Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 781 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 513 dnes 5:512.10. 20:35 8275+8575
25 509 ne 1.10. 4:541.10. 22:57 8275+8575
 7  508 so 30.9. 4:3230.9. 22:09 8275+8575
25 515 pá 29.9. 6:0629.9. 22:39 8275+8575
22 502 čt 28.9. 7:3129.9. 0:54 8275+8575
14 506 st 27.9. 5:3728.9. 0:30 8275+8575
22 525 út 26.9. 5:0126.9. 19:22 8275+8575
 6  501 po 25.9. 6:2125.9. 18:49 8275+8575
 7  510 ne 24.9. 12:1524.9. 21:22 8275+8575*Z1
 7  508 so 23.9. 4:3223.9. 21:07 8275+8575
14 502 pá 22.9. 18:0022.9. 23:50 8275+8575*Z2
22 536 pá 22.9. 6:2222.9. 9:22 8275+8575
 6  501 čt 21.9. 6:2121.9. 18:49 8275+8575
 6  501 st 20.9. 6:2120.9. 18:49 8275+8575
22 513 út 19.9. 5:5119.9. 20:35 8275+8575
14 506 po 18.9. 5:3719.9. 0:30 8275+8575
 7  508 so 16.9. 4:3216.9. 7:40 8275+8575*MU
22 537 pá 15.9. 6:5215.9. 21:09 8275+8575
22 522 čt 14.9. 4:3915.9. 0:35 8275+8575
22 537 st 13.9. 6:5213.9. 21:09 8275+8575
26 518 út 12.9. 6:1312.9. 22:30 8275+8575
26 506 po 11.9. 4:3811.9. 23:10 8275+8575
14 503 ne 10.9. 4:5510.9. 22:36 8275+8575
15 502 so 9.9. 7:4710.9. 0:23 8275+8575
22 513 pá 8.9. 5:518.9. 20:35 8275+8575
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8574
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8286+8404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.