Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 775 023 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 506 dnes 7:4625.6. 21:27 8263+8575
 2  508 pá 24.6. 6:0724.6. 21:41 8263
13 510 čt 23.6. 6:2823.6. 20:09 8263
 2  508 st 22.6. 6:0722.6. 21:41 8263
13 505 út 21.6. 7:1121.6. 19:36 8263
7+22 534 po 20.6. 4:2920.6. 19:16 8263+8533
7+22 538 ne 19.6. 4:2920.6. 0:35 8263+8533
16+26 542 so 18.6. 5:1719.6. 0:38 8263+8533
7+22 534 pá 17.6. 4:2917.6. 19:16 8263+8533
15 503 čt 16.6. 5:2117.6. 0:05 8263+8533
7+26 536 st 15.6. 5:3816.6. 0:45 8263+8533
15 511 út 14.6. 4:4714.6. 21:20 8263+8533
15 511 po 13.6. 4:4713.6. 21:20 8263+8533
7+22 539 ne 12.6. 9:5013.6. 0:11 8263+8533
11 506 so 11.6. 7:4611.6. 21:27 8263+8533
14 504 pá 10.6. 4:4910.6. 20:37 8263+8533
7+22 534 čt 9.6. 4:399.6. 18:51 8263+8533
7+26 533 st 8.6. 15:158.6. 21:34 8263+8533
7+26 532 st 8.6. 5:548.6. 9:27 8263+8533
7+26 532 po 6.6. 14:166.6. 17:45 8263+8533*MU
11 510 po 6.6. 7:446.6. 9:13 8263+8533
11 505 ne 5.6. 4:485.6. 21:27 8263+8533
 3  502 so 4.6. 4:364.6. 22:51 8263+8533
14 507 pá 3.6. 5:553.6. 21:02 8263+8533
7+22 537 čt 2.6. 4:292.6. 19:18 8263+8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.