Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8306

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 3. 10. 2001

Výrobní číslo: 155366

Původní evidenční číslo: 6431

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 025 203 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  822 st 20.1. 6:3520.1. 20:56 8306+8307
15 804 po 18.1. 4:5818.1. 19:45 8306+8307
25 803 pá 15.1. 4:3715.1. 20:17 8306+8307
11 811 čt 14.1. 4:0914.1. 20:29 8306+8307
 1  811 st 13.1. 4:4713.1. 23:09 8306+8307
11 801 út 12.1. 4:2912.1. 22:50 8306+8307
11 801 po 11.1. 4:2911.1. 22:50 8306+8307
 1  811 pá 8.1. 8:508.1. 23:09 8306+8307*Z
 1  809 čt 7.1. 6:187.1. 20:37 8306+8307
13+97 864 pá 1.1. 19:132.1. 4:56 8306
Rok 2020
7+91 857 st 30.12. 20:0231.12. 5:00 8306
7+91 857 út 29.12. 20:0230.12. 5:00 8306
7+91 857 po 28.12. 20:0229.12. 5:00 8306
7+91 857 ne 27.12. 20:0228.12. 5:00 8306
99 801 so 26.12. 22:3027.12. 5:41 8306
25+97 863 pá 25.12. 21:3526.12. 4:26 8306
94 803 st 23.12. 22:2824.12. 6:01 8306
7+91 857 út 22.12. 20:0223.12. 5:00 8306
99 801 po 21.12. 22:3022.12. 5:41 8306
93 801 so 12.12. 21:5113.12. 4:40 8306
1+98 856 pá 11.12. 20:1512.12. 4:58 8306
99 801 ne 6.12. 23:207.12. 1:40 8306*Z1
 9  806 pá 4.12. 5:014.12. 19:54 8306+8307
 9  809 čt 3.12. 5:213.12. 22:27 8306+8307
15 807 st 2.12. 5:322.12. 22:14 8306+8307
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8219
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.