Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8303

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Vyřazení: 13. 3. 2024

Výrobní číslo: 155280

Původní evidenční číslo: 6373

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 865 575 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
31+91 854 út 12.3. 4:4313.3. 4:56 8303
31 803 po 11.3. 5:0312.3. 0:44 8303
31+91 854 pá 8.3. 4:439.3. 4:56 8303
 9  809 čt 7.3. 15:297.3. 17:30 8303+8322*MU
 9  815 čt 7.3. 7:237.3. 9:44 8303+8322
7+94 850 st 6.3. 20:307.3. 6:08 8303
 9  823 st 6.3. 5:256.3. 18:43 8301+8303
 9  823 út 5.3. 5:255.3. 18:43 8301+8303
 5  810 po 4.3. 5:164.3. 20:54 8301+8303
 5  814 pá 1.3. 15:391.3. 21:27 8301+8303
 8  802 čt 29.2. 4:4429.2. 22:52 8302+8303
14 808 st 28.2. 4:4929.2. 0:30 8302+8303
11 803 út 27.2. 6:2327.2. 19:29 8302+8303
 7  815 po 26.2. 5:3826.2. 19:32 8302+8303
14 810 pá 23.2. 5:0723.2. 19:49 8302+8303
 9  823 čt 22.2. 5:2522.2. 18:42 8302+8303
11 806 st 21.2. 4:5021.2. 23:59 8302+8303
11 808 út 20.2. 7:0821.2. 0:13 8302+8303
 9  823 po 19.2. 5:2519.2. 7:40 8302+8303*MU
31+96 862 čt 15.2. 5:3316.2. 4:57 8303
31 804 st 14.2. 5:0415.2. 0:42 8303
31 805 út 13.2. 6:1514.2. 0:43 8303
31 801 po 12.2. 6:1812.2. 20:22 8303
31 804 út 6.2. 5:047.2. 0:42 8303
31 804 po 5.2. 5:046.2. 0:42 8303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.