Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8277

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2010

Dodání: 2010

V provozu od: 26. 2. 2010

Výrobní číslo: 092/2009

Původní evidenční číslo: 7019

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 882 537 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 574 čt 23.1. 6:5024.1. 5:26 8277
 2  503 st 22.1. 4:5522.1. 22:22 8277
 2  503 út 21.1. 4:5521.1. 22:22 8277
 2  504 po 20.1. 5:0720.1. 20:26 8277
2+99 579 so 18.1. 14:3019.1. 4:49 8277*Z1
13 506 pá 17.1. 8:0117.1. 18:24 8277
2+99 579 st 15.1. 5:3016.1. 4:49 8277
13 505 út 14.1. 7:5114.1. 19:58 8277
31+94 574 ne 12.1. 6:5913.1. 5:26 8277
2+92 572 pá 10.1. 5:2011.1. 5:41 8277
13+97 577 po 6.1. 6:397.1. 4:17 8277
13+97 577 so 4.1. 7:365.1. 4:17 8277
13 507 pá 3.1. 8:013.1. 21:07 8277
Rok 2024
13 502 út 31.12. 6:3931.12. 22:21 8277
13 502 po 30.12. 6:3930.12. 19:58 8277
13 507 pá 27.12. 8:0127.12. 21:07 8277
13 502 čt 26.12. 7:5926.12. 21:04 8277
2+99 579 út 24.12. 7:4725.12. 6:50 8277
13 507 po 23.12. 8:0123.12. 21:07 8277
13+97 577 čt 19.12. 6:3020.12. 4:17 8277
13 501 st 18.12. 7:1818.12. 18:44 8277
2+92 572 po 16.12. 4:5317.12. 5:41 8277
31+94 574 so 14.12. 5:0015.12. 5:26 8277
13 503 pá 13.12. 6:4113.12. 19:24 8277
31+94 574 st 11.12. 4:3312.12. 5:26 8277
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.