Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 692 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  504 dnes 6:249.10. 22:24 8277
31 502 út 8.10. 5:588.10. 19:59 8277
31 502 po 7.10. 5:587.10. 19:59 8277
13 502 ne 6.10. 10:076.10. 21:04 8277
2+99 579 pá 4.10. 15:255.10. 4:48 8277
13 504 pá 4.10. 6:394.10. 9:24 8277
2+99 579 st 2.10. 15:253.10. 4:48 8277
13 504 st 2.10. 6:392.10. 9:24 8277
13 507 út 1.10. 6:491.10. 19:14 8277
13 507 po 30.9. 6:4930.9. 19:14 8277
13 501 ne 29.9. 7:4529.9. 21:06 8277
13+97 577 pá 27.9. 8:2028.9. 4:17 8277
2+92 572 st 25.9. 4:5326.9. 5:42 8277
13 501 út 24.9. 6:3924.9. 19:35 8277
 2  509 po 23.9. 5:3823.9. 19:31 8277
13 501 ne 22.9. 7:4522.9. 21:06 8277
13+97 577 pá 20.9. 8:2021.9. 4:17 8277
2+99 579 st 18.9. 15:2519.9. 4:48 8277
 2  511 st 18.9. 5:2818.9. 10:19 8277
13 504 út 17.9. 10:0017.9. 21:04 8277*Z1
2+92 572 po 16.9. 4:5317.9. 5:42 8277
31 501 ne 15.9. 4:3115.9. 21:54 8277
31+94 574 pá 13.9. 4:3514.9. 5:26 8277
13 504 čt 12.9. 7:0812.9. 21:04 8277
2+92 572 út 10.9. 4:5311.9. 5:42 8277
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8294

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.