Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 627 399 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 551 so 4.7. 20:345.7. 4:53 8264
32 506 pá 3.7. 5:583.7. 18:23 8264
32 552 čt 2.7. 14:553.7. 4:43 8264
32 507 čt 2.7. 5:252.7. 8:46 8264
32 508 st 1.7. 16:011.7. 22:37 8264
32 509 st 1.7. 5:541.7. 8:52 8264
32 501 út 30.6. 4:3930.6. 19:32 8264
32 508 po 29.6. 5:3729.6. 10:16 8264
32 505 so 27.6. 9:0527.6. 20:31 8264*Z
32 505 pá 26.6. 4:4426.6. 17:21 8264
32 505 čt 25.6. 4:4425.6. 17:21 8264
32 504 st 24.6. 6:0224.6. 22:17 8264
32 509 út 23.6. 14:5823.6. 19:34 8264
32 508 út 23.6. 4:5923.6. 8:46 8264
32 509 po 22.6. 14:5822.6. 19:34 8264
32 508 po 22.6. 4:5922.6. 8:46 8264
32 504 so 20.6. 6:0920.6. 20:16 8264
32 552 pá 19.6. 17:1120.6. 4:43 8264
32 507 pá 19.6. 4:5419.6. 10:31 8264
32 504 čt 18.6. 6:0218.6. 22:17 8264
32 509 st 17.6. 14:5817.6. 19:34 8264
32 509 po 8.6. 5:258.6. 7:00 8264*MU
32 503 pá 5.6. 4:495.6. 19:46 8264
32 508 čt 4.6. 14:254.6. 18:43 8264
32 511 čt 4.6. 5:564.6. 8:12 8264
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.