Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8303

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 155280

Původní evidenční číslo: 6373

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 160 385 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  807 dnes 5:0825.9. 18:23 8302+8303
 1  804 pá 22.9. 6:3222.9. 19:51 8302+8303
 9  808 čt 21.9. 4:3022.9. 0:12 8302+8303
 9  811 st 20.9. 4:4621.9. 0:32 8302+8303
 9  805 út 19.9. 15:1619.9. 19:40 8302+8303
11 813 út 19.9. 7:0519.9. 8:56 8302+8303
15+98 854 po 18.9. 23:2419.9. 5:31 8303
 9  819 po 18.9. 5:0618.9. 18:34 8303+8302
11 802 pá 15.9. 4:2915.9. 19:27 8303+8302
 7  817 čt 14.9. 5:0314.9. 21:31 8303+8302
 9  810 st 13.9. 6:4214.9. 0:22 8303+8302
15+98 854 út 12.9. 23:2413.9. 5:31 8303
14 803 út 12.9. 14:2012.9. 19:22 8303+8307
14 807 út 12.9. 5:3812.9. 10:10 8303+8307
 1  809 po 11.9. 14:3011.9. 20:20 8303+8307
14 807 po 11.9. 5:3811.9. 10:10 8303+8307
 6  805 pá 8.9. 15:008.9. 19:15 8303+8307
 6  805 pá 8.9. 7:008.9. 9:12 8303+8307
 1  814 čt 7.9. 15:107.9. 21:05 8303+8307
 6  805 čt 7.9. 7:007.9. 9:12 8303+8307
 1  812 st 6.9. 5:466.9. 19:03 8303+8307
 9  812 út 29.8. 5:4629.8. 11:11 8303+8307*MU
11 810 po 28.8. 18:5028.8. 20:58 8303+8307*Z1
 7  810 pá 25.8. 13:4825.8. 20:40 8303+8307
 9  826 pá 25.8. 5:2525.8. 9:43 8303+8307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8318+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.