Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8306

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 010 593 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 867 ne 27.9. 22:2028.9. 4:56 8306
2+92 856 so 26.9. 22:2827.9. 5:18 8306
5+94 864 pá 25.9. 20:2826.9. 4:50 8306
2+91 852 čt 24.9. 19:3225.9. 5:26 8306
16 815 čt 24.9. 4:0824.9. 10:48 8306+8318
14 806 st 23.9. 6:4523.9. 20:00 8306+8318*MU
15+98 852 út 22.9. 21:3823.9. 4:58 8306
15+98 852 po 21.9. 21:3822.9. 4:58 8306
 9  836 po 21.9. 7:0221.9. 9:11 8306+8227
25+92 851 ne 20.9. 21:2921.9. 5:48 8306
15+98 853 so 19.9. 21:5820.9. 5:29 8306
2+91 852 pá 18.9. 19:3219.9. 5:26 8306
22+98 853 čt 17.9. 22:4918.9. 5:29 8306
25 819 čt 17.9. 6:4017.9. 10:27 8309+8306
11 801 st 16.9. 5:5816.9. 20:01 8309+8306
 1  803 út 15.9. 5:3515.9. 19:42 8309+8306
16 817 po 14.9. 14:0714.9. 23:27 8309+8306
 6  813 po 14.9. 6:1514.9. 9:59 8309+8306
 1  811 pá 11.9. 4:4711.9. 21:08 8309+8306
 1  811 čt 10.9. 4:4710.9. 21:08 8309+8306
16 808 st 9.9. 13:3510.9. 0:47 8309+8306*Z
11 812 st 9.9. 6:179.9. 10:14 8309+8306
11 804 út 8.9. 6:418.9. 20:29 8309+8306
 1  803 po 7.9. 5:357.9. 19:42 8309+8306
 9  818 pá 4.9. 5:504.9. 20:27 8309+8306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8240+8241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.