Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 653 027 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 571 ne 27.11. 10:3128.11. 4:49 8281
13 501 so 26.11. 7:5426.11. 21:48 8281
13+94 574 čt 24.11. 5:5725.11. 5:23 8281
13+94 574 út 22.11. 5:5723.11. 5:23 8281
13 502 po 21.11. 6:5521.11. 21:33 8281
2+92 572 ne 20.11. 9:4721.11. 5:31 8281
 2  501 so 19.11. 6:3720.11. 0:12 8281
37 501 pá 18.11. 17:0019.11. 0:26 8281*Z1
26 504 čt 3.11. 4:223.11. 20:16 8281+8177
22+24 562 st 2.11. 5:262.11. 8:49 8281+8177
26 502 út 1.11. 14:161.11. 22:50 8281+8177
26 512 út 1.11. 6:321.11. 9:48 8281+8177
26 512 po 31.10. 15:3131.10. 21:17 8281+8177
6+14 545 so 29.10. 4:3330.10. 0:06 8281+8177
6+14 545 pá 28.10. 4:3329.10. 0:06 8281+8177
26 508 čt 27.10. 15:0827.10. 21:17 8281+8177
22+24 564 čt 27.10. 6:3927.10. 10:12 8281+8177
22+24 547 st 26.10. 4:3927.10. 0:53 8281+8177
15 502 út 25.10. 4:4825.10. 19:56 8281+8177
22+24 562 po 24.10. 14:5625.10. 0:14 8281+8177
13 506 ne 23.10. 7:3123.10. 21:33 8281
13 504 so 22.10. 8:5422.10. 21:55 8281
13 504 pá 21.10. 6:5521.10. 21:33 8281
2+92 572 čt 20.10. 6:0321.10. 5:31 8281
13 504 st 19.10. 6:5519.10. 21:33 8281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.