Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 435 947 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  514 út 19.2. 14:4519.2. 21:09 8281
 2  514 út 19.2. 4:5319.2. 9:43 8281
13 501 po 18.2. 6:2318.2. 19:45 8281
13 505 ne 17.2. 9:2917.2. 22:12 8281
 2  502 so 16.2. 6:4416.2. 20:29 8281
21 501 pá 15.2. 15:0015.2. 18:57 8281
21 501 pá 15.2. 5:2715.2. 9:26 8281
 2  509 čt 14.2. 5:3614.2. 23:49 8281
 2  514 st 13.2. 14:4513.2. 21:09 8281
21 506 st 13.2. 6:1313.2. 9:41 8281
 2  509 út 12.2. 5:3612.2. 23:49 8281
 2  507 po 11.2. 4:3312.2. 1:07 8281
26 504 ne 10.2. 4:5910.2. 22:41 8281+8378
22 501 so 9.2. 7:4510.2. 0:23 8281+8378
21 506 pá 8.2. 15:408.2. 19:35 8281
21 506 pá 8.2. 6:138.2. 9:41 8281
13 508 čt 7.2. 7:197.2. 19:59 8281
 2  505 út 5.2. 6:095.2. 17:00 8281*MU
 2  514 po 4.2. 14:454.2. 21:12 8281
 2  514 po 4.2. 4:534.2. 9:43 8281
13 506 ne 3.2. 9:323.2. 22:14 8281
13 504 so 2.2. 7:432.2. 22:30 8281
 2  503 pá 1.2. 5:571.2. 20:16 8281
 2  503 čt 31.1. 5:5731.1. 20:16 8281
 2  514 st 30.1. 14:4530.1. 21:12 8281
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.