Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8262

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 4.12.2023)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 29. 8. 2008

Výrobní číslo: 049/2007

Původní evidenční číslo: 7226

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 384 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 771 st 10.4. 5:2611.4. 5:39 8262
 2  703 út 9.4. 5:399.4. 8:15 8262*MU
 2  702 po 8.4. 5:118.4. 21:03 8262
2+91 771 pá 5.4. 5:266.4. 5:39 8262
 2  705 čt 4.4. 5:574.4. 20:07 8262
2+91 771 st 3.4. 5:264.4. 5:39 8262
25 709 út 2.4. 14:212.4. 22:45 8262+8326
18 704 út 2.4. 6:582.4. 9:54 8262+8326
6+14 704 po 1.4. 4:282.4. 0:31 8262+8326
6+14 711 ne 31.3. 4:251.4. 0:31 8262+8326
6+14 704 so 30.3. 4:2831.3. 0:31 8262+8326
6+14 704 pá 29.3. 4:2830.3. 0:31 8262+8326
22 721 čt 28.3. 15:0528.3. 23:49 8262+8326
22 725 čt 28.3. 6:1728.3. 9:33 8262+8326
25 709 st 27.3. 14:2127.3. 22:45 8262+8326
25 709 st 27.3. 6:2027.3. 9:54 8262+8326
22 705 út 26.3. 4:1326.3. 18:55 8262+8326
18 713 po 25.3. 6:1825.3. 22:54 8262+8326
18 701 so 23.3. 4:4223.3. 21:16 8262+8333
22 703 pá 22.3. 6:4223.3. 0:19 8262+8333
25 704 st 20.3. 6:4120.3. 19:33 8262+8333
20 712 út 19.3. 5:5019.3. 19:16 8262+8333
18 702 po 18.3. 4:4318.3. 19:25 8262+8333
26 709 pá 15.3. 14:3115.3. 23:37 8262+8333
22 735 pá 15.3. 5:5515.3. 8:14 8262+8333*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.