Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 573 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  501 ne 20.9. 6:1120.9. 21:00 8275
 2  505 so 19.9. 5:3119.9. 21:14 8275
20 503 pá 18.9. 5:0518.9. 20:57 8275
37 503 čt 17.9. 5:0617.9. 20:44 8275
37 503 út 15.9. 5:0615.9. 20:44 8275
37 503 po 14.9. 5:0614.9. 20:44 8275
 5  512 pá 11.9. 6:3411.9. 10:12 8275+8168
22 529 čt 10.9. 6:4810.9. 21:14 8275+8168
26 517 st 9.9. 6:549.9. 10:29 8275+8168
22 536 út 8.9. 6:188.9. 8:47 8275+8168
22 501 po 7.9. 5:178.9. 0:40 8275+8168
26 513 pá 4.9. 4:215.9. 0:19 8275+8168
15 508 čt 3.9. 5:484.9. 0:15 8275+8168
 6  508 st 2.9. 6:172.9. 20:24 8275+8168
24 508 út 1.9. 6:271.9. 19:22 8275+8168
26 513 po 31.8. 4:211.9. 0:19 8275+8168
22 518 ne 30.8. 4:2531.8. 0:29 8275+8168
 8  501 so 29.8. 5:0929.8. 22:02 8275+8168
24 104 pá 28.8. 12:5028.8. 21:11 8275+8168
 5  102 po 24.8. 5:2624.8. 12:30 8275+8168*MU
15 101 pá 21.8. 5:2422.8. 0:27 8275+8168
 5  105 čt 20.8. 5:4020.8. 19:46 8275+8168
 5  105 st 19.8. 5:4019.8. 19:46 8275+8168
15 107 út 18.8. 6:1418.8. 19:39 8275+8168
 5  111 po 17.8. 6:3717.8. 18:56 8275+8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.