Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 503 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 508 út 19.2. 7:1519.2. 16:30 8278+8404*MU
 5  514 po 18.2. 4:2518.2. 18:30 8278+8404
22 506 ne 17.2. 9:3918.2. 0:49 8278+8404
 5  510 so 16.2. 7:0017.2. 1:00 8278+8404
 7  514 pá 15.2. 15:1915.2. 21:48 8278+8404
 7  514 pá 15.2. 5:5115.2. 10:05 8278+8404
26 515 čt 14.2. 6:1214.2. 19:36 8278+8404
26 515 st 13.2. 6:1213.2. 19:36 8278+8404
 7  508 út 12.2. 4:1813.2. 0:48 8278+8404
22 524 po 11.2. 12:5011.2. 22:53 8278+8404*Z
21 506 po 11.2. 6:1311.2. 9:41 8278
22 511 ne 10.2. 5:0410.2. 22:08 8278+8404
26 502 so 9.2. 4:2010.2. 1:00 8278+8404
26 501 pá 8.2. 4:208.2. 23:48 8278+8404
22 533 čt 7.2. 6:278.2. 0:30 8278+8404
 7  508 út 5.2. 4:186.2. 0:48 8278+8578
26 501 po 4.2. 4:204.2. 23:48 8278+8578
22 509 ne 3.2. 4:443.2. 22:58 8278+8578
22 516 so 2.2. 8:393.2. 0:09 8278+8578
 6  512 pá 1.2. 5:401.2. 10:03 8278+8578
26 515 čt 31.1. 6:1231.1. 19:36 8278+8578
 6  512 st 30.1. 15:5730.1. 18:11 8278+8578
26 509 st 30.1. 6:3330.1. 9:54 8278+8578
26 515 út 29.1. 6:1229.1. 19:36 8278+8578
22 506 po 28.1. 5:1928.1. 19:42 8278+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.