Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 898 455 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 539 po 21.11. 15:2921.11. 20:51 8261+8575
22 541 po 21.11. 6:5621.11. 9:35 8261+8575
26 507 so 19.11. 8:5519.11. 23:10 8261+8575
15 502 čt 17.11. 11:3018.11. 0:03 8261+8575*Z1
22 535 st 16.11. 14:5716.11. 20:21 8261+8575
22 539 st 16.11. 6:5216.11. 9:37 8261+8575
22 535 út 15.11. 14:5715.11. 20:31 8261+8575
22 539 út 15.11. 6:5215.11. 9:37 8261+8575
22 537 po 14.11. 15:1314.11. 23:21 8261+8575
 6  519 po 14.11. 6:3514.11. 9:17 8261+8575
22 517 ne 13.11. 4:2814.11. 0:53 8261+8575
15 505 so 12.11. 5:4812.11. 21:19 8261+8575
22 541 pá 11.11. 15:4512.11. 0:13 8261+8575
22 539 pá 11.11. 6:5211.11. 9:27 8261+8575
22 537 čt 10.11. 15:1310.11. 23:21 8261+8575
 6  519 čt 10.11. 6:3510.11. 9:17 8261+8575
 6  502 st 9.11. 4:5210.11. 0:00 8261+8575
22 535 út 8.11. 14:578.11. 20:21 8261+8575
26 502 út 8.11. 5:548.11. 9:08 8261+8575
 6  519 po 7.11. 15:077.11. 20:38 8261+8575
22 515 ne 6.11. 9:437.11. 0:14 8261+8575
26 507 so 5.11. 8:555.11. 23:10 8261+8575
22+24 565 čt 3.11. 15:203.11. 23:03 8261+8575
22+24 562 čt 3.11. 5:263.11. 8:49 8261+8575
22+24 548 st 2.11. 5:323.11. 0:53 8261+8575
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.