Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 488 252 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 508 út 12.11. 7:1912.11. 20:57 8281
21 506 po 11.11. 15:4011.11. 19:35 8281
21 506 po 11.11. 6:1311.11. 9:41 8281
 2  507 ne 10.11. 6:2910.11. 22:40 8281
13 504 so 9.11. 7:439.11. 20:45 8281
13 501 pá 8.11. 6:238.11. 20:30 8281
 2  514 čt 7.11. 14:457.11. 21:12 8281
 2  514 čt 7.11. 5:217.11. 9:43 8281
14 513 st 6.11. 5:416.11. 22:57 8281+8397
16 515 út 5.11. 5:326.11. 1:38 8281+8397
22 504 po 4.11. 4:445.11. 0:22 8281+8397
22 505 ne 3.11. 6:243.11. 21:58 8281+8397
 6  501 so 2.11. 5:213.11. 0:15 8281+8397
 8  503 pá 1.11. 4:082.11. 0:13 8281+8397
22 504 čt 31.10. 4:441.11. 0:22 8281+8397
25 507 st 30.10. 4:3030.10. 20:58 8281+8397
14 514 út 29.10. 4:5129.10. 21:05 8281+8397
22 511 po 28.10. 5:0428.10. 22:08 8281+8397
22 512 ne 27.10. 10:4828.10. 0:42 8281+8397
6+14 501 so 26.10. 4:2627.10. 0:15 8281+8397
22 504 pá 25.10. 4:4426.10. 0:22 8281+8397
16 515 čt 24.10. 5:3225.10. 1:38 8281+8397
 8  513 pá 18.10. 5:2919.10. 0:20 8281+8577*MU
 8  503 čt 17.10. 4:0918.10. 0:12 8281+8577
26 511 st 16.10. 5:4617.10. 0:40 8281+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.