Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 650 721 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 507 pá 30.4. 6:0030.4. 14:00 8277
24 508 čt 29.4. 6:2729.4. 19:22 8277+8573
24 508 st 28.4. 6:2728.4. 19:22 8277+8573
26 512 út 27.4. 4:2127.4. 20:53 8277+8573
15 506 po 26.4. 5:2226.4. 21:55 8277+8573
25 510 ne 25.4. 10:0825.4. 21:02 8277+8573
26 508 so 24.4. 5:4124.4. 22:39 8277+8573
 7  307 pá 23.4. 20:0023.4. 20:50 8277+8573*Z
21 501 pá 23.4. 15:0423.4. 18:06 8277
21 501 pá 23.4. 5:2623.4. 9:16 8277
 2  506 čt 22.4. 10:3022.4. 19:46 8277*Z1
22 503 út 20.4. 6:0220.4. 20:51 8277+8573
15 506 po 19.4. 5:2219.4. 21:55 8277+8573
 6  509 ne 18.4. 5:0118.4. 21:54 8277+8573
 6  509 so 17.4. 5:0117.4. 21:54 8277+8573
 8  505 pá 16.4. 5:2016.4. 22:33 8277+8573
15 506 čt 15.4. 5:2215.4. 21:55 8277+8573
24 508 st 14.4. 6:2714.4. 19:22 8277+8573
22 731 út 13.4. 14:0013.4. 15:30 8277+8573*Z2
22 506 ne 11.4. 4:2511.4. 22:41 8277+8573
22 520 so 10.4. 4:4510.4. 22:14 8277+8573
15 506 pá 9.4. 5:229.4. 21:55 8277+8573
14 513 čt 8.4. 6:048.4. 20:05 8277+8573
26 506 st 7.4. 6:057.4. 22:58 8277+8573
26 512 út 6.4. 4:216.4. 20:53 8277+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.