Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.7.2024)
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2010
Dodání: 2010
V provozu od: 11. 11. 2010
Výrobní číslo: 102/2009
Původní evidenční číslo: 7093
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 809 069 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
16 | 105 | dnes 6:00 | 24.1. 23:55 | 8281+8382 | ||
16 | 105 | st 22.1. 6:00 | 22.1. 23:55 | 8281+8369 | ||
16 | 105 | út 21.1. 6:00 | 21.1. 23:55 | 8281+8369 | ||
16 | 107 | po 20.1. 6:22 | 20.1. 19:28 | 8281+8369 | ||
16 | 106 | ne 19.1. 4:55 | 19.1. 22:16 | 8281+8369 | ||
16 | 108 | so 18.1. 4:35 | 19.1. 0:15 | 8281+8369 | ||
16 | 104 | pá 17.1. 5:32 | 17.1. 23:35 | 8281+8369 | ||
16 | 110 | st 15.1. 4:55 | 16.1. 0:35 | 8281+8369 | ||
16 | 110 | út 14.1. 4:55 | 15.1. 0:35 | 8281+8369 | ||
16 | 102 | po 13.1. 5:15 | 13.1. 23:15 | 8281+8369 | ||
16 | 107 | ne 12.1. 5:15 | 13.1. 0:35 | 8281+8369 | ||
16 | 102 | pá 10.1. 5:15 | 10.1. 23:15 | 8281+8369 | ||
16 | 109 | čt 9.1. 6:42 | 9.1. 19:48 | 8281+8369 | ||
16 | 104 | st 8.1. 5:32 | 8.1. 10:00 | 8281+8369*MU | ||
16 | 110 | út 7.1. 4:55 | 8.1. 0:35 | 8281+8369 | ||
16 | 102 | po 6.1. 5:15 | 6.1. 23:15 | 8281+8369 | ||
16 | 105 | ne 5.1. 4:35 | 6.1. 0:15 | 8281+8369 | ||
16 | 101 | so 4.1. 4:55 | 5.1. 0:35 | 8281+8369 | ||
16 | 104 | čt 2.1. 5:32 | 2.1. 23:35 | 8281+8369 | ||
16 | 102 | st 1.1. 7:55 | 1.1. 23:55 | 8281+8369 | ||
Rok 2024 | ||||||
6+14 | 117 | po 30.12. 5:58 | 30.12. 13:25 | 8281+8181*MU | ||
16 | 107 | pá 27.12. 6:00 | 27.12. 19:18 | 8281+8181 | ||
16 | 101 | st 25.12. 7:35 | 25.12. 23:35 | 8281+8181 | ||
16 | 105 | út 24.12. 5:35 | 24.12. 18:57 | 8281+8181 | ||
16 | 107 | po 23.12. 6:00 | 23.12. 19:18 | 8281+8181 |