Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8261

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Vokovice (od 23.10.2023)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2008

Dodání: 2008

V provozu od: 21. 8. 2008

Výrobní číslo: 045/2007

Původní evidenční číslo: 6958

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Thermo King

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 936 106 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  703 út 2.4. 5:392.4. 19:47 8261
 2  701 ne 31.3. 6:1931.3. 21:47 8261
 2  707 so 30.3. 5:3930.3. 21:02 8261
2+96 776 čt 28.3. 13:4929.3. 5:42 8261
2+96 776 st 27.3. 13:4928.3. 6:02 8261
 2  710 st 27.3. 5:4727.3. 10:34 8261
2+91 771 po 25.3. 5:2626.3. 5:39 8261
2+91 771 so 23.3. 5:5924.3. 5:39 8261
 2  704 pá 22.3. 5:4222.3. 19:48 8261
 2  705 st 20.3. 5:5720.3. 20:07 8261
2+93 773 út 19.3. 5:1120.3. 5:04 8261
 2  704 po 18.3. 5:4218.3. 19:48 8261
2+91 771 ne 17.3. 5:5918.3. 5:39 8261
18+91 756 pá 15.3. 22:1216.3. 5:09 8261
 2  701 pá 15.3. 4:5215.3. 18:44 8261
 2  706 čt 14.3. 5:5714.3. 20:07 8261
2+96 776 st 13.3. 13:4914.3. 5:42 8261
 2  710 st 13.3. 5:4713.3. 10:34 8261
2+91 771 út 12.3. 5:2613.3. 5:39 8261
 2  702 po 11.3. 5:3611.3. 21:47 8261
 2  701 ne 10.3. 6:1910.3. 21:47 8261
2+96 776 pá 8.3. 13:499.3. 5:42 8261
 2  710 pá 8.3. 5:478.3. 10:34 8261
 2  706 čt 7.3. 5:577.3. 20:07 8261
2+91 771 st 6.3. 5:267.3. 5:39 8261


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.