Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 945 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 506 po 17.6. 6:1317.6. 9:41 8261
 6  512 pá 14.6. 15:5714.6. 20:27 8261+8163*MU*1
 6  512 pá 14.6. 5:4014.6. 10:03 8261+8163
 5  514 čt 13.6. 4:2513.6. 18:30 8261+8163
26 505 st 12.6. 6:5012.6. 20:48 8261+8163*Z
22 516 út 11.6. 14:2011.6. 23:49 8261+8163*Z1
26 502 ne 9.6. 18:4010.6. 1:02 8261+8163*Z2
22 503 so 8.6. 7:539.6. 0:43 8261+8163
26 501 pá 7.6. 4:207.6. 23:48 8261+8163
22 535 čt 6.6. 16:257.6. 0:49 8261+8163*Z3
 6  512 čt 6.6. 5:406.6. 10:03 8261+8163
22 520 st 5.6. 4:245.6. 23:24 8261+8163
22 504 út 4.6. 4:445.6. 0:23 8261+8163
 8  508 po 3.6. 4:473.6. 22:48 8261+8163
26 504 ne 2.6. 4:592.6. 22:41 8261+8163
 6  509 so 1.6. 5:011.6. 22:42 8261+8163
22 519 pá 31.5. 6:5531.5. 21:08 8261+8163
22 523 čt 30.5. 5:2131.5. 1:20 8261+8163
22 504 st 29.5. 4:4430.5. 0:23 8261+8163
22 520 út 28.5. 4:2428.5. 23:24 8261+8163
22 520 po 27.5. 4:2427.5. 23:24 8261+8163
26 504 ne 26.5. 4:5926.5. 22:41 8261+8163
 5  510 so 25.5. 7:0026.5. 1:00 8261+8163
 4  511 pá 24.5. 6:1224.5. 20:27 8261+8163
 5  513 čt 23.5. 4:2523.5. 18:30 8261+8163
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na nábřeží Kapitána Jaroše
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8151+8152
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8375

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.