Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 301 537 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  501 pá 24.6. 6:4424.6. 20:32 8285
 2  504 čt 23.6. 5:1323.6. 18:59 8285
 2  506 st 22.6. 14:3022.6. 20:22 8285*Z1
13 501 út 14.6. 6:3814.6. 21:54 8285
 2  501 po 13.6. 6:4413.6. 20:32 8285
13 505 pá 10.6. 7:1110.6. 19:36 8285
13 502 čt 9.6. 6:479.6. 20:24 8285
13 502 st 8.6. 6:478.6. 20:24 8285
13 502 út 7.6. 6:477.6. 20:24 8285
 2  501 po 6.6. 6:446.6. 20:32 8285
13 502 so 4.6. 8:204.6. 21:05 8285
 2  504 pá 3.6. 5:133.6. 18:59 8285
13 508 čt 2.6. 6:082.6. 21:42 8285
13 501 st 1.6. 6:381.6. 21:54 8285
 2  504 út 31.5. 5:1331.5. 18:59 8285
 2  501 po 30.5. 6:4430.5. 20:32 8285
13 502 so 28.5. 8:2028.5. 21:05 8285
 2  501 pá 27.5. 6:4427.5. 20:32 8285
13 505 čt 26.5. 7:1126.5. 19:36 8285
13 501 st 25.5. 6:3825.5. 21:54 8285
13 510 út 24.5. 6:2824.5. 20:09 8285
 2  501 po 23.5. 6:4423.5. 20:32 8285
 2  504 so 21.5. 7:5221.5. 23:01 8285
 2  501 čt 19.5. 6:4419.5. 20:32 8285
 2  501 st 18.5. 6:4418.5. 20:32 8285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.