Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 571 446 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 502 ne 26.1. 8:5027.1. 0:09 8277+8388
22 503 so 25.1. 7:5326.1. 0:42 8277+8388
 2  512 pá 24.1. 14:4524.1. 21:12 8277
 2  512 pá 24.1. 5:2124.1. 9:43 8277
13 501 čt 23.1. 6:2323.1. 19:45 8277
13 508 st 22.1. 7:1922.1. 20:57 8277
13 501 út 21.1. 6:2321.1. 19:45 8277
13 503 po 20.1. 6:3720.1. 22:30 8277
 2  506 ne 19.1. 5:2920.1. 0:09 8277
13 503 so 18.1. 7:2318.1. 20:30 8277
 2  503 pá 17.1. 10:4017.1. 20:16 8277*Z
 2  512 pá 17.1. 5:2117.1. 9:43 8277
13 508 čt 16.1. 7:1916.1. 19:59 8277
 2  503 st 15.1. 6:0015.1. 20:16 8277
 2  503 út 14.1. 6:0014.1. 20:16 8277
13 508 po 13.1. 7:1913.1. 20:57 8277
13 505 ne 12.1. 7:2212.1. 21:00 8277
 2  505 so 11.1. 6:0911.1. 20:31 8277
13 510 pá 10.1. 6:1210.1. 19:35 8277
13 504 čt 9.1. 6:529.1. 20:12 8277
13 501 st 8.1. 6:238.1. 19:45 8277
13 508 út 7.1. 7:197.1. 20:57 8277
13 505 po 6.1. 15:256.1. 22:12 8277
 2  503 so 4.1. 5:294.1. 21:46 8277
Cvič 537 pá 3.1. 6:003.1. 14:00 8277
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.