Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 834 967 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 809 st 25.4. 5:3425.4. 22:03 8310+8215
 9  817 út 24.4. 6:1224.4. 20:12 8310+8215
3+6 802 po 23.4. 5:2523.4. 19:50 8310+8215
11+98 857 so 21.4. 5:2121.4. 7:10 8310*MU
3+6 801 pá 20.4. 5:1620.4. 23:09 8215+8310
 5  811 čt 19.4. 5:5919.4. 20:44 8215+8310
3+6 802 st 18.4. 5:2518.4. 19:50 8215+8310
 1  814 út 17.4. 14:4918.4. 1:12 8215+8310
 9  806 út 17.4. 6:2717.4. 8:59 8215+8310
11 809 po 16.4. 4:1016.4. 19:44 8215+8310
 9  809 pá 13.4. 5:3714.4. 0:36 8215+8310
3+6 802 čt 12.4. 5:2512.4. 19:50 8215+8310
 9  805 st 11.4. 5:2911.4. 22:09 8215+8310
 9  817 út 10.4. 6:1210.4. 20:12 8215+8310
 9  811 po 9.4. 5:4810.4. 0:46 8215+8310
 9  805 pá 6.4. 5:296.4. 22:09 8215+8310
 1  814 čt 5.4. 14:496.4. 1:12 8215+8310
3+6 822 čt 5.4. 6:065.4. 10:55 8215+8310
 9  804 st 4.4. 5:234.4. 19:32 8215+8310
 9  833 út 3.4. 7:174.4. 0:12 8215+8310
 7  804 po 2.4. 12:452.4. 23:31 8215+8310
 9  818 ne 1.4. 7:082.4. 0:16 8215+8310
 9  806 so 31.3. 14:401.4. 0:36 8215+8310*Z
11 805 čt 29.3. 5:4429.3. 18:52 8215+8310
 9  806 st 28.3. 15:0529.3. 0:26 8215+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9366

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.