Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 529 146 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  514 st 26.6. 4:2526.6. 18:30 8278+8374
 7  514 út 25.6. 15:1925.6. 21:48 8278+8374
 6  512 út 25.6. 5:4025.6. 10:03 8278+8374
26 515 po 24.6. 6:1224.6. 19:36 8278+8374
 7  501 ne 23.6. 4:1823.6. 20:33 8278+8374
22 514 so 22.6. 5:0422.6. 23:49 8278+8374
22 520 pá 21.6. 4:2421.6. 23:24 8278+8374
26 513 čt 20.6. 6:0421.6. 1:02 8278+8374
22 522 st 19.6. 6:0819.6. 19:29 8278+8374
 5  509 út 18.6. 15:0719.6. 1:10 8278+8374
 5  515 út 18.6. 4:4518.6. 9:59 8278+8374
22 537 po 17.6. 6:5018.6. 0:43 8278+8374
 5  503 ne 16.6. 5:0516.6. 20:28 8278+8374
 7  508 so 15.6. 7:5715.6. 22:18 8278+8374
22 528 pá 14.6. 6:0614.6. 18:16 8278+8374
22 537 čt 13.6. 6:5013.6. 22:10 8278+8557*MU
 5  506 st 12.6. 5:3112.6. 22:01 8278+8557
 5  514 út 11.6. 4:2511.6. 18:30 8278+8557
26 502 ne 9.6. 4:399.6. 17:50 8278+8394*MU*1
22 520 so 8.6. 6:359.6. 0:49 8278+8394
22 528 pá 7.6. 6:067.6. 18:16 8278+8394
 7  508 čt 6.6. 4:186.6. 20:49 8278+8394
 6  508 st 5.6. 15:176.6. 0:21 8278+8394
 6  512 st 5.6. 5:405.6. 10:03 8278+8394
22 537 út 4.6. 6:505.6. 0:43 8278+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Olšanském nám.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.