Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 448 198 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 508 so 20.1. 5:1220.1. 21:58 8264+8564
22 504 pá 19.1. 4:4420.1. 0:23 8264+8564
22 504 čt 18.1. 4:4419.1. 0:23 8264+8564
6 515 st 17.1. 5:2018.1. 0:41 8264+8564
7 512 út 16.1. 4:1516.1. 22:15 8264+8564
6 507 po 15.1. 6:2915.1. 23:41 8264+8564
6 507 ne 14.1. 6:0115.1. 0:21 8264+8564
5 506 pá 12.1. 5:4112.1. 22:28 8264+8564
4 508 čt 11.1. 14:4311.1. 18:22 8264+8564
4 508 čt 11.1. 6:3311.1. 10:13 8264+8564
6 512 st 10.1. 15:2010.1. 20:09 8264+8564
6 506 st 10.1. 5:0110.1. 9:50 8264+8564
26 508 út 9.1. 4:399.1. 10:25 8264+8564
6 509 po 8.1. 5:219.1. 0:41 8264+8564
26 509 ne 7.1. 4:407.1. 22:09 8264+8564
22 521 so 6.1. 18:007.1. 1:20 8264+8564*Z
22 511 pá 5.1. 5:406.1. 1:09 8264+8564
5 503 čt 4.1. 4:244.1. 9:44 8264+8564
5 506 st 3.1. 5:414.1. 1:10 8264+8564
26 511 út 2.1. 4:192.1. 20:18 8264+8564
26 504 po 1.1. 6:201.1. 22:54 8264+8564
Rok 2017
6 507 pá 29.12. 4:4130.12. 0:26 8264+8564
26 507 čt 28.12. 6:1428.12. 22:10 8264+8564
26 505 st 27.12. 5:4927.12. 21:55 8264+8564
6+95 562 ne 24.12. 7:1324.12. 20:13 8264+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.