Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 791 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22+26 531 dnes 5:0126.3. 0:15 8264+8555
26 502 čt 23.3. 5:5024.3. 0:48 8264+8555
26 512 st 22.3. 4:4022.3. 23:10 8264+8555
25 515 po 20.3. 5:5120.3. 22:55 8264+8555
15+20 507 ne 19.3. 12:1019.3. 21:05 8264+8555*Z1
 8  509 so 18.3. 18:2118.3. 21:55 8264+8555*Z2
26 502 čt 16.3. 5:5016.3. 16:30 8264+8567*MU
22 514 st 15.3. 15:2916.3. 0:54 8264+8567
26 516 st 15.3. 5:5615.3. 9:18 8264+8567
26 502 út 14.3. 5:5015.3. 0:48 8264+8567
26 502 po 13.3. 5:5014.3. 0:48 8264+8567
22 515 ne 12.3. 4:3913.3. 0:55 8264+8567
 6  506 so 11.3. 4:4911.3. 22:01 8264+8567
11 509 pá 10.3. 4:5411.3. 0:15 8264+8567
15+20 511 čt 9.3. 5:249.3. 21:05 8264+8567
26 509 st 8.3. 4:228.3. 20:28 8264+8567
22 514 út 7.3. 15:298.3. 0:54 8264+8567
22 516 út 7.3. 7:097.3. 9:28 8264+8567
26 516 po 6.3. 15:126.3. 18:28 8264+8514
22 514 po 6.3. 6:366.3. 8:56 8264+8514
26 502 ne 5.3. 6:226.3. 0:27 8264+8514
22 505 so 4.3. 4:355.3. 0:34 8264+8514
14 501 pá 3.3. 6:473.3. 22:57 8264+8514
22 529 čt 2.3. 4:442.3. 19:59 8264+8514
26 509 st 1.3. 4:221.3. 20:28 8264+8514
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.