Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8262

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 049/2007

Původní evidenční číslo: 7226

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 582 358 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 518 út 23.1. 4:2023.1. 23:23 8262+8567
26 518 po 22.1. 4:2022.1. 23:23 8262+8567
1+6 505 ne 21.1. 4:3222.1. 0:09 8262+8567
1+6 505 so 20.1. 7:2821.1. 0:09 8262+8567
4 501 pá 19.1. 13:3919.1. 19:02 8262+8567
5 509 pá 19.1. 6:2619.1. 9:11 8262+8567
5 514 čt 18.1. 4:2518.1. 18:30 8262+8567
22 530 st 17.1. 13:3017.1. 20:26 8262+8567*Z
26 507 st 17.1. 6:2017.1. 9:54 8262+8567
22 530 út 16.1. 6:1616.1. 20:26 8262+8567
26 501 po 15.1. 14:3715.1. 21:03 8262+8567
22 512 po 15.1. 5:4215.1. 10:06 8262+8567
5 510 ne 14.1. 5:0514.1. 20:28 8262
5 507 so 13.1. 6:2113.1. 21:43 8262
21 509 pá 12.1. 15:4212.1. 19:36 8262
21 504 pá 12.1. 5:2912.1. 9:22 8262
5 510 ne 7.1. 5:057.1. 20:28 8262
13 505 so 6.1. 7:586.1. 22:30 8262
22 528 čt 4.1. 4:455.1. 0:49 8262+8554
22 511 st 3.1. 5:404.1. 1:09 8262+8554
Rok 2017
26 504 st 27.12. 5:4527.12. 21:43 8262+8554
7 502 ne 24.12. 4:3524.12. 18:39 8262+8554
7 501 so 23.12. 5:1523.12. 22:30 8262+8554
5 509 pá 22.12. 15:0123.12. 1:10 8262+8554
5 509 pá 22.12. 6:2622.12. 9:11 8262+8554
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.