Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8300

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 23. 1. 2006

Výrobní číslo: 156198

Původní evidenční číslo: 6554

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Vůz upraven pro sunutí podvozkového pluhu PSP 01 s radlicí Tecna firmy MTM Tech

Najeto: cca 531 566 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 412 út 25.8. 6:1225.8. 9:33 8424+8300
 4  404 po 24.8. 14:2724.8. 19:48 8424+8300
17 418 po 24.8. 6:4424.8. 9:43 8424+8300
10 408 so 22.8. 9:4523.8. 0:56 8424+8300*Z
 4  404 pá 21.8. 14:2721.8. 19:48 8424+8300
 4  404 pá 21.8. 4:3421.8. 10:04 8424+8300
 4  419 čt 20.8. 4:2521.8. 0:47 8424+8300
 4  419 st 19.8. 4:2520.8. 0:47 8424+8300
 4  419 út 18.8. 4:2519.8. 0:47 8424+8300
 4  401 po 17.8. 6:2218.8. 0:36 8424+8300
18 408 ne 16.8. 10:5116.8. 20:36 8424+8300
11 406 so 15.8. 4:0915.8. 6:25 8424+8300*MU
 4  419 pá 14.8. 4:2515.8. 0:47 8424+8300
 4  401 čt 13.8. 6:2214.8. 0:36 8424+8300
10+14 432 st 12.8. 14:0813.8. 0:36 8424+8300
 4  401 út 11.8. 6:2212.8. 0:36 8424+8300
 4  401 po 10.8. 6:2211.8. 0:36 8424+8300
11 406 ne 9.8. 4:099.8. 20:38 8424+8300
10 408 so 8.8. 4:379.8. 1:21 8424+8300
10 405 pá 7.8. 4:238.8. 1:01 8424+8300
10 402 čt 6.8. 5:507.8. 0:41 8424+8300
17 406 st 5.8. 14:215.8. 23:52 8424+8300
17 406 út 4.8. 14:214.8. 19:00 8424+8300*MU
 7  406 út 4.8. 4:524.8. 9:35 8424+8300
17 406 po 3.8. 14:213.8. 23:52 8424+8300
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8177+8178
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.