Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 502 382 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 so 18.1. 4:4619.1. 0:21 8281+8575
22 532 pá 17.1. 6:2118.1. 0:32 8281+8575
25 507 čt 16.1. 4:3016.1. 21:18 8281+8575
22 536 st 15.1. 6:4915.1. 19:27 8281+8575
22 504 út 14.1. 4:4415.1. 0:22 8281+8575
22 504 po 13.1. 4:4414.1. 0:22 8281+8575
22 513 ne 12.1. 8:3713.1. 1:19 8281+8575
22 514 so 11.1. 5:0411.1. 23:49 8281+8575
22 535 pá 10.1. 14:2611.1. 0:49 8281+8575
 4  501 pá 10.1. 6:0910.1. 9:47 8281+8575
22 507 čt 9.1. 5:569.1. 19:03 8281+8575
 8  503 st 8.1. 4:089.1. 0:13 8281+8575
22 505 út 7.1. 4:598.1. 1:19 8281+8575
16 515 po 6.1. 5:327.1. 1:38 8281+8575
22 502 ne 5.1. 8:506.1. 0:09 8281+8575
22 514 so 4.1. 5:044.1. 23:49 8281+8575
22 503 pá 3.1. 4:344.1. 0:09 8281+8575
22 529 čt 2.1. 5:223.1. 0:42 8281+8575
22 506 st 1.1. 6:452.1. 0:49 8281+8575
Rok 2019
 6  506 út 31.12. 5:0631.12. 22:56 8281+8575
22 512 po 30.12. 5:3230.12. 22:32 8281+8575
22 520 ne 29.12. 10:1030.12. 0:08 8281+8575
22 511 čt 26.12. 5:0426.12. 22:08 8281+8575
 8  507 st 25.12. 7:2826.12. 1:13 8281+8575
16 504 út 24.12. 5:0324.12. 17:10 8281+8575


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.