Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8263

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 31. 3. 2009

Výrobní číslo: 068/2008

Původní evidenční číslo: 7249

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 505 347 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 510 út 23.1. 15:3123.1. 19:16 8263+8563
4 503 út 23.1. 6:1723.1. 9:55 8263+8563
1+6 504 po 22.1. 5:1622.1. 22:16 8263+8563
22 518 ne 21.1. 8:5822.1. 0:30 8263+8563
1+6 506 so 20.1. 4:3221.1. 0:29 8263+8563
5 515 pá 19.1. 15:5119.1. 18:39 8263+8563
7 512 čt 18.1. 4:1518.1. 22:15 8263+8563
26 501 st 17.1. 14:3717.1. 21:03 8263+8563
26 501 st 17.1. 4:3917.1. 10:24 8263+8563
22 523 út 16.1. 5:2217.1. 1:20 8263+8563
26 518 po 15.1. 4:2015.1. 23:38 8263+8563
6 504 ne 14.1. 5:0114.1. 23:41 8263+8563
6 505 so 13.1. 5:2114.1. 0:01 8263+8563
5 502 pá 12.1. 5:0312.1. 22:01 8263+8563
6 512 čt 11.1. 15:2011.1. 20:09 8263+8563
22 520 st 10.1. 5:5110.1. 23:18 8263+8563
22 526 út 9.1. 5:449.1. 10:07 8263+8563
6 510 po 8.1. 5:328.1. 22:09 8263+8563
6 502 so 6.1. 4:416.1. 23:21 8263+8563
22 526 pá 5.1. 14:176.1. 0:30 8263+8563
4 508 pá 5.1. 6:335.1. 10:13 8263+8563
22 511 čt 4.1. 5:405.1. 1:09 8263+8563
6 510 st 3.1. 5:323.1. 22:09 8263+8563
7 512 út 2.1. 4:152.1. 22:15 8263+8563
22 523 po 1.1. 7:021.1. 22:58 8263+8563


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.