Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 702 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 503 so 4.7. 5:014.7. 21:56 8261
32 508 pá 3.7. 16:013.7. 22:37 8261
32 507 pá 3.7. 5:253.7. 8:46 8261
32 503 čt 2.7. 4:493.7. 0:23 8261
32 508 st 1.7. 5:371.7. 10:16 8261
32 502 út 30.6. 4:4430.6. 18:56 8261
32 505 po 29.6. 4:5929.6. 20:21 8261
32 503 pá 26.6. 4:4926.6. 19:46 8261
32 508 čt 25.6. 14:2525.6. 18:43 8261
32 514 čt 25.6. 7:1025.6. 8:38 8261*Z
32 503 st 24.6. 4:4924.6. 19:46 8261
32 506 út 23.6. 6:3323.6. 22:37 8261
32 511 po 22.6. 15:5522.6. 20:13 8261
32 510 po 22.6. 5:5222.6. 9:16 8261
32 506 ne 21.6. 4:5122.6. 0:43 8261
32 501 so 20.6. 4:4120.6. 22:30 8261
32 504 pá 19.6. 6:0219.6. 22:17 8261
32 510 čt 18.6. 15:4618.6. 19:43 8261
32 509 čt 18.6. 5:2518.6. 8:52 8261
32 501 st 17.6. 4:3918.6. 0:23 8261
32 505 út 16.6. 4:4416.6. 17:21 8261
32 504 po 15.6. 8:4015.6. 22:17 8261*Z
32 511 po 15.6. 5:5615.6. 8:12 8261
32 551 ne 14.6. 20:3415.6. 4:53 8261
32 504 so 13.6. 6:0913.6. 20:16 8261
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8658

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.