Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8300

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 23. 1. 2006

Výrobní číslo: 156198

Původní evidenční číslo: 6554

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 356 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+14 410 pá 13.9. 5:4713.9. 19:40 8418+8300
5+14 405 čt 12.9. 5:0412.9. 18:54 8418+8300
12 414 st 11.9. 5:5011.9. 19:59 8418+8300
5+14 405 út 10.9. 5:0410.9. 18:54 8418+8300
5+14 410 po 9.9. 5:479.9. 19:40 8418+8300
18 403 pá 6.9. 5:186.9. 19:29 8418+8300
11 405 čt 5.9. 14:386.9. 0:56 8418+8300
3+9 406 čt 5.9. 5:025.9. 10:29 8418+8300
18 401 st 4.9. 4:584.9. 23:13 8418+8300
5+14 410 út 3.9. 5:473.9. 19:40 8418+8300
18 411 po 2.9. 6:282.9. 18:54 8418+8300
18 409 pá 30.8. 4:3830.8. 18:58 8418+8300
17 404 čt 29.8. 5:3430.8. 1:15 8418+8300
5+14 415 st 28.8. 6:3228.8. 20:09 8418+8300
5+14 415 po 26.8. 6:3226.8. 17:25 8418+8300*MU
5+14 408 pá 23.8. 4:4623.8. 23:27 8418+8300
17 411 čt 22.8. 5:1222.8. 17:15 8418+8300*MU
5+14 408 st 21.8. 4:4621.8. 23:27 8418+8300
17 415 út 20.8. 15:5621.8. 0:28 8418+8300
17 415 út 20.8. 6:2020.8. 9:29 8418+8300
3+9 413 po 19.8. 14:4719.8. 20:46 8418+8300
5+14 403 po 19.8. 6:2519.8. 9:50 8418+8300
11 404 pá 16.8. 14:5516.8. 19:53 8418+8300
17 411 pá 16.8. 5:1216.8. 9:20 8418+8300*MU
5+14 408 čt 15.8. 4:4615.8. 23:27 8418+8300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.