Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 459 629 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 534 čt 19.4. 6:0019.4. 14:00 8278
Cvič 543 st 18.4. 6:0018.4. 14:00 8278
21 506 út 17.4. 15:4017.4. 19:36 8278
11 506 ne 15.4. 4:1916.4. 1:04 8278
 2  503 so 14.4. 6:4214.4. 22:32 8278
13 503 pá 13.4. 6:3713.4. 21:42 8278
 2  505 čt 12.4. 4:1812.4. 20:36 8278
 2  506 st 11.4. 6:2012.4. 1:08 8278
13 501 út 10.4. 6:2310.4. 19:45 8278
13 505 po 9.4. 14:5610.4. 0:24 8278
21 506 po 9.4. 6:149.4. 9:41 8278
13 503 pá 6.4. 6:376.4. 21:42 8278
 2  505 čt 5.4. 4:185.4. 20:36 8278
13 505 st 4.4. 14:565.4. 0:24 8278
21 506 st 4.4. 6:144.4. 9:41 8278
13 508 út 3.4. 7:193.4. 19:15 8278
13 502 pá 30.3. 12:2031.3. 0:28 8278*Z
 2  515 čt 29.3. 14:4729.3. 21:11 8278
 2  515 čt 29.3. 4:3729.3. 9:35 8278
 2  515 st 28.3. 14:4728.3. 21:11 8278
21 501 st 28.3. 5:2728.3. 9:26 8278
21 501 út 27.3. 15:0027.3. 18:58 8278
21 506 út 27.3. 6:1427.3. 9:41 8278
13 503 po 26.3. 6:3726.3. 21:42 8278
11 506 ne 25.3. 4:1926.3. 1:04 8278
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.