Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 677 028 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  507 út 11.5. 5:4411.5. 21:25 8263
 2  507 po 10.5. 5:4410.5. 21:25 8263
 2  502 ne 9.5. 5:579.5. 21:29 8263
13 504 pá 7.5. 6:527.5. 22:22 8263
13 504 čt 6.5. 6:526.5. 22:22 8263
2+91 571 st 5.5. 5:446.5. 5:16 8263
 2  503 út 4.5. 5:054.5. 21:29 8263
21 501 po 3.5. 15:043.5. 18:06 8263
21 501 po 3.5. 5:263.5. 9:16 8263
 6  505 ne 2.5. 5:072.5. 21:41 8263+8166
22 504 so 1.5. 7:151.5. 22:08 8263+8166
26 506 pá 30.4. 6:0530.4. 17:25 8263+8166*MU
22 506 čt 29.4. 6:2829.4. 21:17 8263+8166
22 508 st 28.4. 4:3428.4. 21:31 8263+8166
22 515 út 27.4. 5:3927.4. 22:48 8263+8166
26 506 po 26.4. 6:0526.4. 22:58 8263+8166
 6  505 ne 25.4. 5:0725.4. 21:41 8263+8166
22 502 so 24.4. 6:0524.4. 21:21 8263+8166
 2  506 pá 23.4. 5:2923.4. 19:46 8263
13 504 čt 22.4. 6:5222.4. 22:22 8263
13+94 571 st 21.4. 6:3522.4. 5:18 8263
2+92 572 út 20.4. 4:3321.4. 5:28 8263
13 504 po 19.4. 6:5219.4. 22:22 8263
13+94 571 ne 18.4. 8:3819.4. 5:18 8263
2+91 571 so 17.4. 5:4818.4. 5:16 8263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.