Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.7.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 788 399 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  102 dnes 6:089.10. 21:12 8281+8181
16 109 út 8.10. 5:318.10. 15:20 8281+8181*MU
16 109 po 7.10. 5:317.10. 23:36 8281+8181
16 106 ne 6.10. 4:556.10. 22:16 8281+8181
16 105 so 5.10. 5:355.10. 23:56 8281+8181
16 116 pá 4.10. 4:555.10. 0:16 8281+8181
16 109 čt 3.10. 5:313.10. 23:36 8281+8181
19 107 st 2.10. 4:312.10. 20:12 8281+8181
16 116 út 1.10. 4:552.10. 0:16 8281+8181
16 116 po 30.9. 4:551.10. 0:16 8281+8181
16 105 ne 29.9. 4:3530.9. 0:16 8281+8181
16 108 so 28.9. 4:3529.9. 0:16 8281+8181
19 109 pá 27.9. 6:1627.9. 20:42 8281+8181
19 107 čt 26.9. 4:3126.9. 20:12 8281+8181
19 109 st 25.9. 6:1625.9. 20:42 8281+8181
19 107 út 24.9. 4:3124.9. 20:12 8281+8181
19 101 po 23.9. 5:1123.9. 20:57 8281+8181
16 109 ne 22.9. 4:3523.9. 0:36 8281+8181
16 103 so 21.9. 5:5522.9. 0:16 8281+8181
16 117 pá 20.9. 6:3120.9. 8:52 8281+8181
19 107 čt 19.9. 4:3119.9. 20:12 8281+8181
19 107 st 18.9. 4:3118.9. 20:12 8281+8181
19 107 út 17.9. 4:3117.9. 20:12 8281+8181
19 104 po 16.9. 6:4916.9. 21:12 8281+8181
16 104 ne 15.9. 5:1515.9. 23:36 8281+8181
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.