Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8303

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 13. 9. 2001

Výrobní číslo: 155280

Původní evidenční číslo: 6373

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 101 po 22.10. 5:5822.10. 21:36 8301+8303
 7  110 pá 19.10. 11:0020.10. 1:04 8301+8303*Z
29 812 st 17.10. 4:5018.10. 0:08 8301+8303
14 812 út 16.10. 4:3716.10. 20:36 8301+8303
 9  801 po 15.10. 8:3516.10. 0:37 8301+8303*Z1
 9  804 ne 14.10. 4:4015.10. 0:17 8301+8303
 9  806 so 13.10. 5:0014.10. 0:37 8301+8303
29 812 pá 12.10. 4:5013.10. 0:08 8301+8303
 9  808 čt 11.10. 4:5711.10. 20:49 8301+8303
24 801 st 10.10. 5:4410.10. 10:36 8301+8303
29 812 út 9.10. 4:5010.10. 0:08 8301+8303
 9  806 po 8.10. 6:448.10. 23:17 8301+8303
15 809 pá 5.10. 14:395.10. 18:31 8301+8303
24 801 pá 5.10. 5:445.10. 10:36 8301+8303
11 809 čt 4.10. 4:094.10. 19:44 8301+8303
 1  814 st 3.10. 14:493.10. 22:38 8301+8303
 1  814 st 3.10. 5:413.10. 9:48 8301+8303
 6  803 út 2.10. 15:293.10. 0:25 8301+8303
24 841 út 2.10. 5:302.10. 11:25 8301+8303*MU
15 141 po 1.10. 5:121.10. 22:51 8301+8303
26 116 čt 27.9. 6:0827.9. 20:01 8301+8303
 5  841 st 26.9. 5:5926.9. 21:47 8301+8303
11 801 út 25.9. 4:2925.9. 20:31 8301+8303
 9  809 po 24.9. 5:3725.9. 0:36 8301+8303
15 803 so 22.9. 5:3822.9. 21:26 8301+8303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8211
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8736+8735
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.