Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 124 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  808 čt 30.6. 14:3230.6. 18:30 8310+8309
 4  813 čt 30.6. 6:2030.6. 10:10 8310+8309
10 803 st 29.6. 5:1629.6. 19:27 8310+8309
 9  827 út 28.6. 5:4628.6. 18:56 8310+8309
10 811 po 27.6. 4:1627.6. 20:27 8310+8309
 9  811 pá 24.6. 6:4225.6. 0:21 8310+8309
 9  820 čt 23.6. 5:0423.6. 18:33 8310+8309
 8  804 st 22.6. 6:5422.6. 18:53 8310+8309
13+97 851 út 21.6. 6:3722.6. 5:27 8310
7+91 854 po 20.6. 20:3321.6. 5:00 8310
13+97 851 ne 19.6. 22:3420.6. 5:27 8310
13+99 865 so 18.6. 8:0419.6. 5:43 8310
12+17 844 pá 17.6. 6:1817.6. 19:18 8318+8310
 9  827 čt 16.6. 5:4616.6. 18:56 8318+8310
 8  812 st 15.6. 6:2515.6. 17:35 8318+8310*MU
 4  812 út 14.6. 15:0514.6. 19:02 8318+8310
 9  811 po 13.6. 6:4214.6. 0:21 8318+8310
19+95 864 ne 12.6. 21:2413.6. 4:23 8310
14+96 866 so 11.6. 21:1012.6. 5:18 8310
13+99 865 pá 10.6. 15:1911.6. 5:43 8310
13 811 pá 10.6. 7:1910.6. 8:53 8310
25+97 855 čt 9.6. 22:0310.6. 5:26 8310
13 806 čt 9.6. 6:379.6. 20:50 8310
13+97 851 st 8.6. 22:349.6. 5:28 8310
13 807 st 8.6. 6:478.6. 21:05 8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.