Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 194 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 502 so 30.1. 4:2230.1. 22:25 8264+8565
26 509 pá 29.1. 5:2829.1. 22:41 8264+8565
15 509 čt 28.1. 5:5928.1. 18:45 8264+8565
15 506 út 26.1. 9:0026.1. 21:56 8264+8565*Z
15 502 po 25.1. 6:3825.1. 21:26 8264+8565
26 504 so 23.1. 7:4423.1. 20:49 8264+8565
26 507 pá 22.1. 5:0822.1. 19:49 8264+8565
15 507 čt 21.1. 5:3621.1. 22:15 8264+8565
15 509 st 20.1. 5:5920.1. 18:45 8264+8565
 6  501 út 19.1. 5:3119.1. 20:34 8264+8565
15 506 po 18.1. 5:2218.1. 21:56 8264+8565
 6  507 ne 17.1. 4:4117.1. 22:20 8264+8565
 6  501 so 16.1. 5:2116.1. 22:14 8264+8565
22 506 čt 14.1. 6:2614.1. 21:16 8264+8565
22 506 st 13.1. 6:2613.1. 21:16 8264+8565
22 508 út 12.1. 4:3412.1. 21:31 8264+8565
22 508 po 11.1. 4:3411.1. 21:31 8264+8565
 6  505 ne 10.1. 5:0810.1. 21:41 8264+8565
22 502 so 9.1. 6:059.1. 21:21 8264+8565
 8  505 pá 8.1. 5:208.1. 22:33 8264+8565
22 503 čt 7.1. 6:027.1. 20:51 8264+8565
22 515 st 6.1. 5:396.1. 22:48 8264+8565
24 508 út 5.1. 6:275.1. 19:22 8264+8565
22 508 ne 3.1. 9:593.1. 19:00 8264+8565*MU*1
22 504 so 2.1. 7:152.1. 22:08 8264+8565
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8576
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozidla vandalem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.