Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8262

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 049/2007

Původní evidenční číslo: 7226

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 686 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 501 st 29.1. 6:2329.1. 19:45 8262
 2  503 út 28.1. 6:0028.1. 20:16 8262
 2  505 po 27.1. 6:1027.1. 21:46 8262
 2  503 ne 26.1. 6:0627.1. 1:07 8262
 2  502 so 25.1. 6:3725.1. 20:32 8262
13 501 pá 24.1. 6:2324.1. 19:45 8262
13 503 čt 23.1. 6:3723.1. 22:30 8262
13 504 st 22.1. 6:5222.1. 20:12 8262
21 506 út 21.1. 15:4021.1. 19:35 8262
13 510 út 21.1. 6:1221.1. 9:50 8262*MU
 2  514 po 20.1. 14:4520.1. 21:12 8262
 2  514 po 20.1. 5:2120.1. 9:43 8262
 2  507 ne 19.1. 6:2919.1. 22:40 8262
13 506 so 18.1. 9:2618.1. 20:27 8262
13 508 pá 17.1. 7:1917.1. 20:57 8262
21 506 čt 16.1. 15:4016.1. 19:35 8262
21 506 čt 16.1. 6:1316.1. 9:41 8262
 2  505 st 15.1. 6:1015.1. 21:46 8262
 2  509 út 14.1. 4:5314.1. 21:16 8262
 2  507 po 13.1. 4:3314.1. 1:07 8262
 2  503 ne 12.1. 6:0913.1. 1:07 8262
13 506 so 11.1. 9:2611.1. 20:27 8262
13 504 pá 10.1. 6:5210.1. 20:12 8262
 2  503 čt 9.1. 6:009.1. 20:16 8262
 2  509 st 8.1. 4:538.1. 21:16 8262
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.