Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 342 082 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 505 so 1.4. 5:082.4. 0:03 8285+8576
26 509 pá 31.3. 4:2231.3. 20:28 8285+8576
22 512 čt 30.3. 4:2831.3. 0:34 8285+8576
11 509 st 29.3. 4:5430.3. 0:15 8285+8576
11 509 út 28.3. 4:5429.3. 0:15 8285+8576
14 501 po 27.3. 6:4727.3. 22:57 8285+8576
22 501 ne 26.3. 5:3327.3. 0:13 8285+8576
22 507 so 25.3. 4:5225.3. 22:55 8285+8576
22 529 čt 23.3. 4:4423.3. 19:59 8285+8576
22 514 st 22.3. 15:2923.3. 0:54 8285+8576
22 514 st 22.3. 6:3622.3. 8:56 8285+8576
26 502 út 21.3. 5:5022.3. 0:48 8285+8576
11 509 po 20.3. 4:5421.3. 0:15 8285+8576
26 502 ne 19.3. 6:2220.3. 0:28 8285+8576
15+20 501 so 18.3. 4:4819.3. 0:21 8285+8576
14 501 pá 17.3. 6:4717.3. 22:57 8285+8576
11 509 čt 16.3. 4:5417.3. 0:15 8285+8576
 6  516 st 15.3. 15:1515.3. 22:01 8285+8576
22 514 st 15.3. 6:3615.3. 8:56 8285+8576
22 529 út 14.3. 4:4414.3. 19:59 8285+8576
22 525 po 13.3. 4:3914.3. 0:13 8285+8576
26 502 ne 12.3. 5:0213.3. 0:27 8285+8576
22 505 so 11.3. 4:3512.3. 0:34 8285+8576
25 515 pá 10.3. 5:5110.3. 22:55 8285+8576
22 529 čt 9.3. 4:449.3. 19:59 8285+8576


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.