Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 640 158 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  501 pá 13.3. 6:0913.3. 9:47 8263+8570
22 505 čt 12.3. 4:5913.3. 1:19 8263+8570
26 513 st 11.3. 6:0211.3. 19:24 8263+8570
 4  501 út 10.3. 13:3910.3. 19:02 8263+8570
 4  501 út 10.3. 6:0910.3. 9:47 8263+8570
26 515 po 9.3. 6:079.3. 19:36 8263+8570
 6  504 ne 8.3. 4:469.3. 0:55 8263+8570
 6  501 so 7.3. 5:218.3. 0:15 8263+8570
26 509 pá 6.3. 15:266.3. 21:39 8263+8570
22 535 pá 6.3. 7:016.3. 9:26 8263+8570
22 504 čt 5.3. 4:446.3. 0:22 8263+8570
26 515 st 4.3. 6:074.3. 19:36 8263+8570
22 528 út 3.3. 6:053.3. 18:16 8263+8570
22 528 po 2.3. 6:052.3. 18:16 8263+8570
22 508 ne 1.3. 4:342.3. 1:09 8263+8570
22 511 so 29.2. 7:331.3. 0:08 8263+8570
22 513 pá 28.2. 6:3928.2. 20:29 8263+8570
25 507 čt 27.2. 4:3027.2. 20:58 8263+8570
22 504 st 26.2. 7:5027.2. 0:22 8263+8570*Z
22 536 út 25.2. 6:4925.2. 19:27 8263+8570
 4  512 po 24.2. 6:0324.2. 9:39 8263+8570
22 501 so 22.2. 7:4522.2. 10:50 8263+8570*MU
22 513 pá 21.2. 6:3921.2. 20:29 8263+8570
22 532 čt 20.2. 6:2121.2. 0:32 8263+8570
22 513 st 19.2. 6:3919.2. 20:29 8263+8570
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.