Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 38 587 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 505 ne 29.3. 9:3129.3. 22:12 8285
 2  502 so 28.3. 6:4028.3. 23:10 8285
 2  511 pá 27.3. 5:1827.3. 23:27 8285
13 504 čt 26.3. 6:0626.3. 23:03 8285
13 504 st 25.3. 6:0625.3. 23:03 8285
 2  507 út 24.3. 4:3324.3. 22:57 8285
13 504 po 23.3. 6:0623.3. 23:03 8285
13 506 ne 22.3. 9:3122.3. 22:12 8285
31 501 so 21.3. 5:0321.3. 21:40 8285
13 501 pá 20.3. 6:2320.3. 22:31 8285
 2  514 čt 19.3. 14:4519.3. 21:12 8285
21 506 čt 19.3. 6:1319.3. 9:41 8285
 2  503 st 18.3. 6:0018.3. 20:17 8285
 2  507 út 17.3. 4:3318.3. 1:08 8285
13 501 po 16.3. 16:2016.3. 22:30 8285*Z
 2  507 po 16.3. 4:3316.3. 11:20 8285*MU
 2  507 ne 15.3. 6:2915.3. 22:40 8285
31 501 so 14.3. 5:0314.3. 21:40 8285
13 504 pá 13.3. 6:5213.3. 20:12 8285
13 504 čt 12.3. 6:5212.3. 20:12 8285
13 501 st 11.3. 6:2311.3. 19:45 8285
21 506 út 10.3. 15:4010.3. 19:35 8285
21 506 út 10.3. 6:1310.3. 9:41 8285
36 502 po 9.3. 5:1310.3. 1:25 8285
 2  503 ne 8.3. 6:099.3. 1:07 8285
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8359
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.