Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8303

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 155280

Původní evidenční číslo: 6373

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 011 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  811 st 27.1. 4:4727.1. 23:09 8302+8303
16 814 út 26.1. 5:1526.1. 20:31 8302+8303
 9  822 po 25.1. 6:3525.1. 20:56 8302+8303
 1  803 pá 22.1. 5:2022.1. 19:42 8302+8303
16 819 čt 21.1. 14:2021.1. 21:16 8302+8303
16 819 čt 21.1. 6:3821.1. 11:08 8302+8303
11 811 út 19.1. 4:0919.1. 20:29 8302+8303
 1  811 po 18.1. 4:4718.1. 23:09 8302+8303
 8  803 ne 17.1. 9:4317.1. 22:24 8302+8303
14 807 so 16.1. 4:4016.1. 22:38 8302+8303
14 801 pá 15.1. 5:5615.1. 22:18 8302+8303
15 804 čt 14.1. 4:5814.1. 19:45 8302+8303
14 806 st 13.1. 6:1913.1. 21:08 8302+8303
11 808 út 12.1. 5:4412.1. 20:01 8302+8303
 9  822 po 11.1. 6:3511.1. 20:56 8302+8303
 9  806 pá 8.1. 5:018.1. 19:54 8302+8303
25 808 čt 7.1. 5:167.1. 21:07 8302+8303
15 807 st 6.1. 5:326.1. 22:14 8302+8303
11 808 po 4.1. 5:444.1. 20:01 8302+8303
22 827 ne 3.1. 10:313.1. 20:48 8302+8303
25 809 so 2.1. 7:272.1. 20:37 8302+8303
Rok 2020
1+98 855 čt 31.12. 12:301.1. 7:29 8302+8303*Z
16 816 st 30.12. 5:3630.12. 23:27 8302+8303
 1  809 út 29.12. 6:1829.12. 20:37 8302+8303
 1  803 st 23.12. 5:2023.12. 19:42 8302+8303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8304+8301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.