Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 689 834 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 510 dnes 6:133.10. 0:45 8281+8385
26 501 ne 1.10. 4:231.10. 23:50 8281+8385
14 504 so 30.9. 5:021.10. 0:45 8281+8385
22 525 pá 29.9. 5:0129.9. 19:22 8281+8385
 7  508 čt 28.9. 4:3228.9. 21:07 8281+8385
26 507 st 27.9. 4:3827.9. 20:26 8281+8385
26 509 út 26.9. 4:5126.9. 23:10 8281+8385
22 524 po 25.9. 4:4625.9. 19:12 8281+8385
26 505 ne 24.9. 10:3825.9. 0:47 8281+8385
26 502 so 23.9. 4:2323.9. 21:17 8281+8385
14 506 pá 22.9. 5:3723.9. 0:30 8281+8385
26 507 čt 21.9. 4:3821.9. 20:26 8281+8385
22 515 st 20.9. 6:2420.9. 23:35 8281+8385
26 509 po 18.9. 4:5118.9. 19:55 8281+8385*MU
14 501 ne 17.9. 4:5718.9. 0:13 8281+8385
22 502 so 16.9. 5:0617.9. 0:54 8281+8385
26 506 pá 15.9. 4:3815.9. 23:10 8281+8385
26 518 čt 14.9. 6:1314.9. 22:30 8281+8385
 7  518 st 13.9. 5:0413.9. 19:37 8281+8385
22 537 út 12.9. 6:5212.9. 21:09 8281+8385
26 518 po 11.9. 6:1311.9. 22:30 8281+8385
25 508 ne 10.9. 4:3410.9. 22:39 8281+8385
 7  511 so 9.9. 5:1210.9. 0:37 8281+8385
 4  508 pá 8.9. 14:498.9. 18:12 8281+8385
22 531 pá 8.9. 5:588.9. 8:42 8281+8385
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.