Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 511 ne 28.11. 4:2229.11. 0:07 8278+8575
26 501 so 27.11. 4:4228.11. 0:27 8278+8575
22 502 pá 26.11. 4:2926.11. 20:37 8278+8575
 6  509 čt 25.11. 14:3526.11. 0:02 8278+8575
22 522 čt 25.11. 6:4425.11. 9:18 8278+8575
 6  515 st 24.11. 15:2325.11. 0:00 8278+8575
26 516 po 22.11. 5:5622.11. 11:00 8278+8575*MU
26 511 ne 21.11. 4:2222.11. 0:07 8278+8575
 8  509 so 20.11. 4:5221.11. 0:58 8278+8575
15 506 čt 18.11. 14:5719.11. 0:23 8278+8575
15 506 čt 18.11. 5:5118.11. 9:27 8278+8575
22 509 st 17.11. 7:5618.11. 0:35 8278+8575
 8  510 út 16.11. 4:4616.11. 19:42 8278+8575
15 506 po 15.11. 14:5716.11. 0:23 8278+8575
15 506 po 15.11. 5:5115.11. 9:27 8278+8575
3+26 511 ne 14.11. 4:3915.11. 0:07 8278+8575
14 504 so 13.11. 5:0013.11. 23:39 8278+8575
 8  510 pá 12.11. 4:4612.11. 19:42 8278+8575
15 511 čt 11.11. 4:4711.11. 21:18 8278+8575
26 513 st 10.11. 5:3811.11. 0:27 8278+8575
15 511 út 9.11. 4:479.11. 21:18 8278+8575
15 503 po 8.11. 5:219.11. 0:03 8278+8575
26 504 ne 7.11. 10:388.11. 0:48 8278+8575
 8  501 so 6.11. 9:146.11. 21:11 8278+8575
22 524 pá 5.11. 15:375.11. 23:55 8278+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.