Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8306

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 136 458 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 808 pá 2.12. 4:322.12. 22:08 8306+8319
10 815 čt 1.12. 6:001.12. 19:11 8306+8319
13 801 st 30.11. 5:1830.11. 19:49 8306+8319
 8  808 út 29.11. 5:4029.11. 21:53 8306+8319
22 831 po 28.11. 6:1628.11. 19:45 8306+8319
 9  802 čt 24.11. 6:0124.11. 14:50 8306+8319*MU
 4  808 st 23.11. 14:3223.11. 18:30 8306+8319
 4  808 st 23.11. 6:3023.11. 10:20 8306+8319
 4  811 út 22.11. 14:5622.11. 18:54 8306+8319
 4  813 út 22.11. 6:2122.11. 10:10 8306+8319
 9  802 po 21.11. 6:0121.11. 21:52 8306+8319
10 803 ne 20.11. 10:5620.11. 21:14 8306+8319
 9  801 pá 18.11. 5:4118.11. 23:52 8306+8319
 8  805 st 16.11. 5:1416.11. 21:06 8306+8319
15 807 út 15.11. 5:2015.11. 20:50 8306+8319
 8  808 po 14.11. 6:0014.11. 23:49 8306+8319
25 808 pá 11.11. 4:4811.11. 21:50 8306+8319
10 816 čt 10.11. 5:2311.11. 0:26 8306+8319
 9  808 st 9.11. 6:299.11. 22:12 8306+8319
 9  802 út 8.11. 6:018.11. 21:52 8306+8319
10 816 po 7.11. 5:238.11. 0:26 8306+8319
10 812 pá 4.11. 6:495.11. 0:06 8306+8319
 9  820 čt 3.11. 5:063.11. 18:31 8306+8319
 5  807 st 2.11. 14:492.11. 20:45 8306+8319*MU
 5  807 st 2.11. 5:262.11. 9:02 8306+8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.