Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 318 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 516 dnes 5:5621.9. 21:32 8285+8387
26 509 st 20.9. 4:5120.9. 23:10 8285+8387
22 524 út 19.9. 4:4619.9. 19:12 8285+8387
25 515 po 18.9. 13:2018.9. 22:39 8285+8387*Z1
26 504 ne 17.9. 5:1818.9. 0:27 8285+8387
25 507 so 16.9. 4:5816.9. 21:49 8285+8387
22 525 pá 15.9. 5:0115.9. 19:22 8285+8387
22 513 čt 14.9. 5:5114.9. 20:35 8285+8387
14 504 st 13.9. 6:5014.9. 0:13 8285+8387
 6  501 út 12.9. 6:2112.9. 18:49 8285+8387
26 513 po 11.9. 5:3812.9. 0:27 8285+8387
25 510 so 9.9. 8:319.9. 21:56 8285+8387
22 524 pá 8.9. 4:468.9. 19:12 8285+8387
22 522 čt 7.9. 4:398.9. 0:35 8285+8387
26 518 st 6.9. 6:136.9. 22:30 8285+8387
26 506 út 5.9. 4:385.9. 23:10 8285+8387
22 538 po 4.9. 15:355.9. 0:16 8285+8387
15 502 so 2.9. 7:472.9. 21:29 8285+8387
13 504 pá 1.9. 6:301.9. 20:33 8285
 2  501 čt 31.8. 5:1031.8. 22:38 8285
13 501 st 30.8. 6:4030.8. 20:25 8285
13+97 577 út 29.8. 6:1830.8. 4:17 8285
13+94 574 po 28.8. 6:2828.8. 13:00 8285*MU
22 519 ne 27.8. 8:1527.8. 23:55 8285+8155
22 516 so 26.8. 7:5026.8. 23:34 8285+8155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8294+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.