Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 316 717 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 dnes 4:405.12. 20:28 8285+8377
 6  510 ne 4.12. 4:535.12. 0:00 8285+8377
 6  511 so 3.12. 4:534.12. 0:20 8285+8377
22 519 pá 2.12. 4:462.12. 22:54 8285+8377
22 541 čt 1.12. 15:451.12. 23:54 8285+8377
22 534 čt 1.12. 5:511.12. 8:39 8285+8377
 6  518 st 30.11. 4:3330.11. 23:20 8285+8377
22 536 út 29.11. 15:0529.11. 22:55 8285+8377
26 502 so 26.11. 5:1726.11. 21:50 8285+8555
22 537 čt 24.11. 15:1324.11. 19:45 8285+8555*MU
22 535 čt 24.11. 6:1124.11. 8:39 8285+8555
26 502 st 23.11. 14:1623.11. 22:50 8285+8555
 6  209 st 23.11. 11:1023.11. 12:30 8285+8555*Z1
 6  502 út 22.11. 4:5223.11. 0:00 8285+8555
26 502 po 21.11. 14:1621.11. 23:10 8285+8555
26 512 po 21.11. 6:3221.11. 9:48 8285+8555
Zvl 551 ne 20.11. 12:0020.11. 18:00 8285*1
26 504 čt 17.11. 5:1717.11. 22:17 8285+8175
22 526 st 16.11. 4:4617.11. 0:35 8285+8175
 6  518 út 15.11. 4:3315.11. 23:30 8285+8175
22 526 po 14.11. 4:4615.11. 0:35 8285+8175
26 501 ne 13.11. 4:4214.11. 0:27 8285+8175
15 503 so 12.11. 5:0813.11. 0:23 8285+8175
22 512 pá 11.11. 4:2812.11. 0:34 8285+8175
22 528 čt 10.11. 5:0011.11. 0:53 8285+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9270
*1 = průvod k 60. výročí provozu tramvají T3

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.