Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8264

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 16. 3. 2009

Výrobní číslo: 069/2008

Původní evidenční číslo: 7029

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 306 út 29.9. 7:5329.9. 19:47 8264
32 305 pá 25.9. 7:1525.9. 19:50 8264
32 308 čt 24.9. 16:0124.9. 19:29 8264
32 314 st 16.9. 7:3516.9. 8:58 8264*Z
32 310 čt 3.9. 5:333.9. 9:19 8264
32 308 st 2.9. 16:012.9. 19:29 8264
32 309 st 2.9. 5:292.9. 8:48 8264
32 303 út 1.9. 4:491.9. 18:56 8264
32 307 po 31.8. 14:5831.8. 22:30 8264
32 307 po 31.8. 4:5431.8. 8:42 8264
32 306 ne 30.8. 4:5131.8. 0:43 8264
32 301 so 29.8. 4:4129.8. 22:30 8264
32 504 pá 28.8. 4:5428.8. 20:13 8264
32 508 čt 27.8. 16:0127.8. 22:37 8264
32 508 út 25.8. 5:3725.8. 6:00 8264*MU
32 506 po 24.8. 5:5824.8. 18:23 8264
32 503 so 22.8. 5:0122.8. 21:56 8264
32 509 pá 21.8. 16:1421.8. 18:35 8264*MU
32 508 pá 21.8. 5:3721.8. 10:16 8264
32 502 čt 20.8. 4:4420.8. 18:56 8264
32 503 st 19.8. 4:4920.8. 0:23 8264
32 507 út 18.8. 14:0518.8. 22:17 8264
32 512 út 18.8. 6:1018.8. 8:44 8264
32 551 po 17.8. 14:4918.8. 4:53 8264
32 507 po 17.8. 5:2517.8. 8:46 8264
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8658
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.