Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 762 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 so 17.4. 8:0217.4. 23:19 8261+8572
21 501 pá 16.4. 15:0416.4. 18:06 8261
21 501 pá 16.4. 5:2616.4. 9:16 8261
13 501 čt 15.4. 6:5515.4. 19:46 8261
13+94 571 st 14.4. 6:3515.4. 5:18 8261
2+92 572 út 13.4. 4:3314.4. 5:28 8261
 2  506 po 12.4. 5:2912.4. 19:46 8261
22 505 ne 11.4. 9:1411.4. 22:21 8261+8532
 6  509 so 10.4. 5:0110.4. 21:54 8261+8532
2+91 571 čt 8.4. 5:449.4. 5:16 8261
21 501 st 7.4. 15:047.4. 18:26 8261
21 501 st 7.4. 5:267.4. 9:36 8261
13 504 út 6.4. 6:526.4. 22:22 8261
22 508 po 5.4. 9:595.4. 23:19 8261+8562
 8  502 ne 4.4. 5:284.4. 22:18 8261+8562
 8  501 so 3.4. 5:083.4. 22:02 8261+8562
22 513 pá 2.4. 6:442.4. 9:15 8261+8562*MU
14 513 čt 1.4. 6:041.4. 20:05 8261+8562
22 515 st 31.3. 5:3931.3. 22:48 8261+8562
26 506 út 30.3. 6:0530.3. 22:58 8261+8562
26 512 po 29.3. 4:2129.3. 20:53 8261+8562
22 508 ne 28.3. 9:5928.3. 23:19 8261+8562
22 504 so 27.3. 7:1527.3. 22:08 8261+8562
22 506 pá 26.3. 6:2726.3. 21:17 8261+8562
26 512 čt 25.3. 4:2125.3. 20:53 8261+8562
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.