Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8275

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 17. 12. 2009

Výrobní číslo: 090/2009

Původní evidenční číslo: 7156

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 819 418 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 509 so 20.4. 4:4721.4. 0:46 8275+8404
 4  501 pá 19.4. 14:4519.4. 20:19 8275+8404
 4  504 pá 19.4. 6:1719.4. 10:00 8275+8404
22 513 čt 18.4. 6:4718.4. 23:56 8275+8404
 6  505 st 17.4. 4:3517.4. 18:42 8275+8404
6+14 514 út 16.4. 7:4516.4. 23:42 8275+8404
26 502 po 15.4. 14:4915.4. 18:15 8275+8404
10 304 čt 11.4. 17:1511.4. 19:22 8275+8404*Z1
 4  502 út 9.4. 18:309.4. 20:30 8275+8404*Z2
22 513 po 8.4. 6:478.4. 15:39 8275+8404*MU
22 501 ne 7.4. 4:338.4. 0:33 8275+8404
26 508 so 6.4. 8:577.4. 0:26 8275+8404
22 538 pá 5.4. 4:335.4. 18:50 8275+8404
6+14 514 čt 4.4. 7:454.4. 23:42 8275+8404
 4  513 st 3.4. 5:563.4. 20:09 8275+8404
26 506 út 2.4. 4:463.4. 0:26 8275+8404
26 502 po 1.4. 4:261.4. 23:06 8275+8404
26 502 ne 31.3. 4:2631.3. 23:06 8275+8404
26 506 so 30.3. 5:2631.3. 0:06 8275+8404
36 504 pá 29.3. 5:0130.3. 0:04 8275+8404
 4  513 čt 28.3. 5:5628.3. 20:09 8275+8404
26 504 st 27.3. 4:2627.3. 21:03 8275+8404
22 516 út 26.3. 15:5627.3. 0:16 8275+8404
22 516 po 25.3. 15:5626.3. 0:16 8275+8404
22 512 po 25.3. 6:1125.3. 9:09 8275+8404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9353
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166+8167
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.