Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8306

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 852 út 21.1. 20:3122.1. 5:27 8306
 9  804 út 21.1. 5:2621.1. 19:32 8305+8306
 1  807 po 20.1. 4:4820.1. 21:41 8305+8306
15+98 853 so 18.1. 21:1819.1. 5:29 8306
2+91 852 pá 17.1. 20:1718.1. 5:26 8306
 9  822 pá 17.1. 4:3117.1. 18:35 8306+8221
 6  805 čt 16.1. 7:0517.1. 0:45 8306+8221
25+92 851 st 15.1. 20:2916.1. 5:48 8306
 9  822 st 15.1. 4:3115.1. 18:35 8306+8221
16 816 út 14.1. 13:3814.1. 20:04 8306+8221
24 801 út 14.1. 5:4414.1. 10:36 8306+8221
11 812 po 13.1. 6:1813.1. 20:02 8306+8221
2+92 856 ne 12.1. 20:0213.1. 5:18 8306
sjHL 801 ne 12.1. 0:3212.1. 5:11 8306
2+92 855 pá 10.1. 4:3611.1. 1:30 8306*MU
 9  820 čt 9.1. 6:219.1. 20:21 8306+8239
16 816 st 8.1. 13:388.1. 20:04 8306+8239
 1  814 st 8.1. 5:418.1. 9:48 8306+8239
24 810 út 7.1. 5:407.1. 20:25 8306+8239
11 812 po 6.1. 6:186.1. 20:02 8306+8239
1+98 858 so 4.1. 20:105.1. 4:14 8306
25+92 851 pá 3.1. 20:594.1. 5:48 8306
 9  814 pá 3.1. 6:363.1. 9:00 8307+8306
15+98 852 čt 2.1. 21:183.1. 5:00 8306
 9  814 čt 2.1. 6:362.1. 9:00 8307+8306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.