Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 648 643 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  511 po 30.11. 4:2930.11. 21:38 8275+8570
22 511 ne 29.11. 8:4929.11. 22:48 8275+8570
 6  506 so 28.11. 8:3028.11. 22:01 8275+8570*Z
22 518 čt 26.11. 4:4526.11. 19:00 8275+8570
22 506 st 25.11. 5:4025.11. 22:41 8275+8570
22 525 út 24.11. 6:1024.11. 22:48 8275+8570
22 510 po 23.11. 6:2023.11. 20:11 8275+8570
 6  506 so 21.11. 5:0821.11. 22:01 8275+8570
22 522 pá 20.11. 5:5220.11. 19:45 8275+8570
22 506 čt 19.11. 5:4019.11. 22:41 8275+8570
22 518 st 18.11. 4:4518.11. 19:00 8275+8570
26 509 út 17.11. 6:2117.11. 22:58 8275+8570
14 508 so 14.11. 4:3214.11. 22:29 8275+8570
22 520 pá 13.11. 5:0113.11. 21:50 8275+8570
22 518 čt 12.11. 4:4512.11. 19:00 8275+8570
15 506 st 11.11. 5:2211.11. 21:56 8275+8570
22 525 út 10.11. 6:1010.11. 22:48 8275+8570
26 512 po 9.11. 4:219.11. 20:53 8275+8570
22 502 ne 8.11. 9:098.11. 21:21 8275+8570
 8  501 so 7.11. 5:097.11. 22:02 8275+8570
22 518 pá 6.11. 4:456.11. 19:00 8275+8570
22 516 čt 5.11. 4:255.11. 21:59 8275+8570
14 512 st 4.11. 4:114.11. 22:15 8275+8570
22 520 út 3.11. 5:013.11. 21:50 8275+8570
22 525 po 2.11. 6:102.11. 22:48 8275+8570
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8572

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.