Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 95 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  503 st 13.11. 6:0013.11. 20:16 8285
 2  505 út 12.11. 6:1012.11. 21:46 8285
13 508 pá 8.11. 7:198.11. 20:57 8285
13 510 čt 7.11. 6:127.11. 19:35 8285
13 510 st 6.11. 6:126.11. 19:35 8285
 2  505 út 5.11. 5:115.11. 21:26 8285
13 504 po 4.11. 6:524.11. 20:12 8285
 2  504 ne 3.11. 14:453.11. 21:26 8285
 2  506 ne 27.10. 5:2928.10. 0:09 8285
13 506 so 26.10. 9:2626.10. 20:27 8285
 2  505 pá 25.10. 6:1025.10. 21:46 8285
 2  514 čt 24.10. 14:4524.10. 21:12 8285
 2  514 čt 24.10. 5:2124.10. 9:43 8285
 2  507 st 23.10. 4:3324.10. 1:07 8285
 2  507 út 22.10. 4:3323.10. 1:07 8285
13 503 po 21.10. 6:3721.10. 22:30 8285
 2  507 ne 20.10. 6:3220.10. 22:37 8285
 2  501 so 19.10. 6:3219.10. 21:01 8285
13 504 pá 18.10. 6:5218.10. 20:12 8285
 2  503 čt 17.10. 5:5517.10. 20:16 8285
 2  507 st 16.10. 4:3317.10. 1:07 8285
13 508 út 15.10. 7:1915.10. 20:57 8285
13 508 po 14.10. 7:1914.10. 20:57 8285
13 501 so 12.10. 7:4112.10. 20:00 8285
13 501 pá 11.10. 6:2311.10. 19:45 8285


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.