Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 532 123 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 ne 3.2. 9:093.2. 17:50 8275+8575*MU
22 521 so 2.2. 4:053.2. 1:20 8275+8575
26 513 pá 1.2. 6:042.2. 1:00 8275+8575
22 523 čt 31.1. 5:211.2. 1:20 8275+8575
22 533 st 30.1. 6:2731.1. 0:30 8275+8575
22 506 út 29.1. 5:1929.1. 19:42 8275+8575
22 533 po 28.1. 6:2729.1. 0:30 8275+8575
22 506 ne 27.1. 9:3928.1. 0:49 8275+8575
 7  505 so 26.1. 5:1726.1. 21:33 8275+8575
26 515 pá 25.1. 6:1225.1. 19:36 8275+8575
26 513 čt 24.1. 6:0425.1. 1:00 8275+8575
 7  508 st 23.1. 4:1824.1. 0:48 8275+8575
 5  503 út 22.1. 5:0323.1. 0:40 8275+8575
 7  514 po 21.1. 15:1921.1. 21:48 8275+8575
 5  515 po 21.1. 4:4521.1. 10:29 8275+8575
22 502 ne 20.1. 8:5021.1. 0:09 8275+8575
26 513 pá 18.1. 6:0419.1. 1:00 8275+8575
22 523 čt 17.1. 5:2118.1. 1:20 8275+8575
22 523 st 16.1. 5:2117.1. 1:20 8275+8575
22 523 út 15.1. 5:2116.1. 1:20 8275+8575
 7  508 po 14.1. 4:1815.1. 0:48 8275+8575
26 501 ne 13.1. 4:3914.1. 0:40 8275+8575
22 503 so 12.1. 7:5313.1. 0:43 8275+8575
22 519 pá 11.1. 6:5511.1. 21:08 8275+8575
26 515 čt 10.1. 6:1210.1. 19:36 8275+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.