Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 501 366 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  504 ne 5.4. 3:555.4. 21:23 8277+8574
22 516 so 4.4. 8:395.4. 0:09 8277+8574
13 504 čt 2.4. 6:062.4. 23:03 8277
13 508 st 1.4. 6:221.4. 20:27 8277
36 502 út 31.3. 5:131.4. 1:25 8277
13 503 po 30.3. 7:2730.3. 22:43 8277
 2  505 ne 29.3. 6:0929.3. 22:49 8277
 2  505 so 28.3. 5:2928.3. 23:14 8277
13 509 pá 27.3. 6:3327.3. 22:12 8277
Cvič 511 čt 26.3. 6:0026.3. 14:00 8277
13 509 st 25.3. 6:3325.3. 22:12 8277
Cvič 518 út 24.3. 6:0024.3. 14:00 8277
 2  507 po 23.3. 4:3323.3. 22:57 8277
36 502 ne 22.3. 4:5423.3. 0:31 8277
 2  501 so 21.3. 6:3222.3. 1:07 8277
13 504 pá 20.3. 6:3720.3. 20:12 8277
13 508 čt 19.3. 7:1919.3. 20:57 8277
21 506 st 18.3. 15:3918.3. 19:36 8277
21 506 st 18.3. 6:1318.3. 9:41 8277
 2  509 út 17.3. 4:5317.3. 21:17 8277
 2  507 po 16.3. 13:5017.3. 1:07 8277*Z
21 506 po 16.3. 6:1316.3. 9:41 8277
22 520 ne 15.3. 10:1016.3. 0:08 8277+8566
22 504 pá 13.3. 4:4414.3. 0:22 8277+8567
 4  501 čt 12.3. 13:3912.3. 19:02 8277+8567
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.