Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 539 811 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 309 po 19.8. 5:4819.8. 22:42 8278
32 305 ne 18.8. 5:5118.8. 22:22 8278
32 301 so 17.8. 5:3618.8. 1:09 8278
32 303 pá 16.8. 6:2216.8. 17:52 8278
32 309 čt 15.8. 5:4815.8. 22:42 8278
32 311 st 14.8. 6:1914.8. 9:57 8278
32 309 út 13.8. 5:4813.8. 22:42 8278
32 309 po 12.8. 5:4812.8. 22:42 8278
32 305 ne 11.8. 5:5111.8. 22:22 8278
32 303 so 10.8. 5:5810.8. 22:47 8278
32 301 pá 9.8. 16:409.8. 19:57 8278
32 312 pá 9.8. 7:159.8. 9:40 8278
32 306 čt 8.8. 7:278.8. 19:16 8278
32 304 st 7.8. 15:078.8. 1:18 8278
32 351 út 6.8. 15:407.8. 5:45 8278
32 310 út 6.8. 5:586.8. 8:53 8278
32 305 po 5.8. 6:555.8. 19:04 8278
32 303 ne 4.8. 5:585.8. 1:18 8278
32 301 so 3.8. 5:364.8. 1:09 8278
32 305 pá 2.8. 6:552.8. 19:04 8278
32 303 čt 1.8. 6:222.8. 0:57 8278
32 309 st 31.7. 5:4831.7. 22:42 8278
32 305 út 30.7. 6:5530.7. 19:04 8278
32 309 po 29.7. 5:4829.7. 22:42 8278
32 303 ne 28.7. 5:5829.7. 1:18 8278


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.