Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 615 840 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 ne 5.4. 10:486.4. 0:42 8261+8573
14 510 so 4.4. 4:364.4. 22:15 8261+8573
26 509 pá 3.4. 5:243.4. 22:30 8261+8573
 6  510 čt 2.4. 5:412.4. 22:38 8261+8573
22 522 st 1.4. 5:591.4. 21:53 8261+8573
22 525 út 31.3. 6:1231.3. 19:36 8261+8573
22 701 ne 29.3. 20:4529.3. 22:33 8261+8573*Z
22 501 so 28.3. 7:4529.3. 0:22 8261+8573
22 522 pá 27.3. 5:5927.3. 14:00 8261+8573*MU
22 509 čt 26.3. 15:0027.3. 0:09 8261+8573*Z1
 2  507 st 25.3. 4:3325.3. 22:57 8261
 2  511 út 24.3. 5:1824.3. 23:27 8261
 2  511 po 23.3. 5:1823.3. 23:27 8261
 2  506 ne 22.3. 5:2923.3. 0:09 8261
 2  505 so 21.3. 6:1221.3. 21:43 8261
 2  503 pá 20.3. 6:0020.3. 20:17 8261
36 502 čt 19.3. 5:1320.3. 1:25 8261
 2  507 st 18.3. 4:3319.3. 1:08 8261
36 502 út 17.3. 5:1318.3. 1:25 8261
13 508 po 16.3. 7:1916.3. 20:57 8261
13 503 ne 15.3. 7:2315.3. 22:15 8261
13 503 so 14.3. 7:2314.3. 20:30 8261
 2  507 pá 13.3. 4:3313.3. 20:55 8261
 2  509 čt 12.3. 4:5312.3. 21:16 8261
 2  507 st 11.3. 4:3312.3. 1:07 8261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8275+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.