Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 507 út 26.1. 5:3626.1. 22:15 8277+8573
 6  502 po 25.1. 5:4225.1. 20:44 8277+8573
26 508 ne 24.1. 5:1624.1. 22:41 8277+8573
Rok 2020
 6  501 st 23.12. 5:3123.12. 14:00 8277+8573*MU
26 512 út 22.12. 4:2122.12. 20:53 8277+8573
22 526 po 21.12. 6:1421.12. 23:09 8277+8573
 6  505 ne 20.12. 5:0820.12. 21:41 8277+8573
15 503 so 19.12. 7:0219.12. 21:26 8277+8573
22 506 pá 18.12. 5:4018.12. 22:41 8277+8573
24 511 čt 17.12. 6:5717.12. 19:52 8277+8573
22 518 st 16.12. 4:4516.12. 19:00 8277+8573
22 520 út 15.12. 5:0115.12. 21:50 8277+8573
22 526 po 14.12. 6:1414.12. 23:09 8277+8573
13 501 ne 13.12. 8:0213.12. 20:13 8277
 2  503 so 12.12. 5:0912.12. 21:30 8277
 2  507 pá 11.12. 5:2911.12. 19:46 8277
21 501 čt 10.12. 15:0410.12. 18:06 8277
22 520 st 9.12. 5:019.12. 21:50 8277+8572
22 516 út 8.12. 4:258.12. 22:00 8277+8572
 8  505 po 7.12. 5:207.12. 22:33 8277+8572
26 504 so 5.12. 4:395.12. 21:38 8277+8572
26 506 pá 4.12. 6:054.12. 22:58 8277+8572
 8  505 čt 3.12. 5:203.12. 22:33 8277+8572
22 526 st 2.12. 6:142.12. 23:09 8277+8572
22 524 út 1.12. 6:031.12. 20:00 8277+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.