Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 516 396 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 523 čt 25.4. 6:0025.4. 14:00 8278
Cvič 537 st 24.4. 6:0024.4. 14:00 8278
Cvič 511 út 23.4. 6:0023.4. 14:00 8278
22 509 po 22.4. 4:4422.4. 22:58 8278+8163
26 507 ne 21.4. 4:4022.4. 1:00 8278+8163
22 521 so 20.4. 4:0521.4. 1:20 8278+8163
26 505 pá 19.4. 5:4020.4. 0:40 8278+8163
22 533 čt 18.4. 6:2719.4. 0:30 8278+8163
22 530 st 17.4. 8:3017.4. 20:26 8278+8163*Z
22 508 út 16.4. 14:2017.4. 1:09 8278+8163*Z1
 5  506 po 15.4. 5:3115.4. 22:01 8278+8163
 5  503 ne 14.4. 5:0514.4. 20:28 8278+8163
 7  505 so 13.4. 5:1713.4. 21:33 8278+8163
 7  508 pá 12.4. 4:1812.4. 20:49 8278+8163
22 533 čt 11.4. 6:2712.4. 0:30 8278+8163
15 508 st 10.4. 7:1510.4. 22:13 8278+8163
 2  514 út 9.4. 14:459.4. 21:12 8278
 2  514 út 9.4. 4:539.4. 9:43 8278
 2  503 po 8.4. 5:578.4. 20:16 8278
 2  507 ne 7.4. 9:407.4. 22:16 8278
 2  501 so 6.4. 6:296.4. 21:01 8278
21 504 pá 5.4. 15:245.4. 19:22 8278
21 506 pá 5.4. 6:135.4. 9:41 8278
Cvič 531 út 2.4. 6:002.4. 14:00 8278
21 501 po 1.4. 15:001.4. 18:57 8278
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.