Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Vokovice (od 4.12.2023)
Typ vozu: T3R.PLF
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2008
Dodání: 2008
V provozu od: 29. 8. 2008
Výrobní číslo: 049/2007
Původní evidenční číslo: 7226
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 959 384 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m Délka skříně samostatně: 15,1 m Šířka: 2480 mm Výška: 3185 mm Vzdálenost čepů: 7500 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm Nízkopodlažní vstup: 350 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 149 |
Maximální obsaditelnost: | 170 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 19675 kg Maximální zátěž: 32000 kg Hmotnost podvozku: 3765 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,5/45 kN Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení) |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022H (TE033) |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 44 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2x RVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2x FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,47 kW 2650 ot./min. |
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: | Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R |
Dveře: | SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel) červený RAL 3003/3004 (JAWA DP) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: černý RAL 9005 evidenční čísla: černý RAL 9005 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
2+91 | 771 | st 10.4. 5:26 | 11.4. 5:39 | 8262 | ||
2 | 703 | út 9.4. 5:39 | 9.4. 8:15 | 8262*MU | ||
2 | 702 | po 8.4. 5:11 | 8.4. 21:03 | 8262 | ||
2+91 | 771 | pá 5.4. 5:26 | 6.4. 5:39 | 8262 | ||
2 | 705 | čt 4.4. 5:57 | 4.4. 20:07 | 8262 | ||
2+91 | 771 | st 3.4. 5:26 | 4.4. 5:39 | 8262 | ||
25 | 709 | út 2.4. 14:21 | 2.4. 22:45 | 8262+8326 | ||
18 | 704 | út 2.4. 6:58 | 2.4. 9:54 | 8262+8326 | ||
6+14 | 704 | po 1.4. 4:28 | 2.4. 0:31 | 8262+8326 | ||
6+14 | 711 | ne 31.3. 4:25 | 1.4. 0:31 | 8262+8326 | ||
6+14 | 704 | so 30.3. 4:28 | 31.3. 0:31 | 8262+8326 | ||
6+14 | 704 | pá 29.3. 4:28 | 30.3. 0:31 | 8262+8326 | ||
22 | 721 | čt 28.3. 15:05 | 28.3. 23:49 | 8262+8326 | ||
22 | 725 | čt 28.3. 6:17 | 28.3. 9:33 | 8262+8326 | ||
25 | 709 | st 27.3. 14:21 | 27.3. 22:45 | 8262+8326 | ||
25 | 709 | st 27.3. 6:20 | 27.3. 9:54 | 8262+8326 | ||
22 | 705 | út 26.3. 4:13 | 26.3. 18:55 | 8262+8326 | ||
18 | 713 | po 25.3. 6:18 | 25.3. 22:54 | 8262+8326 | ||
18 | 701 | so 23.3. 4:42 | 23.3. 21:16 | 8262+8333 | ||
22 | 703 | pá 22.3. 6:42 | 23.3. 0:19 | 8262+8333 | ||
25 | 704 | st 20.3. 6:41 | 20.3. 19:33 | 8262+8333 | ||
20 | 712 | út 19.3. 5:50 | 19.3. 19:16 | 8262+8333 | ||
18 | 702 | po 18.3. 4:43 | 18.3. 19:25 | 8262+8333 | ||
26 | 709 | pá 15.3. 14:31 | 15.3. 23:37 | 8262+8333 | ||
22 | 735 | pá 15.3. 5:55 | 15.3. 8:14 | 8262+8333*MU |