Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8310

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 16. 11. 2001

Výrobní číslo: 156168

Původní evidenční číslo: 6524

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 919 807 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 853 ne 18.8. 19:4719.8. 5:00 8227+8310
25+92 853 so 17.8. 22:2918.8. 4:23 8310
25+92 851 pá 16.8. 20:5917.8. 5:54 8310
14 814 čt 15.8. 14:4715.8. 20:08 8313+8310
 1  810 čt 15.8. 6:2615.8. 9:46 8313+8310
25 809 st 14.8. 4:5714.8. 21:09 8313+8310
24 810 po 12.8. 5:3212.8. 20:13 8313+8310
5+94 864 so 10.8. 20:3311.8. 4:50 8310
14+94 860 pá 9.8. 21:0710.8. 3:05 8310
 1  803 čt 8.8. 14:088.8. 19:59 8311+8310
 9  816 st 7.8. 4:317.8. 11:15 8311+8310*MU
16 806 út 6.8. 13:516.8. 20:31 8311+8310
16 806 út 6.8. 4:076.8. 10:27 8311+8310
25 804 po 5.8. 4:306.8. 1:24 8311+8310
15 801 ne 4.8. 4:184.8. 23:51 8311+8310
24 801 so 3.8. 4:383.8. 20:54 8311+8310
24 804 pá 2.8. 5:323.8. 0:24 8311+8310
 9  816 čt 1.8. 4:311.8. 20:27 8311+8310
 9  818 st 31.7. 6:4331.7. 23:28 8311+8310
 9  823 út 30.7. 5:0130.7. 19:08 8311+8310
 8  802 po 29.7. 14:1429.7. 20:39 8311+8310
25 810 po 29.7. 4:3729.7. 9:49 8311+8310
15 809 pá 26.7. 4:1826.7. 6:20 8311+8310*MU
25 810 čt 25.7. 13:5225.7. 21:33 8311+8310
 8  802 čt 25.7. 5:3525.7. 10:08 8311+8310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.