Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 827 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 805 út 12.12. 5:5112.12. 9:42 8317+8310
5 811 po 11.12. 5:5911.12. 23:08 8317+8310
7+16 831 ne 10.12. 17:3011.12. 1:05 8317+8310*Z
9 811 pá 8.12. 5:489.12. 0:46 8317+8310
9 805 čt 7.12. 5:297.12. 22:09 8317+8310
11 802 st 6.12. 6:416.12. 22:35 8317+8310
5 811 út 5.12. 5:595.12. 23:08 8317+8310
1 807 po 4.12. 4:484.12. 21:37 8317+8310
9 814 ne 3.12. 4:333.12. 23:49 8317+8310
9 809 so 2.12. 5:333.12. 0:56 8317+8310
11 803 pá 1.12. 5:031.12. 22:55 8317+8310
9 831 čt 30.11. 5:0130.11. 23:59 8317+8310
6 801 st 29.11. 4:5230.11. 0:34 8317+8310
15 805 út 28.11. 15:1029.11. 0:51 8317+8310
15 805 út 28.11. 5:5128.11. 9:42 8317+8310
9 804 po 27.11. 5:2327.11. 19:32 8317+8310
1 803 ne 26.11. 4:4826.11. 21:26 8317+8310
11 807 so 25.11. 7:0326.11. 1:12 8317+8310
15 814 pá 24.11. 14:4525.11. 0:31 8317+8310*Z1
9 822 čt 23.11. 4:3323.11. 18:34 8317+8310
15 814 st 22.11. 5:1923.11. 0:31 8317+8310
9 820 út 21.11. 6:2121.11. 20:21 8317+8310
15 805 po 20.11. 15:1021.11. 0:51 8317+8310
15 805 po 20.11. 5:5120.11. 9:42 8317+8310
1 802 čt 16.11. 6:0216.11. 21:07 8317+8310
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8242+8243

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.