Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 366 283 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 501 st 29.5. 4:2630.5. 0:46 8285+8385
22 532 čt 23.5. 4:4423.5. 16:15 8285+8385*MU
22 531 st 22.5. 16:0123.5. 0:13 8285+8385
22 523 st 22.5. 6:3822.5. 9:28 8285+8385
22 538 út 21.5. 5:0821.5. 19:56 8285+8385
24 507 po 20.5. 9:4520.5. 19:17 8285+8385*Z1
24 501 pá 17.5. 5:1017.5. 8:00 8285+8385*MU
 4  513 čt 16.5. 5:5616.5. 7:55 8285+8385*MU
3+26 515 st 15.5. 5:1115.5. 19:06 8285+8385
24 501 út 14.5. 5:1014.5. 19:25 8285+8385
3+26 502 po 13.5. 6:5413.5. 20:03 8285+8385
3+26 504 ne 12.5. 5:0612.5. 17:00 8285+8385*MU*1
22 502 so 11.5. 7:3712.5. 0:53 8285+8385
24 501 pá 10.5. 5:1010.5. 19:25 8285+8385
3+26 516 čt 9.5. 5:029.5. 21:53 8285+8385
12 503 st 8.5. 5:059.5. 0:32 8285+8385
24 501 út 7.5. 5:107.5. 19:25 8285+8385
6+14 513 po 6.5. 15:406.5. 19:15 8285+8385
22 528 po 6.5. 6:226.5. 9:12 8285+8385
9+22 524 ne 5.5. 4:336.5. 0:33 8285+8385
22 536 pá 3.5. 4:523.5. 19:40 8285+8385
6+14 509 čt 2.5. 6:403.5. 0:32 8285+8385
22 505 st 1.5. 5:091.5. 22:53 8285+8385
 7  503 út 30.4. 4:561.5. 0:07 8285+8385
6+14 509 po 29.4. 6:4030.4. 0:32 8285+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166+8167
*1 = najetí 8285+8385 do 9085 ve smyčce Nádraží Braník

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.