Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 560 871 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 506 po 18.11. 5:5018.11. 20:31 8277*Z
 6  506 ne 17.11. 5:2117.11. 16:50 8277+8407*MU
22 518 so 16.11. 6:2417.11. 0:29 8277+8407
Cvič 537 pá 15.11. 6:0015.11. 14:00 8277
22 536 čt 14.11. 6:4914.11. 19:27 8277+8386
 4  501 st 13.11. 13:3913.11. 19:02 8277+8386
26 501 st 13.11. 4:3913.11. 10:24 8277+8386
16 515 út 12.11. 5:3213.11. 1:38 8277+8386
22 523 po 11.11. 5:2011.11. 19:33 8277+8386
22 506 ne 10.11. 9:3911.11. 0:49 8277+8386
 6  506 so 9.11. 5:069.11. 23:35 8277+8386
25 507 pá 8.11. 4:308.11. 20:58 8277+8386
25 507 čt 7.11. 4:307.11. 20:58 8277+8386
22 523 st 6.11. 5:206.11. 19:33 8277+8386
 8  513 út 5.11. 5:296.11. 1:13 8277+8386
22 532 po 4.11. 6:215.11. 0:32 8277+8386
22 510 ne 3.11. 4:244.11. 0:22 8277+8386
22 511 so 2.11. 7:333.11. 0:08 8277+8386
14 512 pá 1.11. 4:311.11. 20:46 8277+8386
 8  503 čt 31.10. 4:081.11. 0:13 8277+8386
14 513 st 30.10. 5:4130.10. 22:57 8277+8386
22 503 út 29.10. 6:1130.10. 0:08 8277+8386
22 502 po 28.10. 21:0029.10. 0:09 8277+8386*Z1
6+14 504 ne 27.10. 6:2128.10. 0:55 8277+8386
26 502 so 26.10. 4:2027.10. 1:00 8277+8386
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8579

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.