Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 540 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 512 st 30.9. 5:0430.9. 20:30 8281+8578
22 501 út 29.9. 5:1730.9. 0:40 8281+8578
22 504 po 28.9. 9:3029.9. 0:40 8281+8578
22 504 ne 27.9. 9:3028.9. 0:40 8281+8578
26 517 pá 25.9. 6:5425.9. 10:29 8281+8578
24 508 čt 24.9. 6:2724.9. 19:22 8281+8578
22 522 st 23.9. 6:0723.9. 20:00 8281+8578
15 506 út 22.9. 5:2222.9. 21:56 8281+8578
22 542 po 21.9. 6:3821.9. 9:39 8281+8578
24 510 čt 17.9. 6:2917.9. 20:24 8281+8578
24 510 st 16.9. 6:2916.9. 20:24 8281+8578
26 505 út 15.9. 5:4615.9. 19:49 8281+8578
24 510 po 14.9. 6:2914.9. 20:24 8281+8578
 6  503 so 12.9. 6:4813.9. 0:53 8281+8578
22 501 pá 11.9. 5:1712.9. 0:40 8281+8578
22 501 čt 10.9. 5:1711.9. 0:40 8281+8578
22 531 st 9.9. 6:539.9. 21:30 8281+8578
22 527 út 8.9. 6:308.9. 23:48 8281+8578
26 516 po 7.9. 14:207.9. 21:38 8281+8578*Z
14 506 pá 4.9. 4:354.9. 21:16 8281+8578
24 508 čt 3.9. 6:273.9. 19:22 8281+8578
26 513 st 2.9. 4:213.9. 0:19 8281+8578
15 508 út 1.9. 5:482.9. 0:15 8281+8578
22 520 po 31.8. 5:5331.8. 19:43 8281+8578
 6  502 ne 30.8. 4:2731.8. 0:34 8281+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.