Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2009
Dodání: 2009
V provozu od: 31. 3. 2009
Výrobní číslo: 068/2008
Původní evidenční číslo: 7249
Profil kol: VM-U13
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 843 213 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
13+94 | 574 | ne 7.5. 8:01 | 7.5. 10:10 | 8263*MU*1 | ||
2+92 | 572 | čt 4.5. 4:55 | 5.5. 5:19 | 8263 | ||
2+92 | 572 | út 2.5. 4:55 | 3.5. 5:19 | 8263 | ||
13 | 501 | po 1.5. 10:46 | 1.5. 21:10 | 8263 | ||
2 | 502 | čt 27.4. 5:44 | 27.4. 17:00 | 8263*MU | ||
2 | 502 | st 26.4. 5:44 | 26.4. 14:45 | 8263*MU | ||
13 | 502 | út 25.4. 6:57 | 25.4. 19:47 | 8263 | ||
13+94 | 574 | po 24.4. 5:58 | 25.4. 5:23 | 8263 | ||
13 | 501 | ne 23.4. 10:46 | 23.4. 21:10 | 8263 | ||
2+92 | 572 | pá 21.4. 12:30 | 22.4. 5:19 | 8263*Z1 | ||
13+94 | 574 | čt 20.4. 5:58 | 21.4. 5:24 | 8263 | ||
2+92 | 572 | st 19.4. 5:10 | 20.4. 5:19 | 8263 | ||
6 | 505 | út 21.3. 4:29 | 21.3. 22:59 | 8263+8575 | ||
26 | 502 | po 20.3. 5:50 | 21.3. 0:48 | 8263+8575 | ||
22 | 515 | ne 19.3. 4:39 | 20.3. 0:55 | 8263+8575 | ||
6 | 506 | so 18.3. 4:49 | 18.3. 22:01 | 8263+8575 | ||
22 | 525 | pá 17.3. 4:39 | 18.3. 0:13 | 8263+8575 | ||
15+20 | 511 | čt 16.3. 5:24 | 16.3. 21:05 | 8263+8575 | ||
22 | 525 | st 15.3. 4:39 | 16.3. 0:13 | 8263+8575 | ||
25 | 515 | út 14.3. 5:51 | 14.3. 22:55 | 8263+8575 | ||
14 | 501 | po 13.3. 6:47 | 13.3. 22:57 | 8263+8575 | ||
22 | 501 | ne 12.3. 5:33 | 13.3. 0:13 | 8263+8575 | ||
22 | 501 | so 11.3. 5:33 | 12.3. 0:13 | 8263+8575 | ||
22 | 514 | pá 10.3. 15:29 | 11.3. 0:54 | 8263+8575 | ||
22 | 514 | pá 10.3. 6:36 | 10.3. 8:56 | 8263+8575 |