Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 509 668 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  507 ne 14.10. 4:4115.10. 0:21 8264+8564
26 502 so 13.10. 4:2014.10. 1:00 8264+8564
26 509 pá 12.10. 20:2513.10. 0:40 8264+8564*Z
 5  506 pá 12.10. 5:3112.10. 8:00 8264+8564*MU
 6  512 čt 11.10. 15:5711.10. 18:11 8264+8564
 6  512 čt 11.10. 5:4011.10. 10:03 8264+8564
 5  506 st 10.10. 5:3110.10. 22:01 8264+8564
22 520 út 9.10. 4:249.10. 23:24 8264+8564
 7  514 po 8.10. 15:198.10. 21:48 8264+8564
 5  514 po 8.10. 4:458.10. 9:59 8264+8564
26 502 ne 7.10. 4:398.10. 1:00 8264+8564
22 521 so 6.10. 4:057.10. 1:20 8264+8564
22 523 pá 5.10. 5:226.10. 1:20 8264+8564
 7  508 čt 4.10. 4:185.10. 0:48 8264+8564
 5  506 st 3.10. 5:313.10. 22:01 8264+8564
22 512 út 2.10. 14:462.10. 20:21 8264+8564
26 509 út 2.10. 6:332.10. 9:54 8264+8564
26 509 po 1.10. 15:262.10. 0:40 8264+8564
22 535 po 1.10. 5:041.10. 9:26 8264+8564
22 508 ne 30.9. 4:051.10. 1:09 8264+8564
22 501 so 29.9. 7:4530.9. 0:23 8264+8564
26 504 pá 28.9. 4:3928.9. 22:41 8264+8564
 7  508 čt 27.9. 4:1828.9. 0:48 8264+8564
 5  511 st 26.9. 4:3227.9. 0:48 8264+8564
15 504 út 25.9. 5:0225.9. 22:52 8264+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8374+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.