Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8278

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 4. 5. 2010

Výrobní číslo: 094/2009

Původní evidenční číslo: 7054

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 472 529 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 529 út 17.7. 5:2218.7. 0:43 8278+8578
26 511 po 16.7. 4:2016.7. 20:18 8278+8578
22 501 ne 15.7. 4:2416.7. 0:23 8278+8578
22 511 so 14.7. 7:3315.7. 0:08 8278+8578
Cvič 533 út 10.7. 6:0010.7. 14:00 8278
 7  503 so 7.7. 4:478.7. 1:18 8278+8573
22 519 pá 6.7. 6:316.7. 21:58 8278+8573
26 504 čt 5.7. 4:395.7. 22:41 8278+8573
3+6 520 st 4.7. 4:514.7. 23:17 8278+8573
 7  509 út 3.7. 4:154.7. 0:55 8278+8573
22 511 po 2.7. 5:403.7. 1:09 8278+8573
22 501 ne 1.7. 4:242.7. 0:23 8278+8573
22 511 so 30.6. 7:331.7. 0:08 8278+8573
22 533 čt 21.6. 6:2721.6. 19:00 8278+8578*MU
22 535 st 20.6. 5:0420.6. 9:26 8278+8578
3+6 517 út 19.6. 6:1919.6. 20:21 8278+8578
26 513 po 18.6. 6:1218.6. 19:36 8278+8578
 7  503 ne 17.6. 4:5518.6. 1:18 8278+8578
22 522 so 16.6. 4:2417.6. 1:09 8278+8578
22 533 pá 15.6. 6:2716.6. 0:30 8278+8578
26 513 čt 14.6. 6:1214.6. 19:36 8278+8578
26 507 st 13.6. 15:2613.6. 21:39 8278+8578
3+6 527 st 13.6. 5:1713.6. 8:54 8278+8578
26+97 867 út 12.6. 1:0912.6. 4:25 8278*Z
 2  506 po 11.6. 6:2012.6. 1:08 8278
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.