Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 937 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+94 574 st 20.9. 8:1521.9. 5:27 8277*Z1
2+92 572 út 19.9. 6:1220.9. 5:35 8277
2+97 577 po 18.9. 14:0019.9. 4:17 8277*Z2
2+92 572 ne 17.9. 10:0118.9. 5:33 8277
2+91 571 pá 15.9. 6:0316.9. 5:16 8277
13 505 čt 14.9. 7:0214.9. 18:48 8277
13 504 st 13.9. 7:2213.9. 9:30 8277*MU
2+91 571 út 12.9. 6:0313.9. 5:16 8277
13 505 po 11.9. 7:0211.9. 18:48 8277
13+97 577 so 9.9. 7:3010.9. 4:17 8277
13 501 pá 8.9. 6:408.9. 20:25 8277
2+91 571 čt 7.9. 6:038.9. 5:16 8277
13+97 577 st 6.9. 7:267.9. 4:17 8277
13 507 út 5.9. 15:025.9. 19:03 8277
13 507 út 5.9. 6:305.9. 9:36 8277
2+92 572 po 4.9. 5:335.9. 5:33 8277
2+92 572 so 2.9. 7:193.9. 5:33 8277
13+97 577 čt 31.8. 6:181.9. 4:17 8277
13+94 574 út 29.8. 9:3030.8. 5:25 8277*Z3
13+94 574 po 28.8. 13:0029.8. 5:25 8277*Z4
 2  503 po 28.8. 6:0128.8. 8:30 8277*MU
26 504 ne 27.8. 5:0328.8. 0:27 8277+8379
11+14 532 so 26.8. 8:2026.8. 23:56 8277+8379*Z5
 2  506 pá 25.8. 4:5425.8. 20:40 8277
13 501 čt 24.8. 17:1524.8. 20:25 8277*Z6
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8293
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8576
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.