Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8281

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 11. 11. 2010

Výrobní číslo: 102/2009

Původní evidenční číslo: 7093

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 839 999 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 172 so 24.5. 7:1525.5. 4:39 8281
13+94 174 čt 22.5. 7:4823.5. 4:57 8281
13+98 178 út 20.5. 7:0021.5. 5:46 8281
13+94 174 ne 18.5. 23:0019.5. 4:57 8281*Z1
13+94 174 ne 18.5. 7:4218.5. 17:45 8281*MU
13+94 174 pá 16.5. 7:4817.5. 4:57 8281
13+98 178 st 14.5. 7:0015.5. 5:46 8281
2+92 172 po 12.5. 6:0413.5. 4:39 8281
31+98 178 so 10.5. 6:3311.5. 5:46 8281
2+92 172 čt 8.5. 5:539.5. 4:39 8281
13+98 178 út 6.5. 7:007.5. 5:46 8281
2+92 172 ne 4.5. 7:405.5. 4:39 8281
13+98 178 pá 2.5. 7:133.5. 5:46 8281
2+92 172 st 30.4. 5:211.5. 4:39 8281
13+98 178 po 28.4. 6:1429.4. 5:46 8281
13+94 174 so 26.4. 7:3627.4. 4:57 8281
2+92 172 čt 24.4. 5:2125.4. 4:39 8281
13+94 174 út 22.4. 6:5223.4. 4:57 8281
13+94 174 ne 20.4. 7:4221.4. 4:57 8281
13+94 174 pá 18.4. 7:3619.4. 4:57 8281
13+94 174 st 16.4. 6:5217.4. 4:57 8281
13+94 174 po 14.4. 6:5215.4. 4:57 8281
2+92 172 ne 13.4. 8:4114.4. 4:39 8281
2+92 172 pá 11.4. 5:2112.4. 4:39 8281
13+98 178 st 9.4. 6:1410.4. 5:46 8281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.