Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 825 773 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 577 po 26.2. 8:2127.2. 4:17 8278
2+99 579 so 24.2. 6:4425.2. 4:50 8278
2+92 572 čt 22.2. 15:1623.2. 5:33 8278
 2  509 čt 22.2. 5:2922.2. 10:19 8278
2+99 579 út 20.2. 5:1921.2. 4:50 8278
2+97 577 ne 18.2. 6:1419.2. 4:17 8278
2+99 579 ne 11.2. 9:2712.2. 4:50 8278
2+92 572 pá 9.2. 5:0710.2. 5:33 8278
2+97 577 st 7.2. 5:268.2. 4:17 8278
2+92 572 po 5.2. 5:076.2. 5:33 8278
2+92 572 so 3.2. 5:354.2. 5:33 8278
2+92 572 čt 1.2. 5:012.2. 5:33 8278
2+97 577 út 30.1. 5:2631.1. 4:18 8278
2+94 574 po 22.1. 5:1823.1. 5:25 8278
2+99 579 so 20.1. 7:1021.1. 4:50 8278
 2  501 pá 19.1. 5:2919.1. 21:41 8278
 2  502 čt 18.1. 5:3218.1. 21:55 8278
 2  501 st 17.1. 5:2917.1. 21:41 8278
 2  502 út 16.1. 5:3216.1. 21:55 8278
13 505 po 15.1. 8:2915.1. 21:07 8278
2+92 572 so 13.1. 6:0114.1. 5:33 8278
2+92 572 st 10.1. 4:5511.1. 5:33 8278
 2  502 út 9.1. 5:329.1. 6:00 8278*MU
13+94 574 ne 7.1. 8:058.1. 5:25 8278
 2  502 pá 5.1. 5:325.1. 21:55 8278
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.