Domovská vozovna: Strašnice
Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF
Neoficiální označení: T3R.PLFr
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2017
Dodání: 21. 12. 2017
Původní evidenční číslo: 8220
Profil kol: PR-1
Dveře: Dopp s kontaktními lištami
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 318 058 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 516 | dnes 5:56 | 21.9. 21:32 | 8285+8387 | ||
26 | 509 | st 20.9. 4:51 | 20.9. 23:10 | 8285+8387 | ||
22 | 524 | út 19.9. 4:46 | 19.9. 19:12 | 8285+8387 | ||
25 | 515 | po 18.9. 13:20 | 18.9. 22:39 | 8285+8387*Z1 | ||
26 | 504 | ne 17.9. 5:18 | 18.9. 0:27 | 8285+8387 | ||
25 | 507 | so 16.9. 4:58 | 16.9. 21:49 | 8285+8387 | ||
22 | 525 | pá 15.9. 5:01 | 15.9. 19:22 | 8285+8387 | ||
22 | 513 | čt 14.9. 5:51 | 14.9. 20:35 | 8285+8387 | ||
14 | 504 | st 13.9. 6:50 | 14.9. 0:13 | 8285+8387 | ||
6 | 501 | út 12.9. 6:21 | 12.9. 18:49 | 8285+8387 | ||
26 | 513 | po 11.9. 5:38 | 12.9. 0:27 | 8285+8387 | ||
25 | 510 | so 9.9. 8:31 | 9.9. 21:56 | 8285+8387 | ||
22 | 524 | pá 8.9. 4:46 | 8.9. 19:12 | 8285+8387 | ||
22 | 522 | čt 7.9. 4:39 | 8.9. 0:35 | 8285+8387 | ||
26 | 518 | st 6.9. 6:13 | 6.9. 22:30 | 8285+8387 | ||
26 | 506 | út 5.9. 4:38 | 5.9. 23:10 | 8285+8387 | ||
22 | 538 | po 4.9. 15:35 | 5.9. 0:16 | 8285+8387 | ||
15 | 502 | so 2.9. 7:47 | 2.9. 21:29 | 8285+8387 | ||
13 | 504 | pá 1.9. 6:30 | 1.9. 20:33 | 8285 | ||
2 | 501 | čt 31.8. 5:10 | 31.8. 22:38 | 8285 | ||
13 | 501 | st 30.8. 6:40 | 30.8. 20:25 | 8285 | ||
13+97 | 577 | út 29.8. 6:18 | 30.8. 4:17 | 8285 | ||
13+94 | 574 | po 28.8. 6:28 | 28.8. 13:00 | 8285*MU | ||
22 | 519 | ne 27.8. 8:15 | 27.8. 23:55 | 8285+8155 | ||
22 | 516 | so 26.8. 7:50 | 26.8. 23:34 | 8285+8155 |