Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 660 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 514 ne 28.2. 5:1128.2. 23:09 8263+8159
22 510 so 27.2. 4:4027.2. 22:29 8263+8159
22 505 čt 25.2. 6:1525.2. 20:36 8263+8159
22 506 st 24.2. 6:1924.2. 22:08 8263+8159
22 520 út 23.2. 5:2423.2. 22:45 8263+8159
22 505 ne 21.2. 10:0921.2. 22:45 8263+8159
26 504 so 20.2. 4:3920.2. 21:38 8263+8159
26 506 pá 19.2. 6:0519.2. 22:58 8263+8159
22 510 čt 18.2. 5:4118.2. 21:30 8263+8159
22 520 st 17.2. 5:2417.2. 22:45 8263+8159
22 501 út 16.2. 5:1716.2. 23:18 8263+8159
22 508 po 15.2. 6:3015.2. 23:09 8263+8159
22 509 ne 14.2. 9:2914.2. 21:48 8263+8159
16 502 so 13.2. 4:2313.2. 22:25 8263+8159
22 508 pá 12.2. 6:3012.2. 23:09 8263+8159
22 503 st 10.2. 5:5510.2. 21:48 8263+8159
22 508 út 9.2. 6:309.2. 23:09 8263+8159
 8  505 po 8.2. 5:208.2. 22:33 8263+8159
22 507 ne 7.2. 9:097.2. 23:18 8263+8159
22 506 so 6.2. 7:376.2. 21:59 8263+8159
26 709 st 3.2. 14:203.2. 16:10 8263+8159*Z
15 502 út 26.1. 6:3826.1. 21:26 8263+8159
 6  510 po 25.1. 4:4125.1. 19:57 8263+8159
14 509 ne 24.1. 4:5924.1. 21:25 8263+8159
26 501 so 23.1. 4:5823.1. 22:22 8263+8159
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.