Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 843 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 574 ne 7.5. 8:017.5. 10:10 8263*MU*1
2+92 572 čt 4.5. 4:555.5. 5:19 8263
2+92 572 út 2.5. 4:553.5. 5:19 8263
13 501 po 1.5. 10:461.5. 21:10 8263
 2  502 čt 27.4. 5:4427.4. 17:00 8263*MU
 2  502 st 26.4. 5:4426.4. 14:45 8263*MU
13 502 út 25.4. 6:5725.4. 19:47 8263
13+94 574 po 24.4. 5:5825.4. 5:23 8263
13 501 ne 23.4. 10:4623.4. 21:10 8263
2+92 572 pá 21.4. 12:3022.4. 5:19 8263*Z1
13+94 574 čt 20.4. 5:5821.4. 5:24 8263
2+92 572 st 19.4. 5:1020.4. 5:19 8263
 6  505 út 21.3. 4:2921.3. 22:59 8263+8575
26 502 po 20.3. 5:5021.3. 0:48 8263+8575
22 515 ne 19.3. 4:3920.3. 0:55 8263+8575
 6  506 so 18.3. 4:4918.3. 22:01 8263+8575
22 525 pá 17.3. 4:3918.3. 0:13 8263+8575
15+20 511 čt 16.3. 5:2416.3. 21:05 8263+8575
22 525 st 15.3. 4:3916.3. 0:13 8263+8575
25 515 út 14.3. 5:5114.3. 22:55 8263+8575
14 501 po 13.3. 6:4713.3. 22:57 8263+8575
22 501 ne 12.3. 5:3313.3. 0:13 8263+8575
22 501 so 11.3. 5:3312.3. 0:13 8263+8575
22 514 pá 10.3. 15:2911.3. 0:54 8263+8575
22 514 pá 10.3. 6:3610.3. 8:56 8263+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření podvozku v zast. Čechovo nám. v Minské ul.
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.