Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 11.7.2024)
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2010
Dodání: 2010
V provozu od: 11. 11. 2010
Výrobní číslo: 102/2009
Původní evidenční číslo: 7093
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 788 399 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 102 | dnes 6:08 | 9.10. 21:12 | 8281+8181 | ||
16 | 109 | út 8.10. 5:31 | 8.10. 15:20 | 8281+8181*MU | ||
16 | 109 | po 7.10. 5:31 | 7.10. 23:36 | 8281+8181 | ||
16 | 106 | ne 6.10. 4:55 | 6.10. 22:16 | 8281+8181 | ||
16 | 105 | so 5.10. 5:35 | 5.10. 23:56 | 8281+8181 | ||
16 | 116 | pá 4.10. 4:55 | 5.10. 0:16 | 8281+8181 | ||
16 | 109 | čt 3.10. 5:31 | 3.10. 23:36 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | st 2.10. 4:31 | 2.10. 20:12 | 8281+8181 | ||
16 | 116 | út 1.10. 4:55 | 2.10. 0:16 | 8281+8181 | ||
16 | 116 | po 30.9. 4:55 | 1.10. 0:16 | 8281+8181 | ||
16 | 105 | ne 29.9. 4:35 | 30.9. 0:16 | 8281+8181 | ||
16 | 108 | so 28.9. 4:35 | 29.9. 0:16 | 8281+8181 | ||
19 | 109 | pá 27.9. 6:16 | 27.9. 20:42 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | čt 26.9. 4:31 | 26.9. 20:12 | 8281+8181 | ||
19 | 109 | st 25.9. 6:16 | 25.9. 20:42 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | út 24.9. 4:31 | 24.9. 20:12 | 8281+8181 | ||
19 | 101 | po 23.9. 5:11 | 23.9. 20:57 | 8281+8181 | ||
16 | 109 | ne 22.9. 4:35 | 23.9. 0:36 | 8281+8181 | ||
16 | 103 | so 21.9. 5:55 | 22.9. 0:16 | 8281+8181 | ||
16 | 117 | pá 20.9. 6:31 | 20.9. 8:52 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | čt 19.9. 4:31 | 19.9. 20:12 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | st 18.9. 4:31 | 18.9. 20:12 | 8281+8181 | ||
19 | 107 | út 17.9. 4:31 | 17.9. 20:12 | 8281+8181 | ||
19 | 104 | po 16.9. 6:49 | 16.9. 21:12 | 8281+8181 | ||
16 | 104 | ne 15.9. 5:15 | 15.9. 23:36 | 8281+8181 |