Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 629 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 so 18.1. 6:3519.1. 0:49 8263+8567
22 525 pá 17.1. 5:5317.1. 22:53 8263+8567
16 517 čt 16.1. 5:4216.1. 23:28 8263+8567
26 509 st 15.1. 15:2616.1. 1:00 8263+8567
 4  502 st 15.1. 5:5715.1. 9:31 8263+8567
22 513 út 14.1. 6:3914.1. 20:29 8263+8567
22 507 po 13.1. 5:5613.1. 19:03 8263+8567
22 512 ne 12.1. 10:4813.1. 0:42 8263+8567
 6  506 so 11.1. 5:0611.1. 11:00 8263+8567*MU
 4  501 pá 10.1. 13:3910.1. 19:02 8263+8567
 8  509 pá 10.1. 5:1710.1. 10:13 8263+8567
22 536 čt 9.1. 6:499.1. 19:27 8263+8567
22 507 st 8.1. 5:568.1. 19:03 8263+8567
22 536 út 7.1. 6:497.1. 19:27 8263+8567
22 504 po 6.1. 4:447.1. 0:22 8263+8567
 6  506 ne 5.1. 7:065.1. 17:30 8263+8567*MU
22 522 so 4.1. 4:245.1. 1:09 8263+8567
26 508 pá 3.1. 13:583.1. 22:29 8263+8567
22 526 pá 3.1. 5:433.1. 10:07 8263+8567
22 503 čt 2.1. 4:343.1. 0:09 8263+8567
22 512 st 1.1. 10:482.1. 0:42 8263+8567
Rok 2019
22 512 út 31.12. 5:3231.12. 22:32 8263+8567
 6  505 po 30.12. 4:4631.12. 0:55 8263+8567
 6  506 ne 29.12. 7:0630.12. 0:21 8263+8567
 6  501 so 28.12. 5:2129.12. 0:15 8263+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.