Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 489 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 510 ne 22.7. 5:3623.7. 0:45 8264
 2  503 so 21.7. 5:3021.7. 21:41 8264
 2  503 pá 20.7. 5:4820.7. 20:04 8264
 2  502 čt 19.7. 5:3819.7. 22:04 8264
 2  507 st 18.7. 4:5418.7. 20:27 8264
 2  505 út 17.7. 5:1218.7. 1:07 8264
 2  509 po 16.7. 5:1917.7. 0:13 8264
36 501 ne 15.7. 4:5815.7. 21:40 8264
22 520 čt 12.7. 5:5112.7. 17:45 8264+8564*MU
3+6 520 st 11.7. 4:5111.7. 23:17 8264+8564
22 520 út 10.7. 5:5110.7. 22:58 8264+8564
3+6 502 po 9.7. 14:289.7. 22:49 8264+8564
22 520 ne 8.7. 6:249.7. 0:49 8264+8564
 7  503 pá 6.7. 15:107.7. 1:18 8264+8564*Z
22 511 st 4.7. 5:405.7. 1:09 8264+8564
36 508 út 3.7. 15:214.7. 1:17 8264+8564
36 508 út 3.7. 4:563.7. 9:36 8264+8564
3+6 520 po 2.7. 4:512.7. 23:17 8264+8564
26 502 ne 1.7. 4:392.7. 1:00 8264+8564
26 501 so 30.6. 6:401.7. 0:40 8264+8564
 5  514 st 27.6. 4:2527.6. 18:30 8264+8564
 7  512 út 26.6. 4:1526.6. 22:14 8264+8564
22 520 po 25.6. 18:2525.6. 23:24 8264+8564*Z1
26 510 ne 24.6. 4:2024.6. 22:24 8264+8564
 7  502 so 23.6. 4:3524.6. 1:08 8264+8564
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8576

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.