Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 743 406 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 502 dnes 6:433.12. 23:53 8278+8532
11 506 út 29.11. 15:0429.11. 19:45 8278+8532
22 539 út 29.11. 6:4429.11. 9:19 8278+8532
11 509 po 28.11. 5:3129.11. 0:50 8278+8532
22 514 ne 27.11. 4:3927.11. 23:57 8278+8532
22 518 so 26.11. 4:4926.11. 22:11 8278+8532
22 539 pá 25.11. 15:2925.11. 20:51 8278+8532
22 541 pá 25.11. 6:5625.11. 9:35 8278+8532
 6  502 čt 24.11. 4:5224.11. 12:45 8278+8532*MU
22 528 st 23.11. 5:0024.11. 0:53 8278+8532
 6  503 út 22.11. 5:0723.11. 0:20 8278+8532
22 528 po 21.11. 5:0022.11. 0:15 8278+8532
 6  509 ne 20.11. 4:3320.11. 23:40 8278+8532
26 501 so 19.11. 4:4120.11. 0:27 8278+8532
22 532 pá 18.11. 5:3819.11. 0:34 8278+8532
15 505 čt 17.11. 5:0817.11. 21:19 8278+8532
22 541 st 16.11. 15:4517.11. 0:13 8278+8532
22 541 st 16.11. 6:5616.11. 9:45 8278+8532
26 502 út 15.11. 14:1615.11. 23:00 8278+8532
26 512 út 15.11. 6:3215.11. 9:58 8278+8532
26 504 po 14.11. 4:2214.11. 20:16 8278+8532
22 515 ne 13.11. 9:4314.11. 0:14 8278+8532
22 520 so 12.11. 5:0912.11. 22:54 8278+8532
 6  502 pá 11.11. 4:5212.11. 0:00 8278+8532
 6  518 čt 10.11. 4:3310.11. 23:20 8278+8532
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.