Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 738 915 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+94 571 so 16.1. 7:4217.1. 5:19 8261
 2  507 pá 15.1. 5:2915.1. 19:46 8261
21 501 čt 14.1. 15:0414.1. 18:06 8261
21 501 čt 14.1. 5:2614.1. 9:16 8261
 2  504 st 13.1. 5:0513.1. 22:42 8261
13 502 út 12.1. 7:0212.1. 20:28 8261
2+92 572 po 11.1. 4:4912.1. 5:29 8261
13 503 ne 10.1. 9:5710.1. 20:43 8261
 2  503 so 9.1. 5:099.1. 21:30 8261
 2  504 pá 8.1. 5:058.1. 22:42 8261
13 502 čt 7.1. 7:027.1. 20:28 8261
2+92 572 út 5.1. 4:496.1. 5:29 8261
 2  507 po 4.1. 5:294.1. 19:46 8261
13 501 ne 3.1. 8:023.1. 20:13 8261
 2  501 so 2.1. 6:292.1. 22:17 8261
Rok 2020
8+94 561 čt 31.12. 5:201.1. 7:19 8261+8554
14 513 út 29.12. 6:0429.12. 20:04 8261+8554
22 524 po 28.12. 6:0328.12. 20:00 8261+8554
16 502 ne 27.12. 4:2227.12. 22:25 8261+8554
22 502 so 26.12. 9:0926.12. 21:21 8261+8554
22 504 pá 25.12. 6:2425.12. 22:08 8261+8554
26+91 557 čt 24.12. 5:4124.12. 22:48 8261+8554
26 512 st 23.12. 7:4523.12. 20:53 8261+8554*Z
 2  507 út 22.12. 5:2922.12. 19:46 8261+8554
22 511 ne 20.12. 8:4920.12. 22:48 8261+8554
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.