Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8262

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 049/2007

Původní evidenční číslo: 7226

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 611 953 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  507 čt 19.7. 4:5419.7. 20:27 8262
 2  505 st 18.7. 5:1219.7. 1:07 8262
 2  503 po 16.7. 5:4816.7. 20:04 8262
11 502 ne 15.7. 4:0216.7. 1:21 8262
11 504 so 14.7. 4:4315.7. 1:20 8262
 2  508 pá 13.7. 4:5713.7. 21:16 8262
 2  505 po 9.7. 10:359.7. 13:15 8262*Z
36 501 ne 8.7. 4:588.7. 21:40 8262
 2  503 so 7.7. 5:307.7. 21:46 8262
 2  503 pá 6.7. 5:306.7. 21:46 8262
36 506 čt 5.7. 8:006.7. 1:17 8262
 2  503 st 4.7. 5:464.7. 20:04 8262
 2  508 út 3.7. 4:573.7. 21:16 8262
 2  502 po 2.7. 5:382.7. 22:01 8262
11 504 ne 1.7. 4:512.7. 0:21 8262
11 501 so 30.6. 5:1030.6. 23:10 8262
13 503 pá 29.6. 6:3729.6. 21:42 8262
13 511 čt 28.6. 6:1328.6. 20:17 8262
 2  505 st 27.6. 4:1827.6. 20:36 8262
13 503 út 26.6. 6:3726.6. 21:42 8262
21 506 po 25.6. 15:4025.6. 19:36 8262
21 506 po 25.6. 6:1425.6. 9:41 8262
21 501 st 20.6. 5:2720.6. 9:26 8262
13 505 út 19.6. 14:5620.6. 0:24 8262
13 505 út 19.6. 6:4519.6. 10:25 8262
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.