Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 552 354 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  509 čt 20.6. 5:3620.6. 21:18 8264
 2  505 st 19.6. 6:1019.6. 21:46 8264
 2  503 út 18.6. 5:5618.6. 20:18 8264
 2  514 po 17.6. 14:4517.6. 21:12 8264
 2  514 po 17.6. 4:5317.6. 9:43 8264
 2  507 ne 16.6. 9:4016.6. 22:18 8264
 2  509 pá 14.6. 4:5414.6. 21:18 8264
 2  507 čt 13.6. 15:5014.6. 1:07 8264
 2  507 čt 13.6. 6:1013.6. 9:03 8264
21 506 st 12.6. 16:1012.6. 19:36 8264
21 506 st 12.6. 6:1312.6. 8:40 8264
21 501 út 11.6. 15:3011.6. 18:57 8264
21 504 út 11.6. 5:5311.6. 9:17 8264
 2  514 po 10.6. 5:5410.6. 21:09 8264
 7  504 ne 9.6. 4:589.6. 23:08 8264+8566
22 516 so 8.6. 8:399.6. 0:09 8264+8566
22 520 čt 6.6. 4:246.6. 23:24 8264+8566
22 524 st 5.6. 5:375.6. 22:53 8264+8566
22 523 út 4.6. 5:215.6. 1:20 8264+8566
 7  514 po 3.6. 15:193.6. 21:48 8264+8566
 6  512 po 3.6. 5:403.6. 10:03 8264+8566
22 516 čt 30.5. 6:2430.5. 12:20 8264+8566*MU
26 513 st 29.5. 6:0330.5. 1:00 8264+8566
26 503 út 28.5. 14:3728.5. 20:27 8264+8566
22 535 út 28.5. 5:0428.5. 9:26 8264+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.