Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8303

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 155280

Původní evidenční číslo: 6373

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 905 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 út 10.12. 5:4811.12. 0:46 8302+8303
 1  810 po 9.12. 5:319.12. 18:28 8302+8303
24 809 pá 6.12. 5:306.12. 20:14 8302+8303
 9  802 čt 5.12. 5:236.12. 0:16 8302+8303
24 809 st 4.12. 5:304.12. 20:14 8302+8303
24 809 út 3.12. 5:303.12. 20:14 8302+8303
 6  802 po 2.12. 15:293.12. 0:25 8302+8303
15 809 po 2.12. 4:582.12. 9:02 8302+8303
 9  811 ne 1.12. 8:031.12. 22:58 8302+8303
 6  803 so 30.11. 6:521.12. 0:45 8302+8303
11 801 pá 29.11. 4:2929.11. 20:30 8302+8303
 1  807 čt 28.11. 4:4828.11. 21:41 8302+8303
 9  831 st 27.11. 5:0128.11. 0:08 8302+8303
 9  802 út 26.11. 5:2327.11. 0:16 8302+8303
 1  812 po 25.11. 5:4926.11. 0:50 8302+8303
 6  816 pá 22.11. 5:2422.11. 18:22 8302+8303
 6  811 čt 21.11. 6:0621.11. 23:45 8302+8303
 9  802 st 20.11. 19:2020.11. 21:45 8302+8303*Z
16 804 st 20.11. 4:0820.11. 16:45 8302+8303*MU*1
24 801 út 19.11. 5:4419.11. 10:36 8301+8303
 9  802 po 18.11. 5:2319.11. 0:16 8301+8303
2+99 869 so 16.11. 20:1717.11. 5:42 8303
2+91 852 pá 15.11. 20:1716.11. 5:26 8303
16 803 pá 15.11. 6:0515.11. 9:59 8317+8303
16 803 čt 14.11. 14:2914.11. 23:56 8317+8303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8443+8442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.