Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 507 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 110 dnes 7:291.5. 0:49 8277+8571
12 107 út 29.4. 6:5529.4. 20:25 8277+8571
 8  101 po 28.4. 5:0328.4. 18:28 8277+8571
13 101 ne 27.4. 9:2127.4. 21:09 8277
13 101 so 26.4. 9:0526.4. 21:09 8277
12 107 pá 25.4. 6:5525.4. 20:25 8277+8571
12 107 čt 24.4. 6:5524.4. 20:25 8277+8571
12 116 st 23.4. 5:3423.4. 19:27 8277+8571
12 104 út 22.4. 6:3722.4. 23:29 8277+8571
12 108 po 21.4. 4:2222.4. 1:10 8277+8571
12 103 ne 20.4. 5:0621.4. 0:10 8277+8571
 8  112 čt 17.4. 4:4317.4. 11:15 8277+8571*MU*1
12 110 st 16.4. 7:2917.4. 0:49 8277+8571
12 107 pá 11.4. 6:5511.4. 20:25 8277+8571
12 107 čt 10.4. 6:5510.4. 20:25 8277+8571
 8  106 st 9.4. 5:439.4. 20:58 8277+8571
12 107 út 8.4. 6:558.4. 20:25 8277+8571
12 116 po 7.4. 5:347.4. 19:27 8277+8571
12 111 ne 6.4. 4:266.4. 22:49 8277+8571
12 109 pá 4.4. 4:455.4. 0:29 8277+8571
12 109 čt 3.4. 4:454.4. 0:29 8277+8571
12 109 st 2.4. 4:453.4. 0:29 8277+8571
12 110 út 1.4. 7:292.4. 0:49 8277+8571
 7  104 so 29.3. 5:1829.3. 20:35 8277+8571
12 110 pá 28.3. 7:2929.3. 0:49 8277+8571
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v zast. Hradčanská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.