Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 460 232 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 st 26.6. 15:0026.6. 23:49 8281+8575*Z
26 509 st 26.6. 6:3326.6. 9:54 8281+8575
22 528 út 25.6. 6:0625.6. 18:16 8281+8575
22 525 po 24.6. 5:5224.6. 20:20 8281+8575
 7  508 so 22.6. 7:5722.6. 22:18 8281+8575
 6  512 pá 21.6. 15:5721.6. 20:27 8281+8575
26 503 pá 21.6. 4:3921.6. 10:24 8281+8575
 6  508 čt 20.6. 15:1721.6. 0:34 8281+8575
 6  512 čt 20.6. 5:4020.6. 10:03 8281+8575
 6  508 st 19.6. 15:1720.6. 0:21 8281+8575
 6  512 st 19.6. 5:4019.6. 10:03 8281+8575
 6  508 út 18.6. 15:1719.6. 0:21 8281+8575
 2  706 út 18.6. 7:2518.6. 8:15 8281*Z1
22 508 po 17.6. 6:4318.6. 1:09 8281+8401
 2  503 pá 14.6. 5:3014.6. 20:18 8281
 2  514 čt 13.6. 5:5413.6. 21:09 8281
 2  507 st 12.6. 15:5013.6. 1:07 8281
 2  507 st 12.6. 6:1012.6. 9:03 8281
21 506 út 11.6. 16:1011.6. 19:36 8281
21 501 po 10.6. 15:3010.6. 18:57 8281
21 504 po 10.6. 5:5310.6. 9:17 8281
 2  502 ne 9.6. 6:1710.6. 0:34 8281
21 504 pá 7.6. 15:557.6. 19:22 8281
21 501 pá 7.6. 5:277.6. 8:53 8281
 2  505 čt 6.6. 15:346.6. 21:54 8281
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8386+8387
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8157

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.