Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 540 786 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 st 21.8. 4:3522.8. 1:04 8277+8578
 6  506 út 20.8. 5:0621.8. 0:01 8277+8578
 6  506 po 19.8. 5:0620.8. 0:01 8277+8578
22 505 ne 18.8. 8:5719.8. 0:23 8277+8578
 6  504 so 17.8. 5:0718.8. 0:15 8277+8578
 5  517 čt 20.6. 6:5820.6. 21:14 8277+8577
22 504 st 19.6. 4:4420.6. 0:23 8277+8577
26 513 út 18.6. 6:0419.6. 1:02 8277+8577
22 533 po 17.6. 6:2718.6. 0:32 8277+8577
26 504 ne 16.6. 4:5916.6. 22:41 8277+8577
22 520 so 15.6. 6:3516.6. 0:49 8277+8577
22 508 pá 14.6. 6:4315.6. 1:09 8277+8577
22 537 čt 13.6. 22:1014.6. 0:43 8277+8577*Z
 4  505 čt 13.6. 16:1513.6. 19:42 8277+8577*Z1
 7  109 st 12.6. 19:0012.6. 20:55 8277+8577*Z2
22 533 st 12.6. 6:2712.6. 16:30 8277+8577*MU
22 504 út 11.6. 4:4412.6. 0:23 8277+8577
22 523 po 10.6. 5:2111.6. 1:20 8277+8577
 7  502 ne 9.6. 4:3810.6. 1:08 8277+8577
22 522 so 8.6. 4:249.6. 1:09 8277+8577
22 521 pá 7.6. 5:597.6. 19:50 8277+8577
 8  508 čt 6.6. 4:476.6. 22:48 8277+8577
22 533 st 5.6. 6:276.6. 0:30 8277+8577
22 533 út 4.6. 6:275.6. 0:30 8277+8577
 7  508 po 3.6. 4:183.6. 20:49 8277+8577
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8557
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8176+8175
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.