Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 044 052 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjHL 801 st 12.5. 23:0313.5. 5:18 8310
25+97 861 út 11.5. 21:3512.5. 4:26 8310
 1  803 út 11.5. 5:2011.5. 14:50 8311+8310*MU*1
25 813 po 10.5. 4:3010.5. 16:45 8311+8310*MU
16 808 pá 7.5. 7:077.5. 19:40 8311+8310
11+96 866 čt 6.5. 19:127.5. 4:50 8310
11+96 866 st 5.5. 19:356.5. 4:50 8310*Z
sjHL 801 po 3.5. 22:034.5. 5:18 8310
 1  803 po 3.5. 5:203.5. 19:42 8310+8311
25 813 pá 30.4. 4:3030.4. 19:38 8310+8311
16 811 čt 29.4. 4:4629.4. 23:09 8310+8311
16 811 st 28.4. 4:4628.4. 23:09 8310+8311
 6  801 út 27.4. 4:3327.4. 22:44 8310+8311
 1  809 po 26.4. 6:1826.4. 20:37 8310+8311
1+98 856 ne 25.4. 20:1526.4. 4:58 8310
sjHL 801 so 24.4. 22:0325.4. 5:18 8310
1+98 856 pá 23.4. 20:1524.4. 4:58 8310
17+93 864 čt 22.4. 20:5523.4. 4:40 8310
1+98 856 st 21.4. 20:1522.4. 4:58 8310
1+98 856 út 20.4. 20:1521.4. 4:58 8310
1+98 856 po 19.4. 20:1520.4. 4:58 8310
2+92 855 ne 18.4. 6:1619.4. 5:48 8310
25+97 863 pá 16.4. 21:3517.4. 4:26 8310
1+98 856 čt 15.4. 20:1516.4. 4:58 8310
1+98 856 st 14.4. 20:1515.4. 4:58 8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Libeňském mostě DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.