18 8310
2+92 856 pá 18.9. 22:2819.9. 5:18 8310
 9  836 pá 18.9. 7:0218.9. 9:11 8309+8310
2+91 853 čt 17.9. 21:0718.9. 5:00 8310
16 817 čt 17.9. 4:0817.9. 10:48 8310+8321
16 808 st 16.9. 7:0617.9. 0:47 8310+8321
 9  836 út 15.9. 7:0215.9. 9:11 8310+8321
 1  813 po 14.9. 5:2114.9. 7:00 8310+8321*MU
 6  815 pá 11.9. 5:2511.9. 9:40 8310+8321
 9  818 čt 10.9. 19:0510.9. 20:27 8310+8321*Z
 9  818 čt 10.9. 8:3010.9. 17:25 8310+8321*Z1
 9  809 st 9.9. 5:2210.9. 0:46 8310+8219
11 808 út 8.9. 5:388.9. 21:21 8310+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.