Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8300

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 23. 1. 2006

Výrobní číslo: 156198

Původní evidenční číslo: 6554

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 693 446 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+14 412 čt 5.12. 4:245.12. 19:43 8418+8300
 3  414 st 4.12. 4:315.12. 0:20 8418+8300
18 412 út 3.12. 15:283.12. 20:47 8418+8300
18 412 út 3.12. 7:283.12. 9:18 8418+8300
 3  412 po 2.12. 5:432.12. 11:00 8418+8300*MU
18 403 pá 29.11. 5:1829.11. 19:29 8418+8300
 3  412 čt 28.11. 5:4328.11. 19:50 8418+8300
18 403 st 27.11. 5:1827.11. 19:29 8418+8300
 3  412 út 26.11. 5:4326.11. 19:50 8418+8300
17 430 po 25.11. 14:2625.11. 19:22 8418+8300
 3  417 po 25.11. 6:4125.11. 10:12 8418+8300
18 403 pá 22.11. 5:1822.11. 19:29 8418+8300
 3  410 čt 21.11. 5:2421.11. 19:53 8418+8300
 3  412 st 20.11. 5:4220.11. 19:50 8418+8300
 3  412 út 19.11. 5:4219.11. 19:50 8418+8300
18 411 po 18.11. 6:2818.11. 18:54 8418+8300
18 411 pá 15.11. 6:2815.11. 18:54 8418+8300
14 411 st 13.11. 5:0213.11. 22:47 8418+8300
14 408 út 12.11. 15:0512.11. 22:27 8418+8300
14 408 út 12.11. 6:2312.11. 9:25 8418+8300
11 405 po 11.11. 14:4012.11. 0:36 8418+8300
11 405 po 11.11. 5:2011.11. 9:58 8418+8300
 3  410 pá 8.11. 5:248.11. 19:53 8418+8300
14 408 čt 7.11. 15:057.11. 22:27 8418+8300
11 405 čt 7.11. 5:207.11. 9:58 8418+8300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.