Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8306

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 930 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  805 po 24.6. 4:2824.6. 21:26 8233+8306
 9  810 ne 23.6. 9:2523.6. 23:49 8233+8306*Z
 1  814 pá 21.6. 14:4921.6. 20:56 8233+8306
 9  814 pá 21.6. 6:4821.6. 9:19 8233+8306
25+92 851 čt 20.6. 21:3221.6. 5:48 8306
 6  801 čt 20.6. 5:0720.6. 18:29 8235+8306
15 813 st 19.6. 5:1819.6. 22:51 8235+8306
 6  809 út 18.6. 6:3218.6. 22:16 8235+8306
2+92 855 po 17.6. 4:3618.6. 4:48 8306
15+98 856 so 15.6. 22:1816.6. 3:48 8306
sjHL 801 so 15.6. 2:5815.6. 4:59 8306
 6  809 pá 14.6. 6:3214.6. 22:16 8320+8306
7+97 868 čt 13.6. 22:0614.6. 4:25 8306
11 802 čt 13.6. 6:4213.6. 20:41 8306+8224
15+98 853 st 12.6. 21:3813.6. 5:31 8306
 6  803 st 12.6. 5:2412.6. 9:50 8306+8307
11 803 út 11.6. 5:0812.6. 0:51 8306+8307
 6  803 po 10.6. 21:1511.6. 0:25 8306+8307*Z1
11 812 po 10.6. 6:1810.6. 20:02 8306+8307
15+98 852 ne 9.6. 21:1810.6. 5:00 8306
25+92 852 so 8.6. 21:319.6. 5:18 8306+8307
2+91 852 pá 7.6. 20:168.6. 5:26 8306
 1  805 čt 6.6. 4:286.6. 21:26 8305+8306
 1  812 st 5.6. 13:006.6. 0:50 8305+8306*Z2
 1  814 út 4.6. 14:494.6. 22:38 8305+8306
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8308+8322
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8321+8322
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.