Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 453 827 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 út 23.1. 6:0623.1. 20:11 8275+8575
1+6 514 po 22.1. 6:2422.1. 20:30 8275+8575
22 519 so 20.1. 6:3120.1. 21:58 8275+8575
4 503 pá 19.1. 13:5919.1. 19:22 8275+8575
22 505 čt 18.1. 4:5818.1. 22:38 8275+8575
22 504 st 17.1. 4:4418.1. 0:23 8275+8575
22 508 út 16.1. 6:4317.1. 1:09 8275+8575
21 504 po 15.1. 5:5315.1. 9:49 8275
7 502 ne 14.1. 4:3514.1. 22:33 8275+8575
6 502 so 13.1. 4:4113.1. 23:21 8275+8575
7 505 pá 12.1. 13:2012.1. 21:15 8275+8575*Z
26 505 út 2.1. 5:492.1. 21:55 8275+8575
11 502 po 1.1. 6:192.1. 1:05 8275
Rok 2017
1+2 531 ne 31.12. 6:4231.12. 22:45 8275
6 510 so 30.12. 4:4130.12. 19:34 8275
6 506 út 26.12. 8:1726.12. 10:30 8275*MU
6 502 po 25.12. 7:4125.12. 20:27 8275
5 502 ne 24.12. 5:0524.12. 18:01 8275+8575
6 505 so 23.12. 5:4123.12. 20:04 8275+8575
26 514 pá 22.12. 6:1922.12. 19:43 8275+8575
26 513 čt 21.12. 6:0621.12. 19:35 8275+8575
22 504 st 20.12. 4:4421.12. 0:23 8275+8575
22 504 út 19.12. 4:4420.12. 0:23 8275+8575
5 507 po 18.12. 5:4219.12. 1:00 8275+8575
6 512 ne 17.12. 4:4118.12. 0:16 8275+8575
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8568
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.