Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8285

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.PLF

Neoficiální označení: T3R.PLFr

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2017

Dodání: 21. 12. 2017

Původní evidenční číslo: 8220

Profil kol: PR-1

Dveře: Dopp s kontaktními lištami

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 210 532 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 504 čt 13.5. 6:2513.5. 21:13 8285
13+97 574 st 12.5. 7:1513.5. 5:49 8285
2+91 571 út 11.5. 4:3312.5. 4:46 8285
 2  505 po 10.5. 5:2910.5. 19:46 8285
13 501 so 8.5. 8:278.5. 22:02 8285
13+94 571 pá 7.5. 6:358.5. 5:18 8285
2+92 572 čt 6.5. 4:337.5. 5:28 8285
 2  503 st 5.5. 5:055.5. 21:29 8285
21 501 út 4.5. 15:044.5. 18:06 8285
21 501 út 4.5. 5:264.5. 9:16 8285
13 504 po 3.5. 6:523.5. 22:22 8285
2+92 572 so 1.5. 7:582.5. 5:28 8285
13+94 571 pá 30.4. 6:351.5. 5:18 8285
2+92 572 čt 29.4. 4:3330.4. 5:28 8285
13 504 st 28.4. 6:5228.4. 22:22 8285
2+92 572 út 27.4. 4:3328.4. 5:28 8285
 2  506 po 26.4. 5:2926.4. 19:46 8285
13 501 ne 25.4. 9:5725.4. 22:02 8285
13 501 so 24.4. 8:2724.4. 22:02 8285
13+94 571 pá 23.4. 6:3524.4. 5:18 8285
2+92 572 čt 22.4. 4:3323.4. 5:28 8285
 2  503 st 21.4. 5:0521.4. 21:29 8285
 2  503 út 20.4. 5:0520.4. 21:29 8285
13 501 po 19.4. 6:5519.4. 19:46 8285
2+91 571 ne 18.4. 5:5019.4. 5:16 8285


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.