Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 469 063 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 511 čt 26.4. 6:1326.4. 20:17 8264
 2  510 st 25.4. 10:1525.4. 20:41 8264*Z
21 506 st 25.4. 6:1425.4. 9:41 8264
13 503 út 24.4. 6:3724.4. 21:42 8264
21 506 po 23.4. 15:4023.4. 19:36 8264
21 506 po 23.4. 6:1423.4. 9:41 8264
22 522 ne 22.4. 4:0523.4. 1:09 8264+8171
22 501 so 21.4. 7:4522.4. 0:23 8264+8171
 2  510 pá 20.4. 5:3720.4. 20:41 8264
 2  515 čt 19.4. 14:4719.4. 21:11 8264
13 508 čt 19.4. 7:1919.4. 11:30 8264*MU
21 504 st 18.4. 15:2418.4. 19:23 8264
 4  504 út 17.4. 6:2817.4. 10:03 8264+8564
22 536 po 16.4. 6:4916.4. 19:27 8264+8564
3+5 516 ne 15.4. 4:2215.4. 20:28 8264+8564
22 522 so 14.4. 4:2415.4. 1:09 8264+8564
3+6 512 pá 13.4. 13:3913.4. 19:44 8264+8564
26 507 pá 13.4. 6:3313.4. 9:54 8264+8564
24 503 čt 12.4. 14:3412.4. 20:05 8264+8564
24 503 čt 12.4. 5:4712.4. 9:25 8264+8564
3+6 523 st 11.4. 4:5312.4. 0:42 8264+8564
3+6 512 út 10.4. 13:3910.4. 19:44 8264+8564
3+6 512 út 10.4. 5:5910.4. 9:41 8264+8564
22 512 po 9.4. 14:469.4. 20:21 8264+8564
9+22 535 so 7.4. 8:568.4. 0:09 8264+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.