Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLFr

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD hliníkové s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 80 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 309 st 21.8. 5:4821.8. 22:42 8285
32 309 út 20.8. 5:4820.8. 22:42 8285
32 302 po 19.8. 15:0119.8. 17:02 8285
32 301 ne 18.8. 5:3618.8. 22:47 8285
32 303 so 17.8. 5:5817.8. 22:47 8285
32 309 pá 16.8. 5:4816.8. 22:42 8285
32 310 čt 15.8. 16:4015.8. 19:57 8285
32 312 čt 15.8. 7:1515.8. 9:40 8285
32 303 st 14.8. 6:2215.8. 0:57 8285
32 305 út 13.8. 6:5513.8. 19:04 8285
32 306 po 12.8. 7:2712.8. 19:16 8285
32 351 so 10.8. 8:3311.8. 5:45 8285
32 309 pá 9.8. 5:489.8. 22:42 8285
32 309 čt 8.8. 5:488.8. 22:42 8285
32 309 st 7.8. 5:487.8. 22:42 8285
32 305 út 6.8. 6:556.8. 19:04 8285
32 303 po 5.8. 6:226.8. 0:57 8285
32 301 ne 4.8. 5:364.8. 22:47 8285
32 304 so 3.8. 5:283.8. 22:22 8285
32 303 pá 2.8. 6:222.8. 17:52 8285
32 307 čt 1.8. 6:081.8. 22:37 8285
32 310 st 31.7. 16:4031.7. 19:57 8285
32 312 st 31.7. 7:1531.7. 9:40 8285
32 303 út 30.7. 6:2231.7. 0:57 8285
32 305 po 29.7. 6:5529.7. 10:45 8285*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.