Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 609 032 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 572 čt 8.7. 9:058.7. 20:55 8281*Z1+MU
15 505 st 7.7. 4:457.7. 21:40 8281+8565
 8  501 út 6.7. 5:086.7. 22:02 8281+8565
 6  505 pá 2.7. 15:342.7. 20:06 8281+8565
 6  505 pá 2.7. 5:012.7. 9:27 8281+8565
26 505 čt 1.7. 5:281.7. 20:50 8281+8565
15 505 st 30.6. 4:4530.6. 21:40 8281+8565
 6  513 út 29.6. 5:2029.6. 21:21 8281+8565
26 502 po 28.6. 5:0828.6. 22:48 8281+8565
 6  507 ne 27.6. 4:4127.6. 23:33 8281+8565
 6  508 so 26.6. 7:5226.6. 23:53 8281+8565
13+92 574 pá 25.6. 19:1526.6. 5:26 8281+8565*Z2
22 721 pá 25.6. 9:0025.6. 10:30 8281+8565*Z3
13+94 572 čt 24.6. 19:5025.6. 6:09 8281+8565*Z4
13+92 574 st 23.6. 7:0524.6. 5:26 8281
13+92 574 po 21.6. 7:0522.6. 5:26 8281
13+92 574 pá 18.6. 7:0518.6. 20:30 8281*MU
2+96 573 čt 17.6. 4:3318.6. 4:53 8281
 2  505 st 16.6. 5:2916.6. 19:46 8281
 2  507 út 15.6. 5:4415.6. 21:25 8281
 2  507 po 14.6. 5:4414.6. 21:25 8281
22 518 ne 13.6. 10:0613.6. 23:27 8281+8179
13+97 574 so 12.6. 8:2713.6. 5:50 8281+8179
13 503 pá 11.6. 6:1511.6. 20:58 8281
13 501 čt 10.6. 6:4510.6. 19:23 8281
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.