Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 603 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 506 čt 16.7. 5:5816.7. 18:23 8277
32 509 st 15.7. 16:1416.7. 0:33 8277
32 509 st 15.7. 5:5415.7. 8:52 8277
32 503 út 14.7. 4:4915.7. 0:23 8277
32 508 po 13.7. 16:0113.7. 22:37 8277
32 509 po 13.7. 5:5413.7. 8:52 8277
32 551 pá 10.7. 14:4911.7. 4:53 8277
32 507 pá 10.7. 5:2510.7. 8:46 8277
32 503 čt 9.7. 4:4910.7. 0:23 8277
32 509 st 8.7. 5:548.7. 8:52 8277
32 552 út 7.7. 14:558.7. 4:43 8277
32 509 út 7.7. 5:547.7. 8:52 8277
32 503 po 6.7. 8:436.7. 21:56 8277
32 552 so 4.7. 20:195.7. 4:43 8277
32 510 pá 3.7. 6:023.7. 9:22 8277
32 551 čt 2.7. 14:493.7. 4:53 8277
32 505 st 1.7. 4:591.7. 20:21 8277
32 506 út 30.6. 5:5830.6. 18:23 8277
32 509 po 29.6. 16:1430.6. 0:33 8277
32 511 po 29.6. 6:0429.6. 9:28 8277
32 505 ne 28.6. 4:4128.6. 20:31 8277
32 501 so 27.6. 4:4127.6. 22:30 8277
32 504 pá 26.6. 6:0226.6. 22:17 8277
32 552 čt 25.6. 17:1126.6. 4:43 8277
32 510 čt 25.6. 5:5225.6. 9:16 8277


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.