Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8306

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Vyřazení: 24. 7. 2023

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 893 983 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  806 po 24.7. 5:4724.7. 20:09 8306+8307
 9  810 ne 23.7. 4:4623.7. 22:40 8306+8307
 1  807 so 22.7. 4:3022.7. 22:21 8306+8307
 9  804 pá 21.7. 8:1022.7. 0:34 8306+8307*Z1
 9  803 pá 21.7. 6:4021.7. 8:10 8306+8307*Z1
 9  804 pá 21.7. 6:2421.7. 6:40 8306+8307*MU
 1  806 čt 20.7. 5:4720.7. 20:09 8306+8307
 1  805 út 18.7. 6:0418.7. 19:44 8306+8307
 9  803 po 17.7. 5:0317.7. 13:00 8306+8307*MU
 9  802 ne 16.7. 9:4517.7. 0:34 8306+8307
 7  804 so 15.7. 8:1915.7. 21:19 8306+8307
 1  802 pá 14.7. 5:0814.7. 21:47 8306+8307
 6  808 čt 13.7. 6:4813.7. 23:07 8306+8307
98 854 st 12.7. 23:2413.7. 5:31 8306
 7  816 st 12.7. 5:4112.7. 21:38 8306+8322
25 802 út 11.7. 4:5411.7. 23:06 8306+8322
 9  822 po 10.7. 6:3110.7. 22:21 8306+8322
 7  814 pá 7.7. 5:187.7. 21:06 8306+8322
25 801 út 4.7. 4:394.7. 22:46 8306+8322
11 808 po 3.7. 4:304.7. 0:36 8306+8322
25 807 ne 2.7. 4:202.7. 22:15 8306+8322
 9  807 so 1.7. 7:222.7. 0:32 8306+8322
 9  829 pá 30.6. 5:5330.6. 23:51 8306+8322
 9  829 čt 29.6. 5:5329.6. 23:51 8306+8322
14 803 st 28.6. 14:2828.6. 21:47 8306+8322
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8237+8236
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.